Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 21:27
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Roemenie gelijk en onze andere opponent komt met de schrik vrij
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 21:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Van Galen vond ik niet tot z'n recht komen, het is ook echt geen oranje speler, maar dat terzijde. Makaay laat nog steeds erg weinig zien in oranje. Sneijder voor het eerst niet teveel verdedigende moeilijkheden, maar wat wil je, tegen Andorra. Tjah en de commentator was bar en bar slecht. Tjonge jonge, wat zat die kerel te zeiken op die scheidsrechter, terwijl de eerste beslissing (waar hij wel de hele helft op doorging en hij wel 4 keer herhaald heeft gezien) gewoon juist was. Daarnaast was z'n commentaar in het algemeen gewoon slecht. Maar ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van de deskundigheid van Poelman als het gaat om voetbal.

Nederland kon lekker achterover liggen, maar scoorde toch, geen leuke wedstrijd, wel 3 punten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik geloof dat er niet veel goeds te vertellen valt over vanavond.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-11-2004 @ 22:40 :
Ik geloof dat er niet veel goeds te vertellen valt over vanavond.
De drie doelpunten waren goed. 2 Tactische en 1 hele slimme.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-11-2004 @ 22:42 :
De drie doelpunten waren goed. 2 Tactische en 1 hele slimme.
Ja maar daar blijft het (helaas) bij.
Ik was niet onder de indruk van die Nederlandselftal.
Van Basten pakt de punten maar daar is ook alles mee gezegt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Van Galen kwam inderdaad niet tot zijn recht... Die moet het echt hebben van '1x raken' voetbal. In de eerste helft probeerde hij nog wel wat dingetjes vooral samen met Landzaat, maar daarna gaf ie t op zo leek het. Dit zijn ook niet echt de wedstrijden voor de geniale passes. Vooral omdat er veel te weinig beweging was onder de oranje spelers.

Daarnaast was het weer een saaie wedstrijd. Maar wat wil je ook tegen een tegenstander die alleen verdedigd en om het minste gaat liggen kermen.
Ook de scheids was slecht. Floot de hele wedstrijd dood door voor alles te fluiten wat maar ging liggen.

En Poelman is de irritantste commentator ooit. Maakt zijn zinnen niet af, en doet minuten lang over 1 zin. Liep de hele tijd te zeiken over die goal van Albanie. Er kwam geen zinnig woord uit. Misschien heb ik me aan hem nog wel het meest geergerd.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 22:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
pfff bijna net zo bagger als die vage scheids!!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 17-11-2004 @ 23:02 :
pfff bijna net zo bagger als die vage scheids!!
De commentator was nog veel slechter.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 13:43
Bram
Bram is offline
Zwak Belgie, we kunnen concluderen dat dit de zwakste generatie vd laatste 25 jaar is ... Maar desondanks scoren de Joego's natuurlijk wel bijna aan 100%, terwijl Buffel voor ons de 1-1 laat liggen. Dan nog 2x op de lat, maar kalf was toen al verdronken. Normaal heb ik weinig commentaar op Antheunis maar starten met Bisconti en VDH als flankmiddenvelders terwijl je moet winnen, is toch wat te defensief vind ik. Ook heeft ie te lang gewacht met het inbrengen van extra aanvallers. Maar voor de rest zou het waarsch met een andere coach nie beter gaan, gewoon te weinig kwaliteit. Kompany speelde wel een sterke match, en is duidelijk het Belgische talent voor de toekomst. Toch een sprankeltje licht id duisternis ... Baseggio, Sonck, Deschacht, Buffel, Daerden, VDH,De Cock allemaal nie te best.Clubspelers Simons en Clement vielen nog mee, Proto valt niks te verwijten. Na 6x op rij het WK gehaald te hebben, lijkt het nu niks te worden ...
Trouwens ik wil ook even opmerken dat het ons nooit eens kan mee vallen met de refs. Ok, we speelden niet goed, maar we krijgen dan ook niet eens een lichte penalty mee, of die goal vd joego's wordt toch toe gekend ondanks waarsch buitenspel ... zelfs al spelen we slecht, nog zit het dan niet eens mee ook qua arbitrage ...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:34
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Vond t super cool dat Van Galen erbij zat, maar ja, hij gaf tzelf al aan, hij is iemand die ruimte en ballen moet hebben en weinig hoeft te lopen. Hier was geen ruimte dus moest ie lopen, dus kreeg ie weinig ballen... Had Van Basten dat niet kunnen aanvoelen van te voren???

Verder is 3-0 natuurlijk gewoon te weinig.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:35
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Bram schreef op 18-11-2004 @ 14:43 :
Zwak Belgie, we kunnen concluderen dat dit de zwakste generatie vd laatste 25 jaar is ... Maar desondanks scoren de Joego's natuurlijk wel bijna aan 100%, terwijl Buffel voor ons de 1-1 laat liggen. Dan nog 2x op de lat, maar kalf was toen al verdronken. Normaal heb ik weinig commentaar op Antheunis maar starten met Bisconti en VDH als flankmiddenvelders terwijl je moet winnen, is toch wat te defensief vind ik. Ook heeft ie te lang gewacht met het inbrengen van extra aanvallers. Maar voor de rest zou het waarsch met een andere coach nie beter gaan, gewoon te weinig kwaliteit. Kompany speelde wel een sterke match, en is duidelijk het Belgische talent voor de toekomst. Toch een sprankeltje licht id duisternis ... Baseggio, Sonck, Deschacht, Buffel, Daerden, VDH,De Cock allemaal nie te best.Clubspelers Simons en Clement vielen nog mee, Proto valt niks te verwijten. Na 6x op rij het WK gehaald te hebben, lijkt het nu niks te worden ...
Trouwens ik wil ook even opmerken dat het ons nooit eens kan mee vallen met de refs. Ok, we speelden niet goed, maar we krijgen dan ook niet eens een lichte penalty mee, of die goal vd joego's wordt toch toe gekend ondanks waarsch buitenspel ... zelfs al spelen we slecht, nog zit het dan niet eens mee ook qua arbitrage ...

Huysegems op de bank?! Bisconti op de flank?!

Dan kun je een coach aanrekenen dat er niet alles uitgehaald is... Met de scheidsrechters moet je idd wat geluk hebben.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 23:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gentenaar zit (eindelijk) in de voorselectie
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 23:45
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-01-2005 @ 00:13 :
Gentenaar zit (eindelijk) in de voorselectie
En Timmer ook...
Terecht dat ze in de voorselectie zitten. Het zijn de 2 beste nederlandse keepers na Van Der Sar. We zullen wel zien wie er van de twee af gaat vallen.

Gewoon 6 AZ'ers in de voor selectie:
Denny Landzaat
Barry van Galen
Joris Mathijsen
Jan Kromkamp (terecht terug in de selectie)
Martijn Meerdink
Henk Timmer
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:15
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
RÓBIN VAN PÉRSIE...

Verder weer wat mooie namen.

Vennegoor en Meerdink, vind ik het genre vd Bergh....jammer.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-01-2005 @ 16:15 :
RÓBIN VAN PÉRSIE...

Verder weer wat mooie namen.

Vennegoor en Meerdink, vind ik het genre vd Bergh....jammer.
Daar vind ik Meerdink ook onder vallen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 15:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-01-2005 @ 16:43 :
Daar vind ik Meerdink ook onder vallen
Dat staat er toch ook...

En Meerdink is best een bruikbare speler voor op rechts. Snel, goeie voorzet en een groot scorend vermogen. Daarnaast is het een echte winnaar. Hij is alleen niet een speler die het hebben moet van mooie acties en passeer bewegingen.
Maar een super talent is het natuurlijk niet, en eigenlijk verwacht ik dan ook dat hij af zal vallen voor de definitieve selectie.
Toch moet ik wel zeggen dat Meerdink door veel mensen wordt onderschat.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:50
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Meerdink wordt i.d.d. door veel mensen onderschat omdat ze denken dat hij nog steeds op het niveau De Graafschap zit.

Echter het wekelijkse meetrainen/wedstrijden-spelen bij AZ heeft van hem een echte suptopper gemaakt, ook zijn mentaliteit is een groot pluspunt.

Dat wil niet zeggen dat hij goed genoeg is voor Oranje.
Mijn voorkeur gaat dan eerder uit naar een jongen als Yildrim of vd Meyde of ik zal zijn naam heel zachtjes noemen dirk kuyt . Zelf Roy Makaay(liever in de spits) zou je nog vanaf rechts kunnen laten starten.

Meerdink valt zoals ik al eerder aangaf onder het genre van der bergh, voor zijn club heel bruikbaar voor Oranje té zwak.

Ik schat Vennegoor ietsje hoger in i.v.t. Meerdink, maar ik zou in zijn plaats liever P Kluivert zien.(of zit hij ook bij de voor selectie?)
Simpel gezegd, omdat Kluivert nét iets meer kan brengen.
Wél is Vennegoor een 'breker' terwijl Kluivert het meer moet hebben van zijn kwaliteiten. En voor het 'breken' is volksheld Dirk Kuyt al aanwezig. (mijn inziens een speler die het enkel moet hebben van zijn onbevangenheid, wedstrijdmentaliteit, winnaarsgevoel, en werklust helaas is zijn voetballende kwaliteit minder).

Van Galen vind ik echt een speler waar je veel twijfels bij kunt plaatsen. Is hij het Oranje shirt wel waard? Er gaan veel verhalen te ronde over 'losse-handjes' en Barry is nu eenmaal niet een persoonlijkheid met veel 'verstand'.
Zijn voetballende kwaliteiten staan mijn inziens buiten kijf. Hij is een geweldig technische speler met veel toegevoegde waarde voor de HCE, maar hij kan geen hele wedstrijden meer spelen, vandaar dat ik twijfels plaats bij zijn selectie.

En eindelijk lijkt Dennis Gentenaar de waardering te krijgen die hij verdient. Waren GMB en ik het niet die zijn naam al eens eerder lieten gaan op het forum. Gezegd moet worden dat ik ook nog wel wat twijfels had, terwijl Gimme more beer, voor de volle 100% vertrouwen had in Dennis. *pfff, slijm slijm *
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 23:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-01-2005 @ 22:50 :
En eindelijk lijkt Dennis Gentenaar de waardering te krijgen die hij verdient. Waren GMB en ik het niet die zijn naam al eens eerder lieten gaan op het forum. Gezegd moet worden dat ik ook nog wel wat twijfels had, terwijl Gimme more beer, voor de volle 100% vertrouwen had in Dennis. *pfff, slijm slijm *
En terecht. Maar we zullen het wel zien. Mocht de uiteindelijke selectie plaatsvinden, dan is de kans aanwezig dat bijvoorbeeld Alex Ferguson wel een kleine tape bestelt bij Nickelodeon, weet ik uit betrouwbare bron. Er zijn veel clubs geinteresseerd, maar betalen voor een keeper is al bijzonder en als hij dan ook nog van een klein rotcluppie als NEC komt, is dat helemaal geen reden om er geld voor neer te leggen.

Maar we krijgen het moeilijk zonder hem volgend jaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 08:57
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2005 @ 00:12 :
En terecht. Maar we zullen het wel zien. Mocht de uiteindelijke selectie plaatsvinden, dan is de kans aanwezig dat bijvoorbeeld Alex Ferguson wel een kleine tape bestelt bij Nickelodeon, weet ik uit betrouwbare bron. Er zijn veel clubs geinteresseerd, maar betalen voor een keeper is al bijzonder en als hij dan ook nog van een klein rotcluppie als NEC komt, is dat helemaal geen reden om er geld voor neer te leggen.

Maar we krijgen het moeilijk zonder hem volgend jaar
Ja, hoe dan ook, wie er ook keeper wordt, we gaan er eigenlijk altijd op achteruit. Daar baal ik ook stevig van, maar ik kan het vanuit Dennis heel goed begrijpen.
Verder hoop ik dat Paraguay het wk haalt en dat Barreto echt heel erg goed speelt dan. Kunnen we die uiteindelijk voor héél veel geld verkopen!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 12:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Uiteindelijke selectie voor de wedstrijd tegen Engeland:

De selectie:

Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Mario Melchiot (Birmingham City).

Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Johnny Heitinga (Ajax), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax).

Aanvallers: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Ugur Yildirim (SC Heerenveen).

AZ wederom (nu samen met Ajax) hofleverancier van het Nederlands Elftal.
Goeie zaak ook dat Kromkamp terug is. En leuk voor Timmer dat hij zijn goeie keeperswerk van de afgelopen jaren ziet beloond.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 12:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik zou bijna zeggen ; een 'schandalige' selectie.

Een aantal begrijpelijke namen, maar als ik de logica van San Marco moet volgen, maakt hij zich met deze selectie ongeloofwaardig.

Was hij het niet die zei ; als de 2e linksbuiten geblesseerd is zoek ik de 3e. Én was hij het niet die zei ; ik wil aanvallend voetbal spelen. Én wilde hij niet altijd 4-3-3 spelen?

Dan vraag ik me af, waarom selecteer je 8 verdedigers? (Heitinga is in mijn ogen een centrale verdediger)
Waarom selecteer je geen 'echte' linksbuiten? (Mocht deze ontbreken op de velden, waarom dan geen speler die op links ECHT uit de voeten kan)
Waarom Romeo Castelen die eigenlijk alleen aan het begin van het seizoen presteerde, maar nu al wéken/maanden uit-vorm is? Waarom Kuyt, terwijl Jan Vennegoor of Hesselink al weken laat zien beter te zijn?
Waarom Kuyt als ook Patrick Kluivert beter is?
Waarom Heitinga die 2 keer op het middenveld bij Ajax leuk meedoet?
Waarom De Jong, die al weken op de bank zit bij Ajax?
Waarom alleen maar relatief 'jonge' verdedigers, terwijl een jongen als Ooijer een berg ervaring mee kan brengen én prima prima uit de voeten kan in de verdediging(had je Matijsen prima thuis kunnen laten)?
Waarom een keeper die 33 is, en waarvan het nog maar de vraag is, of hij over 1,5 jaar nog voetbalt? En dat terwijl er een andere keeper in Nederland rondloopt die al jaren goed speelt en een paar jaar jonger is, en waarvan ik vind dat hij beter is(Gentenaar dus).
Oja vergeet ik het bijna, waarom geen linksbuiten? (ok die is er misschien niet) Maar selecteer dan Robin van Persie, kan ook prima op links, én in de of achter de spits. Lijkt me een véél beter optie dan Castelen op links. Die heeft namelijk zijn kans in Oranje al gehad, en hem meerdere malen verprutst. Davids en Seedorf?
Waar zijn ze, of wil Marco beweren dat vd Vaart en Sneijder wekelijks de sterren van de hemel spelen in A'dam?

San Marco heeft het tijdenlang goed gedaan. Door heel Nederland werden zijn hielen gelikt, en de prestaties waren ook best leuk te noemen. Iedereen kon na Advocaat, plots weer lezen en schrijven met de bondscoach.

Maar door dit selectie-beleid maakt hij zich wat mij betreft een beetje belachelijk. Ik heb het idee dat hij Co tevreden wil houden, dat hij met Ronald nog wat goed heeft te maken, en dat andere spelers bewust buiten de selectie gehouden worden.

Het 'ja-knikkers' gehalte is wat mij betreft héél hoog, té hoog!

Maargoed, laat ik eerst Engeland - Nederland eens afwachten, misschien pakt het wél goed uit.
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:37
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-02-2005 @ 13:29 :
*knip*
Op zo'n beetje alle vragen die met waarom beginnen kun je als antwoord neerzetten: "Omdat van Basten de selectie samenstelt, en jij niet".
Iedereen heeft zijn voorkeur voor bepaalde spelers, ik begrijp bijvoorbeeld niet waarom Seedorf compleet wordt genegeert door heel Nederland.

Maar ik wordt een beetje moe van het gezeur van waarom die wel en waarom die niet.
In de periode van Advocaat zeurde iedereen dat bij de oefenwedstrijden de jonge spelers een kans moesten krijgen... Nu begin jij te zeuren dat Ooier beter dan Mathijsen geselecteerd had kunnen worden omdat hij meer ervaring heeft. Terwijl Mathijsen dit seizoen uitgroeid tot een van de betere centrale verdedigers in Nederland.

Ik heb verder geen zin om op al die opmerkingen over spelers in te gaan. Omdat dat toch geen zin heeft. Het gaat hier duidelijk over 'smaak'.

(Al ben ik het eens met dat linksbuiten verhaal)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:40
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
De belangrijkste voetballer (naar mijn mening) is niet geselecteerd: Edgar Davids. Waarom niet? hij is toch niet geblesseerd dacht ik?

gepasseerd dan? zou ik onbegrijpelijk vinden maar ja..
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Twanos schreef op 04-02-2005 @ 15:40 :
De belangrijkste voetballer (naar mijn mening) is niet geselecteerd: Edgar Davids. Waarom niet? hij is toch niet geblesseerd dacht ik?

gepasseerd dan? zou ik onbegrijpelijk vinden maar ja..
Reden is denk ik dat Davids bijna nooit in de basis staat bij Inter. Wat ik een terechte reden zou vinden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:57
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-02-2005 @ 15:53 :
Reden is denk ik dat Davids bijna nooit in de basis staat bij Inter. Wat ik een terechte reden zou vinden.
Dan had De Jong ook niet geselecteerd moeten worden.

Je geeft aan dat je de 'namen' discussie niet wilt voeren, klopt eigenlijk wel, want zoals je al terecht aangeeft, het is een persoonlijke selectie van van Basten.

Alleen is zijn beleid niet concequent en soms een beetje onlogisch (8 verdedigers, terwijl je aanvallend voetbal wilt spelen)

edit: wat betreft 'jonge-garde-spelers' hij moet zich nu niet blind gaan staren op jonge spelers, er moet wel degelijk wat ervaring in de ploeg zijn, en dan heb ik het niet over 2 keepers van boven de 30...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:45
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
sorry maar ik vind dat geen goede reden, je moet gewoon kijken naar de kwaliteit en nog belangrijker welke waarde iemand heeft voor het team. Davids kan het team op sleeptouw nemen en is een van de beste spelers die het nederlandse voetbal rijk is
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 16:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is echt een schande dat Gentenaar niet geselecteerd is. Die van Basten heeft het nu echt voorgoed verklooid, of hij moet het WK winnen, zo grof durf ik het nu wel te zeggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 17:00
AJACIED
AJACIED is offline
ik vind timmer beter dan gentenaar op dit moment, alleen snap ik egt niet waarom davids niet opgenomen is in de selectie, hij is de aanjager, de schrik voor elke tegenstander, die heb je in de groep zowieso nodig!!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Haha deze selectie is de slechtste in jaren sinds 1996 ofzo.

Behalve Van Bommel, Makaay van der Sar en misschien Landzaat ontstijgt niemand het niveau van Belgie
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-02-2005 @ 15:29 :
Haha deze selectie is de slechtste in jaren sinds 1996 ofzo.

Behalve Van Bommel, Makaay van der Sar en misschien Landzaat ontstijgt niemand het niveau van Belgie
Wat een onzin... (iig het deel over Belgie tenminste)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:46
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik weet dat jij die AZ spelers nogal overschat. Het collectief is aardig omdat ze 16 ongeveer gelijkwaardige spelers hebben onder leiding van een goede trainer.

Maar om die jongens nou de as van het NL elftal te laten vormen is gewoon een lachertje.

Net zoals de selectie van Yildirim trouwens.

Trouwens ik lees hier weer de naam van Kluivert Een wisselspeler van een club uit het rechterrijtje van het premiership hebben we niet echt nodig.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Selectie van de belgen is ook bekend.
Opvallend is dat Soetaers erbij zit.
Maar waarom laat Belgie Huysegems uit de selectie?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:03
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-02-2005 @ 15:46 :
Ik weet dat jij die AZ spelers nogal overschat. Het collectief is aardig omdat ze 16 ongeveer gelijkwaardige spelers hebben onder leiding van een goede trainer.

Maar om die jongens nou de as van het NL elftal te laten vormen is gewoon een lachertje.

Net zoals de selectie van Yildirim trouwens.

Trouwens ik lees hier weer de naam van Kluivert Een wisselspeler van een club uit het rechterrijtje van het premiership hebben we niet echt nodig.
Kan het toch niet laten om even te reageren.
Wat betreft de (te) jonge selectie en het selecteren van Yildrim ben ik het eigenlijk met je eens.

Maar w.b.t. Kluivert absoluut niet. Want nu heb je dus Kuyt als enige back-up voor Makaay. Kijk, Kuyt werkt knetterhard, maar voetballende kwaliteiten heeft hij weinig.
Hij heeft een neusje voor de goal, maar een mannetje uitspelen kost hem al de nodige moeite, zeker tegen Engeland. Dan kun je júist beter een speler uit de PL selecteren, want die kent het spelletje al.

Maargoed je moet naar de lange termijn kijken. Kuyt zal nooit verder komen dan Feyenoord of een andere Europese subtopper, maar wanneer Kluivert zijn 'oude' niveau terug heeft, is hij 3x zo goed als Kuyt. Dan is zo'n selectie én een goede stimulans, én terecht omdat we hem nodig hebben. We hebben nu namelijk géén technische spits. Alleen een levensgevaarlijke speler van Bayern, en een werkpaard van Feyenoord. Als Nistelrooy terug is, is het weer een totaal andere situatie overigens

Kluivert heeft véél techniek en dat ontbreekt in de voorhoede...

En aan het feit dat een speler wissel is, heeft Marco geen boodschap. Want Nigel de Jong is ook geen basisspeler bij Ajax.
Én Heitinga heeft ook een hele tijd op de bank gezeten, voordat hij 3x op het middenveld mocht starten bij Ajax.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-02-2005 @ 22:03 :
Maar w.b.t. Kluivert absoluut niet. Want nu heb je dus Kuyt als enige back-up voor Makaay. Kijk, Kuyt werkt knetterhard, maar voetballende kwaliteiten heeft hij weinig.
Hij heeft een neusje voor de goal, maar een mannetje uitspelen kost hem al de nodige moeite, zeker tegen Engeland. Dan kun je júist beter een speler uit de PL selecteren, want die kent het spelletje al.
Tja, Kluivert heeft nu dan wel PL 'ervaring' maar hij weet er tot op de dag van vandaag absoluut niet mee om te gaan... Hij is op dit moment hard op weg te mislukken bij Newcastle (helaas). Ik vind het heel logisch dat Kluivert er niet bij zit. Het wordt eens tijd dat hij een basisplaats krijgt bij zijn club, en als hij dan de vorm laat zien van zijn betere periode bij Barcelona moet hij natuurlijk weer bij het NL-elftal teruggehaald worden.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 23:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vermoedelijke opstelling van Oranje (eigenlijk zwart-wit) tegen Engeland:

Code:
                     van der Sar

Kromkamp      Boularouz       Mathijsen      van Bronchorst

          Landzaat     Heitinga     van der Vaart

              Kuyt      Makaay      Castelen
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 23:39
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Castelen Die is al ik weet niet hoelang uit vorm, speelt hij nog wel wekelijks bij Feyenoord?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 00:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 09-02-2005 @ 00:39 :
Castelen Die is al ik weet niet hoelang uit vorm, speelt hij nog wel wekelijks bij Feyenoord?
Tja, hetzelfde kun je misschien wel zeggen van Heitinga... Maar we zullen het wel zien, wie weet loopt dit elftal als een trein.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het lijkt er nu toch op dat Yildrim ipv Castelen gaat starten vanavond...

Yildrim ----- Makaay ----- Kuyt

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. Vooral hoe de verdediging zich houdt. Mathijsen - Rooney, kan een mooi duel worden...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 12:37
Verwijderd
Wat ik echt zo jammer vind is dat Robben er niet is. En waarom selecteer van Basten van Persie niet. Die is rustig bij Arsenal gebracht en doet het nu echt wel goed.

En Castelen, sorry maar als dat geen b speler is. Als we het daar van moeten hebben. De jong snap ik ook niet, die speelt tegenwoordig zelden.

Het is niet echt logisch wat onze Coach doet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:43
Verwijderd
Hele goeie verdediging!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:58
number9
number9 is offline
Citaat:
Syphon schreef op 09-02-2005 @ 22:43 :
Hele goeie verdediging!
Maar voor de rest een waardeloze pot.
Saai en weinig aanvallende speldeprikken van beide kanten.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 23:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Verdediging stond als een huis. Heel knap gedaan van die jonge jongens. Ik denk dat, als we ze een tijdje zo laten spelen en ze meer ervaring krijgen (en meer op elkaar ingespeeld raken), we een hele goeie achterste linie hebben.

Voor de rest deed het middenveld het wel aardig. De ruimtes waren niet al te groot, maar wat wil je tegen namen als Gerard, Lampard en Beckham...

De aanval was wel ok, op Makaay na... Wat heeft die jongen toch. Zoveel kansen krijgt hij niet in de basis van het nederlands elftal, maar als hij een kans krijgt geeft hij niet de indruk 100% ervoor te gaan. Hij zou veel meer inzet moeten tonen.
Castelen viel mij eerlijk gezegt mee, zeker gezien zijn vorm van de afgelopen weken/maanden. Jammer dat het tussen hem en Kromkamp niet altijd even soepel liep.
En Kuyt is gewoon belangrijk door zijn inzet.

Voor de jonge jongens is het een goeie wedstrijd geweest. Ik zag vanavond eindelijk weer het nut van een oefenwedstrijd. Ik zie het positief in voor Oranje, zeker als Robben en Ruud terugkeren.

Ik heb de wedstrijd trouwens op de BBC gekeken. Geweldig hoe ze die (voor hun onbekende) namen uitspraken...
En toen ik daarna weer even overzapte naar SBS zag ik daar het diep trieste interview van Hans Kraay met David Backham. Ik schaamde mij dood, en ik denk velen met mij...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
lol, ja 'Kuijt' kwam er heel soepeltjes uit
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 10-02-2005 @ 12:48 :
lol, ja 'Kuijt' kwam er heel soepeltjes uit
Het klonk iets van "Durk Koet" ofzo... En de analyses met Jol waren ook vermakelijk.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 14:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-02-2005 @ 00:41 :

En toen ik daarna weer even overzapte naar SBS zag ik daar het diep trieste interview van Hans Kraay met David Backham. Ik schaamde mij dood, en ik denk velen met mij...

Niet gezien wat zijn Hansie?

Boula

Trouwens wat heeft van Basten tegen van Bommel?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 10-02-2005 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-02-2005 @ 15:26 :
Niet gezien wat zijn Hansie?

Boula
Hij maakte lompe grappen over dat hij shirts had gewisseld had met Landzaat... Hij vroeg hem of hij hem zou ophangen in zijn slaapkamer enzo. Hij zette Landzaat en eigenlijk het hele Nederlands elftal voor lul met zijn vragen die nergens op sloegen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-02-2005 @ 15:26 :
Trouwens wat heeft van Basten tegen van Bommel?
Geen idee, ik had hem idd wel willen zien spelen met Landzaat en Van der Vaart aan zijn zijde... Maar ik denk dat Van Basten Heitinga op die plek wilde testen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:10
number9
number9 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-02-2005 @ 16:03 :
Hij maakte lompe grappen over dat hij shirts had gewisseld had met Landzaat... Hij vroeg hem of hij hem zou ophangen in zijn slaapkamer enzo. Hij zette Landzaat en eigenlijk het hele Nederlands elftal voor lul met zijn vragen die nergens op sloegen.
So why did you ask for the shirt of our Danny Landzaat?
No, he asked me, (Beckham lacht)
But You should have asked him!

idd Kraay jr humor
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Laatst had ie ook al zo' n achterlijk interview met Gullit die toen wegliep, dat had ik al 5 minuten eerder gedaan. Wat een idioot is die Kraay
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:25
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat SBS alleen de rechten van de oefenwedstrijden van Oranje heeft... Die Edward van Kuilenborg (ofzo) kan ik ook niet bepaald waarderen als presentator. Die zegt minimaal 30 dingen in 1 aflevering waar je de gasten bij ziet kijken van "waar slaat dat op" of "waar heeft ie t over".
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.