Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 14:38
ik=lief
ik=lief is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 07-09-2003 @ 23:56:
alleen kakkers hockeyen

Zekers....Hockey is dom
__________________
Waarom ben ik tot over mn tenen verliefd ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 11:36
Laura_89
Avatar van Laura_89
Laura_89 is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 05-09-2003 @ 17:24:
Hejz allemaal,

Ik zit al zo'n ongeveer 2 jaar op hockey.. zelf vind ik het een super leuke sport.. Maar nou hoor ik van veel mensen dat ze het een kaksport vinden.. ik vraag me dus al lange tijd af waar dat dan wel nie vandaan komt...
Let me know...

-xxx- Laura
hey Laura,
ik weet niet waar het vandaan komt dat sommige mensen hockey een kaksport vinden, mijn vader vindt dat ook, maar die zegt dat ook van tennis enzo. Ik vind het zelf hartstikke leuk om te doen, en ik snap echt niet wat er 'kakkig' aan is ... Kuzz Laura
__________________
Intimacy is a four syllable word for "Here are my heart and soul - please grind them into hamburger and enjoy".
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 11:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk dat "kaksporten" sporten (hockey/golf/polo?) zijn waar mensen aan mee doen die over het algemeen een redelijk banksaldo hebben.
Het zijn sporten die volgens mij over het algemeen meer kosten dan een "andere sport".
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:07
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 08-09-2003 @ 11:50:
Ik ben GEEN kakker!!!
mensen die denken dat allemaal maar alleen door die kraagjes enzow.. Maarja.. ik ken wel veel kakkers ja bij ons op de hockeyclub maar daar heb ik dus zo'n HEKEL aan met van zo'n scheve staart en van die puntschoenen enzo.. maarja ons team is supergezellig zitten maar een paar kakkers in ook paar alto's dus... maarja waarom ging ik dit berichtje nou ook alweer schrijven.. oooohja ik ben ook geen kakker ...
en wij hebben ook echt niet veel meer geld dan andere mensen ofzo hoor...

maja mij boeit het allemaal nie wat ze er van denken.. doeeei
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:36
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-10-2003 @ 12:54:
Het zijn sporten die volgens mij over het algemeen meer kosten dan een "andere sport".
Golf kost inderdaad veel, Polo ook, maar is paardrijden dan ook een kaksport?

Hockey kost helemaal niet veel. Ja, je hebt een stick en wat ander spul nodig, maar da's dan ook alles. Lidmaatschap zal niet hoger zijn dan bij een voetbalclub ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 22-10-2003 @ 13:36:
Golf kost inderdaad veel, Polo ook, maar is paardrijden dan ook een kaksport?

Hockey kost helemaal niet veel. Ja, je hebt een stick en wat ander spul nodig, maar da's dan ook alles. Lidmaatschap zal niet hoger zijn dan bij een voetbalclub ofzo.
Paardrijden = meidensport
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:51
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Hockey is geen kaksport! Het is een sport voor P.I.M.P's! Want ze hebben tegewoordig allemaal de MAGIC STICK!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 23-10-2003 @ 21:51:
Hockey is geen kaksport! Het is een sport voor P.I.M.P's! Want ze hebben tegewoordig allemaal de MAGIC STICK!
haha?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 16:01
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 23-10-2003 @ 23:19:
haha?
nee *lach*
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:58
little mayo
little mayo is offline
Citaat:
UnDeRtHaBrIdGe schreef op 12-09-2003 @ 14:54:
Als je goed gekeken had, dan zou je kunnen hebben lezen, dat ik het over de hockeyclubs in de Randstad en dan voornamelijk die in het Gooi en rond Den Haag had. Ik weet natuurlijk niet hoe hoog jij speelt, maar jij woont in coevorden, hoogst waarschijnlijk heb jij dus nog nooit tegen Bijv: HDM, HGC, Stichtse of Amsterdam gespeeld. Dus is het niet zo erg raar dat jij die termen nooit gehoord hebt. De absolute 'toplaag' van het Nederlandse hockey bevindt zich namelijk nog altijd in de Gooise regionen, en hier kom je die termen wel degelijk regelmatig tegen.
De absolute toplaag in t Gooi? Ooit van Oranje-Zwart gehoord? Tsss..volgens mij ligt dat toch echt in Noord-Brabant...
__________________
op wolkjes vliegen ontspant
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:22
nickèsz
nickèsz is offline
Nou hier in A´doorn zijn de meeste hockeyers akkers AMHC en de meeste zijn nog ASOer dan anderen ook
geven de meeste hockey luitjes zelfs toe
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:48
Hubers
Avatar van Hubers
Hubers is offline
ik heb niet echt iets tegen hockey, maar volgens mij zijn er wel veel kakkers die aan hockey doen. dat moeten ze uiteraard zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:06
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Echte kak-sporten bestaan niet meer.. Hockey word ook gewoon door boeren gespeeld tegewoordig en golf ook.. Alleen Cricket en Polo zijn denk nog echte elite sporten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 29-10-2003 @ 18:06:
Echte kak-sporten bestaan niet meer.. Hockey word ook gewoon door boeren gespeeld tegewoordig en golf ook.. Alleen Cricket en Polo zijn denk nog echte elite sporten
Ik denk dat golf ook tot deze 'elite sporten' gerekend mag worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 13:10
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-10-2003 @ 20:14:
Ik denk dat golf ook tot deze 'elite sporten' gerekend mag worden.
Is zwaar gelul, als je kijkt wat er bij mij op de club rondloopt kan je sommige echt een elite meer noemen hor
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 30-10-2003 @ 14:10:
Is zwaar gelul, als je kijkt wat er bij mij op de club rondloopt kan je sommige echt een elite meer noemen hor
ik neem aan dat je geen bedoelde, want anders bevestig je mijn opmerking alleen maar
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
nickèsz schreef op 28-10-2003 @ 20:22:
Nou hier in A´doorn zijn de meeste hockeyers akkers AMHC en de meeste zijn nog ASOer dan anderen ook
geven de meeste hockey luitjes zelfs toe
Hier in Apeldoorn heb je zelfs een hockeyclub die naast voetbalvereniging Alexandria durft te hockeyen!

Het is zelfs zo erg dat de voetballers van Alexandria hun caravan niet meer uit durfen te komen, omdat ze bang zijn voor rondvliegende ballen.
Die gasten maken het voetbal kapot.
Maar ik ga het er toch op wagen vanavond.

Tuig!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:33
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-10-2003 @ 19:25:
Hier in Apeldoorn heb je zelfs een hockeyclub die naast voetbalvereniging Alexandria durft te hockeyen!

Het is zelfs zo erg dat de voetballers van Alexandria hun caravan niet meer uit durfen te komen, omdat ze bang zijn voor rondvliegende ballen.
Die gasten maken het voetbal kapot.
Maar ik ga het er toch op wagen vanavond.

Tuig!
Zal Ares wel zijn maar tis dan ook niet vor niks dat ze geen clubhuis meer hebben
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:11
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 23-10-2003 @ 21:51:
Hockey is geen kaksport! Het is een sport voor P.I.M.P's! Want ze hebben tegewoordig allemaal de MAGIC STICK!
hahaha ...owkeej daar heb je dan wel weer gelijk in...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:13
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
AGH schreef op 30-10-2003 @ 19:25:
Hier in Apeldoorn heb je zelfs een hockeyclub die naast voetbalvereniging Alexandria durft te hockeyen!

Het is zelfs zo erg dat de voetballers van Alexandria hun caravan niet meer uit durfen te komen, omdat ze bang zijn voor rondvliegende ballen.
Die gasten maken het voetbal kapot.
Maar ik ga het er toch op wagen vanavond.

Tuig!
Uh das bij ons ook altijd zow...alleen dan vliegen de ballen van de voetballers ons om de oren..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:14
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Enne..wat vinden jullie nou eigenlijk van de hockeyfeestjes?? Ik vind ze wel gezellug..hahhaa...
Maar ik ben het met jullie eens dat er wel eens rare dingen gebeuren (neem bijvoorbeeld ons jubileumfeest..we hebben maar ff de middenstip van het naast ons liggende voetbalveld gejat.. , wel weer netjes teruggelegd later hoor...)
Ach jaw..iedereen doet wel eens wat vaags...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:38
Susanne
Susanne is offline
De hockeyfeesten zijn altijd wel leuk, zolang er maar niet van die veertienjarige "oh zie je mij wel kak zijn??" trutjes komen. Dan is 't meteen minder leuk.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:47
Verwijderd
alleen bij de topclubs in de grote steden zijn een paar kakkers te vinden. maar over het algemeen is hockey dus ff echt geen kaksport! ik zit nu al 7 jaar op hockey bij een gezellige club waar helemaal geen kakkers zitten. wat drinken kakkers nou eigenlijk? toch geen bier en alcohol toch, of niet soms? bij ons wordt veel gerookt en gedronken, wat is daar nou weer kakkerig aan?
op school wordt ik in de klas vaak aangesproken als: "he, zit je op haackey? lekker petsen met een stakkie!". waar slaat dat nou op? de meeste voetballers uit mijn klas zeggen dat, maar ze moeten eens komen kijken op een zaterdag bij de jeugd of op zondag bij de senioren. ze merken echt hoe gezellig het kan zijn en niet kakkerig.
Laura, ik geef je hierbij groot gelijk dat hockey (gvd) geen kaksport is!

groeten finn van leeuwen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Finn schreef op 02-11-2003 @ 20:47:
alleen bij de topclubs in de grote steden zijn een paar kakkers te vinden. maar over het algemeen is hockey dus ff echt geen kaksport! ik zit nu al 7 jaar op hockey bij een gezellige club waar helemaal geen kakkers zitten. wat drinken kakkers nou eigenlijk? toch geen bier en alcohol toch, of niet soms? bij ons wordt veel gerookt en gedronken, wat is daar nou weer kakkerig aan?
op school wordt ik in de klas vaak aangesproken als: "he, zit je op haackey? lekker petsen met een stakkie!". waar slaat dat nou op? de meeste voetballers uit mijn klas zeggen dat, maar ze moeten eens komen kijken op een zaterdag bij de jeugd of op zondag bij de senioren. ze merken echt hoe gezellig het kan zijn en niet kakkerig.
Laura, ik geef je hierbij groot gelijk dat hockey (gvd) geen kaksport is!

groeten finn van leeuwen
het begon interessant, maar toen ik las "ik zit nu al 7 jaar op hockey" wist ik het al, weer een hockeyer die z'n sport verdedigd
En trouwens, wat heeft bier en alcohol met kakker te maken? Er zijn zat kakkers die kunnen feesten, maar hun manieren/kleding/'taaltje' is altijd wel typisch. En als jij zegt dat er alleen in de grote steden kakkers te vinden zijn die op hockey zitten moet je eens wat vaker om je heen kijken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 20:44
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Wat loopt iedereen toch GVD te zeuren over de kleding van hockeyers?!?
Hoe vaak zie ik wel niet van die trieste voetballertjes die met het kraagje van hun kreukelbloesje overeind rondlopen.... en dan maar zeggen dat hockeyers kakkers zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 23:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
fluide glacial schreef op 02-11-2003 @ 21:44:
Wat loopt iedereen toch GVD te zeuren over de kleding van hockeyers?!?
Hoe vaak zie ik wel niet van die trieste voetballertjes die met het kraagje van hun kreukelbloesje overeind rondlopen.... en dan maar zeggen dat hockeyers kakkers zijn.
\


Waarom noem jij die voetballertjes meteen triest?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 07:39
Verwijderd
Citaat:
fluide glacial schreef op 02-11-2003 @ 21:44:
Wat loopt iedereen toch GVD te zeuren over de kleding van hockeyers?!?
Hoe vaak zie ik wel niet van die trieste voetballertjes die met het kraagje van hun kreukelbloesje overeind rondlopen.... en dan maar zeggen dat hockeyers kakkers zijn.
Ik zeg toch ook niet dat alle kakkers dat doen, maar in het algemeen, de meeste dus. Er zullen ook best een aantal kakkers op voetbal zitten, maar lang niet zoveel als op hockey. Dat kan je ontkennen, maar dan ontken je de waarheid.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-11-2003 @ 08:39:
Ik zeg toch ook niet dat alle kakkers dat doen, maar in het algemeen, de meeste dus. Er zullen ook best een aantal kakkers op voetbal zitten, maar lang niet zoveel als op hockey. Dat kan je ontkennen, maar dan ontken je de waarheid.
Ah, dus wat jij beweert is automatisch 'de waarheid'.

Dat op een bepaalde sport meer 'kakkers' zitten maakt het geen kaksport, in dat geval zou voetbal een aso-sport zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 13:38
fluide glacial
Avatar van fluide glacial
fluide glacial is offline
Kijk je hebt dan van die voetballers, die komen langs een hockeyveld en dan gaan ze roepen van: haackey doe je met een stokkie, en blabla blablabla. Daarmee insinueren ze dus dat wij de kakkers zijn. Ondertussen lopen ze zelf met de kraag omhoog en spreken ze met een Gooisch taalgebrek. DAT VIND IK TRIEST
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2003 @ 09:52:
Ah, dus wat jij beweert is automatisch 'de waarheid'.

Dat op een bepaalde sport meer 'kakkers' zitten maakt het geen kaksport, in dat geval zou voetbal een aso-sport zijn.
Ik zeg alleen dat er meer kakkers op hockey zitten dan op voetbal. Dat lijkt me toch overduidelijk dat het zo is? Dat heeft niets met kakkersport of aso-sport te maken, het is toch gewoon zo?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 14:51
boer
Avatar van boer
boer is offline
kijk alleen maar naar de kleding die de meeste hockeyers dragen, dan zie je dat het overgrote deel toch een kakker is
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-11-2003 @ 14:56:
Ik zeg alleen dat er meer kakkers op hockey zitten dan op voetbal. Dat lijkt me toch overduidelijk dat het zo is? Dat heeft niets met kakkersport of aso-sport te maken, het is toch gewoon zo?
Er zitten ook meer aso's op voetbal dan op hockey, en?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2003 @ 16:32:
Er zitten ook meer aso's op voetbal dan op hockey, en?
dat wil ik best toegeven hoor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 16:03
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
fluide glacial schreef op 03-11-2003 @ 14:38:
Kijk je hebt dan van die voetballers, die komen langs een hockeyveld en dan gaan ze roepen van: haackey doe je met een stokkie, en blabla blablabla. Daarmee insinueren ze dus dat wij de kakkers zijn. Ondertussen lopen ze zelf met de kraag omhoog en spreken ze met een Gooisch taalgebrek. DAT VIND IK TRIEST
dat komt omdat ze in het gooi wonen
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
P&C schreef op 04-10-2003 @ 19:49:
Ehm ja behoorlijk harde sport idd,
individuele duels zijn harder, omdat je vaak ziet dat er bij hockey straffer gedekt wordt. en met je stick kan je ook gemene dingen doen
er worden ook vaker wat smerige overtredingen gemaakt dan bij voetbal. Alleen ALS het dan smerig is bij voetbal ligt iemand gelijk met een gebroken neus / been
hier heb je volkomen gelijk want bij voetbal heb je dan de SCHWALBE en bij hockey wordt die zelden of eiegnlijk NOOIT gebruikt. voetballers zijn ookk gelijk geblesseerd als ze een beetje hard geraakt worden. hoeveel hockeyers vallen er nou uit in een wedtsrijd aan een blessure? ik denk gemiddeld zo 0,20 % van de spelers.

kijk ook ff bij forum=>sport=>hockeyscheidsrechters!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 21:56
Verwijderd
de nieuwe brugpiepers willen het imago van zich af zetten
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nu gaan we hockey met voetbal vergelijken en dan moet juist niet denk ik.
Je kan het ook moeilijk vergelijken tis net als een appel met een peer vergelijken
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Hockey is een kei leuke sport
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:43
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 07-09-2003 @ 23:56:
alleen kakkers hockeyen
wat kinderachtig zeg
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 23:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Onze Zoon schreef op 03-11-2003 @ 23:43:
wat kinderachtig zeg
Opjezelf reageren idd
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 06:48
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-11-2003 @ 00:20:
Opjezelf reageren idd
andere nick, zelfde avatar?
of is het dezelfde?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 04-11-2003 @ 07:48:
andere nick, zelfde avatar?
of is het dezelfde?
Tis dezelfde
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-11-2003 @ 23:06:
Nu gaan we hockey met voetbal vergelijken en dan moet juist niet denk ik.
Waarom niet, sport is sport.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-11-2003 @ 23:06:
Nu gaan we hockey met voetbal vergelijken en dan moet juist niet denk ik.
Je kan het ook moeilijk vergelijken tis net als een appel met een peer vergelijken
Op zich kan dat hier best, want het gaat niet om de regels/het spel, maar om het imago
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 12:53:
Waarom niet, sport is sport.
Ja maar het zijn wel 2 totaal verschillende sporten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:25
houn
Avatar van houn
houn is offline
Chimera, wat is voor jou de top 5 kaksporten?
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:44
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
1 Polo
2 Cricket
3 Golf
4 Hockey
5 Korfbal?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-11-2003 @ 13:00:
Ja maar het zijn wel 2 totaal verschillende sporten.
Hoezo? Je werkt een bal in een goal. Of je dat nu met je handen, een stick of met je voeten doet boeit volgens mij weinig.

En houn: ik doe niet aan 'kaksporten'. Sport is sport, welke mensen die sport beoefenen boeit me niet. Wordt een beetje ziek van die hokjesgeest, denk eens iets verder.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:05
houn
Avatar van houn
houn is offline
beetje zwak antwoord, je weet heus wel wat kak en niet kak is...
ik wil wel eens weten wat jij kak vind?!
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-11-2003 @ 17:02:
Hoezo? Je werkt een bal in een goal. Of je dat nu met je handen, een stick of met je voeten doet boeit volgens mij weinig.

En houn: ik doe niet aan 'kaksporten'. Sport is sport, welke mensen die sport beoefenen boeit me niet. Wordt een beetje ziek van die hokjesgeest, denk eens iets verder.
Anders gesteld, beschrijf iemand die wel een kakker is (waaraan te herkennen?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd I Love Hockey!
TheQueen
35 10-02-2006 19:30
Vrije tijd hockey :D
Linlilalove55
46 09-12-2005 18:11
Vrije tijd Waarom is jouw sport het leukste?
bracelance
47 07-03-2005 07:26
Vrije tijd Meest kakkerige sport??
di-rectfan14
154 05-03-2005 02:49
Vrije tijd kickboksen in groningen
naan
17 23-11-2003 02:25
Vrije tijd Iets wat ik me al zo lang afvraag: Waarom is hockey KaK?
Secreet
8 17-06-2002 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.