Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 15:07
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
hohoo nog maar 1 puntje uit 2 wedstrijden en wij zijn kampioen.
en het mooiste is nog dat dit alles komt omdat vandaag de nummer 2 van de nummer 4 heeft gewonnen met 4-0.

dus volgende week een thuiswedstrijd tegen de nummer 3 en daarna feesten.
maar dat mag ik van m'n trainer nog niet zeggen die fanatieke belgen ook altijd.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 18:25
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Gisteren gewonnen met 4-0!
Maar dat moest ook wel, tegen de nr. 11
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:29
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
jezus...staan we nog steeds onderdaan, hebben we goed gespeeld hebben we er niet zo veel aan! Nou jah enig lichtpunt is dat we een veel makkelijker programma hebben als de concurrent, dus er is nog hoop. Voorlopig nog even laatste!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:16
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Hmm..weer een vraagje!
Hoeveel keer per week train je en hoe lang?

Maandag: 20.30 - 22.00
Dinsdag: 19.30 - 21.30
Woensdag: 18.00 - 21.15 (2 trainingen achter elkaar)
Donderdag: geen training
Vrijdag: 18.00 - 19.00
Zaterdag: wedstrijd
Zondag: 09.30 - 11.30 (ongeveer om de week: Regio)

Dus op zn minst train ik 7 uur en 3 kwartier. En anders nog wel meer, maar het niveau stelt op een paar trainingen niet veel voor, maar toch ben je met een bal bezig.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:32
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 23-03-2004 @ 17:16:
Hmm..weer een vraagje!
Hoeveel keer per week train je en hoe lang?

Maandag: 20.30 - 22.00
Dinsdag: 19.30 - 21.30
Woensdag: 18.00 - 21.15 (2 trainingen achter elkaar)
Donderdag: geen training
Vrijdag: 18.00 - 19.00
Zaterdag: wedstrijd
Zondag: 09.30 - 11.30 (ongeveer om de week: Regio)

Dus op zn minst train ik 7 uur en 3 kwartier. En anders nog wel meer, maar het niveau stelt op een paar trainingen niet veel voor, maar toch ben je met een bal bezig.
Normaal gesproken heb ik (ongeveer) dit schema:
Zelf trainen:
Ma, Do, Vrij: 1930u - 2130u

Trainen geven:
Do: 1730u - 1930u
Zo: 1000u - 1200u

Een paar jaar geleden trainde ik nog 14 uur per week zelf, nu haal ik dat geeneens met al m'n trainingen
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:33
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
jezus!!! btje veel perwinkle...Is dat goed voor je lichaam vraag ik me dan af!
Ik train twee keer in de week 1,5 uur!! dus 3 uur en dan op zaterdag een wedstrijd. Hoe kom je aan zoveel trainingen in de week dan? Dit lijkt me meer een trainingsschema van een ere-divisie speelster!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:42
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 23-03-2004 @ 17:33:
jezus!!! btje veel perwinkle...Is dat goed voor je lichaam vraag ik me dan af!
Ik train twee keer in de week 1,5 uur!! dus 3 uur en dan op zaterdag een wedstrijd. Hoe kom je aan zoveel trainingen in de week dan? Dit lijkt me meer een trainingsschema van een ere-divisie speelster!
Achja, knieën en schouders en dergelijke overleven volleybal toch niet
Dus dat zou voor mij geen reden zijn om minder te gaan trainen, voor jou ook niet blijkbaar??
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:52
Noelliam
Avatar van Noelliam
Noelliam is offline
Ik heb twee jaar in de A gespeeld, maar ben nu gestopt helaas. Altijd 2 keer in de week 1,5 uur trainen en zaterdag wedstrijd. We hadden best een leuk team, probleem was alleen dat we altijd net iets slechter waren dan de tegenstander onafhankelijk welk niveau die had....Als je dan een keer tegen t eerste oefent is dat best leuk, maar als er een of ander baggerteam tegenover je staat en je presteert het nog om net iets slechter te zijn is het minder.
__________________
IJsberen hebben geen fuck te doen. Een keer per dag vangen ze n pinguin en voor de rest lopen ze n beetje te ijsberen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:24
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 23-03-2004 @ 17:33:
jezus!!! btje veel perwinkle...Is dat goed voor je lichaam vraag ik me dan af!
Ik train twee keer in de week 1,5 uur!! dus 3 uur en dan op zaterdag een wedstrijd. Hoe kom je aan zoveel trainingen in de week dan? Dit lijkt me meer een trainingsschema van een ere-divisie speelster!
Ik kan het nog bijbenen. Heb nog geen lichamelijke klachten. Ik doe dit schema pas 1 seizoen. Vorig seizoen had ik geen dinsdag en zondagtraining, maar de zondag is niet elke week he. Maandag is met een leuk groepje alleen is het niveau niet geweldig hoog maar het is altijd hartstikke gezellig. Vrijdag is van 1,5 uur terug gegaan naar 1 uur omdat we op een gegeven moment met zn 18-en!! in een gymzaaltje stonden. En dan praat ik nog niet eens over het niveauverschil. Daarom is het terug gegaan naar een uur.

Citaat:
T-beertje schreef op 23-03-2004 @ 19:42:
Achja, knieën en schouders en dergelijke overleven volleybal toch niet
Dus dat zou voor mij geen reden zijn om minder te gaan trainen, voor jou ook niet blijkbaar??
Nee. Je krijgt heus wel eens blessures. Dat is dan pech hebben, want ik kan het nu allemaal (nog) hebben. Ach ik zie genoeg mensen die al op leeftijd zijn en overal last hebben, maar toch gaan ze door. Ik vind het knap als je dat kan, als je al die pijn doorstaat om toch te kunnen volleyballen. Maar als het voor mij op een gegeven moment zo zou gaan, zou ik toch wel even nadenken voordat ik vrolijk doorga.

Maar nu ben ik nog jong, kan nog veel leren (hoop ik ) en volleybal is mijn grote passie. Bijna niks is voor mij belangrijker dan volleybal. Daarom besteed ik er ook zoveel tijd aan en omdat het mijn grote passie is en ik het dus leuk vind kan het dus zeg maar ook stimuleren dat je het vol kunt houden denk ik. Maar dat is mijn visie op dit hele gebeuren.
Maar in ieder geval ben ik nog jong dus moet je genieten van het leven, en volleybal is mijn manier van genieten.

Ik ben trouwens nog nooit lang uit de roulatie geweest door een blessure. Tuurlijk heb ik soms wel ergens last van. Ik heb bijvoorbeeld 2x mijn enkels verzwikt met springen en toen had ik een ei op mn enkel. Maar ik stond toen gewoon op de zaterdag weer een wedstrijd te spelen. Met bandage weliswaar voor de zekerheid maar toch. En ik heb 1x last van mn schouder gehad. Toen kon ik niet meer bovenhands serveren, dus moest ik het onderhands doen. Dat had ik een tijd niet meer gedaan en ik had zelfs last met onderhands serveren, maar ik kon dan ook niet echt onderhands serveren .
Maar zijn jullie wel eens lang uit de roulatie geweest door een (ernstige) blessure?
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 09:06
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
in het begin van het seizoen op maandag en donderdag van half 8 tot 10 uur. 5 uur in de week dus.
Maar toen de competitie begon is het naar ongeveer 2 uur per avond gegaan. Dus nu ongeveer 4 uur training en een wedstrijd op zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 09:11
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 23-03-2004 @ 23:24:


Maar zijn jullie wel eens lang uit de roulatie geweest door een (ernstige) blessure?
ja, helaas meerdere keren.

een aantal keren doordat mijn enkels het begaven,
mijn schouder heeft er een keer voor gezorgd dat ik een paar weken niets kon, door mijn rug ben ik bijna een jaar uit de roulatie geweest en daarvoor moet ik nog steeds iedere dag oefeningen doen. En ongeveer 2 maanden geleden is mijn grote teen omgeslagen en die moest van de dokter ingetaped worden.
Verder de 'normale' volleybalblessures zoals omgeslagen vingers.

Van mijn rug heb ik nu nog vaak last, de dokter vond het eigenlijk beter dat ik van volleybal af zou gaan omdat ik ook al last van mijn knieen had. Hij zei dat volleybal gewoon een hele slechte sport is voor blessures. Klopt inderdaad wel maar dat is voor mij geen reden er mee te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:24
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 24-03-2004 @ 10:11:
ja, helaas meerdere keren.

een aantal keren doordat mijn enkels het begaven,
mijn schouder heeft er een keer voor gezorgd dat ik een paar weken niets kon, door mijn rug ben ik bijna een jaar uit de roulatie geweest en daarvoor moet ik nog steeds iedere dag oefeningen doen. En ongeveer 2 maanden geleden is mijn grote teen omgeslagen en die moest van de dokter ingetaped worden.
Verder de 'normale' volleybalblessures zoals omgeslagen vingers.

Van mijn rug heb ik nu nog vaak last, de dokter vond het eigenlijk beter dat ik van volleybal af zou gaan omdat ik ook al last van mijn knieen had. Hij zei dat volleybal gewoon een hele slechte sport is voor blessures. Klopt inderdaad wel maar dat is voor mij geen reden er mee te stoppen.
Ik vind het heel erg goed dat je dan toch door gaat. Je hebt een paar tegenslagen gehad, en als je dan door gaat vind ik dat toch knap. Ik heb mensen gezien die een paar keer langdurig geblesseerd zijn geraakt en die dan stoppen.
Het is toch moeilijk in zo'n situatie om de (juiste) keuze te maken. Maar ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik in zo'n situatie terecht zou komen. Het is toch anders als je het zelf allemaal beleeft.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:46
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 24-03-2004 @ 14:24:
Ik vind het heel erg goed dat je dan toch door gaat. Je hebt een paar tegenslagen gehad, en als je dan door gaat vind ik dat toch knap. Ik heb mensen gezien die een paar keer langdurig geblesseerd zijn geraakt en die dan stoppen.
Het is toch moeilijk in zo'n situatie om de (juiste) keuze te maken. Maar ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik in zo'n situatie terecht zou komen. Het is toch anders als je het zelf allemaal beleeft.
Ik ben doorgegaan om de reden dat het voor mijn gevoel nog wel ging en ik al zo lang volleybal, ik kan er eigenlijk gewoon niet mee stoppen. Ik vind het te leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:50
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik heb een keer 2 weken stilgezeten wegens een duim die verzwikt was...misschien beetje wattig ......maar ach jah...voorkomen is beter dan genezen! Verder nog maar weinig last! Heb wel vaak kramp en veel spierpijn omdat ik verkorte spieren heb...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:54
Nuck
Nuck is offline
Mja, ik heb ook wel veel te kampen gehad met blessures. Ik heb een schouderblessure gehad, maar dat is al heel lang geleden. Ben 2 keer zwaar door m'n enkel gegaan, dat was echt ernstig. Verder ga ik heel vaak 'gewoon' door m'n enkel, maar daar merk ik niks van omdat ik hyperflexie in mijn enkels heb. Ik heb ook een hele poos een beenblessure gehad, heb daarvoor heel veel verschillende onderzoeken gehad maar het is nooit duidelijk geworden wat de oorzaak was. Verder heb ik een rugblessure gehad, daarvoor ben ik behandeld bij de fysio, maar die blessure komt nou weer terug . Dit was het wel ongeveer, denk ik.

Dit zijn trouwens wel dingen voor mij waardoor ik overweeg om te stoppen, het wordt er niet leuker op zo .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:33
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Paar maanden terug heb ik een ingescheurde enkelband gehad, duurde 6 weken. en toen ik bijna genezen was, had ik in me vinger gesneden, nog is 3 weken eruit.
__________________
All you need is love!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:35
Mjoez
Mjoez is offline
Ik speel in de B-top en af en toe in Dames 3 (Wik Univé, Groot-Ammers ) en ik ben aan trainen ongeveer 3 á 4 uur kwijt en dan 1 of 2 wedstijden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:37
Mjoez
Mjoez is offline
Kut... coach: "Mariek.. we willen je rug sparen, het is beter als je de wedstrijd met Dames 3 a.s. zaterdag niet speelt, maar alleen je eigen wedstrijd."

Ik haat mijn rug
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:55
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Mjoez schreef op 24-03-2004 @ 21:35:
Ik speel in de B-top en af en toe in Dames 3 (Wik Univé, Groot-Ammers ) en ik ben aan trainen ongeveer 3 á 4 uur kwijt en dan 1 of 2 wedstijden.
Hee, ik heb tegen jou gespeeld dan. Ik speel B Topklasse bij Yum.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 21:38
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
hooho h1 is in 3e klasse net kampioen geworden en mb2 ook.
wij zijn zaterdag aan de beurt komt allen naar microhal weert voor de match.

waarschijnlijk intresseert het niemand iets maar reclame maken is altijd wel geinig om te doen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 15:18
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik baal er echt van dat het seizoen al bijna afgelopen is..
Maar krijgt iedereen het nog moeilijk deze week??
Ikzelf moet met de dames tegen de nummer 1. De vorige keer werden we daar met 4-0 weggespeeld. Hopen dat het nu beter gaat. Met B Top moeten we tegen de nummer nog wat uh...10 ofzo, dus dat moet ons wel lukken. Nou we zien wel wat er allemaal weer gaat gebeuren.

Iedereen alvast veel succes gewenst voor vanavond/morgen!!!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:38
Nuck
Nuck is offline
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat de competitie is afgelopen, ik heb zoooo'n zin om weer te beachen <3
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 10:09
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Nuck schreef op 26-03-2004 @ 21:38:
Ik vind het eigenlijk wel lekker dat de competitie is afgelopen, ik heb zoooo'n zin om weer te beachen <3
dat is absoluut een voordeel
maar voor de rest... blegh, te veel weekenden zonder volleybal

trainen jullie trouwens door in de zomer in de zaal?



moet straks tegen nummer 11, minimaal 4 punten halen is een vereiste! succes iedereen!
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:06
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
kijken jullie ook wel naar volleybal op tv? zo ja welk team is je favoriet?
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 22:12
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
WHHHOHOOOOOOOOOOOO

deze middag kampioen jongens B geworden en het beste is nog dat ik een van die jongens van dat andere team morgen bij rayon training ga zien ff dat boekje gaan gebruiken waarop staar MY TEAM IS BETTER THEN YOUR TEAM
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:33
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
Hm er spelen nog best veel mensen volleyball hier he

Ik zelf speel Bij Dijkman/WSV in Warnsveld in het 1e team. We spelen 1e klasse, en we gaan waarschijnlijk P/D wedstrijd spelen. Dus een kansje dat we volgend jaar promieklasse spelen.
Ow ik ben trouwens 17 en heb ook 2 jaar bij NVS C gespeeld. En ben toen met dat eindtoernooi 2e geworden van alle regio's (als aanvoerder ook nog ;p)

Heb nou trouwens problemen met me knie, zaterdag gebeurd, morgen ff naar dokter..
__________________
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:41
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Even voor onze trouwe fans (die we niet hebben)
We hebben zaterdag niet hoeven te spelen. En de concurrent (in de strijd om degradatie) heeft 1 punt gepakt, waardoor we met 2 matches minder, 2 punten achterstaan. Wij hebben nog 3 matches te gaan, zij nog 1! Het wordt spannend!!! as. zaterdag weten we hoeveel punten we moeten halen, want dan speelt de concurrent zijn laatste wedstrijd! Hopenlijk blijven we erin!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:26
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
GeiteSolleWok schreef op 30-03-2004 @ 16:33 :
Hm er spelen nog best veel mensen volleyball hier he

Ik zelf speel Bij Dijkman/WSV in Warnsveld in het 1e team. We spelen 1e klasse, en we gaan waarschijnlijk P/D wedstrijd spelen. Dus een kansje dat we volgend jaar promieklasse spelen.
Ow ik ben trouwens 17 en heb ook 2 jaar bij NVS C gespeeld. En ben toen met dat eindtoernooi 2e geworden van alle regio's (als aanvoerder ook nog ;p)

Heb nou trouwens problemen met me knie, zaterdag gebeurd, morgen ff naar dokter..
Succes met je knie!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:28
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 30-03-2004 @ 16:41 :
Even voor onze trouwe fans (die we niet hebben)
We hebben zaterdag niet hoeven te spelen. En de concurrent (in de strijd om degradatie) heeft 1 punt gepakt, waardoor we met 2 matches minder, 2 punten achterstaan. Wij hebben nog 3 matches te gaan, zij nog 1! Het wordt spannend!!! as. zaterdag weten we hoeveel punten we moeten halen, want dan speelt de concurrent zijn laatste wedstrijd! Hopenlijk blijven we erin!
Veel succes nog he! En het lukt vast wel..gewoon positief blijven!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:56
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
We did It!!!! We hebben de eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen!!! met 3-2. Het had eigenlijk 4-0 moeten zijn voor ons, maar we hebben zo meteen degradatie afgewend!!! We zijn safe!! Heerlijk gevoel mensen~~
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:09
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Proficiat . Wij hebben gister met 4-0 gewonnuh, ech goeiuh wedstrijd gespeeld *jeuj*
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 22:14
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 04-04-2004 @ 11:56 :
We did It!!!! We hebben de eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen!!! met 3-2. Het had eigenlijk 4-0 moeten zijn voor ons, maar we hebben zo meteen degradatie afgewend!!! We zijn safe!! Heerlijk gevoel mensen~~
Gefeliciteerd!! goed gedaan hoor!
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:23
Wokkeltje
Wokkeltje is offline
ik speel in meisjes b train 1 keer in de 2 week 2 keer en de ene training is dan anderhalf uur en de ander 1 uur en driekwartier en meestal zaterdags wedstrijden en die andere week als we geen 2x training hebben heb ik gewoon 1 x training (1 uur en driekwartier)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:30
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik speel ook volleybal...

Ik speel in een Dames 3 team, 3e divisie..
We spelen voornamelijk voor de lol... Natuurlijk is het leuk om wat wedstrijden te winnen (en dat doen we dan af en toe ook wel) maar we willen vooral gezelligheid
We staan nu overigens 6e in de competitie..
Best wat leuke potjes gespeeld zo het afgelopen seizoen..

En daarbij ben ik ook nog eens de grootste fan van ons heren 2 team..

Ik ben spelverdeler/ set-upper en dat bevalt me goed.. Aanvallen vind ik ook leuk om te doen maar dat lukt niet altijd even goed, ik ben daar ook net wat te klein voor eigenlijk. Het set-uppen gaat me beter af
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•

Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:33
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Zijn er hier ook mensen die mee doen aan het volleybal toernooi in Gennep op 20 Mei????
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 07:16
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 13-04-2004 @ 17:33 :
Zijn er hier ook mensen die mee doen aan het volleybal toernooi in Gennep op 20 Mei????
Nope ik niet. Ik ga wel op 9 mei naar Nederweert en op 22 en 23 mei in Middelbeers. Allebei met de regio.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:06
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 14-04-2004 @ 08:16 :
Nope ik niet. Ik ga wel op 9 mei naar Nederweert en op 22 en 23 mei in Middelbeers. Allebei met de regio.
ODI, super gaaf!! (wij mogen dit jaar niet wegens 'wangedrag' (?) verleden jaar... erg jammer)

dit jaar staan Duinrell en St. Anthonis op het programma als buitentoernooien
nog andere mensen die buitentoernooien afgaan??
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:52
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 14-04-2004 @ 19:06 :
ODI, super gaaf!! (wij mogen dit jaar niet wegens 'wangedrag' (?) verleden jaar... erg jammer)

dit jaar staan Duinrell en St. Anthonis op het programma als buitentoernooien
nog andere mensen die buitentoernooien afgaan??
Hee..ik ga trouwens ook naar Duinrell. Met mn moeders recreantenclubje maar dat maakt me niet uit want die mensen zijn echt supergezellig Misschien zien we elkaar dan nog haha!!

Oh..wangedrag?! Wat hebben jullie gedaan dan haha! Kan je je dan niet inschrijven onder andere naam ofzo? Ik heb nog niet eerder aan Odi meegedaan. Maar ik zie wel hoe "gaaf" het is.
__________________
blah

Laatst gewijzigd op 15-04-2004 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:24
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
ik ga dit jaar niet mee naar ODI..want ik heb eindexamens, mijn team gaat echter wel Enb ik kom zeker een kijkje nemen denk ik zo!!! Verder ga ik wel naar het Budel-tournooi. Maar ODI was vorig jaar zo vet!! en eigenlijk ook wel heet!! hey perwinklle kan ik je eens zien!! hhaah...(weet niet of je dat wel wilt )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:33
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Uhm nog even een aanvulling op ons degradatie-avontuur. Heerlijk dat we niet zijn gedegradeerd, horen we vorige week dat ook de nummer laatst niet gedegradeerd is!!! Als ze dat eens aan het begin avn het jaar hadden gezegd!! Dat had een hoop ergernis en ruzie gescheeld. lang leven de Nevobo!!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:11
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 15-04-2004 @ 10:24 :
ik ga dit jaar niet mee naar ODI..want ik heb eindexamens, mijn team gaat echter wel Enb ik kom zeker een kijkje nemen denk ik zo!!! Verder ga ik wel naar het Budel-tournooi. Maar ODI was vorig jaar zo vet!! en eigenlijk ook wel heet!! hey perwinklle kan ik je eens zien!! hhaah...(weet niet of je dat wel wilt )
Tuurlijk wel man...dat is toch leuk wel jammer dat je zelf niet mee kan doen dan. en heb je dan wel de tijd om een kijkje te nemen? hehe.

Oh en goed trouwens dat jullie niet gedegradeerd zijn
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 14:53
bloempje123
bloempje123 is offline
Hey

ik train ongeveer 16 uur in de week...
maandag 4.5 uur, dinsdag 2,5 uur, woensdag en donderdag 1,5 uur, vrijdag niet, zaterdag 2x wedstrijd, zondag 4 uur...
echt wel vet leuk!!
mjaa
__________________
Je leeft maar 1x dus geniet ervan!! =)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:05
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
bloempje123 schreef op 15-04-2004 @ 15:53 :
Hey

ik train ongeveer 16 uur in de week...
maandag 4.5 uur, dinsdag 2,5 uur, woensdag en donderdag 1,5 uur, vrijdag niet, zaterdag 2x wedstrijd, zondag 4 uur...
echt wel vet leuk!!
mjaa
is dat niet erg uhh..veel? Heb je dan geen last van blessures ofzo? en op wat voor niveau speel/train je?
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:54
bloempje123
bloempje123 is offline
nee hoor...
ik heb ook geen blessures.. soms wel eens last van mn schouder ofzow maar niet echt iets ergs..
ik speel 3e divisie en train mee met eredivisie...
dusss....
__________________
Je leeft maar 1x dus geniet ervan!! =)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:55
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Ben ik weer..
Ik ben vorig jaar naar Lloret de Mar geweest voor een volleybaltoernooi. Dat was ook erg gaaf. Alleen de busreis was een nadeel haha..ik ga dit jaar niet omdat ik met de regio al een toernooi speel als ze terugkomen.
__________________
blah
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:51
Periwinkle
Avatar van Periwinkle
Periwinkle is offline
Op welke plaats zijn jullie dit seizoen allemaal geeindigd?

Met dames 1 zijn we kampioen geworden. We hadden maar 1 set nodig en die haalden we. We verloren trouwens met 3-1 tegen de nummer 2 . De nummer 2 had alles gewonnen en is geen kampioen en wij hebben 2 keer verloren van de nummer 2 en toch zijn wij kampioen. Dat is het enige nadeel..maar het belangrijkste is dat we kampioen geworden zijn.

Met dames 2 zijn we 6e geworden. Ook een prestatie op zich voor een team dat dit seizoen voor het eerst samen speelden.

Met B topklasse hebben wij nog een wedstrijd in te halen. We staan nu 8e, maar we kunnen nog 5e worden. We hadden beter gekund, maar het was toch zeker geen slecht seizoen.

Nu het seizoen afgelopen is komen de toernooien er ook weer aan. Daar heb ik hartstikke zin in. Helaas geen Lloret de Mar dit jaar maar: ODI, een toernooi in nederweert en Duinrell worden wel gespeeld dit jaar. Wordt hartstikke gaaf en gezellig allemaal!
__________________
blah

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 19:09
eyckie
eyckie is offline
Hey!

Ik speel in een dames team (laagste geloof ik...).
We zijn net niet gedegradeerd naar de 4e klasse
In de jaren hiervoor heb ik 4 jaar bij de mini's gezeten, 3 jaar bij de C's, 2 jaar B's, 1 jaar A en 'n jaar bij de Dames.
Toen ik bij de C's zat heb ik nog meegedaan aan de rayon training.

Ik ben ongeveer 3 uur kwijt aan het trainen en competitie spelen.
__________________
when we're hungruy, love will keep us alive
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:55
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 19-04-2004 @ 19:51 :
Op welke plaats zijn jullie dit seizoen allemaal geeindigd?

wij zijn kampioen geworden en promoveren naar de derde divisie
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:49
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
3e, mogen we PD wedstrijden spelen. Hopelijk volgend jaar promotieklasse
__________________
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Volleybal! ff wat anders
xxwentjuhxx
297 22-02-2007 17:25
Vrije tijd Volleybal in Rotterdam
I_am_anouk
8 21-10-2003 19:41
Vrije tijd Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland
Tofke_H
6 17-12-2002 09:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Volleybal
anjali
1 08-12-2002 13:12
Vrije tijd volleybal
nisha
4 11-01-2002 20:53
Lichaam & Gezondheid Volleybal
Smiley_Knorretje
13 26-11-2001 11:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.