Oud 11-06-2008, 12:25
tonio
tonio is offline
Farfan naar Schalke 04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2008, 12:27
Verwijderd
Bijna 10 miljoen, toch wel weer een winst voor PSV aangezien hij voor (maar) 2 miljoen gekocht is en hij de laatste tijd toch een stuk minder presteerde dan eerder bij PSV..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 11:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cheik Tioté van Anderlecht (/Roda) naar Twente. Dikke prima, een (s)loper op het middenveld erbij, misten we eigenijk sinds het vertrek van Sibum. Nu alleen nog een échte spelmaker erbij want Engelaar is niet meer te houden.
Twente betaalt 2.5 miljoen euro én RSCA krijgt nog 20% bij doorverkoop!!

Citaat:
Twente telt 2,5 miljoen neer voor Tioté

Cheik Tioté verlaat het Astridpark deze zomer, hij gaat aan de slag bij het Nederlandse Twente. Het bestuur van paars-wit treurt alvast niet om het vertrek van de Ivoriaan, want de transfer is bijzonder lucratief voor de Brusselaars.

Cheik Tioté kwam bij Anderlecht zelden of nooit aan de bak, daarom werd de jonge verdedigende middenvelder afgelopen seizoen verhuurd aan het Nederlandse Roda JC. Daar brak de Ivoriaan wel door, maar toch gaf paars-wit zijn akkoord voor een transfer van de jongeling. Onlogisch is dat niet, het Nederlandse FC Twente telt namelijk liefst 2,5 miljoen euro neer voor Tioté. Bovendien krijgt Anderlecht ook 20% van het transferbedrag als Twente hem doorverkoopt.

Herman Van Holsbeeck, manager van Anderlecht, is dan ook een tevreden man. "Dit bewijst dat we er alle belang bij hebben om jonge spelers uit te lenen. Als Tioté bij ons in de reserven gespeeld had, hadden we er nooit zoveel geld voor gekregen", aldus Van Holsbeeck. Daarnaast lijkt ook een vertrek van Mark De Man nabij, als de speler zelf tot een akkoord met Roda JC komt toch. "Op clubniveau geraken we er wel uit", laat Anderlecht weten bij monde van manager Van Holsbeeck.


Bron: HLN
Ik vind 't jammer dat hij vertrekt, maar goed, zo'n bedrag kan je moeilijk laten liggen voor 'n speler die niet echt zeker zou zijn van een basisplek...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:51
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Twente betaalt 2.5 miljoen euro én RSCA krijgt nog 20% bij doorverkoop!!

Ik vind 't jammer dat hij vertrekt, maar goed, zo'n bedrag kan je moeilijk laten liggen voor 'n speler die niet echt zeker zou zijn van een basisplek...
Bwah, 2.5 miljoen! Zo goed is die jongen nou ook niet.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 17:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bwah, 2.5 miljoen! Zo goed is die jongen nou ook niet.
Jawel hoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:14
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Nietes! nee grapje, ik ken hem niet zo goed.

Khalid in de belangstelling bij ajax
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 12:57
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
García-García rond met FC Groningen
Naast García-García is de club van trainer Ron Jans ook nog altijd van plan om de Zweed Andreas Granqvist in te lijven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:16
tonio
tonio is offline
Citaat:
Khalid in de belangstelling bij ajax
Ook voor HSV en een club uit frankrijk, ik meende olympique marseille?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 10:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
McClaren trainer van FC Twente

FC Twente heeft oud-bondscoach Steve McClaren van Engeland aangetrokken als trainer. Hij volgt in Enschede de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten op. McClaren (47) tekent voor twee jaar. Erik ten Hag wordt zijn assistent.

McClaren: "Niemand minder dan Sir Bobby Robson vertelde me dat dit een mooie uitdaging voor mij zou zijn. Ook zei hij dat FC Twente een fantastische en warme club is en dat ik het hier absoluut naar mijn zin zou hebben."

Als clubtrainer was McClaren in dienst van Middlesbrough. Daarmee bereikte hij in 2006 de finale van de UEFA Cup.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Twente is serieus aan't investeren, is daar ook 'n sterke man opgestaan met 'n geldbuidel die dringend wat lichter moet?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 21:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Twente is serieus aan't investeren, is daar ook 'n sterke man opgestaan met 'n geldbuidel die dringend wat lichter moet?
Vor zover ik weet niet. Ze waren een paar jaar terug zo goed als falliet en met een goed strak financiëel beleid staan ze nu hier.

Stom Konijn mag me verbeteren waar het niet klopt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 07:59
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Jan van Halst zit er nu he helpt een boel natuurlijk
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 12:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een mooi voorbeeld van hoe het moet. Niet zo lang geleden was Twente net zo naar de kut als NAC nu nog steeds is en nu speelt Twente voorronde CL, een vergroot stadion, etc.
Ik snap niet dat dit niet in Breda kan, halverwege de jaren 90 hadden we met het stadion de stap richting de top 5 al moeten maken. Alles is er: de fans, het stadion, Breda is internationaal "booming", uitstraling. Maar we blijven maar kutten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 12:57
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Alle credits van dit succes zijn voor Munsterman, een voorzitter met ambititie en gezond verstand. Hij heeft de goede mensen op de goede plaats gezet en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Cees Lok is met Ten Hag verantwoordelijk voor de jeugd; een eredivisiewaardig duo. Jan Van Halst is op commercieel gebied het beste wat een Nederlandse club zich kan wensen. De rol van Fred Rutten die hij terug haalde hoef ik niet toe te lichten. En nu heeft hij weer Mohammed Allach van VVV weggeplukt. Een fantastische persoonlijkheid, nog jong maar met uitstraling en buitengewoon intelligent. Die komt er extra bij voor het technische gedeelte. Hij heeft zelf keihard gewerkt om met de gemeente een aantal financiele zaken te regelen. Dat is toen de nood hoog was allemaal goed gegaan en nu het geld ineens met bakken binnen komt (de sponsoren staan in de rij en het stadion dat uitgebreid is is nu al weer uitverkocht) lopen ze al meerdere termijnen voor op de aflossing. Met McClaren erbij toont hij weer zijn ambitie en dat trekt weer sponsoren aan. Maargoed, het voetbal zat mee en was dat niet zo was het verhaal niet zo mooi geweest als dat het nu was. Hoe goed de voorzitter ook is.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:43
Verwijderd
Leon Vlemmings voor ongeveer 5 ton naar feyenerd.. NAC presenteert als het goed is deze week nog een opvolger.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 13:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Beste som geld voor een assistent die wil vertrekken.

Poortvliet gaat naar Southampton en wordt afgekocht voor 75.000 :/

moet hij trouwens zelf betalen waarschijnlijk..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 15:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Beste som geld voor een assistent die wil vertrekken.

Poortvliet gaat naar Southampton en wordt afgekocht voor 75.000 :/

moet hij trouwens zelf betalen waarschijnlijk..
Dat betaalt Southampton gewoon meer dan dubbel en dik terug aan Poortvliet hoor.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 17:32
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Leon Vlemmings voor ongeveer 5 ton naar feyenerd.. NAC presenteert als het goed is deze week nog een opvolger.

Hahaha 5 ton voor iemand die de pionnetjes neerzet op de training? Goed bezig NAC.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 22:31
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Feyenoord op de juiste manier aangepakt. Die smerige club probeert altijd hetzelfde spelletje te spelen door een belachelijk laag bod op een speler of trainer van NAC uit te brengen en hem vervolgens helemaal gek te maken en tegen zijn werkgever op te zetten. Met een lage transfersom of een arbitragezaak als gevolg.

Het onderste is uit de kan gehaald en dat mag ook wel eens een keer
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:24
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Tomasson ook naar Feyenoord.

Niet alleen de club is nu 100 jaar, ook de 3 spitsen bij elkaar
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 00:08
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
X-D
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 00:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tomasson ook naar Feyenoord.

Niet alleen de club is nu 100 jaar, ook de 3 spitsen bij elkaar
Dat kan nog meevallen, spitsen die zo oud zijn.


RSCA heeft ooit 'n middenveld van 110 jaar gehad, drie spelers ouder dan 30 stonden er toe op...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Beste som geld voor een assistent die wil vertrekken.

Poortvliet gaat naar Southampton en wordt afgekocht voor 75.000 :/

moet hij trouwens zelf betalen waarschijnlijk..
Ja, maar Vlemmings had dan ook een maandje of 5 eerder een 5 (!!)-jarig contract getekend..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 09:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Pff, Feyenoord komt ineens met een bod rond de 5 miljoen voor Arnautovic, het pareltje van de jeugdopleiding van Twente. Heeft echter nog geen hele wedstrijd eredivisie achter de rug en nog geen doelpunt gemaakt. Blinkt elke week uit bij de reserves (die mede dankzij hem kampioen zijn geworden) maar is een hele lastige jongen. Heeft een beetje kapsones, nu al, en ligt slecht in de groep. Moeilijke situatie wat je hier mee aan moet. Had een bod van Ajax of PSV wel verwacht maar Feyenoord waar halen die het geld vandaan?! Bovendien lijkt het me niet dat ze Tomasson voor de bank hebben gehaald? 5 Miljoen is wel verschrikkelijk veel geld..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 23:29
Verwijderd
Zou ik echt een typische Feyenoord-aankoop vinden. Een spits met veel potentie maar voor teveel geld te jong gekocht. Lazovic-II.

Tomasson is trouwens dan weer wel een briljante aankoop, de manier waarop hij voetbalt sluit echt perfect aan bij Makaay. Tjonge, je zou dat duo toch maar drie jaar geleden gehad hebben... Tomasson wordt in het buitenland redelijk consequent verkeerd gebruikt als diepste spits, alleen bij Milan wisten ze hem nog enigszins juist te gebruiken maar daar was de concurrentie nou net iets te groot. Maar om een diepe spits heen is hij echt fenomenaal goed. Als Makaay en Tomasson allebei fit blijven en ingespeeld raken is dat een bizar goed duo.

Maar goed Feyenoord heeft op papier sowieso wel een fijne selectie, eindigden toch echt 6e afgelopen seizoen dus eerst maar eens afwachten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 08:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Maar met de afgelopen 20 jaar Arie Haan, Leo Beenhakker, Bert van Marwijk, Ruud Gullit, Erwin Koeman en weer Bert van Marwijk heb je ook niet echt trainers die er om bekend staan jonge spelers tot ontwikkeling te brengen. Met Verbeek heb je een trainer die dat wel bewezen heeft. Misschien uberhaupt wel het manco van Feyenoord de laatste 15 jaar, geen enkele trainer die weet hoe hij met talent om moet springen. Behalve Kalou is er geen enkele Feyenoorder goed opgeleid de laatste 15 jaar. Maar misschien met Verbeek aan het roer gaat het een keer anders. Tomasson is in ieder geval zeker een goed begin
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 15:58
Verwijderd
Van Bronckhorst zou ik toch ook wel willen noemen, eventueel Buffel, maar dan heb je het inderdaad ver gehad. En Salomon Kalou kwam omdat oudere broer Bonaventure dat afdwong, niet omdat Feyenoord overtuigd was van de kwaliteiten van Salomon...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 14:50
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Pff, Feyenoord komt ineens met een bod rond de 5 miljoen voor Arnautovic, het pareltje van de jeugdopleiding van Twente. Heeft echter nog geen hele wedstrijd eredivisie achter de rug en nog geen doelpunt gemaakt.
Zou echt een hele slimme aankoop zijn. Makaay en Tomasson lijkt me een erg goed spitsenkoppel. Mocht er een uitvallen (ze zijn toch wel op leeftijd) heb je een jonge snelle talentvolle jongen die zich graag wil bewijzen achter de hand. Kan bovendien erg veel leren van Makaay en Tomasson.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 12:18
tonio
tonio is offline
Van der vaart naar real?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 15:16
Verwijderd
Vitesse nou ook alweer tarvajärvi aangetrokken, welliswaar met een huurconstructie.. maar echt..waar halen ze het geld vandaan???!! De gemeente Arnhem zal zich ook wel gepiepeld voelen.. eerst een lening van 17 mln. kwijtschelden en daarna gaat Vitesse lekker aan het shoppen.. ik vind het maar een rare zaak..

Maar goed.. Nelson Wau op proef bij NAC.. zal wel afgekeurd worden agz. we met Elshot, Loran, Stam en Fehér genoeg (potentiële) vleugelverdedigers hebben, lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 23:47
Verwijderd
Ik snap dat niet, als je zo'n grote schuld kwijtscheldt dan maak je toch een regeling erbij dat je inzage in de financiën blijft houden de komende x jaar en dat als er plots geld tevoorschijn komt daarvan iig een gedeelte alsnog betaald wordt? Zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 10:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja ik snap ook niet wat voor halve garen daar in de gemeenteraad zitten maar dat hele Vitesse is een lachertje. Volgens mij heeft de gemeente nog geen inzicht in de boeken daar, en staan er ook geen (financiele) regelingen tegenover alle keren dat ze bij hebben gesprongen. Ik kan me niet voorstellen dat Arnhem ook nog maar 1 euro overmaakt aan Vitesse, met andere woorden; nog 1 aanslag van 6 nullen en Vitesse kan worden opgedoekt, en terecht wat mij betreft.

Toevallig weet ik dat ze bij Twente 50% van de transfersommen terugbetalen aan de gemeente als aflossing. Doordat dit jaar El Ahmadi en Engelaar voor grote bedragen zijn vertrokken kunnen ze plots 8 miljoen extra aflossen en is de overgebleven lening nihil geworden. Op die manier kan je aflossen zonder dat je met een afknijpende begroting moet werken. Een creatieve en eerlijke manier voor een club om samen te werken met de gemeente. Als de wethouder van Arnhem zoiets leest zal hij zich nog wel een keer achter de oren krabben of dat indertijd geen optie was geweest.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 13:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ronaldo gaat volgens verschillende bronnen naar Flamengo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 20:12
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ronaldinho verlost bij Barca door Milan, na Deco al vertrokken was. Nu Eto'o nog en Guardiola heeft zijn zin. Ondertussen begint Madrid een aardige Nederlandse enclave te worden, VDV is in onderhandeling en ze hebben zich eerder ook al positief over Huntelaar uitgelaten. Zou wat zijn, Sneijder, VDV, Robben, Huntelaar en Van Nistelrooij als compleet middenveld en voorhoede. (Laten we Drenthe maar niet als serieuze kanshebber voor een basisplek zien)

Het wachten is nog het ontvlammen van de transfercarrousel maar de almachtige Johan D. voorspelde dat hij info had dat het dit weekend allemaal zou gaan beginnen. Ik vrees zelf ondertussen een beetje dat Ajax er met een van de drie verdedigers van Twente (Wielaert, Braafheid, Douglas (Heubach is te hoog gegrepen voor ze )) vandoor gaat binnenkort en we er een glazen afdankertje voor terugkrijgen (Leonardo). Maargoed, die hebben lange contracten en 2x een Sulejmanietje kunnen ze daar denk ik ook weer niet betalen. Ben benieuwd!

Aissatti gaat het in ieder geval voorlopig nog niet redden bij Ajax, die jongen komt nog zoveel tekort. Vreemd dat de meesten hem bij Twente eigenlijk niet terug hoefden maar Ajax hem wel haalt. Mooie samenvattingen voetballer die ook goed uit de verf komt in een zaalvoetbalteam.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 12:42
Verwijderd
Best opmerkelijk:

MVV gaat alliantie aan met Trabzonspor


MVV gaat de krachten bundelen met de Turkse subtopper Trabzonspor. De alliantie kan verstrekkende gevolgen hebben. Niet alleen kunnen beide clubs spelers ruilen, Trabzonspor is ook bereid om transfers van MVV deels te gaan financieren.
Voetbal
Van onze verslaggever

Het eerste resultaat van de samenwerking is inmiddels zichtbaar. De Turkse club blijkt voor een aanzienlijk deel het geld op tafel te hebben gelegd voor de Belgische jeugdinternational Christian Bruls, de beoogde nieuwe regisseur van MVV. Als tegenprestatie krijgt Trabzonspor het eerste recht om straks met de Maastrichtse club te onderhandelen over een transfer van de 19-jarige middenvelder. Omgekeerd leek de Braziliaanse keeper Jefferson op weg van Trabzon naar Maastricht. Die spectaculaire overgang ketste af omdat de doelman naar een andere club werd getransfereerd.
MVV kwam in gesprek met de nummer zes van de afgelopen Turkse competitie via contacten van Nico Jongen, bestuurslid algemene zaken. Hij spreekt over een ‘ uitstekende deal’. „Beide clubs kunnen elkaar sterker maken. Hiervan kan MVV de vruchten plukken. Want we willen graag omhoog.”
Met het verbond met Trabzonspor krijgt de Maastrichtse club steeds meer een Turks gezicht. MVV heeft ook een trainer met Turkse roots (Fuat Capa) en trok onlangs Bülent Akin aan, een voormalig speler van Galatasaray. Bovendien doet de club veel zaken met een Turkse makelaar, die de nodige spelers onder zijn hoede heeft. Volgens Jongen zit er echter geen speciaal beleid hierachter. ,,De komst van Fuat Capa staat hier helemaal los van. We zijn al langere tijd bezig met het opzetten van dit samenwerkingsverband. De mensen van Trabzonspor hechten veel waarde aan de uitstraling van de stad Maastricht. Daar profiteert MVV van.”
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 21:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Pfuh, goed bezig. Het waarborgt voorlopig in ieder geval de continuiteit. Zou zonde zijn als een club als MVV verloren zou gaan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 18:15
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Bona Kalou naar Heerenveen
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 19:10
Verwijderd
bona ja.. geloof niet dat het nog veel soeps is, wel een aardige naam voor heerenveen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 21:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Vind het wel een mooie voor H'veen

Wielaert in de picture bij Ajax die ook Oleguer bij Barca vandaan hebben geplukt had ik al eerder verwacht maar nu toch officieel. Vrees dat ie gaat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 21:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
doorgaand op Ajax-verdedigers, zaterdag het afscheid van Stam. Grote namen op het veld voor een van Hollands beste verdedigers aller tijden. Beschamende actie van KNVB in de aanloop van de wedstrijd; Jol-gate, maar laten we het daar maar niet te veel over hebben.

Hoort hier weliswaar niet maar een van mijn favoriete voetbalmomenten even hier;


Wanneer staat er weer een Stam op?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 20:15
Verwijderd
Evertons miljoenenbod op Moutinho onvoldoende
27/07/2008 20:22

João Moutinho heeft zijn uitgesproken verzoek naar Everton te verkassen zien stranden op een duidelijk nee van Sporting Lissabon.

Sporting Lissabon kreeg via Moutinho's zaakwaarnemer Pini Zahavi een bod van vijftien miljoen euro overhandigd. Everton zou daar bij kwalificatie voor de Champions League nog een bonus bovenop doen. Voor de Portugese club was het bod echter onacceptabel, zo stelde het in duidelijke taal op zijn eigen website.

'Zoals bekend is het contract van Moutinho afgelopen jaar opgewaardeerd', aldus Sporting, 'en daarbij is een ontsnappingsclausule opgenomen van 25 miljoen euro.' Zahavi kreeg naast de afwijzing de boodschap voor Everton mee dat Sporting niet de intentie heeft Moutinho te laten gaan.

De 21-jarige Moutinho maakte deel uit van de Portugese EK-selectie. De middenvelder staat voor zijn vijfde seizoen in dienst van Sporting Lissabon. Volgens zijn club ligt aan het transferverzoek persoonlijke redenen ten grondslag die 'niets te maken hebben met Sporting'.

-----

Dit speelt al een paar weken. Volgens de geruchten zijn er twee zaken van belang: Andy Johnson zou naar Wigan, West Ham of Fulham kunnen gaan voor minimaal 15 miljoen euro. Geen verkeerd bedrag voor je reservespits, en dat geld zou dus meteen worden gebruikt voor een verbeterd bod op Moutinho. Ik ben niet zo'n fan van Andy Johnson, zijn sterkste wapen is zijn snelheid maar hij is een domme speler, beetje blinde kip. Everton heeft twee of drie jonge spitsen die echt heel goed zijn, dus een vervanger is niet per sé nodig. Onthou deze naam: Jose Baxter. En als James Vaughan een jaar lang fit blijft speelt ie volgens jaar in het Engels elftal (ook weer niet zo lastig want Engeland heeft een beetje een spitsenprobleem ).

Andere zaak die mee schijnt te spelen: Everton's plannen voor een nieuw stadion (inclusief gigantisch veel retail) worden komende week goed- of afgekeurd, de laatste stap in de politieke mallemolen. Als de goedkeuring er komt begint Everton binnen 3 maanden met bouwen. En als de goedkeuring er komt, schijnen een aantal investeerders zakken met geld neer te tellen en kan Everton voor een slordige 50 miljoen euro aan aankopen doen (plus eventuele verkopen zoals Johnson, zou dus zomaar 65 miljoen kunnen worden). Ik weet niet waar ik op moet hopen, ik ben tegen de nieuwe stadionplannen omdat ik denk dat Everton een mooier, beter stadion verdient. Ze moeten Goodison Park verbouwen, dat zou echt prachtig zijn. Maar investeerders die Everton het geld geven om de volgende stap te maken (dus richting Champions League), dat is ook wel erg aantrekkelijk...

OH en Moutinho vind ik een heel goede speler, zo'n onopvallende middenvelder die alles bij elkaar houdt. En hij is pas 21! Dus die zie ik heel graag komen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 20:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ruud van Nistelrooy (32) heeft bondscoach Bert van Marwijk maandag laten weten een punt te zetten achter zijn interlandcarrière. De spits van Real Madrid heeft aangegeven zich volledig te willen richten op zijn club.

Van Nistelrooy: ,,Nadat ik de programma's van Real Madrid en het Nederlands elftal nog eens goed had bestudeerd, kwam het besef dat ik, gezien de vereiste fysieke inspanning om op dit niveau maximaal te presteren, een keuze moest maken. De combinatie van enerzijds de competitie-, beker- en Champions League-wedstrijden van Real Madrid en het programma van het Nederlands elftal anderzijds, is voor mij een te zware belasting. Er rest mij dan ook geen andere keuze. Uiteraard ga je bij dit soort beslissingen niet over één nacht ijs. Ik heb met Oranje een heel fijn EK achter de rug en kijk daar met een goed gevoel op terug."

Spijtig

Bondscoach Bert van Marwijk toonde zich verrast: ,,Ik heb uitvoerig met Ruud gesproken en wil en kan niet anders dan zijn besluit respecteren. Natuurlijk vind ik het spijtig dat ik bij het samenstellen van de Oranjeselectie, geen beroep kan doen op zijn kwaliteiten en internationale ervaring. Ik hoop dat het Ruud verder fantastisch vergaat bij Real Madrid."

Van Nistelrooy, die zijn professionele voetballoopbaan startte bij FC Den Bosch, werd voor het eerst voor het Nederlands elftal geselecteerd door toenmalig bondscoach Frank Rijkaard. Als speler van PSV, debuteerde hij op 18 november 1998 op 22-jarige leeftijd in de oefeninterland Duitsland - Nederland (1-1). In totaal speelde hij 64 wedstrijden voor Nederland, waarin hij 33 maal scoorde. Het EK 2000 in eigen land moest hij als gevolg van een knieblessure aan zich voorbij laten gaan. Wel maakte hij deel uit van de Oranjeselectie tijdens de internationale toernooien die volgden (EURO2004, WK 2006 en EURO2008).

Mijn held
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2008, 08:03
Verwijderd
Enric Vallès Prat op proef
NAC heeft deze week Enric Vallès Prat op proef. Enric is een 18-jarige Spaanse middenvelder, die de afgelopen negen jaar in de jeugdopleiding van FC Barcelona speelde. Enric is volgens NAC.nl een linkermiddenvelder, die ook achter de spitsen kan spelen.
NAC beslist morgen of Enric in aanmerking komt voor een contract en zo ja, of het mogelijk is hem van Barcelona over te nemen.


Bron: B-Side Rats, NAC
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 08:27
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ruud van Nistelrooy (32) heeft bondscoach Bert van Marwijk maandag laten weten een punt te zetten achter zijn interlandcarrière.
Beter dan zijn beste actie ooit, alleen een paar maanden te laat

Citaat:
Vind het wel een mooie voor H'veen

Wielaert in de picture bij Ajax die ook Oleguer bij Barca vandaan hebben geplukt had ik al eerder verwacht maar nu toch officieel. Vrees dat ie gaat

Robbie Wielaert blijft definitief in Enschede, zo laat FC Twente weten. Ook een hernieuwde poging van Ajax de verdediger in te lijven bleef vruchteloos.

Ajax kwam dinsdag met een nieuw aanbod naar Enschede. Maar ook daarin kon FC Twente zich niet vinden. 'En daarmee is een overgang definitief van de baan', aldus voorzitter Joop Munsterman in TC/Tubantia.

Na het eerste afgewezen bod wilde Ajax bij de nieuwe poging spelers in de deal betrekken die in Amsterdam niet meer aan spelen toekomen. 'Nu is wellicht een andere constructie mogelijk', vertelde technisch manager Danny Blind over de plannen. Maar daarmee waren de Tukkers niet te verleiden hun aanvoerder te laten gaan.

Vi.nl
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 10:58
Verwijderd
'Ook Gudjohnsen kandidaat bij PSV'
Eidur Gudjohnsen is één van de kandidaten om de nieuwe spits van PSV te worden, weet Sportweek. De IJslander staat op dit moment nog onder contract bij FC Barcelona, maar mag daar vertrekken.

De 29-jarige Gudjohnsen speelde al eens eerder, zonder veel succes, in Eindhoven en koestert nog altijd warme gevoelens voor de club. Desondanks is het nog maar zeer de vraag of PSV, wanneer de interesse concreet wordt, kan voldoen aan de financiële eisen van zowel FC Barcelona als de speler zelf.

Behalve Gudjohnsen zijn ook Marcus Berg (FC Groningen), Mevlut Erdinc (FC Sochaux) en Milan Jovanovic (Standard Luik) nog altijd in beeld bij de Eindhovense topclub. De interesse in Jovanovic lijkt het meest concreet.




do want!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 19:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Beter dan zijn beste actie ooit, alleen een paar maanden te laat
Ik wist dat dit ging komen, ik liet de eer aan jou. Maar goed jij wint, van Nistelrooy was kut en jij bent geen idioot.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2008, 10:03
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik wist dat dit ging komen, ik liet de eer aan jou. Maar goed jij wint, van Nistelrooy was kut en jij bent geen idioot.
nu Huntelaar nog naar Real (volgend seizoen) en dan weltmeister worden
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2008, 12:32
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:

Robbie Wielaert blijft definitief in Enschede, zo laat FC Twente weten. Ook een hernieuwde poging van Ajax de verdediger in te lijven bleef vruchteloos.

Ajax kwam dinsdag met een nieuw aanbod naar Enschede. Maar ook daarin kon FC Twente zich niet vinden. 'En daarmee is een overgang definitief van de baan', aldus voorzitter Joop Munsterman in TC/Tubantia.

Na het eerste afgewezen bod wilde Ajax bij de nieuwe poging spelers in de deal betrekken die in Amsterdam niet meer aan spelen toekomen. 'Nu is wellicht een andere constructie mogelijk', vertelde technisch manager Danny Blind over de plannen. Maar daarmee waren de Tukkers niet te verleiden hun aanvoerder te laten gaan.

Vi.nl
Ach iedereen is te koop- behalve Christiano Ronaldo
Sneijder zal ook niet meer weggaan bij Ajax dat seizoen bv.


en voor wat het waard is:
'Perez mogelijk in gesprek met Vitesse'
Kenneth Perez lijkt aan een verblijf bij Vitesse te denken. De spelmaker van Ajax zou volgens Sportweek in gesprek kunnen zijn met de Arnhemse club.


De Deense voetballer werd zaterdag gesignaleerd in Stroe, alwaar de formatie van Vitesse-coach Hans Westerhof een oefenduel tegen Getafe afwerkte. Vitesse verloor de wedstrijd met 0-2.

Voor Perez is geen plaats meer in het vlaggenschip van de Amsterdammers. Marco van Basten, de oefenmeester van Ajax zette de ervaren Deen deze week terug naar het tweede elftal van de club.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/ni...t_Vitesse.html
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 09:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Klopt, maar volgens mij is die munsterman van Twente beter in dat soort spelletjes dan de mensen die dat bij Ajax moesten regelen.

Pff nee, dat Perez dan naar NEC gaat.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2008, 20:59
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Ja ach. Sulejmani en Alves vorig seizoen waren ook niet te koop.
En.."Het is ondenkbaar dat we Aissati naar een directe concurrent(Ajax) laten vertrekken"
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.