Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 11:39
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Advertentie
Oud 04-11-2006, 11:40
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Mr. Oizo, wat deed Harry dat hij rood kreeg?

Ik kreeg meteen Henk Vos visioenen, die twee keer scoort en vervolgens iemand een doodschop verkoopt.
Oud 04-11-2006, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 04-11-2006 @ 12:40 :
Mr. Oizo, wat deed Harry dat hij rood kreeg?

Ik kreeg meteen Henk Vos visioenen, die twee keer scoort en vervolgens iemand een doodschop verkoopt.
Hij kreeg twee keer geel, waren twee domme overtredingen / gele kaarten. Maja, bij die tweede had Wasio veel vrijheid op rechts, en als zoiets in de laatste minuut is met een benauwde 2-1-voorsprong in de wedstrijd van het jaar, dan zou iedereen hem proberen te stoppen middels een overtreding. Inderdaad, een rode kaart, maar goed, ook twee keer gescoord. Rode kaart boeit me op dit moment niet zo, we hebben (verdiend) gewonnen en daar gaat het om.

Ongelooflijk, wat een wedstrijd. Dit is echt de spannendste derby van MVV die ik tot nu toe heb gezien. Eerste 60 minuten een overwicht voor ons, megaveel kansen gemist en maar 2-0, en na de 2-1 was het nog billenknijpen. Maar we hebben het gered.





__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-11-2006, 18:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Maar goed, genoeg eerste divisie weer voor dit weerkend. Dit is namelijk een eredivisie-topic.

Gisteren won Willem II uit bij NEC, toch enigszins verrassend vind ik aangezien Willem II uit nog vrij weinig positiefs gedaan had en omdat NEC toch hoger op de ranglijst stond.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-11-2006, 09:35
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Roda - Groningen was een goede wedstrijd zeg. Die 2-1
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 05-11-2006, 11:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-11-2006 @ 19:29 :
Gisteren won Willem II uit bij NEC, toch enigszins verrassend vind ik aangezien Willem II uit nog vrij weinig positiefs gedaan had en omdat NEC toch hoger op de ranglijst stond.
NEC heeft het probleem dat het geen grote kansen creëert en als het al lukt, ze niet afmaakt. Willem II speelde slecht, NEC was na de 1 - 0 zo mogelijk nog slechter. Terecht verloren, dat is denk ik het enige wat je erover kunt zetten. Het heeft Willem II enorm veel pijn en moeite gekost, maar het heeft uitbetaald.

NEC heeft gewoon een centrumspits nodig en hoewel ik Niedzielan nog steeds als een uitstekende centrumspits zie, zal hij daar toch nooit lange tijd komen te spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-11-2006, 16:27
Strever
Strever is offline
Jaja, zelfs met 10 man weet Ajax nog te winnen Tjah, als Heracles de kansen niet benut, vallen ze wel aan de andere kant
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 05-11-2006, 17:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik hoop dat het zware schema Twente nou niet op gaat breken terwijl er zo goed wordt gespeeld; achtereenvolgens Feyenoord, Utrecht, Groningen, Ajax en Vitesse..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-11-2006, 18:20
Strever
Strever is offline
Net even Feyenoord - Vitesse gezien; Schorsen die Buijs, wat een vent. Hopelijk krijgt ie een paar wedstrijden, met zn losse handjes!
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 05-11-2006, 19:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ben blij dat er nog zulke voetballers bestaan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-11-2006, 20:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-11-2006 @ 10:35 :
Roda - Groningen was een goede wedstrijd zeg. Die 2-1
In de laatste minuut, hectische slotfase.
Dat maakt mijn weekend nóg mooier!

Ajax en vooral Feyenoord speelden vandaag tumultueuze wedstrijden. Bij Ajax waren er een paar discutabele momenten (rode kaart Heitinga, was die penal er buiten of er binnen etc.) en bij Feyenoord liep het halverwege de tweede helft helemaal uit de hand. Denk dat Vitesse echt niet heeft gezien dat Greene geblesseerd lag, onbewust. Vlak daarna speelde Feyenoord bewust door, maar van de andere kant kan ik de frustraties ook wel begrijpen. Mooi moment trouwens met De Mos en Lazovic na dat doelpunt.

Naja, nog één foto dan van afgelopen vrijdag, en dan begin ik er niet meer over:


Harrie, Harrie, Harrie...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-11-2006, 22:24
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha de allerlelijkste fotoshop ooit
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-11-2006, 22:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-11-2006 @ 20:29 :
Ik ben blij dat er nog zulke voetballers bestaan
Helemaal mee eens

Ik ben ook blij dat we nog tenminste één grote club hebben waar echte persoonlijkheden rondlopen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 22:52.
Oud 05-11-2006, 23:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-11-2006 @ 23:48 :
Helemaal mee eens

Ik ben ook blij dat we nog tenminste één grote club hebben waar echte persoonlijkheden rondlopen.
Persoonlijkheden? Voetballers die hun gebrek aan talent moeten compenseren door te gaan lopen schoppen?
__________________
Zuur...
Oud 06-11-2006, 01:05
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Inderdaad. Niks persoonlijkheid.

Wat een kloothommel zeg. tegen Ajax had hij al rood moeten krijgen, vandaag weer. Ik hoop dat dit nog een staartje krijgt.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 06-11-2006, 07:33
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-11-2006 @ 23:48 :
Helemaal mee eens

Ik ben ook blij dat we nog tenminste één grote club hebben waar echte persoonlijkheden rondlopen.
Wat een opmerking.. Het is gewoon een belachelijke overtreding! Tegen Ajax kwam hij ook goed weg, nou moeten er maatregelen genomen worden. Oh jah, je kunt dat woord 'grote' wel weghalen, wat Feyenoord is absoluut geen grote club.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 06-11-2006, 08:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Strever schreef op 06-11-2006 @ 08:33 :
Wat een opmerking.. Het is gewoon een belachelijke overtreding! Tegen Ajax kwam hij ook goed weg, nou moeten er maatregelen genomen worden. Oh jah, je kunt dat woord 'grote' wel weghalen, wat Feyenoord is absoluut geen grote club.
Dus wanneer een club als Real of Barça slecht preteerst en een keer 7e of 8e wordt zijn ze ook geen grote club meer?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-11-2006, 09:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 06-11-2006 @ 08:33 :
Wat een opmerking.. Het is gewoon een belachelijke overtreding! Tegen Ajax kwam hij ook goed weg, nou moeten er maatregelen genomen worden. Oh jah, je kunt dat woord 'grote' wel weghalen, wat Feyenoord is absoluut geen grote club.
:')
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 06-11-2006, 09:56
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-11-2006 @ 10:14 :
:')
Je maakt je er wel makkelijk vanaf. Bij de wedstrijd tegen Ajax vond je het ook al karakter van Pierre dat hij iemand onderuit kegelde. Terwijl dat helemaal niets met een goede mentaliteit te maken heeft. Feyenoord is een prima club die graag hard willen werken, maar als daar invulling aan wordt gegeven door grove overtedingen te maken is er iets mis. Dat vervolgens goedpraten lijkt me al helemaal bedenkelijk.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 06-11-2006, 11:19
Strever
Strever is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-11-2006 @ 09:53 :
Dus wanneer een club als Real of Barça slecht preteerst en een keer 7e of 8e wordt zijn ze ook geen grote club meer?
Dan zijn ze nog wel grote clubs, alleen kun je Feyenoord niet vergelijken met Real of Barça. Ik vind dat er niet zoveel grote clubs in Nederland zijn, bijna niets. Ik vind PSV een grote club en Ajax ook wel, maar voor andere 'grote' clubs moet je toch echt in het buitenland zijn.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 06-11-2006, 11:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vind het wel opvallend dat de supporters van de clubs die niet zo heel erg veel aan voetballen toekomen stupide acties als die van buijs goedkeuren.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 06-11-2006, 11:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-11-2006 @ 12:25 :
ik vind het wel opvallend dat de supporters van de clubs die niet zo heel erg veel aan voetballen toekomen stupide acties als die van buijs goedkeuren.
Omdat ze waarschijnlijk een andere beleving hebben dan die Ajax fans hier die hun duimpje opsteken als ze teletekst zien veranderen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 06-11-2006, 11:59
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Dat is echte onzin, maar goed.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 06-11-2006, 12:09
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 06-11-2006 @ 12:19 :
Dan zijn ze nog wel grote clubs, alleen kun je Feyenoord niet vergelijken met Real of Barça. Ik vind dat er niet zoveel grote clubs in Nederland zijn, bijna niets. Ik vind PSV een grote club en Ajax ook wel, maar voor andere 'grote' clubs moet je toch echt in het buitenland zijn.
ook gelul natuurlijk. Een club beoordeel je niet op een paar slechte jaren. Feyenoord heeft nog altijd een van de fanatiekste en grootste supportersschare van Nederland, alleen daarom al is het een grote club.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 06-11-2006, 12:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 06-11-2006 @ 10:56 :
Je maakt je er wel makkelijk vanaf. Bij de wedstrijd tegen Ajax vond je het ook al karakter van Pierre dat hij iemand onderuit kegelde. Terwijl dat helemaal niets met een goede mentaliteit te maken heeft. Feyenoord is een prima club die graag hard willen werken, maar als daar invulling aan wordt gegeven door grove overtedingen te maken is er iets mis. Dat vervolgens goedpraten lijkt me al helemaal bedenkelijk.
Voetbal gaat wat mij betreft hand in hand met passie, strijd en een goede dosis winnaarsmentaliteit. Vandaag de dag kom je echter weinig profvoetballers tegen die dat nog echt uitstralen. Feyenoord zoekt ze op, want daar houden de supporters van. Ik zou graag willen dat NEC ze nog had, want buiten Pothuizen kennen wij ze eigenlijk ook niet meer. Jongens als de Gier, die als het moest een tegenstander over de reclameborden heen kon schoppen.

Natuurlijk is het niet goed als het uit frustratie een keer te ver gaat en natuurlijk horen daar de juiste kaarten voor getrokken te worden (rood voor Pi-Air toen was ook heel terecht). Toch hoort het erbij. Tegenwoordig wordt er ook veel hysterischer mee omgesprongen, elke overtreding moet van vijf kanten bekeken worden en iedereen moet even kwijt hoe schandalig hij wel niet was. Dat vind ik jammer. Het komt allemaal nogal gemaakt over.

Vroeger werd er ook veel ruwer gespeeld. In Engeland mocht je in die tijd niet eens wisselen tijdens bekerwedstrijden en daar had je regelmatig spelers die de wedstrijd uitspeelden met kapotte enkels en hersenschuddingen. Laat ons teruggaan naar die tijd van échte mannen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 06-11-2006, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-11-2006 @ 12:25 :
ik vind het wel opvallend dat de supporters van de clubs die niet zo heel erg veel aan voetballen toekomen stupide acties als die van buijs goedkeuren.
Ik denk dat mijn cluppie op dit moment geen "niet-voetballende" ploeg is. Sterker nog, op de laatste twee wedstrijden na werd er zelfs te veel gevoetbald.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2006, 13:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ach, het was maar wat stoken.
maargoed, ik zie de link niet tussen passie voor het voetbal en buijs die lazovic een knal verkoopt terwijl de bal aan de andere kant van het veld is.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 06-11-2006, 13:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 06-11-2006 @ 14:43 :
ach, het was maar wat stoken.
maargoed, ik zie de link niet tussen passie voor het voetbal en buijs die lazovic een knal verkoopt terwijl de bal aan de andere kant van het veld is.
Ach ja, het hoort ook niet en hij hoort er ook rood voor te krijgen, maar Buijs in het algemeen vind ik één van die weinige echte voetballers. En ja, daar hoort wat "misbehaviour" bij, dat is altijd zo geweest.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2006, 14:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het heeft absoluut met opvattingen van voetbal te maken en de club waar je bij hoort. Je wordt geen fan van Ajax omdat het 'dappere strijders' (waar ze dat ooit vandaan hebben gehaald ) zijn, je komt uit Amsterdam/omgeving en je bent er mee opgegroeid of je houdt van succes en dansende voetballers. Bij Twente hadden we altijd Grujic/Pothuizen en als er een tegenstander was die een actie flikte zoals Lazovic zondag dan begon het hele stadion al Spira Spira te zingen en nog geen minuut later lag die jongen onder het gras, Grujic is hier nog altijd een held. Jan Van Halst is ook een mooi voorbeeld, bij Ajax uitgefloten in Enschede een held, en dat was niet omdat hij er minder voetbalde of het niveau niet aan kon maar het is de mentaliteit van de toeschouwer en het elftal. Arnold Bruggink aan de andere kant is misschien wel het grootste talent geweest dat Twente de afgelopen 10 jaar heeft opgeleid maar was beter terecht gekomen als hij op vroege leeftijd naar Ajax was gegaan, teveel praatjes, te weinig werklust en hij wordt hier nu uitgekotst. Voor Twente gelden de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Groningen meer dan de wedstrijden tegen de traditionele top, en die wedstrijden zijn vrijwel altijd beslist door het team dat de meeste passen extra zet en niet bang is uit te delen of te incasseren. Buijs heeft vorig jaar in zijn eentje Twente vernederd en dat heeft hem zelfs hier applaus opgeleverd, en dat was hem niet gelukt als hij die mentaliteit niet had die hem afgelopen zondag een rode kaart had moeten kosten.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-11-2006, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-11-2006 @ 14:55 :
Ach ja, het hoort ook niet en hij hoort er ook rood voor te krijgen, maar Buijs in het algemeen vind ik één van die weinige echte voetballers. En ja, daar hoort wat "misbehaviour" bij, dat is altijd zo geweest.
BLOED, zweet en tranen
Oud 06-11-2006, 15:50
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Alsof je per se een agressieve speler moet zijn om persoonlijkheid te hebben... BIj Ajax en PSV lopen genoeg persoonlijkheden rond, als Cocu, Perez, Stam, Huntelaar misschien zelfs wel een jongen als Gomes, die toch ook redelijk uitgesproken is, maar dan een andere kant op. Feyenoord heeft juist meer persoonlijkheden nodig die dat combineren met creativiteit. Bovendien zijn er bij Feyenoord op Lucius, Buijs, Lodewijks, Timmer en Van Hooijdonk na, nou niet echt veel persoonlijkheden. En dat zeg ik als iemand die voor Feyenoord is.
Oud 06-11-2006, 16:22
Bequiristain
Bequiristain is offline
Er wordt hier veel gesproken over Buys,ook wel terecht,maar die reactie van Lazovic was ook erg onsportief richting het Feyenoord publiek,net goed dat dat Vitesse verloren heeft,sowieso al een walgelijke club
Oud 06-11-2006, 16:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat dat perse zo moet zijn wordt nergens gesteld hier, er word alleen gezegd dat zijn agressieve instelling niet alleen als iets negatiefs moet worden gezien. Bovendien is er ook nog wel een verschil tussen vechtlust en persoonlijkheid, Cocu is natuurlijk een unieke speler met zijn kwaliteiten en ervaring maar het is niet meteen een speler die voorop gaat in de strijd, en waarom je Perez noemt is me een raadsel.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-11-2006, 16:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-11-2006 @ 17:23 :
Dat dat perse zo moet zijn wordt nergens gesteld hier, er word alleen gezegd dat zijn agressieve instelling niet alleen als iets negatiefs moet worden gezien. Bovendien is er ook nog wel een verschil tussen vechtlust en persoonlijkheid, Cocu is natuurlijk een unieke speler met zijn kwaliteiten en ervaring maar het is niet meteen een speler die voorop gaat in de strijd, en waarom je Perez noemt is me een raadsel.
Het wordt niet letterlijk gezegd nee. Maar het kam een ebetje over alsof Gimme More Beer vond dat Feyenoord de enige topclub met echte persoonlijkheden is, omdat Feyenoord de enige club is met schoppers als Buijs.

Cocu gaat niet áltijd voorop in de strijd á la Buijs, maar dat bedoel ik dus te zeggen. In mijn ogen is ''persoonlijkheid hebben'' voor een voetballer, dat hij niet over zich heen laat lopen. Dat hij niet al te snel opgeeft en moeilijk te verstoren is. Ik vind dat Perez daar ook een goed voorbeeld van is.
Oud 06-11-2006, 16:36
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nog een voorbeeld: Ik vind jongens als Ronaldinho en Eto'o échte persoonlijkheden. Maar het zijn geen spelers die het gras op eten. Daar hebben ze bij Barcelona Puyol, Marquez, Oleguer, Edmilson en weet ik veel wie allemaal nog meer voor.
Oud 06-11-2006, 16:45
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nou ja, er is wel wat voor te zeggen dat je bij voetballers een vorm van mentaliteit mist. Loyaliteit naar de club, de wil om te winnen, er voor gaan, enzovoorts. Daar wil ik best in mee gaan; dat vind ik ook jammer.

Ik vind het mooi als spelers met een soort 'niets-te-verliezen' insteek het veld opgaan. Dat zie je bij uittek terug bij Feyenoord, maar ook bij ADO, Groningen of Utrecht. Dat betekent, volgens mij, dat je ieder duwel ingaat met het idee om het te winnen, dat je op iedere bal loopt, dat je ballen binnen de lijnen probeert te houden, dat je het publiek aan jouw kant probeert te krijgen. Dat is leuk om naar te kijken, een ploeg die met dergelijk vechtvoetbal punten haalt.

Wat niet leuk is om te zien zijn voetballers die het bovernstaande aanwenden om overtredeningen te maken. Die horen ook niet bij voetbal, zoals het woord OVERtredring al zegt. Zeker niet het type overtredingen a la Feyenoord.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Ads door Google
Oud 06-11-2006, 16:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Of ADO natuurlijk, maar het is inherent aan die mentaliteit. Spelers worden meegevoerd in hun eigen drang om te winnen. Het is ook precies wat mij tegenstaat aan clubs als Ajax en AZ, zowel binnen als buiten het veld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2006, 17:02
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-11-2006 @ 17:53 :
Of ADO natuurlijk
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 06-11-2006, 18:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vervolgde je laatste zin
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2006, 19:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nu we het toch over Buijs hebben:

Buijs hangt schorsing boven hoofd

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar het gedrag van Danny Buijs in de wedstrijd tegen Vitesse. De middenvelder van Feyenoord was in de 33ste minuut betrokken bij een actie waarbij Danko Lazovic tegen het gras ging. Terwijl de bal niet in de buurt was, trof Buijs de Serviër in het gezicht met zijn rechtse arm.

Bron: voetbal24.nl
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-11-2006, 21:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Natuurlijk wordt hij geschorst
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-11-2006, 21:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-11-2006 @ 20:17 :
Nu we het toch over Buijs hebben:

Buijs hangt schorsing boven hoofd

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar het gedrag van Danny Buijs in de wedstrijd tegen Vitesse. De middenvelder van Feyenoord was in de 33ste minuut betrokken bij een actie waarbij Danko Lazovic tegen het gras ging. Terwijl de bal niet in de buurt was, trof Buijs de Serviër in het gezicht met zijn rechtse arm.

Bron: voetbal24.nl
werd tijd. Danny dwangbuijs
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 07-11-2006, 10:53
Verwijderd
Zo, een paar daagjes weg en meteen een leuke discussie gemist Ach, mijn mening is toch wel bekend.
Oud 07-11-2006, 10:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-11-2006 @ 11:53 :
Zo, een paar daagjes weg en meteen een leuke discussie gemist Ach, mijn mening is toch wel bekend.
Everton, do I need to say more..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-11-2006, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-11-2006 @ 11:58 :
Everton, do I need to say more..
Duncan Ferguson is gestopt met voetballen hoor
Oud 07-11-2006, 11:08
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-11-2006 @ 12:04 :
Duncan Ferguson is gestopt met voetballen hoor
Ik vind Lescott ook wel oke
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-11-2006, 20:36
Strever
Strever is offline
Weer een geval; Suarez schopt na, schorsen dus.

* Groningen verliest in de Euroborg, hoe kan dat nou?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 08-11-2006 om 07:02.
Oud 07-11-2006, 23:40
Verwijderd
Oud 08-11-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 07-11-2006 @ 21:36 :
Weer een geval; Suarez schopt na, schorsen dus.

* Groningen verliest in de Euroborg, hoe kan dat nou?
inderdaad die verdient eens schorsing, maaruh dit moet eigelijk in het topic van de beker he
Oud 08-11-2006, 12:24
Strever
Strever is offline
Ja, eigenlijk wel, sorry
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.