Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Kampioen?
PSV 17 15.60%
Ajax 49 44.95%
Feyenoord 13 11.93%
AZ 6 5.50%
Nac Breda 6 5.50%
NEC Nijmegen 3 2.75%
SC Heerenveen 2 1.83%
FC Twente 0 0%
FC Groningen 4 3.67%
FC Utrecht 1 0.92%
Willem II 1 0.92%
Roda JC 0 0%
Vitesse Arnhem 2 1.83%
RKC Waalwijk 0 0%
Heracles Almelo 1 0.92%
Sparta Rotterdam 0 0%
ADO den Haag 3 2.75%
Excelsior 1 0.92%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2006, 23:00
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 14-08-2006 @ 22:28 :
schaamteloos gejat van FOK! Desalniettemin denk ik, dat als Ogaragu op deboot terug wordt gezet, en daar nog een goede rechtsback voor komt, we een hele goede kans hebben ja
Ik zeg toch niet dat ik het zelf heb gemaakt? En FOK heeft de foto`s weer schaamteloos van Ajax gejat? Maar idd, Ogaragu mag wel vervangen worden, want tegen PSV was het 3 keer niets.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2006, 00:54
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Jezus, dat gezeik altijd. Rosenberg vond men ook verschrikkelijk op 't begin maar vond toch z'n draai. Boukhari vond men ook niks maar pikte toch een aantal aardige wedstrijden mee. Ibrahimovic vond men op 't begin ook al zo slecht. Zelfs bij Huntelaar zeiden sommige mensen al snel dat het niks was. Geef zo'n jongen toch de tijd. Ik ga er van uit dat die Ogararu net als Salcido bij PSV, een goede back en aankoop zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 14:59
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ach dat hele Ajax word weer zo omhoog geschreven na een 3-1 overwinning op PSV om de Johan Fruitschaal,in principe was een PSV op halve kracht grotendeels nog sterker ook
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 15:23
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 15-08-2006 @ 15:59 :
Ach dat hele Ajax word weer zo omhoog geschreven na een 3-1 overwinning op PSV om de Johan Fruitschaal,in principe was een PSV op halve kracht grotendeels nog sterker ook
Ajax kon niet over Huntelaar beschikken, aangezien hij altijd de wedstrijden beslist, was Ajax dus ook op halve kracht.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 15:32
one.
one. is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-08-2006 @ 01:54 :
Jezus, dat gezeik altijd. Rosenberg vond men ook verschrikkelijk op 't begin maar vond toch z'n draai. Boukhari vond men ook niks maar pikte toch een aantal aardige wedstrijden mee. Ibrahimovic vond men op 't begin ook al zo slecht. Zelfs bij Huntelaar zeiden sommige mensen al snel dat het niks was. Geef zo'n jongen toch de tijd. Ik ga er van uit dat die Ogararu net als Salcido bij PSV, een goede back en aankoop zal zijn.
Amen, er wordt veels te snel geoordeeld over spelers, we zijn nog niet eens aan de competitie begonnen en er wordt alweer gezeurd over spelers en nieuwe aankopen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:06
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Strever schreef op 15-08-2006 @ 16:23 :
Ajax kon niet over Huntelaar beschikken, aangezien hij altijd de wedstrijden beslist, was Ajax dus ook op halve kracht.
Ach komen ze weer aan met Huntelaar,wees maar blij met die johan fruitschaal het zal de eerste maar ook enige prijs van Ajax zijn dit seizoen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 17:12
squat
squat is offline
Nogal logisch dat "ze" komen met Huntelaar. Hij scoort 54 doelpunten in één seizoen. En is onvervangbaar. Als het een excuus is dat Gomes en Ooijer niet meedoen is de afwezigheid van Huntelaar zeker een excuus. Dus niet zo hypocriet doen he/.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo, terug van mijn vakantie, direct een VI gekocht, alle teams bestudeerd en maar eens een lijst gemaakt van de voorspelde eindstand:

1. Ajax (goede aankopen en in Ten Cate zie ik gewoon iemand die dit team kampioen kan maken)
2. AZ (veel dragende krachten zijn weg, maar de selectie is daarmate goed aangevuld dat-ie breed genoeg is dat Van Gaal er een mooi team uit kan smeden)
3. PSV (ongeveer hetzelfde gebleven qua spelersgroep, maar ik twijfel gewoon of Koeman hetzelfde uit deze spelersgroep kan halen als Hiddink)
4. Feyenoord (duidelijk een zwakkere selectie dan vorig seizoen als ik eerlijk ben, zeker vergeleken met Ajax en PSV)
5. Heerenveen (gaan het weer goed doen, maar er moet wel worden afgewacht hoe het voorin met die nieuwe aankopen gaat verlopen)
6. FC Groningen (ietsje minder dan vorig seizoen, maar het linkerrijtje zit er zeker in)
7. FC Utrecht (spelersgroep is ongeveer hetzelfde gebleven, dus ik verwacht weer een zelfde seizoen als vorig jaar)
8. FC Twente (op papier een leuke spelersgroep, maar tegen de Letten kwam dat er nog niet uit)
9. Vitesse (jonge selectie met het middenveld in mijn ogen als sterkste linie)
10. Aachen-Nord (belangrijke spelers zijn vertrokken, maar er zijn ook een paar goede spelers aangekocht, het is afwachten...)
11. RKC Waalwijk (same as usual ongeveer...)
12. Willem II (redelijk veel onbekende namen in de selectie, maar voor die nieuwe trainer niet bekend. Maar met plaats 12 ben ik eigenlijk nog positief )
13. ADO Den Haag (ondanks de vele wijzigingen denk ik dat het kwalitatief gezien ongeveer even sterk is als vorig seizoen)
14. NAC Breda (en dan ben ik nog positief...)
15. NEC (matige voorbereiding (al hoeft dat niets te zeggen), en een smalle selectie, kan nog problemen op gaan leveren)
16. Sparta (Anastasiou en Medunjanin zijn leuk, maar ik verwacht dat ze het toch moeilijk krijgen)
17. Heracles Almelo (nieuwe coach, zwakker seizoen als vorig jaar toen ze gewoon verrasten)
18. Excelsior (over het algemeen toch de kwalitatief minste selectie)

En aan het einde van het seizoen mag ik weer eens zien hoe gigantisch ik er weer naast zat.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 15:52
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Mijn voorspelling:

01. Ajax
02. PSV
03. AZ
04. Feyenoord
05. Heerenveen
06. FC Twente
07. FC Groningen
08. Roda JC
09. RKC
10. Vitesse
11. Willem II
12. FC Utrecht
13. NAC Breda
14. Heracles
15. NEC
16. ADO Den Haag
17. Sparta
18. Excelsior

Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 16:03
Verwijderd
Ik weet het echt nog niet. Ik wil best een lijstje maken om jullie te plezieren, maar daar zullen flink wat fouten inzitten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 16:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mijn voorspelling:

1. AZ
...
18. Ajax

HAHA
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 17:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ga voor de Mr. Oizo manier

1. PSV, ik heb een hoge pet op van Ronald Koeman en vind de selectie best aardig. Ik denk dat ze dit jaar doorgaan waar ze vorig jaar gestopt zijn.
2. Ajax, Ajax is de enige ploeg die het PSV écht lastig gaat maken dit jaar. Sterke voorhoede, met Jaap Stam de nodige ervaring achterin, het is alleen te hopen dat het mooi in elkaar valt.
3. Feyenoord vind ik geen slechte selectie hebben, maar ik denk dat ze toch een gat gaan laten vallen met de eerste twee aan het einde van het seizoen.
4. AZ heeft in principe redelijk aangekocht, maar er zijn toch jongens vertrokken die binnen het team een belangrijke functie hadden. Ik verwacht dat ze het in de UEFA Cup niet slecht zullen doen, maar in de competitie krijgen ze het door de vele wisselingen zwaar, zeker in het begin.
5. Heerenveen gaat het de nummer drie ook nog lastig maken. De selectie is nu gewoon goed opgebouwd en draait soepel. Daarnaast blijft er bij Heerenveen altijd vanuit onverwachte hoek groot talent komen. De selectie ziet er echt uit alsof ze er klaar voor zijn.
6. FC Utrecht presteert de laatste tijd zeer stabiel en ik denk dat dat komend seizoen weer gaat leiden tot meestrijden om een plekje bij de eerste vijf. Heerenveen en AZ acht ik toch net iets sterker, dus worden ze zesde.
7. FC Groningen schat ik erg hoog in, maar ik ben bang dat er toch steeds punten verloren gaan worden waar het niet hoeft. Daarom de zevende plek. Het zou me overigens niet verbazen als ze het zelfs AZ nog moeilijk gaan maken, maar ik zet ze toch op zeven.
8. Vitesse heeft een sterk middenveld, maar zal toch z'n weg moeten zien te vinden. Ik schat ze, met pijn in mijn hart, op de achtste plaats, maar er hoeft maar heel weinig te gebeuren en ze staan zo vijf plaatsen lager.
9. NEC heb ik mogen aanschouwen in de voorbereiding, maar, belangrijker nog, op de training. De selectie is verschrikkelijk jong met een gemiddelde van 22 jaar, wat ook de moeilijke voorbereiding verklaart. De start tegen PSV, Groningen, AZ, Ajax en Heerenveen zal dan ook verschrikkelijk zwaar zijn, maar er loopt groot talent rond. Mijn gevoel zegt dat Jones toch nog komt en de selectie is dan, hoe vreemd dat ook klinkt, eigenlijk wel rond met nog een linksback. Met name Holman, Babos, Wisgerhof en Kivuvu gaan opvallen, let op mijn woorden!
10. RKC kan ik altijd enorm moeilijk inschatten, maar ik denk dat ik er met een tiende plek niet ver naast zal zitten.
11. Roda JC, want ze verliezen toch best wel wat spelers die erg belangrijk waren voor de ploeg. Ik denk dat ze het hoofd pas boven water krijgen in de tweede seizoenshelft.
12. FC Twente lijkt leuk, dit seizoen, maar hebben mij nog niet overtuigd. Het feit dat Wielaert een basisplaats heeft, zegt me eigenlijk al genoeg Ik denk dan ook dat ze erg gaan tegenvallen in het begin en dat dat ook later niet veel beter wordt. Ik hoop wel dat ik ongelijk heb, want ik vind dat Twente meer verdient.
13. ADO Den Haag schat ik altijd ongeveer op de 13e plaats in en dat klopt altijd redelijk. Er zijn wat jongens vertrokken en de selectie is naar behoren aangevuld.
14. Sparta Rotterdam heeft leuke aankopen gedaan, maar gaan niet echt hoge ogen gooien. Ik hoop dat ze zich handhaven, want wat mij betreft hoort Sparta in de Eredivisie.
15. Willem II gaat weer tegenvallen. Veel nieuwe namen en kwalitatief gewoon niet sterk genoeg.
16. NAC maakt het zichzelf weer erg moeilijk en ik zie geen supercoach in Brandts. Vorig jaar had ik ze erg hoog staan en moesten ze nacompetitie spelen, dat zal me nu niet meer gebeuren!
17. Excelsior krijgt het lastig. Holman en Otten zijn enorm belangrijke spelers, maar ze hebben wel een coach met Eredivisie ervaring en daarom denk ik dat ze het nét redden.
18. Heracles gooide afgelopen jaar hoge ogen, maar kan het dit jaar gewoon niet waarmaken. Een nieuwe hoofdcoach en te veel vertrouwen in de belangrijke spelers van afgelopen jaar doen ze de das om.

Het is natuurlijk altijd lastig om je eigen cluppie in te schatten, dus ik houd ook een slag om de arm. De wedstrijd tegen Aston Villa was echter simpelweg van grote klasse en ik ben helemaal niet zo negatief als de rest van Nijmegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 18:53
Bequiristain
Bequiristain is offline
Mijn voorspelling

1.PSV:heeft de selectie grotendeels bij elkaar kunnen houden,heeft de meest stabiele ploeg met op elke linie een topspeler
2.Feyenoord:lastig te voorspellen,mijn favo ploeg,met of zonder Kuyt,met of zonder eventuele versterkingen(Tymochuk)
3.Ajax:heeft een beter team als vorig seizoen,Stam is erg belangrijk,het is voor Ajax te hopen dat hij veel wedstrijden zal meedoen
4.AZ:veel nieuwe spelers die talenten zijn,AZ zal leuk voetballen maar moet op de ranglijst een stapje terug doen
5.Heerenveenterke stabiele ploeg,gewoon de best of the rest
6.Groningen:zal vooral thuis weer lastig te kloppen zijn
7.Utrecht:Komt net tekort om mee te doen voor Europees voetbal
8.Ado Den Haag:word mijn Joker,ik denk dat Den Haag iedereen zal verbazen
9.Roda JCnberekenbaar en altijd lastig te voorspellen,best een goed team op papier
10.Twentetabiele middenmoter maar meer ook niet
11.Vitesse:Het elftal is wel oke maar ik weinig vertrouwen in Aad Afkoopsom
12.RKCiet veel beter of slechter als vorig seizoen denk ik
13.NAC:geen drama zoals vorig seizoen,ik verwcht veel van Leonardo maar ook die kan van dit NAC geen topclub maken
14.NEC:als Nijmegenaar zou ik ze graag hoger zien maar de reservebank van NEC vind ik te licht en het is afwachten hoe Mario Been het gaat doen
15.Sparta:wel iets sterker als vorig seizoen maar komt toch nog tekort
16.Willem IIntkomt niet aan de nacompetitie
17.Heracles:Gaat er uit via de nacompetitie denk ik
18.Excelsior:Lijkt me gewoon het zwakste team
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 18:59
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
01. Ajax (omdat zij Huntelaar hebben)
02. Feyenoord (Verrassing, ouderwets werkvoetbal keert terug)
03. AZ (Zullenlang mee doen, maar na de winter kakt het in)
04. PSV ( valt van een voetstuk)
05. Heerenveen (omdat ze daar altijd staan)
06. Vitesse ( frisse wind, goede selectie, alleen goals kunnen probleem worden)
07. FC Groningen
08. Roda JC
09. FC Utrecht
10. RKC
11. Willem II
12. FC Twente
13. NAC Breda
14. Heracles
15. NEC
16. ADO Den Haag
17. Excelsior
18. Sparta

eerste 6 met commentaar gedaan, de rest is gokken) En ja ik ben voor Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:24
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ketjing,ik denk dat juist de goals bij Vitesse geen probleem worden,ik verwacht best veel van Lazovic waarvan ik vind dat ze die te vroeg hebben afgedankt bij Feyenoord
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:33
Verwijderd
Ok ik zal er ook aan geloven dan maar.

1. Ajax - Samen met PSV de sterkste, zal even afwachten zijn wie daadwerkelijk de beste wordt. Heb een muntje opgegooid, en dat zei dat 020 de victorie zou pakken.

2. PSV - Zie boven. Denk bovendien dat als Ooijer vertrekt en er geen goede vervanger gehaald wordt, PSV het achterin erg moeilijk kan gaan krijgen, al zal dat vooral in Europa een probleem vormen.

3. AZ - Heeft goed ingekocht, maar niet goed genoeg om om het kampioenschap te spelen. Mist wel echte vleugelspitsen, alleen Jenner is er echt één. Benieuwd hoe Van Gaal dat oplost.

4. Feyenoord - Zou ook zomaar tweede of derde kunnen worden, als één van de twee koplopers een minder seizoen heeft en AZ teveel puntjes laat liggen. Maar verwacht er helaas niet al te veel van, een spectaculaire ontwikkeling van De Guzman, Drenthe en nog een paar jongens is nodig om echt voor de titel mee te strijden. Eventueel vertrek van Dirk is vervelend, maar zal heus wel opgelost worden. Ooit.

5. Heerenveen - Redelijk sterk ingekocht, stabiel beleid, gewoon netjes vijfde.

6. Utrecht - Ik heb helemaal niet zoveel vertrouwen in mijn vrienden uit de Domstad, maar ik zie ook zo snel geen ploegen die echt gaan verrassen. Naar mijn mening zijn de plaatsen 6 tot en met 13 of 14 of 15 één groot onzeker gat, kan echt alle kanten op. Utreg is beter dan een hoop van die ploegen, dus schaal ik ze ook iets hoger in.

7. Groningen - Zullen de prestatie van vorig jaar niet kunnen herhalen, maar omdat ik zoals gezegd hierboven niet heel veel betere ploegen zie, kunnen ze met het zelfvertrouwen van vorig jaar wel een eindje komen.

8. RKC - Onder het strikte voorbehoud dat ze deze keer geen dragende spelers in de winterstop verkopen, anders nog een paar plaatsen lager. Eigenlijk hoort RKC qua achterban gewoon in de eerste divisie, heel knap dat ze het nu al bijna twintig jaar volhouden. Je vraagt je af wat bepaalde ploegen in de eerste divisie verkeerd doen, zij zouden in de eredivisie twee, drie, vier keer zoveel publiek trekken.

9. FC Twente - Ik heb vertrouwen in Rutten, niet in de selectie.

10. Vitesse - Kan zomaar een plaats of vier hoger eindigen. Ik zou het wel grappig vinden als Aad zowaar nog eens succes zou hebben.

11. NEC - Deel van het grote onzekere gat. Ik weet het echt niet.

12. Roda JC - Zonder suikeroom Hendriks zal de kots van het zuiden langzaamaan afzakken naar bedenkelijk niveau. Maar moet met Stevens en de huidige selectie een eind kunnen komen, zie NEC.

13. Willem II - Geen idee hoe die het dit jaar gaan oppakken, kan zomaar een hele rits plaatsen hoger eindigen. Maar stiekem verwacht ik toch van niet.

14. NAC - Meer dan genoeg kwaliteit om rustig in de middenmoot mee te kabbelen. Maar dat hadden ze vorig jaar ook.

15. ADO Den Haag - Blijven erin. Alles mee gezegd.

16. Heracles - Al vind ik dit een standaardantwoord: tweede jaar is altijd lastig, kunnen niet meer verrassen, etc etc. In tegenstelling tot veel anderen verwacht ik dat ze een eventueel nacompetitie-avontuur redelijk gemakkelijk overleven.

17. Sparta - Zal wel via de nacompetitie erin blijven. Als Medunjanin het op zijn heupen krijgt misschien wel vijftiende ofzo.

18. Excelsior - Laten we even serieus blijven, wat die ploeg op het hoogste niveau te zoeken heeft is me echt een raadsel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 19:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 16-08-2006 @ 20:24 :
Ketjing,ik denk dat juist de goals bij Vitesse geen probleem worden,ik verwacht best veel van Lazovic waarvan ik vind dat ze die te vroeg hebben afgedankt bij Feyenoord
Mja, dat is het probleem. Geeft Aadje het duo Junker - Lazovic veel krediet of kiest ie voor een variant met Benson (waar Aad van gechameerd is)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 21:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ga, na het zien van een aantal oefenduels en afgaande op de slecties, toch maar een schte voorspelling maken, zonder onderbouwing, want dan blijf ik ws bezig

1: Ajax
2: AZ
3: PSV
4: Feyenoord
5: Heerenveen
6: Groningen
7: Twente
8: Utrecht
9: Vitesse
10: NEC
11: RKC
12: Willem II
13: ADO
14: Heracles
15: Roda JC
16: NAC
17: Sparta
18: Excelsior
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 22:38
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik vind vooral de nummers 7 tot en met 15 lastig in vullen,die verschillen zijn erg klein en moeilijk in te schatten,ploegen als Roda en Vitesse kunnen misschien strijden om europees voetbal maar het kan ook goed mis gaan,kijk naar NAC vorig seizoen waar ook zoveel van verwacht werd,die ploeg ontsnapte uiteindelijk in de nacompetitie tegen Top Oss
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 22:55
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-08-2006 @ 18:21 :


2. Ajax, Ajax is de enige ploeg die het PSV écht lastig gaat maken dit jaar. Sterke voorhoede, met Jaap Stam de nodige ervaring achterin, het is alleen te hopen dat het mooi in elkaar valt
PARDON?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 08:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Strever schreef op 16-08-2006 @ 23:55 :
PARDON?
We weten ondertussen wel dat je voor Ajax bent en dat je dat graag overal en nergens uitschreeuwt.

En GMB geeft zijn mening, mag je het mee oneens zijn. Maar dan hoef je niet zo op hem te reageren.
Ik heb zelf ook mijn twijfels of alles bij Ajax gaat lopen zoals ze willen, of alle stukjes op de goede plaats vallen. Denk dat er een paar mensen een te groot ego gaan krijgen, gaan zeuren dat ze te weinig spelen en halverwege weg willen bij Ajax. Maar ze hebben Huntelaar en zolang hij geen vormcrisis zal krijgen, redt Ajax het wel. Mocht er wat met hem gebeuren, dan zie ik Ajax als een kaartenhuis in elkaar storten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 08:37
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-08-2006 @ 09:07 :
We weten ondertussen wel dat je voor Ajax bent en dat je dat graag overal en nergens uitschreeuwt.

En GMB geeft zijn mening, mag je het mee oneens zijn. Maar dan hoef je niet zo op hem te reageren.
Ik heb zelf ook mijn twijfels of alles bij Ajax gaat lopen zoals ze willen, of alle stukjes op de goede plaats vallen. Denk dat er een paar mensen een te groot ego gaan krijgen, gaan zeuren dat ze te weinig spelen en halverwege weg willen bij Ajax. Maar ze hebben Huntelaar en zolang hij geen vormcrisis zal krijgen, redt Ajax het wel. Mocht er wat met hem gebeuren, dan zie ik Ajax als een kaartenhuis in elkaar storten.
Ik denk dat Strever 'mooi in elkaar valt' opvat als: Ajax bakt er niks van en eindigt als 2e, terwijl er wordt bedoelt:
Citaat:
het is alleen te hopen dat de stukjes van de puzzel mooi in elkaar vallen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Bequiristain schreef op 16-08-2006 @ 23:38 :
Ik vind vooral de nummers 7 tot en met 15 lastig in vullen,die verschillen zijn erg klein en moeilijk in te schatten,ploegen als Roda en Vitesse kunnen misschien strijden om europees voetbal maar het kan ook goed mis gaan,kijk naar NAC vorig seizoen waar ook zoveel van verwacht werd,die ploeg ontsnapte uiteindelijk in de nacompetitie tegen Top Oss
Dat probleem heeft iedereen, in de subtop/middenmoot zijn de verschillen erg klein en is het eigenlijk onmogelijk een serieuze voorspelling te maken, je bent van zoveel factoren afhankelijk en er valt nu gewoon nog niets over te zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 09:15
Verwijderd
Ik heb er nu spijt van dat ik 020 door loting kampioen heb laten worden. Alleen om dit soort stomme reacties had ik ze even 4e ofzo moeten laten worden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 09:49
one.
one. is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-08-2006 @ 09:07 :
Ik heb zelf ook mijn twijfels of alles bij Ajax gaat lopen zoals ze willen, of alle stukjes op de goede plaats vallen. Denk dat er een paar mensen een te groot ego gaan krijgen, gaan zeuren dat ze te weinig spelen en halverwege weg willen bij Ajax. Maar ze hebben Huntelaar en zolang hij geen vormcrisis zal krijgen, redt Ajax het wel. Mocht er wat met hem gebeuren, dan zie ik Ajax als een kaartenhuis in elkaar storten.
Hij vat het op als: "Ik hoop dat het in mekaar stort."
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 09:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja kut, nu is Kuyt ook nog definitief vertrokken

Als Feyenoord geen goede nieuwe aanvaller aantrekt, verwacht ik geen top6 dit jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 17-08-2006 @ 10:54 :
Ja kut, nu is Kuyt ook nog definitief vertrokken

Als Feyenoord geen goede nieuwe aanvaller aantrekt, verwacht ik geen top6 dit jaar
PARDON?




Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 16-08-2006 @ 23:55 :
PARDON?
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik schrijf? Ik zeg dat het te hopen is dat het mooi in elkaar valt, kortom, dat alle stukjes goed op de plaats vallen, anders is het na vijf wedstrijden weer crisis.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-08-2006 @ 11:16 :
PARDON?




__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 16-08-2006 @ 23:38 :
Ik vind vooral de nummers 7 tot en met 15 lastig in vullen,die verschillen zijn erg klein en moeilijk in te schatten,ploegen als Roda en Vitesse kunnen misschien strijden om europees voetbal maar het kan ook goed mis gaan,kijk naar NAC vorig seizoen waar ook zoveel van verwacht werd,die ploeg ontsnapte uiteindelijk in de nacompetitie tegen Top Oss
Voorspellingen zijn nooit accuraat. Het loopt altijd anders dan je denkt en verrassingen kunnen een hoop omgooien. Dit is mijn verwachting, maar waarschijnlijk gaat bijvoorbeeld Groningen meer laten zien dan ik verwacht had en komt NAC toch weer op de rails. En als zelfs ik de waarheid niet in pacht heb, waar praten we dan nog over?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-08-2006 @ 10:54 :
Ja kut, nu is Kuyt ook nog definitief vertrokken

Als Feyenoord geen goede nieuwe aanvaller aantrekt, verwacht ik geen top6 dit jaar
Ik denk inderdaad dat Feyenoord daar wel veel problemen mee gaat krijgen. Het is te hopen dat ze al iemand op het oog hebben. Persoonlijk had ik niet verwacht dat hij nu nog zou vertrekken, dus mijn voorspelling moet ik ook nog even herzien in september
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 12:26
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2006 @ 11:31 :
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik schrijf? Ik zeg dat het te hopen is dat het mooi in elkaar valt, kortom, dat alle stukjes goed op de plaats vallen, anders is het na vijf wedstrijden weer crisis.
Haha, ik vatte het anders op. Ik vind het wel grappig hoe mensen reageren op mijn "Pardon" Ik bedoelde het gewoon als grapje, misschien had er nog een smiley achter gemoeten
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 12:38
Strever
Strever is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-08-2006 @ 10:54 :
Ja kut, nu is Kuyt ook nog definitief vertrokken

Als Feyenoord geen goede nieuwe aanvaller aantrekt, verwacht ik geen top6 dit jaar
Ik vind het leuk voor Kuyt dat hij weg gaat. Het is nu tijd voor Kuyt om een keer prijzen te winnen. Tjah, en zonder Kuyt weet ik niet wat Feyenoord nog beginnen kan. Misschien een talentje uit de jeugd
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 13:43
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Wie zijn de spitsen achter Kuijt? Ali Bousasbon ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 14:59
Verwijderd
Good Old Pierre is de spits achter Dirrek.



Over de moeilijkheden met het voorspellen van de subtop/middenmoot: Ik heb er tijdens het werk (jaja ) eens over nagedacht, en het is naar mijn mening in bijna alle voetbalcompetities als volgt: er is een redelijk duidelijke top, een paar ploegen die daar net onder zitten, maar altijd wel rond de vijfde plaats spelen, en vervolgens komt er tot net boven de degradatieplaatsen een rits ploegen die heel weinig voor elkaar onderdoen, en waar het meer een zaak van toeval is waar ze eindigen, dan dat het goed te voorspellen is. Ik kan de rijtjes zo opnoemen voor de Premier League, de Bundesliga, de Jupiler League (nu bedoel ik de Belgische Eerste Klasse, al zou ik ook wat betreft de eerste divisie een heel eind komen), de Primera Division en enigszins de Serie A, al is die dit jaar wat meer afhankelijk van de straffen enzo.

Just my two cents.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 16:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-08-2006 @ 15:59 :
en vervolgens komt er tot net boven de degradatieplaatsen een rits ploegen die heel weinig voor elkaar onderdoen, en waar het meer een zaak van toeval is waar ze eindigen, dan dat het goed te voorspellen is.
Dat is niet helemaal waar. Ik denk dat er wel degelijk verschillen zijn, maar dat je met name een duidelijk gat ziet tussen de top 5, de "brede middenmoot" en de degradatiekandidaten. Tussen de ploegen binnen die afbakeningen zijn de verschillen aanwezig, maar klein en is het dus mogelijk dat door toeval en geluk een ploeg ineens hoger uitschiet.

Aan het einde van het seizoen zijn de verschillen binnen de top 5 en de middenmooit altijd duidelijk aan te geven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-08-2006 @ 17:03 :

Aan het einde van het seizoen zijn de verschillen binnen de top 5 en de middenmooit altijd duidelijk aan te geven.
Ja, dat spreekt voor zich. Maar vooraf zijn die verschillen vaak moeilijk te voorspellen. Zeker in de middenmoot, waar door de krappe selecties late transfers, blessures en schorsingen een gigantisch kwaliteitsverschil kunnen veroorzaken. Al zijn dat lang niet de enige factoren.

Dat is althans mijn mening. Groningen had ik vorig jaar niet kunnen voorspellen, en dat Ajax, NAC en Willem II het zó slecht zouden doen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar ik ben het dan ook niet met je eens dat het in andere competities veel gemakkelijker te voorspellen zou zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:20
Verwijderd
Ok, ik snap nu waar de verwarring vandaan komt. Wat ik bedoelde te zeggen in die post over andere competities is juist dat het ook daar heel moeilijk te voorspellen is. Met "Ik kan zo de rijtjes opnoemen voor die en die competitie" bedoelde ik de rijtjes met topploegen, ploegen net daaronder, middenmoot, degradatiekandidaten. Juist niet de precieze volgorde binnen die groepen, ik wilde juist aantonen dat ook in die competities vooral in de middenmoot er niets tot weinig zeker is, en er vanalles kan gebeuren.

Ik geloof dat we het dus eigenlijk met elkaar eens zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Okee
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 17:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wij zouden een partij moeten beginnen. We zijn het te vaak met elkaar eens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 18:00
Verwijderd
Ja, dat is wel opvallend.

Maar onze resultaten bij de WK-voorspelling liepen nogal uiteen

Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 18:46
one.
one. is offline
Hij is anders wel winnaar geworden.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 18:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 22:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow ik lees nu pas dat Kuyt naar Liverpool (goede keuze! ) gaat... ik vraag me af of Feyenoord nog wel de top 4 gaat halen. Ach ja, ze hebben Pierre nog, maar het gemis van Kuyt zal groot zijn. Een jongen met een groot voetballend vermogen, een harde werker en een fantastische mentaliteit. Kortom: bijna niet vervangbaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 12:08
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Mijn voorspelling:

1 ) Ajax
2 ) PSV
3 ) AZ
4 ) Heerenveen
5 ) Feijenoord
6 ) Vitesse
7 ) FC Groningen
8 ) FC Twente
9 ) Roda JC
10) RKC Waalwijk
11) FC Utrecht
12) NEC Nijmegen
13) ADO Den Haag
14) NAC
15) Willem II
16) Heracles Almelo
17) Sparta
18) Excelsior

Ajax wordt denk ik kampioen, alhoewel ik hoop dat PSV dat wordt ADO Den Haag blijft er denkt ik relatief makkelijk in. Excelsior en Heracles degraderen, Sparta blijft er alsnog in
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 15:54
Schiedammert
Schiedammert is offline
PSV zal wel weer kampioen worden. Elk jaar praat men over de andere teams, maar elk jaar gaat PSV er met de titel vandoor. Ajax is nog steeds niet zo veel; eigenlijk hebben ze in de voorbereiding van alle echte tegenstand (Inter, Man Utd, Dortmund) verloren...

Feyenoord zonder Kuijt is natuurlijk een stuk minder, al zullen ze voor het geld wel een spits, linksback en controlerende middenvelder (Tymoschuk) kunnen halen...

Az heeft enorm veel talent ingekocht, maar ik verwacht dat we over 3 jaar pas echt zien wat dat team kan.

En Excelsior wordt kansloos laatste...De beste spelers (Otten, Sprockel, Holman) zijn ze kwijt, en echte versterking hebben ze er niet voor terug gekregen, Gyan uitgezonderd.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 20:40
Fides
Fides is offline
1 Ajax
2 PSV
3 AZ
4 t/m 6: Feyenoord, Heerenveen, Utrecht
7 t/m 9: Groningen, Vitesse, NEC
10 t/m 13: Willem II, Twente, RKC, Roda JC
14/15: Heracles, NAC
16/17 Ado den Haag, Sparta
18: Excelsior
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 01:34
squat
squat is offline
Citaat:
Schiedammert schreef op 18-08-2006 @ 16:54 :
PSV zal wel weer kampioen worden. Elk jaar praat men over de andere teams, maar elk jaar gaat PSV er met de titel vandoor. Ajax is nog steeds niet zo veel; eigenlijk hebben ze in de voorbereiding van alle echte tegenstand (Inter, Man Utd, Dortmund) verloren...
Van Inter werd niet verloren. En van Kopenhagen en PSV werd gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 01:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De eerste wedstrijd zit er al weer op, Sparta - Vitesse eindigde in 1-2, eigenlijk had ik zoiets wel een beetje verwacht. Denk dat Sparta het zeker nog lastig gaat krijgen dit seizoen, achterin mist men kwaliteit. Maar goed, zo veel zegt één wedstrijd nog niet, maar dat was wel de eerste indruk...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic
Gimme more beer
500 04-11-2006 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.