Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 22:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-04-2006 @ 22:53 :
Ongeloof...
NAC mag er van mij tóch wel in blijven, nu Lok weg is

Ik duim voor je
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2006, 22:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
jullie zijn nog gered door de maffe opzet!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-04-2006 @ 23:45 :
jullie zijn nog gered door de maffe opzet!
Ja, op uitdoelpunten was het adios geweest
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 23:04
number9
number9 is offline
Wat een kutregels zeg.

Top Oss en Helmond Sport verdienden het gewoon om al door te gaan.
En nu wordt het ook weer veel te lang uitgesteld.

Gelukkig hebben we die 3e wedstrijd regel niet in de Ere play-offs.

Anders mochten NEC - Heracles en Groningen - AZ ook weer op herhaling.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 23:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 25-04-2006 @ 00:04 :
Wat een kutregels zeg.

Top Oss en Helmond Sport verdienden het gewoon om al door te gaan.
En nu wordt het ook weer veel te lang uitgesteld.

Gelukkig hebben we die 3e wedstrijd regel niet in de Ere play-offs.

Anders mochten NEC - Heracles en Groningen - AZ ook weer op herhaling.
Nee hoor, NEC - Heracles is gewoon in 4 - 3 aggegrate geëindigd. Groningen - AZ ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 15:05
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
god waar kan ik dat geniale babel-moment vinden (bij voetbal insite)
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 18:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NAC 2-0 voor tegen Toppie Oss. Einde wedstrijd denk je, en dan nog 2-2. Ongelooflijk...
De Graafschap is door! En die zullen nu strijden met Willem II om een plek in de eredivisie. Lijkt me een leuk affiche, al denk ik dat Willem II op basis van de laatste wedstrijden waarin ze lekker op dreef zijn de favoriet is en De Graafschap de underdog.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 00:16
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-04-2006 @ 00:48 :
Nee hoor, NEC - Heracles is gewoon in 4 - 3 aggegrate geëindigd. Groningen - AZ ook.
Bij de eerste divisie play-offs draait t alleen maar om de overwinning, dus je antwoord is niet van toepassing.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 00:19
nnnn
Avatar van nnnn
nnnn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-04-2006 @ 16:05 :
god waar kan ik dat geniale babel-moment vinden (bij voetbal insite)
Moest je maar naar Johan kijken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 00:20
nnnn
Avatar van nnnn
nnnn is offline
en wat maf dat met 2-2 TOP Oss niet gewoon doorging op uitgoals
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 00:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 26-04-2006 @ 01:16 :
Bij de eerste divisie play-offs draait t alleen maar om de overwinning, dus je antwoord is niet van toepassing.
Oh, ik had begrepen dat de doelpunten gewoon altijd gewicht 1 hadden en verder standaard knock-out regels van toepassing waren ?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 11:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
nnnn schreef op 26-04-2006 @ 01:19 :
Moest je maar naar Johan kijken
ook gedaan,wou et graag nog eens terugzien
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 20:34
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-04-2006 @ 01:35 :
Oh, ik had begrepen dat de doelpunten gewoon altijd gewicht 1 hadden en verder standaard knock-out regels van toepassing waren ?
Neej hoorde dat toen tussen de 2 ontmoetingen van AGOVV en TOP Oss.

Top Oss had 3-0 gewonnen dacht ik en als AGOVV thuis met 1-0 zou winnen zou er al een 3e wedstrijd komen.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 20:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 26-04-2006 @ 21:34 :
Neej hoorde dat toen tussen de 2 ontmoetingen van AGOVV en TOP Oss.

Top Oss had 3-0 gewonnen dacht ik en als AGOVV thuis met 1-0 zou winnen zou er al een 3e wedstrijd komen.
Hmmm, dat vind ik wel een beetje vreemd, als ik heel eerlijk ben. Thuisvoordeel vind ik al heel normaal en legitiem, eigenlijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 21:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
weer naar een wedstrijd van niks gekeken, Vitesse wilde wel, maar heeft geen power voorin. NEC was op de schoptour
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 22:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hopen dat we het volgende week ietsjes beter doen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 22:15
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-04-2006 @ 23:12 :
Hopen dat we het volgende week ietsjes beter doen
minder schoppen zou fijn zijn, als vitesse maar evenvaak scoort als Nec
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 22:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-04-2006 @ 23:15 :
minder schoppen zou fijn zijn, als vitesse maar evenvaak scoort als Nec
Takak stond niet eens in de basis. Ik snap er niets van

Hoe keepte van Emmerik vandaag?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 22:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-04-2006 @ 23:21 :
Takak stond niet eens in de basis. Ik snap er niets van

Hoe keepte van Emmerik vandaag?
Ik keek eerder op waarom Worm speelde

Uhm ja weinig getest in mijn ogen, dus hij deed het "goed"
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 22:28
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb het gevoel dat we winnen van Heerenveen, de ploeg speelt zo makkelijk de laatste tijd. Zou toch maf zijn de laatste minuten van de competitie de 9de plek pakken en vervolgens Europa halen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 23:00
bazz1982
bazz1982 is offline
verdorie, groningen had 1 penalty moeten krijgen en dan had die kutscheids ook nog kunnen kiezen tussen de duw tegen Lindgren en later de overtreding op Nevland. Ajax had trouwens met 4-0 of 5-0 moeten winnen, maar groningen had gewoon een penalty moeten krijgen. Nu is het een zware taak, maar met een eventuele tegentreffer had het nog mooi kunnen worden in de euroborg.
Jammer...
(maar ajax hoort in de championsleague, groningen niet...hoeveel ik ook hoop dat groningen met 3-0 wint)
__________________
for those about to rock..we salute you
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 23:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-04-2006 @ 23:24 :
Ik keek eerder op waarom Worm speelde
Niedzielan is een geblesseerde zeikerd. Worm is balvast, heeft een redelijke voorzet en kan scoren (dat hebben jullie vorige week ook gezien, alleen de grens had er wat moeite mee). Ik bedoelde meer dat het zo'n schopfestijn was zónder Takak. Dat is bijzonder.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 18:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax en FC Twente lijken de winnaars te worden van dit klote-systeem. Het lijkt mij volkomen duidelijk (en logisch ) dat als je op het einde van de competitie in de winning mood bent, je een positief resultaat uit de play-offs kunt halen. Jammer voor Feyenoord, AZ en Groningen die veel leuker voetbal hebben laten zien dat ze genoegen moeten nemen met UEFA Cup voetbal, al heeft Groningen nog een wedstrijd (en zeg nou zelf, Grunn in de CL, dan lopen ze de kans om afgedroogd te worden).

Inderdaad een schoppartij daar in Arnhem gister. Verder viel NEC tegen... al vind ik sowieso dat in ontmoetingen tussen NEC en Vitesse vaak de thuisploeg veel sterker is dan de uitploeg.

Aachen-Nord ligt eruit! Maja, op basis van het spel en de kansen had dat niet hoeven te gebeuren maja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 19:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-04-2006 @ 19:22 :
Ajax en FC Twente lijken de winnaars te worden van dit klote-systeem. Het lijkt mij volkomen duidelijk (en logisch ) dat als je op het einde van de competitie in de winning mood bent, je een positief resultaat uit de play-offs kunt halen.
mooi toch, zo gaat et ook in de CL
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 08:49
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
bazz1982 schreef op 27-04-2006 @ 00:00 :
verdorie, groningen had 1 penalty moeten krijgen en dan had die kutscheids ook nog kunnen kiezen tussen de duw tegen Lindgren en later de overtreding op Nevland. Ajax had trouwens met 4-0 of 5-0 moeten winnen, maar groningen had gewoon een penalty moeten krijgen. Nu is het een zware taak, maar met een eventuele tegentreffer had het nog mooi kunnen worden in de euroborg.
Jammer...
(maar ajax hoort in de championsleague, groningen niet...hoeveel ik ook hoop dat groningen met 3-0 wint)
man, groningen had helemaal geen penalty verdiend.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 14:12
bazz1982
bazz1982 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-04-2006 @ 09:49 :
man, groningen had helemaal geen penalty verdiend.
wel
__________________
for those about to rock..we salute you
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 14:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NAC met de hakken over de sloot door. Net even de uitzending van SBS6 gekeken (had het moeten opnemen), Top Oss was gezien deze samenvatting beter en kregen veel grotere kansen. NAC mag nog blij zijn dat ze door zijn. Nu moeten ze tegen Volendam dat Helmond Sport versloeg, eveneens na verlenging.

O ja, en dan nog even dit:
http://www.boycotplayoffs.nl/

Ik zou zeggen, even stemmen!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 22:00
number9
number9 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-04-2006 @ 15:01 :
NAC met de hakken over de sloot door. Net even de uitzending van SBS6 gekeken (had het moeten opnemen), Top Oss was gezien deze samenvatting beter en kregen veel grotere kansen. NAC mag nog blij zijn dat ze door zijn. Nu moeten ze tegen Volendam dat Helmond Sport versloeg, eveneens na verlenging.

O ja, en dan nog even dit:
http://www.boycotplayoffs.nl/

Ik zou zeggen, even stemmen!
Wat een nepsite

Je kan alleen maar petitie tegen de play-offs tekenen, terwijl ik ze juist geweldig vind
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat een DRAMA vanmiddag, en ik heb zelden zulk anti-voetbal gezien als Heerenveen vandaag. Bah! Ongelooflijk, tegen Roda precies hetzelfde..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 20:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
number9 schreef op 29-04-2006 @ 23:00 :
Wat een nepsite

Je kan alleen maar petitie tegen de play-offs tekenen, terwijl ik ze juist geweldig vind
En als Ajax er nou eens uit was gevlogen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 08:18
number9
number9 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-04-2006 @ 21:42 :
En als Ajax er nou eens uit was gevlogen?
Dan hebben ze tog ook nix verloren

Ajax zou sowieso al UEFA Cup spelen

Pas als Ajax 2e wordt en ze redden geen CL, dan teken ik
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-05-2006 @ 09:18 :
Dan hebben ze tog ook nix verloren

Ajax zou sowieso al UEFA Cup spelen
Ajax wil toch altijd voor het hoogst mogelijke gaan, dus Champions League? Als ze UEFA Cup halen zijn ze nooit tevreden lijkt me.

Vanavond weer play-offs, mensen, 22.00 uur op Talpa:
- FC Groningen - Ajax --> Ajax de eerste wedstrijd gewonnen met 2-0, dus dit moet toch te doen zijn? Maja, tot nu toe won volgens mij nog nooit iemand in Euroborg... maar een gelijk spel volstaat ook wel. Al zal Groningen er nog alles aan willen doen.
- Heerenveen - FC Twente --> Heerenveen heeft zichzelf in een goede uitgangspositie gezet voor UEFA Cup-voetbal. Al is Twente gewoon goed in vorm en ze worden dacht ik gesteund door 1200 man vanavond? Ik geef Twente zeker nog wel een kans.
- NEC - Vitesse --> Een echt Gelderse derby, dus het zal er weer hard aan toe gaan. Vitesse heeft al lang niet meer in Nijmegen gewonnen. Gezien het thuisvoordeel ga ik dus voor NEC als winnaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 22:13
Verwijderd
Jeetje, NEC en Vitesse maakten er wel twee lelijke schoppartijen van zeg.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 22:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
*mompelt wat lelijks*
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 10:37
Verwijderd
Hoezo lucky ajax....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 11:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-05-2006 @ 23:13 :
Jeetje, NEC en Vitesse maakten er wel twee lelijke schoppartijen van zeg.
En dan doet Dingsdag nog niet eens mee, en Dikke Theet maar een deel van de wedstrijd.

In ieder geval gelukkig gaat Vitesse verder (in mijn ogen verdient) en moeten ze donderdags eerst thuis. Helaas zit ik de zondag met de uitwedstrijd in Schotland, dat wordt bidden vanuit daar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 12:23
Strever
Strever is offline
Citaat:
vijf schreef op 04-05-2006 @ 11:37 :
Hoezo lucky ajax....
Ik noem dit geen luckey Ajax.. Ik noem dit een meesterlijke tactiek. Je laat je eerst helemaal kapot spelen, je geeft dus hoop aan Groningen, om vervolgens de genade klap uit te delen in de 88ste minuut. Hehe, en Ajax had natuurlijk Stekelenburg. Zonder hem hadden ze niet gewonnen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 12:28
Strever
Strever is offline
Citaat:
number9 schreef op 03-05-2006 @ 09:18 :
Dan hebben ze tog ook nix verloren

Ajax zou sowieso al UEFA Cup spelen

Pas als Ajax 2e wordt en ze redden geen CL, dan teken ik
Hmm, als Ajax geen CL had gehaald, dan hadden ze wel wat verloren. Als ik aan Ajax denk, dan denk ik aan CL. Als ik aan Groningen denk, dan denk ik aan degredatie. Ajax krijgt volgend jaar een beter team, tenminste op papier lijkt dat wel zo. Maar goed ook dat ze CL hebben gehaald, want ik persoonlijk zou het schandalig vinden als Groningen de voorrondes inging van de CL.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 15:00
one.
one. is offline
Citaat:
Strever schreef op 04-05-2006 @ 13:23 :
Ik noem dit geen luckey Ajax.. Ik noem dit een meesterlijke tactiek. Je laat je eerst helemaal kapot spelen, je geeft dus hoop aan Groningen, om vervolgens de genade klap uit te delen in de 88ste minuut. Hehe, en Ajax had natuurlijk Stekelenburg. Zonder hem hadden ze niet gewonnen
Dat is bullcrap. We hebben gewoon weer geluk gehad en daar is niks mis mee. Groningen had vorige week geluk dat we niet met 4 of 5-0 hadden gewonnen en deze keer is het omgekeerd, alleen wisten wij wel een keer te scoren, hoe onverdiend het (deze wedstrijd) ook was.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 15:21
Strever
Strever is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 04-05-2006 @ 16:00 :
Dat is bullcrap. We hebben gewoon weer geluk gehad en daar is niks mis mee. Groningen had vorige week geluk dat we niet met 4 of 5-0 hadden gewonnen en deze keer is het omgekeerd, alleen wisten wij wel een keer te scoren, hoe onverdiend het (deze wedstrijd) ook was.
Hahaha toch wel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 04-05-2006 @ 12:56 :
En dan doet Dingsdag nog niet eens mee, en Dikke Theet maar een deel van de wedstrijd.

In ieder geval gelukkig gaat Vitesse verder (in mijn ogen verdient) en moeten ze donderdags eerst thuis. Helaas zit ik de zondag met de uitwedstrijd in Schotland, dat wordt bidden vanuit daar
Mmmm het gaat maar over twee wedstrijden dus alles is mogelijk...

Maar normaal gezien moet Twente dit gemakkelijk kunnen klaren, veel betere spelers imho.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De spelers waren fysiek en mentaal gewoon op. Niemand kon 100% gaan en over twee wedstrijden is het gewoon een terechte uitslag. Vitesse speelde al met al toch net ietsjes frisser en oogde wat scherper. Het is dan alleen wel zuur dat het deze wedstrijd moet gebeuren. Het hele seizoen is verkloot aan het eind. Waar ze gemakkelijk zesde hadden kunnen staan, laten ze gewoon te vaak punten liggen waar wel wat te halen valt.

Dus, zoals ook de afgelopen twee seizoenen, zeg ik opnieuw:

Volgend jaar beter.

Twente werd trouwens wel hard afgedroogd, zeg. Ik denk dat Heerenveen de enige club van de vier is die in Europa thuishoort (met héél misschien een uitzondering voor FC Utrecht), dus het verbaast me niet dat ze gewonnen hebben en het is goed voor Nederland in de UEFA Cup.

Ik wens Twente veel succes tegen fietstas, want na gisteravond gun ik alle erneppers naast daglicht, nu ook geen kunstlicht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 01:20
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Scorebordjournalistiek!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 10:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-05-2006 @ 02:20 :
Scorebordjournalistiek!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 11:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Oeps, een vriend van me is woensdag opgepakt, toch best vervelend
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah bah, daar komt Ajax weer goed weg na een superslechte wedstrijd en een goaltje in de 88e minuut van nota bene Sneijder die de halve competitie eruit gelegen heeft. Wat sneu voor Groningen. Maja, in de CL zouden ze zijn weggespeeld denk ik. En ze hebben toch UEFA Cup, ook mooi voor ze, is jaren al niet meer gebeurd daar.
Heerenveen wint ff met 5-0 van Twente, zo'n afstraffing had ik niet verwacht... pluspunt is dat het volgens mij niet zo'n anti-voetbal als in de eerste wedstrijd en de 2 ontmoetingen tegen Aachen-Nord was.
NEC en Vitesse... tja weer meer schoppen dan goed voetbal... en dat provoceren van Pothuizen. Na de wedstrijd: "Spijt?" En Pothuizen: "Nee."
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 12:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-05-2006 @ 19:37 :
Bah bah, daar komt Ajax weer goed weg na een superslechte wedstrijd en een goaltje in de 88e minuut van nota bene Sneijder die de halve competitie eruit gelegen heeft. Wat sneu voor Groningen. Maja, in de CL zouden ze zijn weggespeeld denk ik. En ze hebben toch UEFA Cup, ook mooi voor ze, is jaren al niet meer gebeurd daar.
Heerenveen wint ff met 5-0 van Twente, zo'n afstraffing had ik niet verwacht... pluspunt is dat het volgens mij niet zo'n anti-voetbal als in de eerste wedstrijd en de 2 ontmoetingen tegen Aachen-Nord was.
NEC en Vitesse... tja weer meer schoppen dan goed voetbal... en dat provoceren van Pothuizen. Na de wedstrijd: "Spijt?" En Pothuizen: "Nee."
Geen antivoetbal? :/ Dan had je de hele wedstrijd moeten zien
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 19:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-05-2006 @ 13:13 :
Geen antivoetbal? :/ Dan had je de hele wedstrijd moeten zien
Tja, met een 5-0-overwinning verwacht je niet meteen anti-voetbal. En op basis van de samenvatting is het natuurlijk veel moeilijker oordelen.

Willem II en NAC hebben gister een goede stap gezet voor lijfsbehoud. Beiden wonnen in de slotfase in respectievelijk Doetinchem met 0-1 en Volendam met 1-2. Maar gemakkelijk ging het voor beiden niet, in de samenvatting van SBS6 heeft Willem II tot het doelpunt bijna geen uitgespeelde kans gekregen en Volendam kon tot de 1-1 ook nog goed mee met NAC. Maar het resultaat telt nu en dat is positief voor beiden. Nu rest het nog voor beiden het in de thuiswedstrijd maandag af te maken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:47
Verwijderd
Man man man wat was het spannend gister, ik heb wel 3 hartaanvallen gehad denk..

Mede dankzij een buffelende Slot en een werkelijk geweldig keepende Van Zwam blijven we erin! zoals het hoort natuurlijk.

Als vanavond De Graafschap "ff" wint en er komt een beslissende wordt het met z'n allen naar de vijverberg
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 18:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, ik heb een deel van de tweede helft gezien, het was best wel billenknijpen voor NAC. Maar toch hebben jullie het gered, beter, want NAC hoort gewoon in de eredivisie, zeker met deze spelers.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.