Oud 21-04-2006, 01:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Prachtig natuurlijk als AZ er uit vliegt, maar Groningen in de Champions League lijkt me ook niet wenselijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 09:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
nnnn schreef op 20-04-2006 @ 23:43 :
Danny Blind is een tactisch meesterbrein!
hehehe
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 10:48
samoth
samoth is offline
Citaat:
professor2 schreef op 20-04-2006 @ 23:08 :
grunn'n in de CL

eignelijk vind ik de play offs wel ok
het is eerder zuur voor een ploeg als feijenoord die het beter doet dan ajax dit seizoen etc toch zitten die ploegen nog dichter bij elkaar

maar met AZ heb ik geen medelijden want al je verliest van groningen dan verdien je eht eigenlijk niet om CL te spelen hoor
Psv verloor ook van Groningen. Verdient Psv het om geen CL te spelen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 11:00
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Pfff, de neuzen zijn weer wakker geworden hoor... T is verdorie net alsof ze de CL hebben gewonnen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 16:58
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat AZ ook doet zondag, ons seizoen is toch al volkomen geslaagd. Of we nou Champions League gaan spelen (waarbij ik toegeef dat we er eigenlijk niets te zoeken hebben, maar toch, zou toch geweldig zijn voor de FC ) of UEFA Cup
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 21-04-2006 @ 16:58 :
Wat AZ ook doet zondag, ons seizoen is toch al volkomen geslaagd. Of we nou Champions League gaan spelen (waarbij ik toegeef dat we er eigenlijk niets te zoeken hebben, maar toch, zou toch geweldig zijn voor de FC ) of UEFA Cup
Nog gefeliciteerd met jullie mooie overwinning gister. Het was verdiend, eerlijk is eerlijk...
Maar ik ben toch bang voor jullie dat wij die 3-1 achterstand zondag weg gaan poetsen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:06
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-04-2006 @ 17:02 :
Nog gefeliciteerd met jullie mooie overwinning gister. Het was verdiend, eerlijk is eerlijk...
Maar ik ben toch bang voor jullie dat wij die 3-1 achterstand zondag weg gaan poetsen.
Dank je
Bang? Hmm, zoals ik al zei: ons seizoen is sowieso al geslaagd. Ook als AZ zondag doorgaat. Dan gaan we gewoon lekker UEFA Cup spelen, ook geweldig na al die jaren
Maar we moeten het eerst nog maar zien.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 21-04-2006 @ 17:06 :
Dank je
Bang? Hmm, zoals ik al zei: ons seizoen is sowieso al geslaagd. Ook als AZ zondag doorgaat. Dan gaan we gewoon lekker UEFA Cup spelen, ook geweldig na al die jaren
Maar we moeten het eerst nog maar zien.
Het gaat iig een leuke wedstrijd worden aankomende zondag.

Het zou zo mooi zijn, Champions League in het eerste seizoen in het Victory stadion... Zou zo jammer zijn als het aan onze neus voorbij zou gaan door zo'n ongelukkige wedstrijd, na zo'n geweldig seizoen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 22:31
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
willem2 met 4-2 gewonnen,

het zijn best of 3 ,toch?

op nu.nl staat dat Willem2 aan een gelijkspel komende x genoeg heeft. Dat klopt dan toch niet? Ze hebben nu 3punten, bij een gelijkspel nog n punt= 4punten Tov 12 pnt voor zwolle.

Als zwolle die 3e wedstrijd dan ruim wint hebben ze ook 4punten en een beter doelsaldo.

Oftewel, bij gelijkspel is ook een 3e wedstrijd nodig.of mis ik iets?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 23:10
professor2
professor2 is offline
Citaat:
samoth schreef op 21-04-2006 @ 10:48 :
Psv verloor ook van Groningen. Verdient Psv het om geen CL te spelen?
in een wedstrijd die er om gaat


overigens moet fc groningen ook nog van ajax winnen als ze hun voorsprong vastohuden tegen az (ga er vanuit dat eijenoord eht niet meer goed maakt)

en dat gebeurt ook niet dus
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 02:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, nu zien we ook nog eens hoe het oneerlijk kan zijn in de play-offs. Ajax speelt het hele seizoen belabberd voetbal en staat na die 3-0 van gisteren al met 1 been in de volgende ronde, terwijl Feyenoord een veel beter seizoen heeft gedraaid... leuk om via 1 wedstrijd zo afgerekend te worden.

Nee, voor mij mag het na 34 wedstrijden al einde competitie zijn, want over een hele competitie sta je op de plek die je verdient. Nummer 2 moet dan gewoon voorronde CL spelen, terwijl 3 tot en met 5 UEFA-Cup speelt etc.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 02:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vond trouwens dit nog op www.voetbalprimeur.nl

Ajax-supporters niet naar 'plee-offs'
Ajax zal het vanavond tegen Feyenoord zonder het sfeervak Vak410 moeten doen. De supporters hebben op hun eigen website laten weten niet naar de zogenoemde 'plee-offs' te gaan.
De actie is opmerkelijk aangezien de Amsterdammers alleen maar profijt van de play-offs hebben.

De fans geven de volgende redenen waarom ze de wedstrijd boycotten:
1. De ontknoping van de competitie moet gratis zijn voor seizoenkaarthouders die het hele seizoen Ajax gesteund hebben (verder slechts 3 dagen om kaartje te kopen).
2. Je krijgt wat je verdiend(verdient red.), AZ hoort dus CL te spelen, de rest UEFA cup!
3. Sprake van competitievervalsing (RKC gebaat bij winst Ajax…).
4. Commercieel belang gaat voor sportieve belang.
5. Om de play-offs door te laten gaan zijn er allerlei vergaande maatregelen genomen die leiden tot een nog grotere vercriminalisering van de voetbalsupporter.
6. We hebben A gezegd (spandoeken om onze onvrede te uiten, zie foto red.), dus zeggen we nu ook B.
7. Te veel wedstrijden binnen een te korte tijd, geen winterstop maar wel 4 maanden zomerstop.

Of álle fans van Vak 410 de wedstrijd boycotten is nog maar de vraag. De wedstrijd begint om 20.15 uur in de Amsterdam ArenA, de return is zondag in De Kuip.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 13:26
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
vak zat wel minder volja, en geen vlaggen enzo.


ik snap allen punt 3 niet, ik heb de ranglijst er eens bijgepakt en ik snap 'm nog steeds niet.
punt 1, 5, 6 en 7 is wat voor te zeggen, punt 2 misschien.
en punt 4 is al jaren zo, en dat wordt alleen nog maar meer en meer, daar veranderd een boycott niets aan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 16:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tiño schreef op 21-04-2006 @ 22:31 :
op nu.nl staat dat Willem2 aan een gelijkspel komende x genoeg heeft. Dat klopt dan toch niet? Ze hebben nu 3punten, bij een gelijkspel nog n punt= 4punten Tov 12 pnt voor zwolle.
Punten? Het is een playoff hè.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:53
squat
squat is offline
Citaat:
kalinho schreef op 22-04-2006 @ 13:26 :
vak zat wel minder volja, en geen vlaggen enzo.


ik snap allen punt 3 niet, ik heb de ranglijst er eens bijgepakt en ik snap 'm nog steeds niet.
punt 1, 5, 6 en 7 is wat voor te zeggen, punt 2 misschien.
en punt 4 is al jaren zo, en dat wordt alleen nog maar meer en meer, daar veranderd een boycott niets aan
Ik geloof dat RKC play-offs mocht spelen voor een intertoto plaats wanneer Ajax bij de eerste 5 zou eindigen.

Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-04-2006 @ 17:20 :
Het gaat iig een leuke wedstrijd worden aankomende zondag.

Het zou zo mooi zijn, Champions League in het eerste seizoen in het Victory stadion... Zou zo jammer zijn als het aan onze neus voorbij zou gaan door zo'n ongelukkige wedstrijd, na zo'n geweldig seizoen.
Bedoel je niet het DSB stadion?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 21:39
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
squat schreef op 22-04-2006 @ 18:53 :

Bedoel je niet het DSB stadion?
AZ supporters steken graag in kop in het zand

De idioten Fortes en Van Galen zijn daar helden
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 22:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
squat schreef op 22-04-2006 @ 18:53 :


Bedoel je niet het DSB stadion?
ze krijgen het daar met et jaar hoger in hun bol

dit kwam ik net tegen, http://feyenoord.netwerk.to/forums/poolanalyse.php

humor hebben ze wel
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 00:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
squat schreef op 22-04-2006 @ 18:53 :
Bedoel je niet het DSB stadion?
Wat denk je zelf...?
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 00:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik ga verdorie nog meer hopen op een vette stunt van Feyenoord, dan dat wij die 3-1 gaan goedmaken... Dat zegt wel genoeg.
Een jaar lang is het stil, men wint 1 pot (nogal gelukkig) van Feyenoord, en men heeft weer een bakkes van hier tot tokio...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 00:17
nnnn
Avatar van nnnn
nnnn is offline
Joden zijn de baas in Rotterdaaaaammm
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 00:22
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
nnnn schreef op 20-04-2006 @ 23:43 :
Danny Blind is een tactisch meesterbrein!
Danny Blind is een jankerd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 11:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-04-2006 @ 00:07 :
Ik ga verdorie nog meer hopen op een vette stunt van Feyenoord, dan dat wij die 3-1 gaan goedmaken... Dat zegt wel genoeg.
Een jaar lang is het stil, men wint 1 pot (nogal gelukkig) van Feyenoord, en men heeft weer een bakkes van hier tot tokio...
aldus degene wiens club nu toevallig eens piekt en nog tot in de lengte van dagen achter staat op alles wat Ajax is
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 13:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-04-2006 @ 00:07 :
Ik ga verdorie nog meer hopen op een vette stunt van Feyenoord, dan dat wij die 3-1 gaan goedmaken... Dat zegt wel genoeg.
Een jaar lang is het stil, men wint 1 pot (nogal gelukkig) van Feyenoord, en men heeft weer een bakkes van hier tot tokio...
Lekker hypocriet, beste hersenbeschadiging.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 13:12
Bequiristain
Bequiristain is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-04-2006 @ 00:07 :
Ik ga verdorie nog meer hopen op een vette stunt van Feyenoord, dan dat wij die 3-1 gaan goedmaken... Dat zegt wel genoeg.
Een jaar lang is het stil, men wint 1 pot (nogal gelukkig) van Feyenoord, en men heeft weer een bakkes van hier tot tokio...
Vind dat je hier de spijker op zijn kop slaat,al die teletekst supporters komen nu plotseling weer uit hun schuilkelder en gillen dat Ajax zo geweldig is,het grote verschil na de winterstop is gewoon Klaas Jan Huntelaar,zonder die aankoop had Ajax blij mogen zijn om in het linkerrijtje te komen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 13:18
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 23-04-2006 @ 13:12 :
Vind dat je hier de spijker op zijn kop slaat,al die teletekst supporters komen nu plotseling weer uit hun schuilkelder en gillen dat Ajax zo geweldig is,het grote verschil na de winterstop is gewoon Klaas Jan Huntelaar,zonder die aankoop had Ajax blij mogen zijn om in het linkerrijtje te komen
your point being?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 14:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spoiler
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 14:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Genoten gister! Een van de beste wedstrijden van het seizoen en eigenlijk hadden ze het allang met 4 of 5-0 moeten beslissen maar 2-0 lijkt tegen dit Utrecht wel voldoende. Kon mijn eigen plek niet meer terugkrijgen dus hadden we een plekje in (Grolsch) skybox geregeld. Wel een ervaring, maar volgende keer weer op mijn eigen plek. Spring je op, ga je weer zitten klappen die kutstoeltjes weer omhoog..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 15:00
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 23-04-2006 @ 13:12 :
Vind dat je hier de spijker op zijn kop slaat,al die teletekst supporters komen nu plotseling weer uit hun schuilkelder en gillen dat Ajax zo geweldig is,het grote verschil na de winterstop is gewoon Klaas Jan Huntelaar,zonder die aankoop had Ajax blij mogen zijn om in het linkerrijtje te komen
was der afgelopen wedstrijden gewoon bij hoor
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 23-04-2006 @ 15:00 :
was der afgelopen wedstrijden gewoon bij hoor
Tussen "afgelopen wedstrijden" en "elke wedstrijd de laatste tien jaar" zit wel een wereld van verschil. Het klinkt misschien elitair en pretentieus, maar ik heb echt weinig respect voor het grootste deel van de Nederlandse clubbezoekers. Echte clubliefde heb je of heb je niet en er is gewoon geen tussenweg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens, ik baal flink en ik neem aan dat de spelers morgen een stevige straftraining moeten doen. Het is eigenlijk wel jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En natuurlijk fantastisch dat Groningen gewonnen heeft. Het is nu alleen wel te hopen dat Ajax "gewoon" wint, maar daar heb ik wel vertrouwen in
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:20
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Nou het wordt woensdag leuk, het was vandaag niet om aan te zien, slappe hap en niets anders.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-04-2006 @ 17:20 :
Nou het wordt woensdag leuk, het was vandaag niet om aan te zien, slappe hap en niets anders.
Je begrijpt toch wel dat jullie eraan gaan hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:33
Strever
Strever is offline
Deze 2 foto`s zeggen genoeg over de wedstrijd van vandaag





Bye Bye Feyenoord haha
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-04-2006 @ 17:25 :
Je begrijpt toch wel dat jullie eraan gaan hè
ik acht het zeer waarschijnlijk ja
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-04-2006 @ 17:34 :
ik acht het zeer waarschijnlijk ja
Het zou eerlijk waar een schande zijn als we er uitvliegen, tegen welke club dan ook. Maar na dit seizoen twijfel ik niet aan de mogelijkheid.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 18:11
Strever
Strever is offline
"En we zwaaien met zn allen naar van Gaal"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 18:53
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NEC en Vitesse in de tweede ronde tegen elkaar, het kan eigenlijk niet mooier.

Tja, Ajax door, dat was al na woensdag bijna zeker. Bah bah, na zo'n slecht seizoen. Voor Grunn vind ik het leuk. Eigenlijk wel dilemma: van de ene kant gun ik het Grunn de komende week meer dan Ajax en van de andere kant wil je toch liever "een club van naam" in de voorrondes van de CL...

Aachen-Nord - Heerenveen 0-0... mooi, dan kan Heerenveen het in eigen huis afmaken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 19:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-04-2006 @ 17:14 :
Tussen "afgelopen wedstrijden" en "elke wedstrijd de laatste tien jaar" zit wel een wereld van verschil. Het klinkt misschien elitair en pretentieus, maar ik heb echt weinig respect voor het grootste deel van de Nederlandse clubbezoekers. Echte clubliefde heb je of heb je niet en er is gewoon geen tussenweg.
kijk, ik zal best elke keer willen. Mja kwoon op meer dan 1.5 uur reizen van de ArenA, heb ook gewoon nog school, en soms werk op zondag, en geen oneindige geldbron. Jammer maar helaas. Maar zodra ik kan en 2 maten kunnen ook ga ik er heen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 19:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 23-04-2006 @ 19:40 :
kijk, ik zal best elke keer willen. Mja kwoon op meer dan 1.5 uur reizen van de ArenA, heb ook gewoon nog school, en soms werk op zondag, en geen oneindige geldbron. Jammer maar helaas. Maar zodra ik kan en 2 maten kunnen ook ga ik er heen
Ik woon ook twee uur reizen van Nijmegen Centraal (2,5 uur van de Goffert), maar ik heb dit seizoen nog geen wedstrijd gemist. Daarnaast vind ik het altijd zo'n flauwekul om supporter te zijn van een club waar je niet regelmatig heen kunt.

Een voetbalclub "kies" je niet, die beleef je.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 00:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens wel prachtig commentaar van van Gaal. Het is jammer dat het dan tegen Ron Jans moet gebeuren (persoonlijk, samen met Koeman, mijn favoriete coach van de eredivisie), maar hij heeft eigenlijk best wel een punt. Jans is gewoonlijk ook wel érg positief over z'n team.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:03
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-04-2006 @ 00:34 :
Overigens wel prachtig commentaar van van Gaal. Het is jammer dat het dan tegen Ron Jans moet gebeuren (persoonlijk, samen met Koeman, mijn favoriete coach van de eredivisie), maar hij heeft eigenlijk best wel een punt. Jans is gewoonlijk ook wel érg positief over z'n team.
Belachelijk commentaar, meer kan ik er niet over zeggen. Wat een kwal is die van Gaal zeg! Van Gaal is idd een goede coach, maar hij begint me echt te arrogant te worden. Voor het jaar 1995 was dit nog niet zo, als je weet wat ik bedoel.

Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 12:05.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 24-04-2006 @ 12:03 :
Belachelijk commentaar, meer kan ik er niet over zeggen. Wat een kwal is die van Gaal zeg! Van Gaal is idd een goede coach, maar hij begint me echt te arrogant te worden. Voor het jaar 1995 was dit nog niet zo, als je weet wat ik bedoel.
Ga toch weg, van Gaal is altijd al zo geweest en past perfect bij zo'n verschrikkelijk omhooggedonderde club als AZ, evenals bij ajax. Ik kan er wel van genieten, hij zet zich zo prachtig voor lul en tóch kan hij het maken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:27
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-04-2006 @ 00:34 :
Overigens wel prachtig commentaar van van Gaal. Het is jammer dat het dan tegen Ron Jans moet gebeuren (persoonlijk, samen met Koeman, mijn favoriete coach van de eredivisie), maar hij heeft eigenlijk best wel een punt. Jans is gewoonlijk ook wel érg positief over z'n team.
Ik vind dat Van Gaal zich een slecht verliezer heeft getoond. Als je over twee wedstrijden AZ de baas bent, mag je best zeggen dat het terecht is, ookal heeft AZ meer kansen gehad. In Groningen zijn ze wel zo'n beetje weggetikt. Het is dan erg kinderachtig om dan de woorden van Jans aan te vallen. Van Gaal is gewoon niet zo'n goeie trainer en dat probeert hij op deze manier te verdoezelen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Niet zo'n goede trainer? Zeker wel, trainers van zijn niveau zijn er niet veel en Jans kan nog heel veel van Van Gaal leren. Het is gewoon een emotioneel persoon en dan gooit hij het er nog wel eens allemaal (onhandig) uit, dat heeft werkelijk niks met zijn capaciteiten als trainer te maken. Ik vind het wel vermakelijk, Jans pakte het ook goed op en antwoorde rustig zoals we van hem gewend zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Boogie schreef op 24-04-2006 @ 12:27 :
Ik vind dat Van Gaal zich een slecht verliezer heeft getoond. Als je over twee wedstrijden AZ de baas bent, mag je best zeggen dat het terecht is, ookal heeft AZ meer kansen gehad. In Groningen zijn ze wel zo'n beetje weggetikt. Het is dan erg kinderachtig om dan de woorden van Jans aan te vallen. Van Gaal is gewoon niet zo'n goeie trainer en dat probeert hij op deze manier te verdoezelen.
Maar van Gaal ís ook gewoon een verschrikkelijk slecht verliezer. Dat is hij altijd al geweest. En als er dan zo'n "overjoyed" Ron Jans naast zit met van die fonkelende ogen, is het ook logisch dat hij zich op zit te vreten. Dat mensen er nú ineens weer over vallen vind ik echt idioot. Je vindt van Gaal een prachtige kerel of je haat hem en het kan écht niet zo zijn dat je nu ineens vindt dat hij z'n mond had moeten houden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-04-2006 @ 12:32 :
Niet zo'n goede trainer? Zeker wel, trainers van zijn niveau zijn er niet veel en Jans kan nog heel veel van Van Gaal leren. Het is gewoon een emotioneel persoon en dan gooit hij het er nog wel eens allemaal (onhandig) uit, dat heeft werkelijk niks met zijn capaciteiten als trainer te maken. Ik vind het wel vermakelijk, Jans pakte het ook goed op en antwoorde rustig zoals we van hem gewend zijn.
Juist, van Gaal is een groot trainer, zoals we er maar weinig kennen in Nederland. En de reactie van Jans was top, zoals ik dan ook van hem verwacht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:19
Supreme Dutch
Was al een tijdje niet meer op sport geweest (It's me, good old Zlatani9), en ik was op zoek naar een topic over de Play-offs.. en toen zag ik ineens een topic staan geopend door Emilio..

Hij is voor mij de enige reden waarom Groningen van mij Champions League zou mogen spelen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 19:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, die persconferentie van Van Gaal. Wat een slechte verliezer zeg. Gaat-ie ook nog over tijdtrekken beginnen... dat doet toch ieder team als ze voor staan in een belangrijke wedstrijd, dus ook AZ.

Vanavond de play-offs om promotie/degradatie, dat wordt dus de wedstrijd van de waarheid voor NAC. Ik hoop dat NAC en De Graafschap het redden, zou mooi zijn als die twee clubs zouden strijden om een plaats in de eredivisie want beiden horen daar thuis. Liever de symphatieke Superboeren in de eredivisie dan de gloryhunters uit Venlo.
Voor Willem II is de buit al half binnen (of wordt hierbij wel nog een derde wedstrijd gespeeld als Zwolle zou winnen), die zitten in de winning mood en zie ik vanavond niet verliezen. Voor mij mag Volendam ook wel door, ze hebben een leuk voetballend team.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:53
Verwijderd
Ongeloof...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.