Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 21:28
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Strever schreef op 24-11-2006 @ 17:32 :
Idd, gewoon om je heen schieten helpt wel.
De beste man probeerde in zijn eentje een fan te beschermen die anders door 150 man volledig gemolesteerd zou worden. Vervolgens keert het geweld zich ook naar hem toe en vuurt hij, alles volgens het boekje als je het mij vraagt. De man is een held, geen dader.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2006, 22:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-11-2006 @ 22:28 :
De beste man probeerde in zijn eentje een fan te beschermen die anders door 150 man volledig gemolesteerd zou worden. Vervolgens keert het geweld zich ook naar hem toe en vuurt hij, alles volgens het boekje als je het mij vraagt. De man is een held, geen dader.
Ik zeg ook niet dat die man een dader is. Ik bedoelde het niet sarcastisch. Ik bedoel dat hij een held is, en om je heen schieten altijd wel helpt. Als je 150 man tegenover je hebt staan dan had ik mijn geweer ook getrokken. Al die andere 149 moeten ze de gevangenis in gooien, tuig..

150 man... Dat is zoooo veeel..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 22:41.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 00:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ben je es weg uit israël, kom je alsnog in zo'n geweldadige situatie
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 16:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De agent is vrijgelaten, de zaak wordt nog wel onderzocht.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 13:49
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-11-2006 @ 17:46 :
De agent is vrijgelaten, de zaak wordt nog wel onderzocht.
Tuurlijk is de agent vrijgelaten! Hij verdient ook een lintje
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 15:19
Verwijderd
Feyenoord doet klemmend beroep op fans

Uitgegeven: 28 november 2006 12:58

ROTTERDAM - Feyenoord maakt zich zorgen voor de komende uitwedstrijd in het UEFA-bekertoernooi tegen AS Nancy, donderdag in Frankrijk. De Rotterdamse club is bang voor ongeregeldheden rondom het duel. Ruim 1200 fans hebben bij de reguliere verkoopkanalen een kaartje voor de wedstrijd in het Stade Marcel Picot aangeschaft.

Feyenoord en de officiële supportersvereniging deden dinsdag op diverse websites een klemmend beroep op het gezonde verstand van de meereizende aanhangers. Beide partijen roepen de fans op zich niet te misdragen.


"Feyenoord en haar supporters hebben bij de UEFA al geen beste naam. Het imago van club en fans is er na de wedstrijd tegen Blackburn Rovers ook niet beter op geworden."

De UEFA kondigde na het duel afgelopen donderdag in De Kuip (0-0) een onderzoek aan. Sommige toeschouwers gooiden bekers met bier en andere voorwerpen naar spelers van de Engelse ploeg. Ook werd regelmatig vuurwerk in het stadion afgestoken. Feyenoord kondigde nadien harde maatregelen tegen de boosdoeners aan.

Misdragingen

De Rotterdamse club staat er door eerdere misdragingen van de eigen aanhang in Basel (december 2004) en in De Kuip tegen Sporting Lissabon (voorjaar 2005) niet best op bij de UEFA. Vorig jaar diende Feyenoord de thuiswedstrijd in de eerste UEFA-bekerronde tegen Rapid Boekarest zonder publiek te spelen naar aanleiding van de rellen in het duel met de Portugese ploeg.

Feyenoord vreest dat de UEFA bij nieuwe ongeregeldheden in Nancy of in het stadion weer een forse straf uitspreekt. Volgens de Rotterdamse clubleiding is bovendien in Frankrijk na de recente rellen bij het duel tussen Paris Saint Germain en Hapoel Tel Aviv, waarbij een Franse supporter door een politieagent werd doodgeschoten, sprake van een verhoogd spanningsveld.

Feyenoord heeft aan alle 1280 supporters die via de club een kaartje hebben gekocht een e-mail met nadere informatie gestuurd. Hoewel het duel nog niet is uitverkocht, heeft AS Nancy de kaartverkoop inmiddels stopgezet. Feyenoord raadt supporters die geen kaart hebben "ten strengste" af naar Frankrijk te vertrekken.


------------

Probleem is vaker dat de mensen die op rellen uit zijn zich uiteraard niets van dit soort berichten aantrekken, en de kaartjes doorgaans ook niet via de club kopen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Club Brugge moet vanavond winnen om kans te maken voor europese overwintering
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 23:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 29-11-2006 @ 17:24 :
Club Brugge moet vanavond winnen om kans te maken voor europese overwintering
Niet gebeurd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heerenveense hoop springlevend

Heerenveen is nog niet uitgeschakeld in de UEFA Cup.Sterker nog, door de 2-1 zege van Parma op Lens en de winst van Osasuna op Odense BK (3-1) hebben de Friezen alles weer in eigen hand.

Dan dient Heerenveen wel op 14 december in eigen huis met drie goals verschil te winnen van RC Lens,de nummer drie in Frankrijk. "Na ons verlies tegen Parma zei iedereen dat het over was voor ons, maar ik heb toen al gezegd dat er nog een kans is", aldus Gertjan Verbeek.

Het gelijk van de trainer werd op het allerlaatste moment bewerkstelligd. Lens leek dwars te liggen door Parma op 1-1 te houden, maar in de extra tijd schonk Paponi de Friezen een tweede leven.
Benieuwd hoe dat uit gaat pakken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:50
Fides
Fides is offline
Leuk doelpunt van Jenner gister.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 09:52
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 30-11-2006 @ 09:46 :
Benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Gaat ze normaal gezien niet lukken. Winnen nog wel, maar drie doelpunten verschil...

Maar ach, als Alves het weer op zijn heupen heeft kan alles.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:05
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-11-2006 @ 09:46 :
Benieuwd hoe dat uit gaat pakken
Gaan ze niet halen.

Ik denk dat ze wel heel goed gaan spelen maar het uiteindelijk nét niet zullen halen. Lens is een goede ploeg hoor...
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zou best een wonder mogen heten willen ze Lens met 3 doelpunten verschil verslaan. Maargoed, het blijft voetbal.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 15:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-11-2006 @ 16:36 :
Zou best een wonder mogen heten willen ze Lens met 3 doelpunten verschil verslaan. Maargoed, het blijft voetbal.
Was het niet 2 jaar geleden dat Heerenveen het ook vanuit eein onmogelijke positie klaarspeelde?

Maar ik denk idd ook niet dat Lens met zo'n groot verschil te verslaan is. Het is toch één van de topclubs in Frankrijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 16:43
Strever
Strever is offline
Ik hoop echt dat Ajax de volgende ronde haalt, maar het loopt de laatste 3 weken niet echt lekker.. Hopen dat het vanavond weer wat beter gaat, helaas wel zonder Japie Stam en Urby
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 17:21
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
mja, ik ben heel benieuwd hoe ze vanavond voetballen.. een succesje zou nu wel goed uitkomen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 20:35
one.
one. is offline
't Is alweer niet om aan te zien.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 21:52
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
wat een avond
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee he, ik hoop dat de Franse politie ze aanpakt zoals ik ze ooit 2 Engelse hooligans op heb zien pakken. In een busje zonder bankjes met alleen een stalen buis aan het plafond, handboeien om de armpjes en met de armen omhoog aan de buis. Had er een van de 2 nog zulke pech ook dat hij met zijn voeten niet bij de grond kon en er 5 cm boven bungelde ^^. Maar serieus, dit is echt een drama en dit gaat Feyenoord meerdere seizoenen UEFA-Cup kosten als ze pech hebben, en ik zou het nog niet onterecht vinden ook.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:20
Verwijderd
Godverdomme Feyenoord toch Wat een sukkels, echt waar

Waar ik dan weer wel nieuwsgierig naar ben, is in hoeverre dit Feyenoord te verwijten valt... Stel dat het voornamelijk "fans" zijn die al een stadionverbod enzo in Nederland hebben, en dat Feyenoord dat allemaal keurig met Nancy gecommuniceerd heeft, dan zou Feyenoord weinig te verwijten zijn. Maar ik vrees het ergste.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja er werd al gemeld dat Feyenoord 1.300 kaarten verkocht heeft en er 3000 'Feyenoorders' daar waren.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:34
Verwijderd
Ja, kijk, dan ligt het een beetje er aan wat Feyenoord er precies aan gedaan heeft, maar dan heb ik sterk het idee dat een voetbalclub dit soort dingen moeilijk kan voorkomen. Meldingsplicht of paspoort intrekken (alhoewel je ook zonder paspoort in Frankrijk komt natuurlijk) zou al een hoop schelen, maar dat mag allemaal niet.

Ik wil echt niet zeggen dat de club Feyenoord onschuldig is, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 23:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mjah, Feyenoord haalt gewoon niet meer de resultaten die het hoort te halen en 50.000 Rotterdammers zijn nu eenmaal moeilijk te temmen. Ik zou het heel triest vinden als zo'n mooie club aan zichzelf ten onder gaat
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 09:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een dieptriest avond gisteren

En toch had ik verwacht dat er zoiets zou gaan gebeuren eigenlijk, ondanks het persbericht dat Feyenoord heeft uit laten gaan om zonder kaartje niet naar Frankrijk af te reizen. Of ze er meer aan konden doen weet ik niet, maar ze hebben het geprobeerd en gefaald.

onderstaand bericht staat op feyenoord.nl
Citaat:
‘Wij hebben vooraf alles wat in onze macht ligt gedaan om problemen te voorkomen’, vervolgt Jacobs. ‘Elke supporter die via ons een kaart heeft gekocht, kennen we. Zoals we al zo vaak hebben gedaan, vragen we nu om de steun van de politiek. Die voetbalwet moet er komen. Er liepen hier relschoppers rond die in Nederland een stadionverbod voor twintig jaar hebben. Dat had met zo’n wet en meldingsplicht voorkomen kunnen worden. Wij hebben wij de autoriteiten en de UEFA daar al in een vroeg stadium voor gewaarschuwd en gezegd dat wij alleen de verantwoordelijkheid konden dragen voor de supporters die via ons een kaartje kopen.’
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 09:18
Verwijderd
Ja, wat moet je dan meer doen als club? Feyenoord kan toch geen mensen vasthouden of grenscontroles uitvoeren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 10:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En Feyenoord heeft ook helemaal gelijk. De verantwoordelijkheid ligt niet bij het voetbalbestuur, maar bij de politiek. Voetbalsupporters worden veel te gemakkelijk als hooligans geprofileerd en er worden algemene maatregelen genomen om voetbalgeweld tegen te gaan. Denk aan een alcoholverbod op de tribunes, denk aan buscombi's, denk aan sluiting van supportershomes et cetera.

Ik persoonlijk voel me hierdoor enorm gedupeerd en de maatregelen hebben ook niet het juiste effect! Voetbalsupporters als ik gaan zelden nog naar uitwedstrijden (en al helemaal niet met de combi) en de jongens die mot willen, kunnen dat nog steeds krijgen. Of het nu met de politie of met andere fans is.

Ik ben vóór een strenge voetbalwet die de teugels strak aantrekt rond jongens met een stadionverbod, zodat ik weer lekker kan genieten van een avondje NEC mét lekker bier. En met dat zondagmiddag-geneuzel moet het dan ook maar weer eens afgelopen zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 10:38
Verwijderd
Hulde! Duidelijk en juist, zoals volgens mij iedereen die wel eens voetbalwedstrijden bezoekt zal beamen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 13:02
Strever
Strever is offline
Wat werd er weer dramatisch gespeeld Ajax.. Wanneer kijk ik nou een keer met plezier naar UEFA cup duels? Alleen als AZ op tv is.. Laat Leonardo maar komen, die kunnen we goed gebruiken.. Huntelaar is dramatisch, en Rosales.. ook dramatisch..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 13:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
*Kuch* buitenspelers *kuch*
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 13:43
Verwijderd
Ook voor de coëfficienten weer dramatisch weekje, alleen AZ sprokkelt door het gelijkspel een beetje erbij. Dinamo Boekarest verslaat Leverkusen en Rapid Boekarest speelt uit bij Panathinaikos gelijk, Roemenië loopot alleen maar verder uit.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 14:10
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-12-2006 @ 14:32 :
*Kuch* buitenspelers *kuch*
kuch, kuch
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 18:12
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben benieuwd naar de strafmaat voor Feyenoord. Ik vind ook dat Feyenoord weinig tot niks aan te merken is, de club heeft alle maatregelen getroffen binnen haar bereik, zoals Ertur al zei kunnen ze moeilijk aan de grens gaan staan.

Van de ene kant waren deze flinke rellen alleen maar goed omdat er nu pas écht serieus over een voetbalwet wordt gesproken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 22:07
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Feyenoord en Ajax zetten Nederland weer lekker voor lul in de UEFA cup...
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het lijkt allemaal toch goed te komen wonder boven wonder. Nu hopen dat ze standhouden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:40
one.
one. is offline
Ik denk dat we geluk hebben gehad met die penalty daarnet.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 13-12-2006 @ 21:40 :
Ik denk dat we geluk hebben gehad met die penalty daarnet.
Welke wedstrijd heb je het over?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:59
Fides
Fides is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-12-2006 @ 21:49 :
Welke wedstrijd heb je het over?
Zulte - Ajax ongetwijfeld.


2e van Huntelaar net. Prachtige counter van Ajax.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ach ja, geluk, Ajax was er stiekem al.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:41
Verwijderd
Nou, goedzo, Feyenoord toch nog door en Nederland pakt vandaag maximale punten voor de coëfficienten. Dit mag vaker.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:46
one.
one. is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-12-2006 @ 21:49 :
Welke wedstrijd heb je het over?
Zulte-Waregem - Ajax.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:50
Verwijderd
Rapid Boekarest ligt er alsnog uit, dat is een beetje verrassend en toch wel goed nieuws voor Nederland.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 23:21
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
H'mm, Feyenoord krijgt een van deze tegenstanders:
Rangers, Tottenham, Parma, Az(maar kan niet ivm tv rechten), Blackburn, Panathinaikos, Espanyol of Newcastle

Terwijl Ajax:

Bremen, Spartak Moskouw, Bordeaux, Shaktar Donetsk, Benfica, Steau Boekarest, CSKA Moskouw, AEK athene
krijgt.
Fijn, het halve oostblok
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 06:54
Strever
Strever is offline
Citaat:
Guissie schreef op 01-12-2006 @ 23:07 :
Feyenoord en Ajax zetten Nederland weer lekker voor lul in de UEFA cup...
uuh waarom?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 08:28
TimitoV
Avatar van TimitoV
TimitoV is offline
Citaat:
kalinho schreef op 14-12-2006 @ 00:21 :
H'mm, Feyenoord krijgt een van deze tegenstanders:
Rangers, Tottenham, Parma, Az(maar kan niet ivm tv rechten), Blackburn, Panathinaikos, Espanyol of Newcastle

Terwijl Ajax:

Bremen, Spartak Moskouw, Bordeaux, Shaktar Donetsk, Benfica, Steau Boekarest, CSKA Moskouw, AEK athene
krijgt.
Fijn, het halve oostblok
Blackburn kan ook niet tegen Feyenoord spelen.....

dus blijft over Rangers, Tottenham, Parma, Panathinaikos, Espanyol, Newcastle.....en je gaat er voor het gemak vanuit dat AZ 1e word ???
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 14-12-2006 @ 07:54 :
uuh waarom?
Kijk eens naar de datum.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 08:57
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 14-12-2006 @ 00:21 :
H'mm, Feyenoord krijgt een van deze tegenstanders:
Rangers, Tottenham, Parma, Az(maar kan niet ivm tv rechten), Blackburn, Panathinaikos, Espanyol of Newcastle

Terwijl Ajax:

Bremen, Spartak Moskouw, Bordeaux, Shaktar Donetsk, Benfica, Steau Boekarest, CSKA Moskouw, AEK athene
krijgt.
Fijn, het halve oostblok
Ajax moet al die clubs aankunnen, met uitzondering van Bremen. Maar als Ajax een slechte dag heeft kunnen ze ook tegen al die clubs onderuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 11:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
FC Sevilla-AZ niet op televisie

De wedstrijd tussen FC Sevilla en AZ wordt donderdag niet op televisie uitgezonden. AZ kan daar helaas niets aan veranderen omdat de uitzendrechten bij de thuisclub liggen. Sevilla heeft de rechten van de wedstrijd uitsluitend aan het Spaanse Antena 3 verkocht. Maar vanwege een conflict tussen de club en de zender wordt er zelfs geen tv-productie gemaakt.

Doordat het conflict voorlopig onoplosbaar lijkt, wordt er geen televisieregistratie van het UEFA Cup-duel gemaakt. Het komt daardoor zowel niet in Nederland als in Spanje op televisie.

Ter vergelijking: AZ heeft de rechten van de Europese thuiswedstrijden aan de NOS verkocht, waardoor die duels van AZ bij de publieke omroep te zien zijn. Bij uitduels kunnen bijvoorbeeld de NOS en RTL een sublicentie afnemen.

Rechten niet bij Sevilla
Maar in het geval van Sevilla liggen de rechten niet bij de club, maar bij de Spaanse zender, waardoor dat in principe niet mogelijk is.

Nederlandse media
De Nederlandse pers is in Sevilla mondjesmaat vertegenwoordigd. Alleen de Telegraaf, het Noordhollands Dagblad, AZ TV en AZ.nl hebben verslaggevers afgevaardigd. Via die media zal de berichtgeving dan ook in Nederland terecht komen.

Match-tracker
De wedstrijd is donderdag daardoor wel te volgen via de match-tracker op www.az.nl. Via de het pop-up scherm op de website van AZ worden de tussenstand en belangrijke momenten doorgegeven.

Aanvang
FC Sevilla-AZ begint donderdag om 20:45 uur.
Lekker dan... Toen tegen die turken was er ook al gezeur over die tv rechten... En nu worden er niet eens beelden van de wedstrijd gemaakt.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 14:25
one.
one. is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-12-2006 @ 09:57 :
Ajax moet al die clubs aankunnen, met uitzondering van Bremen. Maar als Ajax een slechte dag heeft kunnen ze ook tegen al die clubs onderuit gaan.
Nou, ik zie ons tegen elk van die clubs wel onderuit gaan als we al redelijk spelen, als we willen winnen van die ploegen zullen we gewoon een echt goede dag nodig hebben, en hopen op niet al te veel blessures en/of schorsingen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 15:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-12-2006 @ 12:05 :
Lekker dan... Toen tegen die turken was er ook al gezeur over die tv rechten... En nu worden er niet eens beelden van de wedstrijd gemaakt.
Had je er maar heen moeten gaan hè

Persoonlijk denk ik wel dat de beelden te maken zijn, als ze maar niet live worden uitgezonden en daar wil de NOS natuurlijk niet aan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 16:32
Fides
Fides is offline
Hoop op Ajax - AEK, doet me denken aan '95.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Uefa Cup 2004-2005
BarbapapaX
401 22-05-2005 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.