Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 17:34
Verwijderd
Zaterdag 6 en woensdag 10 september speelt Het Nederlands Elftal tegen respectievelijk Oostenrijk en Tsjechië. Vooral de laatste wedstrijd is zeer belangrijk voor het wel of niet deelnemen aan het EK 2004 in Portugal.

Plaats in dit topic de voorspellingen, opstellingen en nabeschouwingen.

Zelf denk ik dat Nederland de eerste wedstrijd met 3-1 wint en de tweede met 1-0.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 17:56
Verwijderd
nederland - oostenrijk 2-0

tsjechië - nederland 3-1
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nederland - Oostenrijk 2-0
Tsjechie - Nederland ?-? deze vul ik pas in na de wedstrijd tegen Oostenrijk ligt er aan hoe de eerste wedstrijd verloopt...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Als Advocaat Davids eens thuis laat komt het wel goed... Je hoort over die gozer niets anders dan dat ie de sfeer loopt te verpesten, zowel bij Juve als bij het Nederlands Elftal... Het ging een tijdje goed nadat ie door Hiddink was weggestuurd maar nu is ie weer duidelijk op het verkeerde pad geraakt. Advocaat moet dus handelen ala Hiddink. Gewoon wegsturen en pas weer oproepen als hij zich weer normaal kan gedragen.


Uitslagen:

Nederland - Oostenrijk ---> 5 - 0
2x van Nistelrooy
1x Ricksen
1x Overmars
1x Makaay

Tjechie - Nederland ---> 1 - 3
1x Nedved
2x Kluivert
1x Cocu
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:32
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 25-08-2003 @ 21:27:
Als Advocaat Davids eens thuis laat komt het wel goed... Je hoort over die gozer niets anders dan dat ie de sfeer loopt te verpesten, zowel bij Juve als bij het Nederlands Elftal... Het ging een tijdje goed nadat ie door Hiddink was weggestuurd maar nu is ie weer duidelijk op het verkeerde pad geraakt. Advocaat moet dus handelen ala Hiddink. Gewoon wegsturen en pas weer oproepen als hij zich weer normaal kan gedragen.


Uitslagen:

Nederland - Oostenrijk ---> 5 - 0
2x van Nistelrooy
1x Ricksen
1x Overmars
1x Makaay

Tjechie - Nederland ---> 1 - 3
1x Nedved
2x Kluivert
1x Cocu
...en we hebben een KENNER!
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 20:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
faen schreef op 25-08-2003 @ 21:32:
...en we hebben een KENNER!
Mee eens dan?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:02
PV
PV is offline
Ned - Oos: 2-1
Tsj - Ned: 1-1

ik ben erg hoopvol
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:08
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 25-08-2003 @ 21:41:
Mee eens dan?
wat denk je zelf
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:45
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ik ben anders ontzettend chauvinistisch...Maar nu (zo'n beetje de laatste 2-3 jaar) begin ik me ontzettend te irriteren aan die volgevreten, arrogante ''vedetten''. Dus als ze bij beide wedstrijden met een nulletje of 5 onderuit gaan, zal het me een zorg zijn
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:33
faan
Avatar van faan
faan is offline
brain-damage ik was overdreven blij toen ik dat schreef.. ik weet niet meer waarom ik het zo geweldig vond
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:30
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Nederland - oostenrijk 3-0
Tsjechie - Nederland 2-1
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 07:59
Verwijderd
Nederland - Oostenrijk: 2-1
Tsjechie - Nederland: 3-0

jep, dat worden playoffs...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:14
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
nederland - oostenrijk 3-0
tsjechië - nederland 0-2

Yup, Nederland wint gewoon deze 2 wedstrijden. Raar maar waar!

Over de eerste wedstrijd zullen we maar niet te lang praten, daar gaan we gewoon vanuit dat ze die winnen. Score is belangrijk als we vooruit kijken naar de rechtstreekse plaatsing! 3-0 is dus een mooie score.

Dan de andere gaat uiteraard iets moeilijk worden, maar met dank aan het Belgisch Club Brugge, is Jan Koller gekwetst, en verliest Tsjechië toch wel zijn beste spits. Waardoor ze niet kunnen score, en Nederland doet dat wel.
En nu eventjes serieuser. Nederland heeft nog eens een goede avond, maakt al snel een doelpunt, waardoor Tsjechië moet komen, waardoor er ruimtes komen én we mooi voetbal te zien krijgen. Alleen jammer genoeg vergeten ze de bal in het doel te trappen. Pas diep in de 2de helft komt dat verlossende 2de doelpunt waardoor alle druk vanachter weg valt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:58
MoO
Avatar van MoO
MoO is offline
Voorbeschouwing: moldavië-nederland:

Die winnen we gewoon makkelijk, hier kunnen we lekker aan ons doelsaldo werken!

Nabeschouwing: moldavië-nederland:

Gezwijnd!

- hopen dat we met de beredenatie Nederland-Oostenrijk, maar "gewoon zullen winnen" -
__________________
i'm fixing a hole where the rain gets in
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik hoop dat nederland het niet haalt
Nederland - Oostenrijk 1-1
Nederland - Tsjechië 0 - 3 (Koller en 2x Baros)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:15
Thomas
Thomas is offline
Nederland wint met 2 - 0 van Oostenrijk.
Nederland speelt met 1 - 1 gelijk tegen Tjechie.

Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Er zijn weer een aantal mensen die suggereren dat het weleens goed zou zijn dat Nederland zich niet zou kwalificeren. Dit zou dan een goede les zijn voor de spelers zodat ze de volgende keer wel wat harder zullen werken.
Ik snap werkelijk niet dat iemand dat zou kunnen denken. Zijn deze personen dan vergeten dat Nederland het WK heeft gemist? En heeft dit geholpen voor een verbetering van de instelling van de spelers? Duidelijk niet volgens deze personen... Maar hoe komen jullie er dan bij dat het weleens goed zou zijn als NL het EK mist...?

Eigenlijk snap ik al niet waarom er zo verschrikkelijk over Oranje wordt gezeikt. Sinds wanneer kwalificeren ons met gemak voor de grote tournooien? Sins wanneer zouden wij 10x beter moeten zijn dan de Belgen of de Tjechen?

Eigenlijk is er nog helemaal nix aan de hand voor Oranje... Sins Advocaat is er niet 1x verloren! Dat het de laatste wedstrijden niet echt lekker loopt zegt toch eigenlijk niet zoveel... Pas als Oranje wordt overklast door de Tjechen of een blamage loopt tegen de Oostenrijkers zou er reden tot klagen zijn.
Ik vind het de grootste onzin om te zeggen dat Oranje het EK moet missen. Je hoort de Belgen toch ook niet zeggen: Nou het gaat zo moeizaam in de kwalificatieduels laat ons land het EK maar missen, dat zal ze leren (en Belgie staat er nowgel een stuk minder goed voor dan Nederland).

Waarom is het de laatste tijd zo'n trend om het vertrouwen in Oranje zo overduidelijk op te geven? Waarom gaat het volk niet als een man achter het Nederlands elftal staan? Op die manier zouden we het die jongens (wie ook wordt geselecteerd) een stuk makkelijker maken.
Ik heb het idee dat de gemiddelde Nederlander te schijterig is geworden na het missen van het WK. Nu zijn ze bang dat we ook het EK gaan missen, dus gaan ze zich maar vast in de verdediging zetten. Zo kunnen ze roepen: Zie je wel, wat had ik gezegt! of iets dergelijks wanneer Oranje het echt niet haald...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:13
faan
Avatar van faan
faan is offline
mooi gezegd
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2003, 15:17
P&C
P&C is offline
* klap klap*
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-08-2003 @ 15:28:
En heeft dit geholpen voor een verbetering van de instelling van de spelers? Duidelijk niet volgens deze personen... Maar hoe komen jullie er dan bij dat het weleens goed zou zijn als NL het EK mist...?

Sins wanneer zouden wij 10x beter moeten zijn dan de Belgen of de Tjechen?


Ik vind dat er helemaal niks is verbeterd na het missen van het wk. nog steeds denken we dat we de beste zijn en dat we het WK wel gaan halen. Realistisch gezien moet je denk ik anders kijken, Nederland vormt totaal geen team en bestaat uit een paar goede individueen. Maar ik mis de mentaliteit om voor alles te knokken.

Ten tweede, qua namen zijn wij zeker beter als de Tsjechen en de Belgen, nu is het aan de spelers om dat te laten zien in het veld
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:51
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-08-2003 @ 15:28:
Er zijn weer een aantal mensen die suggereren dat het weleens goed zou zijn dat Nederland zich niet zou kwalificeren. Dit zou dan een goede les zijn voor de spelers zodat ze de volgende keer wel wat harder zullen werken.
Ik snap werkelijk niet dat iemand dat zou kunnen denken. Zijn deze personen dan vergeten dat Nederland het WK heeft gemist? En heeft dit geholpen voor een verbetering van de instelling van de spelers? Duidelijk niet volgens deze personen... Maar hoe komen jullie er dan bij dat het weleens goed zou zijn als NL het EK mist...?

Eigenlijk snap ik al niet waarom er zo verschrikkelijk over Oranje wordt gezeikt. Sinds wanneer kwalificeren ons met gemak voor de grote tournooien? Sins wanneer zouden wij 10x beter moeten zijn dan de Belgen of de Tjechen?

Eigenlijk is er nog helemaal nix aan de hand voor Oranje... Sins Advocaat is er niet 1x verloren! Dat het de laatste wedstrijden niet echt lekker loopt zegt toch eigenlijk niet zoveel... Pas als Oranje wordt overklast door de Tjechen of een blamage loopt tegen de Oostenrijkers zou er reden tot klagen zijn.
Ik vind het de grootste onzin om te zeggen dat Oranje het EK moet missen. Je hoort de Belgen toch ook niet zeggen: Nou het gaat zo moeizaam in de kwalificatieduels laat ons land het EK maar missen, dat zal ze leren (en Belgie staat er nowgel een stuk minder goed voor dan Nederland).

Waarom is het de laatste tijd zo'n trend om het vertrouwen in Oranje zo overduidelijk op te geven? Waarom gaat het volk niet als een man achter het Nederlands elftal staan? Op die manier zouden we het die jongens (wie ook wordt geselecteerd) een stuk makkelijker maken.
Ik heb het idee dat de gemiddelde Nederlander te schijterig is geworden na het missen van het WK. Nu zijn ze bang dat we ook het EK gaan missen, dus gaan ze zich maar vast in de verdediging zetten. Zo kunnen ze roepen: Zie je wel, wat had ik gezegt! of iets dergelijks wanneer Oranje het echt niet haald...
Ik ben het totaal niet met je eens. Wanneer je in het Nederlands elftal speelt moet je gemotiveerd zijn om te winnen. Je mentaliteit is zeer belangrijk. Zelfs bij oefenwedstrijdjes. Die wedstrijden zijn juist erg belangrijk. Maar het Ned elftal van dit moment denkt: Ach, wij zijn goed, wij zijn rijk en niemand maakt ons wat. Die arrogante spelers moeten gewoon vervangen worden voor de spelers die nog hongerig zijn. Die nog talent hebben en die nog waarde hechten aan een basisplaats in het Ned-elftal. Die bv ''op tijd komen'' op de trainingen. En niet zoals een Kluivert, zich een half uur te laat meld op een trainingskamp.

Spelers als Robben worden niet eens meer geselecteerd. Nou sorry hoor, maar de mentaliteit van alleen al Robben is beter dan van Kluivert, Seedorf en Davids bijelkaar. Die prutsen maar wat aan. En van Seedorf heb ik al eens vaker gezegd dat het een zéér constante voetballer is. Je weet wanneer hij de bal in zijn bezit heeft, dat binnen een mum van tijd de bal in het bezit is van de tegenpartij. Ongelooflijk zoveel balverlies alleen hij al heeft.

Maar daar gaat het nog niet eens om. Het gaat niet om de technische hoogstandjes, de ''naam'' die spelers met zich dragen. Het gaat om de ''inzet''. En die is er niet. En als dit Ned-elftal het EK wil halen moeten ze óf schijt veel geluk hebben of toch laten zien dat ze over enig inzet beschikken. Alleen dan zien we ze volgend jaar schitteren in Portugal.
Wanneer ze niet over die mentaliteit en inzet gaan beschikken, dan zien we ze over 3 jaar pas in Duitsland weer op een groot toernooi. En hopelijk dat dan leden van de de oude garde zijn sigaar alla Maradonna op een strijkijzer van een cruiseschip in Monaco rookt en eindelijk vervangen worden door de generatie met talent, mentaliteit en honger naar succes.......
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS

Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:14
Verwijderd
ik heb het hier al eerder gezegd; ik ben niet meer zo geinteresseerd in het Nederlands elftal. de instelling waarmee gevoetbald wordt vind ik gewoon schandalig. Die jongens spelen niet 'zomaar' een wedstrijdje tegen wat andere jongens, ze spelen namens hun land. maar daar lijken ze zich niet van bewust.

de arrogantie die er na een wedstrijd weer vanaf druipt, het ontkennen van een slechte wedstrijd. nooit hoor je een speler zeggen: ik speelde klote en de rest ook. de trainer, advocaat, zal je al helemaal niet horen zeggen wat ie van een speler vond. Altijd maar dat zwakke: ik noem geen namen. WAAROM NIET? als iemand slecht speelt mag ie dat weten en als iemand goed speelt ook.

ik verwacht dat er tegen oostenrijk gewonnen wordt en tegen tjechië verloren. of er moet ineens een enorme verandering in mentaliteit optreden maar dat verwacht ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:53
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
tsjah...wat valt er nog over te zeggen. Belgie was een goede indicatie. Wij vinden onszelf 1 van de best nationale teams van de wereld hebben. Feit is dat we dat helemaal nie zijn. Ierland, portugal en estland toonde dat al eens gruwelijk aan, waardoor het wk een utopie werd. Vervolgens denk je nou die jongen hebben er van geleerd, en zijn tot op het bot gemotiveerd om hun fout goed te maken op voor velen hun laatst mogelijke grote toernooi. Maar wat blijkt, we worden weggespeeld door grote wereldmachten uit het voetbal moldavie en belgie, en deden het eerder al matig tegen tsjechie en wit rusland. Individueel, zijn t bijna allemaal toppers, maar als team zijnt eerder tobbers. Ik denk dat het nix wordt. Teveel spelers die ongemotiveerd zijn en lopen voor zichzelf te foeballe. De kabel die aanwezig is zorgt voor spanningen. Bovendien presteren de meeste van deze spelers niet. Alleen met een paar gretige jonge jongen als robben en sneijder hebben we een kans, maar met advocaat aan de leiding, die heilig vertrouwd op de ouwe garde, vrees k het ergste. Met al die volgevreten vedetten wordt het nix, en je zou bijna voor tsjechhie worden: die spelen met passie voor hun vaderland, spelen als collectief en hebben bovendien mooi spelers als rosicky, galasek, koller, grygera etc

voorspelling: 3-0 winst tegen oostenrijk
2-1 nederlaag in tsjechie
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 26-08-2003 @ 18:53:
Alleen met een paar gretige jonge jongen als robben en sneijder hebben we een kans, maar met advocaat aan de leiding, die heilig vertrouwd op de ouwe garde, vrees k het ergste.
Feit is overigens wel dat we onder Advocaat nog geen een wedstrijd verloren hebben.

Maar ik vraag me af: Advocaat moet nu toch na alle kritiek toch wel iets doorhebben? Hij moet nu toch wel gaan inzien dat het zo niet langer kan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:07
Verwijderd
ZEIST - Voor de eerste keer in de geschiedenis krijgt het Nederlands voetbalelftal te maken met een vrouwelijke assistent-scheidsrechter.

De Française Nelly Viennot hanteert de grensrechtersvlag in het EK-kwalificatieduel tussen Nederland en Oostenrijk op zondag 6 september in Rotterdam. Haar landgenoot Eric Poulat fluit de wedstrijd.

*******

Is wel leuk, kijken wat die er van bakt. Van Poulat heb ik trouwens nog nooit gehoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 11:53
faan
Avatar van faan
faan is offline
Nederland - Österreich Tjechië - Nederland

3 - 1 1 - 2
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 11:54
faan
Avatar van faan
faan is offline
bah overnieuw dan maar

NL - Oostenrijk ------------------- > 3-1
Tjechië - NL ------------------------> 1-2
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 07:06
Verwijderd
De selectie van het Nederlands Elftal voor de wedstrijden tegen Oostenrijk en Tsjechië:

Frank de Boer (Galatasaray), Mark van Bommel (PSV), Paul Bosvelt (Manchester City), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Philip Cocu (Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Jerrel Hasselbaink (Chelsea), Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), Patrick Kluivert (Barcelona), Roy Makaay (Bayern München), Andy van der Meijde (Inter Milan), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), André Ooijer (PSV), Marc Overmars (Barcelona), Michael Reiziger (Barcelona), Arjen Robben (PSV), Edwin van der Sar (Fulham), Wesley Sneijder (Ajax), Jaap Stam (Lazio Roma), Rafael van der Vaart (Ajax), Ronald Waterreus (PSV) en Boudewijn Zenden (Chelsea).

*******

Advocaat heeft geen grote wijzigingen aangebracht (kon ook niet meer) maar de opvallendste afwezigen zijn Clarence Seedorf en Ronald de Boer. In plaats daarvan zijn Robben en Vd Meyde geselecteerd. Blijkbaar begint Advocaat iets door te krijgen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:06
Verwijderd
442

---------Van de Sar-------------
Ooijer Stam de Boer vBronckhorst
VDM Bommel Cocu Robben
--------Kluivert RVN------------

Als dit niet werkt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 09:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 01-09-2003 @ 08:06:
Advocaat heeft geen grote wijzigingen aangebracht (kon ook niet meer) maar de opvallendste afwezigen zijn Clarence Seedorf en Ronald de Boer. In plaats daarvan zijn Robben en Vd Meyde geselecteerd. Blijkbaar begint Advocaat iets door te krijgen
Ik heb veel liever Seedorf erbij dan Davids...

En Ricksen is niet geselecteerd.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:15
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Zal Advocaat het dan nu eindelijk door hebben??
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Tegen Oostenrijk is van Nistelrooy overigens geschorst...
Op Vi.nl hebben ze een Poll:


Ruud van Nistelrooy is geschorst tegen Oostenrijk. Wie moet er nu in de spits van Oranje?

- Jerrel Hasselbaink
- Pierre van Hooijdonk
- Patrick Kluivert
- Roy Makaay
- Rafael van der Vaart

Ik denk dat Hasselbaink de beste keus is tegen de Oostenrijkers. Hij is goed in vorm en scoord de laatste tijd weer aan de lopende band. Makaay heeft het nog moeilijk bij Bayern ma ik zou het niet eens zo erg vinden als hij ook in de basis zou staan naast Hasselbaink... Brute kracht in de voorhoede is tegen de Oostenrijkers harder nodig dan de technische hoogstandjes...

Mijn mening: Makaay en Hasselbaink in de basis tegen Oostenrijk.


Tegen Tjechie gewoon weer Van Nistelrooy erin en wie de tweede spits wordt moet maar duidelijk worden tegen Oostenrijk... Diegene die het beste speelt tegen Oostenrijk mag tegen Tjechie naast Ruud in de spits.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:00
faan
Avatar van faan
faan is offline
makaay heeft iets aan zijn dinges .. knie ofzo.. het is niet zeker of ie kan spelen
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
faen schreef op 04-09-2003 @ 17:00:
makaay heeft iets aan zijn dinges .. knie ofzo.. het is niet zeker of ie kan spelen
Stam is ook onzeker of die kan spelen... Maar er wordt vanuitgegaan dat Stam en Makaay tegen Oostenrijk inzetbaar zullen zijn.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-09-2003 @ 17:03:
Stam is ook onzeker of die kan spelen... Maar er wordt vanuitgegaan dat Stam en Makaay tegen Oostenrijk inzetbaar zullen zijn.
Das wel te hopen. Stam is nogal een belangrijke speler voor Nederland .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 16:57
Verwijderd
Ik vind het een beetje vreemd dat Nederland maar met een vleugelspeler speelt. Ik zie liever dat V. Bommel eruit gaat en Overmars dan links op de vleugel.
Als het nu weer niet werkt hebben we in ieder geval weer een punt om op te zeiken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2003, 19:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind dat Overmars zowieso moet spelen... Elke wedstrijd die hij bij Oranje heeft gespeeld de laatste tijd speelde hij goed en was ie erg gevaarlijk. Ik denk dat Advocaat Zenden het veld instuurd met de opdracht om naar het middenveld door te schuiven wanneer het goed gaat... Toch zou Overmars voor veel meer gevaar zorgen. Maar ik geloof dat het de vorige keer die combi Davids / Zenden aan de linker kant toch heel redelijk ging dus kan ik me de keus van Advocaat wel voorstellen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:12
Verwijderd
Ik vind dat Overmars moet invallen. Hij kan goed aanvallen. Op het middenveld en in de verdediging zie je hem bijna nooit. Wat dat betreft loopt de combinatie Zenden/Davids beter. Davids is feller dan Overmars als het om verdedigen gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:44
Verwijderd
Jong Oranje speelt thuis gelijk tegen Jong Oostenrijk (0-0). Dat elftal is nog slechter dan Oranje zelf!

Ik hoop dat ze voor de kwalificatie voor een volgend groot toernooi een trainer kunnen vinden die van deze jongens een hechte groep kunnen maken, waardoor er misschien wel gepresteerd kan worden. Nu staat Cor Pot aan het roer.

COR POT
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:46
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ja, en ze verloren met 1-3 ofzo tegen Tjechie (dat jonge elftal)
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 22:03
Verwijderd
Netjes die 0-0.

Thuis tegen Wit-Rusland werd er namelijk nog verloren.. en ook Moldavië uit was te moeilijk voor Nederland.

De stand in Groep 3:

1. Czech Republic 6-15
2. Belarus 6-15
3. Austria 6-11
4. Netherlands 6-3
5. Moldova 6-1
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 22:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
faen schreef op 05-09-2003 @ 22:46:
Ja, en ze verloren met 1-3 ofzo tegen Tjechie (dat jonge elftal)
En iedereen maar roepen: "Weg met die oude garde... Die jonge jongens moeten een kans krijgen." enz... Jong Oranje heeft geloof ik niet een keer gewonnen in al die kwalificatie duels...

Wat 'koppen' op Vi.nl:
- Jong Oranje verliest ook van Wit-Rusland
- Jong Oranje blameert zich tegen Moldavië
- Opnieuw onnodig puntverlies Jong Oranje
- Jong Oranje geveld door Wit-Rusland
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 05-09-2003 @ 23:03:
Netjes die 0-0.

Thuis tegen Wit-Rusland werd er namelijk nog verloren.. en ook Moldavië uit was te moeilijk voor Nederland.

De stand in Groep 3:

1. Czech Republic 6-15
2. Belarus 6-15
3. Austria 6-11
4. Netherlands 6-3
5. Moldova 6-1
De toekomst is rooskleurig... (Kluivert tot 2015 in de spits van Oranje)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 08:52
Verwijderd
Ik denk dat ze 2x 2-1 spelen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:48
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:57
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Slechte opstelling vind ik

Van der Meijde heeft in Italie nog geen competitie gespeeld dacht ik of heel weinig, dus geen ritme.

Davids heeft in vorige interlands laten zijn dat hij niet aan de linkerkant wil spelen, en dus van Bommel en Cocu voor de voeten gaat lopen

Van der Vaart is tot nu toe uit vorm en laat in de Nederlandse competitie niets zien.

En Reiziger vind ik gewoon niks dan liever Bosvelt ofzo
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:01
squat
squat is offline
Zenden eruit, Van Bronckhorst erin.
Van Bommel eruit, Cocu opschuiven.
Davids op Cocu's plaats, Robben op Davids.

Persoonlijk had ik al lang een 4-3-3 opstelling geprobeerd maar om één of andere reden vind Advocaat dat al de goede spitsen gebruikt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik had liever Overmars en Hasselbaink erin gezien ipv Davids en van der Vaart... Van der Vaart is compleet uit vorm en heeft dit seizoen niet een redelijke wedstrijd gespeeld, Hasselbaink is daarintegen goed in vorm in scoort bij zijn club weer zeer regelmatig. Maar ik denk dat we met deze 11 ook vrij gemakkelijk die Oostenrijkers weg kunnen zetten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:57
faan
Avatar van faan
faan is offline
aah een voorspelling heb ik al goed
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 22:22
PV
PV is offline
3-1 dus.. vd Vaart, Kluivert en Cocu scoorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.