Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2003, 20:35
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Kunnen de Eindhoven-haters hun houding ook beargumenteren? Ik vind het namelijk een erg gezellige stad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 20:35
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 15-05-2003 @ 18:28:
Ikkuh haat FC Utrecht, en dan vooral die Stijn *of hoe je het ook mag noemen* Vreven.... wat haat ik die vent zeg....
maja... t zal wel aan mij liggen denk dan hè...
je kan wel zeggen dat je vreven niet mag, maar je kun niet zeggen dat t geen goede voetballer is, want hij gaat niet voor niets naar Kaizerslautern.
Traditiegetrouw als echte Utrechter heb ik een hekel aan de arrogantie van Ajaxl. Verder vind ik PSV een nepclub en de enige reden dat AZ goede spelers aantrekt is de portefeille van Scheringa, dus zullen die spelers nu wel balen dat hij de hand op de knip houdt, want een andere reden om voor AZ te spelen is er niet.
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 08:32
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
buitenland : alle portugese clubs

binneland: geen enkele club eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
smartie! schreef op 09-06-2003 @ 09:32:
buitenland : alle portugese clubs

binneland: geen enkele club eigenlijk

mag ik ook vragen waarom?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:21
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Allereerst heb ik een pesthekel aan Ajax,stelletje arrogante klootzakken zijn het daar,en wat is die Koeman een hypocriete lul geworden!!
Altijd geschreeuw over het anti voetbal van Feyenoord en nu zelf 9 keer gelijk en met veel mazzel door in de CL,lach me kapot als ze volgend seizoen in de voorronde eruit vliegen ten Fc Basel of zoiets.
Dan vergeet ik ook nooit dat incident rond jelle gadverdamme,die eventjes veranderde onder druk van Koeman en die vreselijke Van Der Eyden.
Er zijn zoveel voorbeelden aan te halen waarom ik die club haat.

Vitesse is ook z'n ploeg,de beste van Gelderland,peperduur stadion,best duur elftal en dan nog bijna degraderen,reken maar dat er dit jaar in Nijmegen erg veel gelachen is om de ontwikkelingen rond die arneppers,de ploeg had in principe nooit meer mogen bestaan,maar de gemeente blijft geld pompen in deze bodemloze put,tja en anders zal die vreselijk vetzak van een Karel Aalbers wel terug komen.

In het Buitenland Bayern Muchen,das het Ajax van Duitsland he,vreselijke ploeg met altijd erg veel vervelende voetballers
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Even Argumentatie voor mijn hekel:
Ajax: Arrogante houding, altijd maar roepen dat ze de beste zijn en dat soort dingen. Ook de supporters staan me niet aan, vooral in mijn omgeving veel mensen die nog nooit een wedstrijd hebben gezien maar zich wel trouwe supporter noemen.
Nec: Ja Vitesse en Nec gaat gewoon niet samen.
Bayer Munchen: Ajax in Duitsland met Duitse voetballers en een vreselijke keeper.
Arsenal: Arrogant (wenger: we worden ongeslagen kampioen) en niet eens een heel erg goede club
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:12
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Binnenland: AJAX en goed ook. Ik heb ze nooit gemogen met als grootste reden dat ze denken "dat doen we wel even want wij zijn Ajax" Toen ik nog een stuk jonger was kan ik me nog wel herinneren dat bijna alles en iedereen voor Ajax was.

Real Madrid heb ik geen hekel aan maar die denken ook dat ze ALLES zijn en aankunnen.

Portugese clubs hou ik ook niet zo van, ze hebben geen mooi spel, teveel overtredingen en staan net onder Nederland met de ranking voor CH plaatsen zo dus ook Griekenland die net een plaats hoger is komen te staan.
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 19:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 09-06-2003 @ 17:21:
,lach me kapot als ze volgend seizoen in de voorronde eruit vliegen ten Fc Basel of zoiets.

Onderschat Basel niet hoor
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:17
Terzaghi
Terzaghi is offline
Met stip op 1: het oranjepubliek dat zelfs bij een 1-7 achterstand de polonaise loopt op 'daar aan het kleine café'
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:22
KBrink
KBrink is offline
een heleboel mensen hebben een hekel aan ajax.
logisch, ze zijn arrogant en hebben daar ook reden toe, maar dat irriteert de meeste mensen wel, heel begrijpelijk.

maar iemand had het over dat ajax afbraak voetbal speelt in de CL, das gelul, dan heb je gewoon geen verstand van voetbal.
want volgens diegene moet je net zoals je tegen een of andere derde rangs club als zwolle speelt ook tegen milan spelen, vooral doen sta je na 10 min. spelen 3-0 achter.

er is nog al een verschil tussen CL en vaderlandse competitie.
je moet je op je tegenstander instellen.

doe niet alsof je verstand van voetbal hebt maar heb het.

en ajax en bayern vervelende ploegen en dus ook spelers, tuurlijk omdat ze goed zijn, is altijd lullig om te verliezen.


disclaimer: ik zeg zelf niet dat ik verstand van voetbal heb maar blijkbaar wel meer dan de personen die dit zeiden
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:48
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik was diegene die dat zei,en waarom zal ik uitleggen.
Was het niet Ajax dat jaren schreeuwt om zijn eigen "aanvallende" spelletje te spelen en zich juist niet in te stellen op de tegenstander,nu word dus weer het tegendeel beweerd,het is dus net zoals het uitkomt dus
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:13
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Binnenland: Ajax en gae
Buitenland: Newcastle (rivalen van Sunderland ), Juve, Barca
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:51
jeas
jeas is offline
Ik heb de schurft aan kakkerlakken!

dus in NL

1) Feyenoord
2) FC Utrecht

Buitenland:
1) Inter milaan
2) Jutventus
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Wijzerplaat schreef op 08-06-2003 @ 21:35:
Kunnen de Eindhoven-haters hun houding ook beargumenteren? Ik vind het namelijk een erg gezellige stad.

Het gaat hier over de voetbal clubs in Eindhoven niet over de stad.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Wijzerplaat schreef op 08-06-2003 @ 21:35:
Kunnen de Eindhoven-haters hun houding ook beargumenteren? Ik vind het namelijk een erg gezellige stad.
Daarom juist!
Die eeuwige gezelligheid altijd…
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:21
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Vandal schreef op 12-06-2003 @ 12:13:
Binnenland: Ajax en gae
Buitenland: Newcastle (rivalen van Sunderland ), Juve, Barca
Oei!
En dat voor een Apeldoorner!
Al zie ik de link (Newcastle) met zwolle.
Het zou toch niet…
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:24
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
AGH schreef op 12-06-2003 @ 18:21:
Oei!
En dat voor een Apeldoorner!
Al zie ik de link (Newcastle) met zwolle.
Het zou toch niet…
Alsjeblieft ZEG!! Olle NEE!
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:04
AFCA
Avatar van AFCA
AFCA is offline
Nederland: Feyenoord,Psv,Utrecht
buitenland:alle duitse clubs...
__________________
A.F.C.A
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:19
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Mijn lievelingssite A compilation of the Dallas Cryboys' greatest losses (yes, all of them).

verder haat ik Ajax en duitse clubs/voetballers
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:42
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
dat zielige fc twente, een bagger club die het niet zonder gemeente kan.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 07:45
spsup
spsup is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 13-06-2003 @ 08:42:
dat zielige fc twente, een bagger club die het niet zonder gemeente kan.
bijna iedereen heeft de gemeente nodig hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 08:19
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
DjTiesto schreef op 13-06-2003 @ 08:42:
dat zielige fc twente, een bagger club die het niet zonder gemeente kan.
Tja, wetende dat wij toch elk jaar weer met een groepje Twentenaren te maken krijgen bij een uitwedstrijd tegen Heracles! Ook dit jaar weer. Ik heb zelfs een keer Heraclieden met het gehate Twente (Feyenoordshirt met 'fuck Feyenoord' erop aan??) zien samenlopen op dat pleintje vlakbij de Kabouter.
Ze haten elkaar, maar hebben elkaar blijkbaar ook weer nodig.
Die gevoelens snap ik nooit helemaal.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 08:21
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Vandal schreef op 12-06-2003 @ 21:24:
Alsjeblieft ZEG!! Olle NEE!
Gelukkig!
Snap ik alleen de aversie voor GAE nog niet helemaal.
Zeker nooit bij DDH gevoetbald???
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:24
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Het Belgische voetbal kan het beste getypeerd worden als "Condoomvoetbal" veiliger kan het, saaier ook niet.

Wat is er trouwens mis met FC Utrecht? dat is toch een fantastische club?
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:47
Bram
Bram is offline
Belgie : Berchem Sport , KV Kortrijk Turnhout
Italie : Inter, Juventus
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:50
Bram
Bram is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 17-06-2003 @ 00:24:
Het Belgische voetbal kan het beste getypeerd worden als "Condoomvoetbal" veiliger kan het, saaier ook niet.

en hier hebben we dus iemand die de belgische competitie op de voet volgt. Als het toch allemaal zo veilig en saai is hoe kan het dan dat id belgische competitie vorig seizoen gemiddeld erg veel goals zijn gemaakt, en hetzelfde geldt voor de Serie A voor daar iemand over begint.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:55
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 10:50:
en hier hebben we dus iemand die de belgische competitie op de voet volgt. Als het toch allemaal zo veilig en saai is hoe kan het dan dat id belgische competitie vorig seizoen gemiddeld erg veel goals zijn gemaakt, en hetzelfde geldt voor de Serie A voor daar iemand over begint.
Omdat ze én heel verdedigend spelen, én daar nog heel slecht in zijn ook.

De serie A is ook waardeloos, niet voor nix gigantische stadions met maar 10.000 toeschouwers.

nog even over dat condoom voetbal, denk aan wk 98 NL-Begië
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:49
Go-Kart
Go-Kart is offline
Nederland: Ajax,PSV en vooral ............. Top Oss.

in het buitenland: Man.United,Bayern München samen met Leverkussen en Juventus ook nog.

der zijn nog wel meer clubs die ik nie mag zoals Valencia.

ohja en van dat voetbal zoals Ajax speelt haat ik dat verdedigend afwachten. Feyenoord speelde dit seizoen teminste mooi voetbal!!!! Celta Vigo speelt kei mooi voetbal.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:40
Bram
Bram is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 17-06-2003 @ 11:55:
Omdat ze én heel verdedigend spelen, én daar nog heel slecht in zijn ook.

De serie A is ook waardeloos, niet voor nix gigantische stadions met maar 10.000 toeschouwers.

nog even over dat condoom voetbal, denk aan wk 98 NL-Begië
haha de serie A waardeloos wat ben jij een sukkel !! ken je eigenlijk wel iets van voetbal man?? Hoe komt het dan dat 'jullie' Kluivert faalde in die 'zwakke' serie a?? Hoe komt het dat doorheen de voetbalgeschiedenis de Italiaanse teams de meeste trofeeen hebben gehaald??Dat italie al 3 wk's heeft gewonnen?? dat er om maar te zeggen zelfs op Perugia gemiddeld 30 000 man zit ipv die 10 000 die jij zegt?? ach eigenlijk hoef ik geen woorden vuil te maken, je commentaar toont dat je er niks van af weet !
En als NL dan zoooo schitterend speelt waarom waren ze niet op het wk?
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:35
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 14:40:
haha de serie A waardeloos wat ben jij een sukkel !! ken je eigenlijk wel iets van voetbal man?? Hoe komt het dan dat 'jullie' Kluivert faalde in die 'zwakke' serie a?? Hoe komt het dat doorheen de voetbalgeschiedenis de Italiaanse teams de meeste trofeeen hebben gehaald??Dat italie al 3 wk's heeft gewonnen?? dat er om maar te zeggen zelfs op Perugia gemiddeld 30 000 man zit ipv die 10 000 die jij zegt?? ach eigenlijk hoef ik geen woorden vuil te maken, je commentaar toont dat je er niks van af weet !
En als NL dan zoooo schitterend speelt waarom waren ze niet op het wk?
volgens mij heb jij er ook nie al teveel verstand van bram.
A: Kluivert kreeg bijna geen kans, bovendien was hij nog erg jong, zelfde verhaal als Thierry Henry(die is nu toch vrij groot in een hele goeie competitie, net als kluivert trouwens. het premiership en de spaanse liga zijn echt niet zwakker dan de serie A).

B: op perugia zit niet gemiddeld 30.000 man. misschien dat die net 8.000 halen. alleen tegen AC of juve halen ze misschien 20.000.

bovendien heb je de nederlandse taal ook nog niet echt zo heel goed onder de knie.

dus voordat je op zo'n vrij zielige toon reageert moet je eerst maar eens normaal nederlands kunnen spreken. bovendien mag iedereen zijn eigen mening geven en hoef je die niet zo af te kraken.

hoi
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:29
Bram
Bram is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-06-2003 @ 15:35:
volgens mij heb jij er ook nie al teveel verstand van bram.
A: Kluivert kreeg bijna geen kans, bovendien was hij nog erg jong, zelfde verhaal als Thierry Henry(die is nu toch vrij groot in een hele goeie competitie, net als kluivert trouwens. het premiership en de spaanse liga zijn echt niet zwakker dan de serie A).

B: op perugia zit niet gemiddeld 30.000 man. misschien dat die net 8.000 halen. alleen tegen AC of juve halen ze misschien 20.000.

bovendien heb je de nederlandse taal ook nog niet echt zo heel goed onder de knie.

dus voordat je op zo'n vrij zielige toon reageert moet je eerst maar eens normaal nederlands kunnen spreken. bovendien mag iedereen zijn eigen mening geven en hoef je die niet zo af te kraken.

hoi
Ten eerste : ik denk dat ik het Italiaanse voetbal wel van iets dichter volg dan jij : Kluivert kreeg genoeg kansen, hij stond nagenoeg elke wedstrijd id basis.
Henry werd als rechtsmidden uitgespeeld, heeft dus niks te maken met de competitie, maar een fout vd coach.
Perugia haalt wel degelijk meer dan die 8000 man die jij aanhaalt, veel meer zelfs.
Op de andere zaken die ik aanhaalde heb je nog geen antwoord gegeven.
En eerst zeg je dat de serie a zwak is, nu zeg je gewoon dat ze niet beter is dan premiership en la liga, ook een groot verschil hé.
En ik denk niet dat je tegen mij moet zeggen dat ik nederlands moet leren ....
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:33
Bram
Bram is offline
Trouwens als er over 1 zaak is dat je zeker en vast niet kunt klagen in Italie is het wel over het publiek : ik denk dat er in de Italiaanse stadions toch wel de meeste en beste sfeer is van Europa. (behalve op juventus dan) dus als je me weet te overtuigen met argumenten die juist zijn, dan geen enkel probleem, maar als je iets zegt moet het wel kloppen hé. no offense.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:45
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Forza Utreg!

Ik ben
-anti Ajaks
-anti PSV
-anti Fietstas Arnhem
-anti Roda JC (jullie jatten onze liedjes)
-anti Twente (idem aan Roda)

En Sparta is de club van Rotterdam!
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:52
spsup
spsup is offline
Citaat:
Arun schreef op 17-06-2003 @ 16:45:


En Sparta is de club van Rotterdam!

Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 16:33:
Trouwens als er over 1 zaak is dat je zeker en vast niet kunt klagen in Italie is het wel over het publiek : ik denk dat er in de Italiaanse stadions toch wel de meeste en beste sfeer is van Europa. (behalve op juventus dan) dus als je me weet te overtuigen met argumenten die juist zijn, dan geen enkel probleem, maar als je iets zegt moet het wel kloppen hé. no offense.
Je doet net alsof het raar is dat mensen negatief praten over Italiaanse ploegen en de Serie A... het is echt niet zo gek als je bedenkt dat:
* De meeste Italiaanse ploegen in Europa meestal slechte wedstrijden voorschotelen. Het gaat ze om die ene twee kansen, als ze die maken zijn ze tevreden en gooien ze de wedstrijd op slot.
* Het Italiaanse elftal speelt erg verdedigend. Dan kan je zeggen dat het aan de coach ligt, maar het nationale elftal moet er toch voor zorgen dat het vaderlandse voetbal indruk maakt in andere landen.
* De laatste jaren is het in de Italiaanse competitie zo ongelooflijk vaak voorgekomen dat beide ploegen verdedigend spelen, waardoor een 0-0 of 1-0 uitslag 'normaal' was.

Dankzij de speelwijze is de wedstrijd voor toeschouwers onaantrekkelijk, wat voor lage toeschouwersaantallen zorgt. Spitsen krijgen weinig kansen (en scoren dus minder).

Bijvoorbeeld: de CL-finale. Ik heb eigenlijk geen echt goede uitgespeelde kans gezien van een van de Italiaanse ploegen. Beide ploegen vielen gewoonweg te weinig aan, omdat ze wilden voorkomen dat ze een doelpunt tegen kregen. En ja hoor, het werd ook 0-0! Penalties zelfs!
Ga nou niet ontkennen dat het Italiaanse voetbal vaak gewoon K*T is te zien.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:12
KBrink
KBrink is offline
even een paar foutjes:

T-ijsje:
Jij haalt competitie en nationaal elftal door elkaar.

Bram:
In mijn optiek heb jij weinig verstand van voetbal.
Je gaat de gehele tijd maar door over hoe geweldig het italiaanse voetbal wel niet is maar het is gewoon kut en dan nog te bedenken dat de weinige smaak makende teams negen van de tien keer op sleep touw moeten worden getrokken door een buitenlander(niet italiaan).
En waarom heeft italie zoveel meer gewonnen: omdat zij al veel eerder begonnen met prof voetbal.
En de sfeer in italiaanse stadions goed?
als jij het zo goed volgt, wat jij claimt, dan zou je moeten weten dat er daar nog elke wedstrijd bij verschillende ploegen rasistische leuzen worden geroepen.
nee de sfeer is daar echt top

en kluivert kreeg inderdaad wel wat kansen, maar echt niet veel maar waarom zou de coach ook, hij was toch alleen maar weg gekocht bij ajax zodat ajax hem niet meer had voor de rest hadden ze hem niet nodig.

trouwens jij gooit competitie en nationaal elftal door elkaar net als bovenstaande
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:28
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 16:29:
Ten eerste : ik denk dat ik het Italiaanse voetbal wel van iets dichter volg dan jij : Kluivert kreeg genoeg kansen, hij stond nagenoeg elke wedstrijd id basis.
Henry werd als rechtsmidden uitgespeeld, heeft dus niks te maken met de competitie, maar een fout vd coach.
Perugia haalt wel degelijk meer dan die 8000 man die jij aanhaalt, veel meer zelfs.
Op de andere zaken die ik aanhaalde heb je nog geen antwoord gegeven.
En eerst zeg je dat de serie a zwak is, nu zeg je gewoon dat ze niet beter is dan premiership en la liga, ook een groot verschil hé.
En ik denk niet dat je tegen mij moet zeggen dat ik nederlands moet leren ....
beste bram,

ik heb helemaal niet gezegd dat de serie A zwak is, dat was pas mijn eerste post bij dit onderwerp, ff opletten jong.
bovendien heeft kluivert amper kansen gehad op zijn positie, dus kun je hem wel degelijk vergelijken met henry.
en wat dat betreft ben ik het wel een beetje eens met KBrink : je hebt niet echt veel verstand van voetbal.
owja en nog even over dat Nederlands, je maakt vorderingen hoor deze post was al bijna foutloos!
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:30
squat
squat is offline
Qua spel kan ik mij erg ergeren aan PSV. Vaak zwak spelend, maar winnen dankzij de goals van Kezman.
Qua aanhang haat ik eigenlijk elke club. Zelfs Ajax. Het is belachelijk hoe sommigen denken dat zij anders zijn. Hoe mensen ajacieden neuzen noemen, psvers lampen en feijenoorders kakkerlakken. Er is zo'n belachelijke ongegronde haat bij supporters van elke ploeg.

Oh ja, bijna vergeten. Wat een waardeloze topic.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:30
magicwopke
magicwopke is offline
I don't like Cambuur Leeuwarden
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:37
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 16:33:
Trouwens als er over 1 zaak is dat je zeker en vast niet kunt klagen in Italie is het wel over het publiek : ik denk dat er in de Italiaanse stadions toch wel de meeste en beste sfeer is van Europa. (behalve op juventus dan) dus als je me weet te overtuigen met argumenten die juist zijn, dan geen enkel probleem, maar als je iets zegt moet het wel kloppen hé. no offense.
oke nog ff een paar argumenten dan:

lazio: oerwoudgeluiden bij spelers uit zuid-amerika en afrika??? lekker publiek dan!

juventus: een sintelbaan van tientallen meters breed tussen veld en tribune ; zeer sfeervol.

udinese : heeft een nog bredere sintelbaan. owja de tifosi van udinese vergrijpen zich ook aan racistische leuzen.

brescia: heeft een van de meest ongezelligste en afschrikwekkendste stadions van heel europa, zie hieronder


tja, zo kan ik nog wel even doorgaan. maar dat zal ik je besparen.

ik groet u met een vriendelijke hoiiiii
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:41
Bram
Bram is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 17-06-2003 @ 16:52:
Je doet net alsof het raar is dat mensen negatief praten over Italiaanse ploegen en de Serie A... het is echt niet zo gek als je bedenkt dat:
* De meeste Italiaanse ploegen in Europa meestal slechte wedstrijden voorschotelen. Het gaat ze om die ene twee kansen, als ze die maken zijn ze tevreden en gooien ze de wedstrijd op slot.
* Het Italiaanse elftal speelt erg verdedigend. Dan kan je zeggen dat het aan de coach ligt, maar het nationale elftal moet er toch voor zorgen dat het vaderlandse voetbal indruk maakt in andere landen.
* De laatste jaren is het in de Italiaanse competitie zo ongelooflijk vaak voorgekomen dat beide ploegen verdedigend spelen, waardoor een 0-0 of 1-0 uitslag 'normaal' was.

Dankzij de speelwijze is de wedstrijd voor toeschouwers onaantrekkelijk, wat voor lage toeschouwersaantallen zorgt. Spitsen krijgen weinig kansen (en scoren dus minder).

Bijvoorbeeld: de CL-finale. Ik heb eigenlijk geen echt goede uitgespeelde kans gezien van een van de Italiaanse ploegen. Beide ploegen vielen gewoonweg te weinig aan, omdat ze wilden voorkomen dat ze een doelpunt tegen kregen. En ja hoor, het werd ook 0-0! Penalties zelfs!
Ga nou niet ontkennen dat het Italiaanse voetbal vaak gewoon K*T is te zien.
verdedigen is een kunst, resultaat is heilig. wie maalt er om wat de neutrale toeschouwer er van vindt? Feit is wel dat de Italiaanse ploegen de meeste prijzen hebben gewonnen vergeleken met alle landen. Meestal is het trouwens om vooroordelen te doen, want Juventus speelde id halve finale met prachtig voetbal Real weg, Milan ging met 0-4 gaan winnen in La coruna. De enige ploeg die negatief voetbal bracht was Inter, zoals altijd. Milan en Juve speelden oververdiend die finale.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:44
Bram
Bram is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-06-2003 @ 17:37:
oke nog ff een paar argumenten dan:

lazio: oerwoudgeluiden bij spelers uit zuid-amerika en afrika??? lekker publiek dan!

juventus: een sintelbaan van tientallen meters breed tussen veld en tribune ; zeer sfeervol.

udinese : heeft een nog bredere sintelbaan. owja de tifosi van udinese vergrijpen zich ook aan racistische leuzen.

brescia: heeft een van de meest ongezelligste en afschrikwekkendste stadions van heel europa, zie hieronder
[afbeelding]

tja, zo kan ik nog wel even doorgaan. maar dat zal ik je besparen.

ik groet u met een vriendelijke hoiiiii
Sab Siro wellicht mooiste stadion in Europa, beste sfeer ook. Roma schiiterende sfeer in stadio Olympico. Bergamo, een echte hel om te spelen, net als Reggina .... Wat een onzin zeg, iedereen ziet toch dat er altijd een helse sfeer is in de italiaanse stadions, om enkele uitzonderingen na. Ik heb in Spanje 2 wedstrijden gezien, en niet de minste, en ken ook enkele mensen die vaak buitenlandse voetbalwedstrijden mee pikken en zij spreken van oersaaie taferelen in Spanje ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:49
Bram
Bram is offline
QUOTE]KBrink schreef op 17-06-2003 @ 17:12:
even een paar foutjes:

T-ijsje:
Jij haalt competitie en nationaal elftal door elkaar.

Bram:
In mijn optiek heb jij weinig verstand van voetbal.
Je gaat de gehele tijd maar door over hoe geweldig het italiaanse voetbal wel niet is maar het is gewoon kut en dan nog te bedenken dat de weinige smaak makende teams negen van de tien keer op sleep touw moeten worden getrokken door een buitenlander(niet italiaan).

[/QUOTE]

o ja en spaanse en engelse ploegen worden niet op sleeptouw genomen door buitenlandse spelers
En zoals ik al gezegd heb Kluivert speelde bijna alle wedstrijden op zijn BESTE positie en speelde waardeloos !
En bij mijn weten begonnen de engelse en spaanse ploegen rond dezelfde tijd met profvoetbal hoor, wat een flauw excuus.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:50
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 17:44:
Sab Siro wellicht mooiste stadion in Europa, beste sfeer ook. Roma schiiterende sfeer in stadio Olympico. Bergamo, een echte hel om te spelen, net als Reggina .... Wat een onzin zeg, iedereen ziet toch dat er altijd een helse sfeer is in de italiaanse stadions, om enkele uitzonderingen na. Ik heb in Spanje 2 wedstrijden gezien, en niet de minste, en ken ook enkele mensen die vaak buitenlandse voetbalwedstrijden mee pikken en zij spreken van oersaaie taferelen in Spanje ...
ik zeg ook niet dat er in spanje altijd een goede voetbalsfeer hangt, maar om nou te zeggen dat italie een fantastische sfeer heeft. het spijt mij geweldig maar het publiek daar kan mij niet imponeren. ik heb zelf 2x een wedstrijd in het stadio olympico gezien van AS Roma. nou wat een publiek zeg, bij een 0-2 achterstand werd elke speler uitgefloten. echt steunend hoor. ik ben het alleen met je eens wat betreft San Siro, dat is een van de mooiste stadions van europa, maar voor de rest van de stadions + supporters vind ik het nogal magertjes in Italie vergeleken bij bijvoorbeeld Engeland waar tot de laatste minuut de spelers hartstochtelijk worden toegezongen.

groet
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 17:41:
verdedigen is een kunst, resultaat is heilig. wie maalt er om wat de neutrale toeschouwer er van vindt? Feit is wel dat de Italiaanse ploegen de meeste prijzen hebben gewonnen vergeleken met alle landen. Meestal is het trouwens om vooroordelen te doen, want Juventus speelde id halve finale met prachtig voetbal Real weg, Milan ging met 0-4 gaan winnen in La coruna. De enige ploeg die negatief voetbal bracht was Inter, zoals altijd. Milan en Juve speelden oververdiend die finale.
Volgens mij snap jij de essentie van het voetbal niet helemaal. Voetbal is een spel om toeschouwers te vermaken

Verder geef ik toe dat AC Milan in het BEGIN van het seizoen mooi voetbal speelden, maar naar het einde toe (lees kwart finales, halve finales en finale) speelden ze gewoon weer verdedigend. De 3-1 van Juve op Real was indrukwekkend, maar meer een uitzondering imho.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:53
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 17:49:
QUOTE]KBrink schreef op 17-06-2003 @ 17:12:
even een paar foutjes:

T-ijsje:
Jij haalt competitie en nationaal elftal door elkaar.

Bram:
In mijn optiek heb jij weinig verstand van voetbal.
Je gaat de gehele tijd maar door over hoe geweldig het italiaanse voetbal wel niet is maar het is gewoon kut en dan nog te bedenken dat de weinige smaak makende teams negen van de tien keer op sleep touw moeten worden getrokken door een buitenlander(niet italiaan).



Bram schreef op 17-06-2003 @ 17:49:

o ja en spaanse en engelse ploegen worden niet op sleeptouw genomen door buitenlandse spelers
En zoals ik al gezegd heb Kluivert speelde bijna alle wedstrijden op zijn BESTE positie en speelde waardeloos !
En bij mijn weten begonnen de engelse en spaanse ploegen rond dezelfde tijd met profvoetbal hoor, wat een flauw excuus.
[/QUOTE]


Italie speelde in de 30-er jaren al met een profcompetitie, bijna alle spelers konden al min of meer leven van de voetballerij.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:01
Bram
Bram is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 17-06-2003 @ 17:51:
Volgens mij snap jij de essentie van het voetbal niet helemaal. Voetbal is een spel om toeschouwers te vermaken

fout, de essentie van voetbal is in de 1e plaats WINNEN
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:04
Bram
Bram is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-06-2003 @ 17:50:
ik zeg ook niet dat er in spanje altijd een goede voetbalsfeer hangt, maar om nou te zeggen dat italie een fantastische sfeer heeft. het spijt mij geweldig maar het publiek daar kan mij niet imponeren. ik heb zelf 2x een wedstrijd in het stadio olympico gezien van AS Roma. nou wat een publiek zeg, bij een 0-2 achterstand werd elke speler uitgefloten. echt steunend hoor. ik ben het alleen met je eens wat betreft San Siro, dat is een van de mooiste stadions van europa, maar voor de rest van de stadions + supporters vind ik het nogal magertjes in Italie vergeleken bij bijvoorbeeld Engeland waar tot de laatste minuut de spelers hartstochtelijk worden toegezongen.

groet
je hebt gelijk als je zegt dat er in Engeland tot de laatste wedstrijd wordt gezongen, maar in Italie is er een 'andere' sfeer, meer zuiders, zoals vlaggen, bengaals vuur, confetti en dergelijke maar ook wel samen met zingen.
En het Romeinse publiek staat inderdaad bekend als kritisch, maar soms mag dat al wel eens hé. als die vetbetaalde topspelers al een gans seizoen het publiek id steek laten, kan dat al eens te veel worden. Feit is toch wel dat in Italie voetbal religie is en dat men er voor leeft, volgens mij toch net ietsjes meer dan in andere landen.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:06
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
grootste hekel aan: Utrecht, Vitesse
hekel maar niet zo sterk als de grootste: Feyenoord, AZ, Excelsior

mooiste clubs: NEC, Graafschap
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:09
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-06-2003 @ 18:04:
Feit is toch wel dat in Italie voetbal religie is en dat men er voor leeft, volgens mij toch net ietsjes meer dan in andere landen.
Dat weet ik nog niet...denk dat Spanje, Engeland en Italië niet voor elkaar onder doen...

weet iig dat er in Engeland veel supporters zijn die bijna leningen hebben en armoediger leven dan dat ze zouden kunnen, om een seizoenskaart te kunnen betalen...want die krengen zijn daar duur!!!
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Vrije tijd Is Joden een goede geuzennaam?
zlatani9
69 10-09-2003 16:31
Muziek festivals zijn klote
mutant mustache
114 30-08-2003 09:49
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Vrije tijd Column Derksen VI
The Senna Fan
12 10-03-2003 20:04
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.