Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 23:29
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Spreekkoren blijven toch wel bestaan wat voor lijst of regels er ook komen. Daarnaast bestaat het al zo lang maar nu het in het nieuws is gekomen is het ineens een groot probleem. Gevolg van het in de media brengen van spreekkoren is dat het zelfs nog vaker en meer gebeurt. Ze moeten er gewoon niet zoveel over zeiken en geen aandacht meer aan geven dan loop het vanzelf wel los..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2004, 12:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
anterx schreef op 07-12-2004 @ 21:44 :
Bron: sovs.nl
Uitgegeven op: dinsdag 07 december 2004
Dat was al een tijdje bekent maar het helpt toch niet denk ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 13:22
Verwijderd
toekomstbeeld:

door de metaaldetector en röntgenapparaat het stadion in, helemaal uitkleden, kleren worden nog eens onderzocht, kleren mogen weer aan, je mond wordt dichtgetaped en je handen vastgebonden achter je rug... dan mag je de tribune op

GVD KUT KNVB stelletje debielen denkte nou echt dat zown lijstje gaat helpen...die scheidsen en heren voetballertjes krijgek godver 10 als het niet 100 keer zoveel is betaald als de supporters op die tribune.... mogen ze eens schreeuwen.... ziektes en racistische spreekkoren moet wat tegen gedaan worden.... tegen hoerenjong en de hoer van amsterdam toch niet man... wor toch eens wakker stelletje achterlijke moederskindjes... * chagerijnig*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 18:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 23:12 :
Nogmaals, ik wil dus wel eens een statement maken tegen de KNVB en laten zien dat we niet allemaal van die rellende boeren zijn. Een statement waarin we heel duidelijk maken dat ze het voetbal voor ons en zodoende ook voor zichzelf kapot maken...
Groot gelijk!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 11:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
anterx schreef op 07-12-2004 @ 21:43 :
Ja, een statement maken is goed, maar hoe wil je dat doen? Ik wil niet zeggen dat ik denk dat het niet kan, maar ik heb op het moment even geen ideeën.
Spandoeken, ludieke acties ed... Er zijn zoveel dingen te bedenken. Als ik genoeg medestanders krijg, wil ik best proberen iemand zo gek te krijgen het te organiseren, of het eventueel zelfs zelf te doen. Maar dan dus niet bij 1 club, maar bij 37 clubs! Gewoon een keertje samen sterk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:58
anterx
anterx is offline
Oke. Ik wil je best helpen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-12-2004 @ 14:22 :
toekomstbeeld:

door de metaaldetector en röntgenapparaat het stadion in, helemaal uitkleden, kleren worden nog eens onderzocht, kleren mogen weer aan, je mond wordt dichtgetaped en je handen
Vergeet de DNA-test niet!

Allemaal eerst even rukken voordat de poorten open gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 17:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-12-2004 @ 21:05 :
Er zouden ook berichten zijn dat de wedstrijd was stilgelegd door het roepen van oerwoudgeluiden van VVV-supporters richting een aantal niet blanke spelers van Heracles. Oke, oerwoudgeluiden zijn in die mate racistisch dat ik dat niet goedkeur, maar dat moeten gekleurde spelers al 10 tot 15 jaar aanhoren. En pas na 15 jaar, als er ook iets wordt geroepen over Silvie en Temmink, wordt de KNVB pas wakker en dan gaan ze pas de oerwoudgeluiden aanpakken. Lekker bezig, Zeist!
En wat zijn tegenwoordig nog oerwoudgeluiden?
Bij FC Groningen moest ik eerst ook tien keer luisteren voordat ik door kreeg wat ze riepen als Kurt Elshot aan de bal is. Hetzelfde geld voor Lee van PSV.
Persoonlijk ben ik niet echt bekend met het verschijnsel VVV (behalve dat het niet gezellig stappen is in Venlo...), maar misschien zingen ze Jonh van Loenhout wel toe met 'Loen, loen, loen, loen, loen!!'.
Of misschien is de bijnaam van Hofstede 'Roe'.
Over spraakverwarring kun je natuurlijk uren door blijven dubben, daarom vind ik het heel verwondelijk dat men dit soort dingen juridisch hard kan maken.

Het meest vermakelijk vond ik nog de staking van Veendam – Eindhoven op een dinsdagavond (niet de minst beladen wedstrijd van de Nederlandse velden….).
Na die staking beweerde Veendam trainer Jan Korte dat zijn supporters ‘boerenjong’ zongen in plaats van ‘hoerenjong’.
Wat natuurlijk niet geheel ongeloofwaardig is…….!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 17:11
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 23:12 :
Nogmaals, ik wil dus wel eens een statement maken tegen de KNVB en laten zien dat we niet allemaal van die rellende boeren zijn. Een statement waarin we heel duidelijk maken dat ze het voetbal voor ons en zodoende ook voor zichzelf kapot maken...
Wat ik heb begrepen zijn supporters onderling daar al druk mee bezig.
Mocht er een heel raar negatief plan van de KNVB komen dan zullen de handen inderdaad in één worden geslagen. Weliswaar afzonderlijk van elkaar, maar wat ik heb begrepen zal dit statement ook wel degelijk gemaakt gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 18:40
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Gelukkig krijgen we nu een ellelange lijst met wat wel en niet mag. Veel Nederlandser kan het volgens mij niet...een lijst.
Wij Nederlanders zijn volgens mij gek op lijstjes, zonder lijstjes kunnen we niet leven, want het schept toch duidelijkheid? Is het niet?

Probleem met lijsten is alleen dat ze tot stand moeten worden gebracht. Dat dit vervolgens door een nauwelijks representatieve groep gebeurd (ook haast niet samen te stellen) schijnt niemand te boeien, want we krijgen immers onze lijst!

Nooit gedacht dat we zo diep zouden zinken. Het is nu alleen wachten op een lijst met liedjes die wel mogen..

Laatst gewijzigd op 09-12-2004 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-12-2004 @ 18:11 :
Wat ik heb begrepen zijn supporters onderling daar al druk mee bezig.
Mocht er een heel raar negatief plan van de KNVB komen dan zullen de handen inderdaad in één worden geslagen. Weliswaar afzonderlijk van elkaar, maar wat ik heb begrepen zal dit statement ook wel degelijk gemaakt gaan worden.
Jah, maar wij voetbalsupporters zijn in Nederland wel met honderdduizenden. Stel dat daar 2.000 man van meedoet, dan heb je wel een flinke actie!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 21:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Er is al een open brief naar de KNVB gestuurd door Supportersverenigingen van verschillende clubs, misschien een mooi begin om te laten zien, dat veel supporters het totaal ONEENS zijn met het huidige beleid.

Even een feitje tussendoor. Ado krijgt boete van 25.000 euro voor de spreekkoren aan het adres van Sylvie Meis, terwijl Feyenoord een boete krijgt van 2.500 euro, n.a.v. wat gescheld richting een scheidsrechter.
Verder mag Feyenoord waarschijnlijk zelf een uitwedstrijd uitkiezen waarbij géén supporters aanwezig zullen zijn, terwijl de bond bij Ado de wedstrijd oplag. Dat laatste is best makkelijk te verklaren geen punt dus, maar het verschil tussen 25.000 en 2.500 vind ik een beetje erg groot.

'Klassejustitie'? 'Selectief beleid'? 'Pro-top3-beleid'?

Laten we het maar op WANBELEID houden, maargoed wat wil je met beleidsbepalers die het héél zwaar hebben:
-Oom politieagent wil een streep extra hebben op zijn schouder.
-Meneer de burgervader zit met de toekomstige 'gekozen-burgemeester' in zijn maag.
-Drs Minister en zijn collega's willen scoren bij het gewone volk, omdat er toch al zoveel onrust in de maatschappij is, laten ze dan de levengevaarlijke voetbalsport maar kapot maken.
-Mensen bij de voetbalbond denken enkel aan geld en macht.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 09:24
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-12-2004 @ 22:52 :
Laten we het maar op WANBELEID houden
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:13
anterx
anterx is offline
ADO Den Haag hangt opnieuw een zware straf boven het hoofd naar aanleiding van kwetsende spreekkoren. De aanklager betaald voetbal van de KNVB hield dinsdagavond vast aan de eis van twee thuiswedstrijden zonder publiek - waarvan een voorwaardelijk - naar aanleiding van de gestaakte wedstrijd tegen PSV op 16 oktober.

De tuchtzaak, die eerder al op 18 november diende, was op verzoek van de aanklager betaald voetbal aangehouden. Volgens de aanklager heeft ADO Den Haag niet voldoende gedaan om voor, tijdens en na het duel de spreekkoren een halt toe te roepen. Hij hield daarom vast aan de eis die hij eerder al in een schikkingsvoorstel aan de Haagse eredivisieclub deed.

De tuchtcommissie, die de zaak dinsdagavond wegens veiligheids- en privacyredenen achter gesloten deuren behandelde, wil voor kerst een uitspraak doen in deze zaak. Daarna heeft ADO nog een beroepsmogelijkheid bij de commissie van beroep van de nationale voetbalbond.

De tuchtcommissie had ADO Den Haag bijna een maand respijt gegeven om meer en hardere maatregelen te nemen tegen ordeverstoorders. ADO gaf 24 supporters al een stadionverbod. Op dit moment is de club nog bezig vijftien fans te straffen. Dat was voor de aanklager geen reden een lagere straf te eisen, zeker gezien het verleden dat ADO Den Haag heeft op het gebied van wanordelijkheden.
(bron: Telegraaf- 14 december 2004)
Bron: sovs.nl
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 09:03
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Wordt nog leuk komend weekend.
waarschijnlijk alle wedstrijden stil....
als het een beetje leuk wordt is ADO - Feyenoord de zoveelste ADO wedstrijd die in het nieuws komt.
ik zit op Midden noord een zondag en baal dat er geen kaartje voor het uitvak meer was...
Hoop dat ik me in ken houwe als Feyenoord scoort...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:55
Verwijderd
de Nederlandse regering en de KNVB zouden eens moeten kijken hoe de Ultra's van Real Madrid, zware facisten die dat ook toegeven en duidelijk vocaal naar voren brengen... dan is hoerenjong toch iets minder erg lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:17
neok
Avatar van neok
neok is offline
(ironic mode on)

wow je argumenten zijn zeer hoogstaand

(ironic mode off)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
neok schreef op 16-12-2004 @ 15:17 :
(ironic mode on)

wow je argumenten zijn zeer hoogstaand

(ironic mode off)
die scheidsen krijgen dik betaald hoor, moeten ze toch gewoon tegen kunnen...met ziektes schelden is wa anders, maar hoerenjong of hij gaat de singel in enzo moet gewoon kunne, puur een uiting van frustratie...

en die spelers als vdv moeten helemaal niet zeiken miljoenen verdienen maar het veld afgaan omdat ze poppetje beledigd wordt... gekkenwerk is het
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:53
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-12-2004 @ 20:27 :
Jah, maar wij voetbalsupporters zijn in Nederland wel met honderdduizenden. Stel dat daar 2.000 man van meedoet, dan heb je wel een flinke actie!
Dat gaat ook wel gebeuren.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat politiek Nederland gewoon door met deze ongein dus ik vrees voor de gewone burgers dat het menens gaat worden.
Misschien wel inclusief scheldwoorden met ‘kut’ en ‘klote’ erin!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 16-12-2004 @ 10:03 :
Wordt nog leuk komend weekend.
waarschijnlijk alle wedstrijden stil....
als het een beetje leuk wordt is ADO - Feyenoord de zoveelste ADO wedstrijd die in het nieuws komt.
ik zit op Midden noord een zondag en baal dat er geen kaartje voor het uitvak meer was...
Hoop dat ik me in ken houwe als Feyenoord scoort...
Gewoon een beetje raar praten en veel terminale ziektes in je zinnen verwerken.
Als ze vragen wat je werk is zeg je dat je werkeloos bent en als ze je vragen wie de nummer 6 van Den Haag is moet je zeggen dat je het niet weet, omdat je toch niet voor de voetbal komt.
Niemand die merkt dat je geen Hagenees bent!


Ik moet trouwens wel eerlijk bekennen dat wij ooit eens met vier man hele angstige seconden hebben gehad in het home van Den Haag, maar dat was in de tijd dat er maar 2.000 man zat en iedereen elkaar nog kende…
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 09:18
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-12-2004 @ 17:58 :
Gewoon een beetje raar praten en veel terminale ziektes in je zinnen verwerken.
Als ze vragen wat je werk is zeg je dat je werkeloos bent en als ze je vragen wie de nummer 6 van Den Haag is moet je zeggen dat je het niet weet, omdat je toch niet voor de voetbal komt.
Niemand die merkt dat je geen Hagenees bent!


Ik moet trouwens wel eerlijk bekennen dat wij ooit eens met vier man hele angstige seconden hebben gehad in het home van Den Haag, maar dat was in de tijd dat er maar 2.000 man zat en iedereen elkaar nog kende…
Zie het al voor me....
Tussen 2 van die bolle stinkende hagenezen en dan ik daar in me trui....

Ja ik kom nie ui de hag mah is wel me stahd. En ik kohm nie vohr heh voehballuh maah vooh dah rels weet je...
Ja toch.
Je weeh toch


en dat de hele middag
ee lijkt me nie zo'n goed idee.
Gelukkig heeft me broers fijne collega's.........
haha voel me wel veilig met 12 gasten uit delft om me heen....
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:16
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
En vergeet je goude ketting niet, daar zijn ze toch allemaal mee uit de stront getrokken?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:47
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 16-12-2004 @ 10:03 :
Wordt nog leuk komend weekend.
waarschijnlijk alle wedstrijden stil....
als het een beetje leuk wordt is ADO - Feyenoord de zoveelste ADO wedstrijd die in het nieuws komt.
ik zit op Midden noord een zondag en baal dat er geen kaartje voor het uitvak meer was...
Hoop dat ik me in ken houwe als Feyenoord scoort...
gelukkig was er weinig te juichen he?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:07
anterx
anterx is offline
ADO Den Haag één duel zonder publiek

Eén wedstrijd zonder publiek, dat is de straf die de tuchtcommissie ADO Den Haag heeft opgelegd voor de wanordelijkheden rond het duel met PSV.
De uitspraak van de tuchtcommissie is conform de eis. De aanklager had de eis in de tuchtzaak neergelegd van twee duels zonder publiek waarvan één voorwaardelijk. Ook had hij deze sanctie als schikking voorgesteld aan ADO Den Haag, dat het voorstel van de hand wees.

ADO Den Haag heeft tot 28 december de gelegenheid beroep aan te tekenen tegen de straf. De Haagse club onderzoekt of het zich neerlegt bij de uitspraak of de stap zet naar de beroepscommissie.

De ontmoeting met PSV in het Zuiderpark werd tien minuten voor het einde gestaakt wegens aanhoudende spreekkoren. Scheidsrechter Temmink liet het duel niet meer hervatten. De tussenstand – 2-0 in het voordeel van PSV – is aangemerkt als eindstand.
Bron: vi.nl
Uitgegeven op: 22/12/2004 18:03
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 15:19
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
edit, het vorige bericht dat ik poste blijkt niet te kloppen, gelukkig is de SOVS met een duidelijkere verklaring gekomen:

Citaat:
SOVS HEKELT STEMMINGMAKERIJ MEDIA 24-12-2004


De SOVS heeft met verontwaardiging kennis genomen van het bericht dat een ADO-supporters vanwege spreekkoren veroordeeld zou zijn tot onder meer een gevangenisstraf van 11 dagen. Dit bericht verscheen in diverse radiojournaals en mediarubrieken op internet. De koepelorganisatie laat weten dat de betreffende supporter vanwege bedreiging van ADO-directeur 11 dagen in voorarrest heeft gezeten en vanwege deze bedreiging nu door de rechter een veroordeling heeft gekregen. De betreffende ADO-fan kwam tot deze bedreiging nadat Langenbach hem namens de club een stadionverbod had opgelegd vanwege betrokkenheid bij de spreekkoren in de wedstrijd tegen Ajax. Voor de rechter speelt het spreekkoor in de veroordeling geen rol, alleen de bedreiging is voor de rechter relevant. De SOVS hekelt de laksheid van de media vanwege de zeer onzorgvuldige berichtgeving, die vooral stemmingmakend is.

De veroordeling is dus niet vanwege de betrokkenheid bij het spreekkoor Hamas, hames, joden aan het gas. Want hoe verderfelijk het spreekkoor door een ieder ook mag worden gezien, door het Openbaar Ministerie is bij herhaling aangegeven dat het spreekkoor niet van een zodanige aard is dat men hiervoor vanwege een mogelijk racistisch of discriminerend karakter veroordeelt zal worden. Het Openbaar Ministerie beschouwt het spreekkoor als kwetsend, maar heeft ook bij herhaling laten weten dat men kwetsende spreekkoren niet ernstig genoeg vindt om een strafrechtelijke procedure tegen personen te beginnen.
__________________
Palermo Di Rosanero

Laatst gewijzigd op 24-12-2004 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 23:40
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Is het in Nederland echt zo erg wat betreft zulke spreekkoren ? In België lijkt het dan toch nog iet of wat mee te vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 10:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dirty Ole schreef op 26-12-2004 @ 00:40 :
Is het in Nederland echt zo erg wat betreft zulke spreekkoren ? In België lijkt het dan toch nog iet of wat mee te vallen.
Nee, het is helemaal niet erg. Er gaan zich alleen een paar mensen mee bemoeien zonder enige affiniteit met de voetbalwereld en dan kan het opeens niet meer.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 16:58
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-12-2004 @ 11:57 :
Nee, het is helemaal niet erg. Er gaan zich alleen een paar mensen mee bemoeien zonder enige affiniteit met de voetbalwereld en dan kan het opeens niet meer.
Nu, dat met ADO en Temmink is ook in België uitvoerig bericht geweest, maar zoiets kom ik hier toch zelden tegen hoor. Ik vind het persoonlijk ook niet kunnen. Moedig je EIGEN ploeg aan, daar heeft je ploeg zoveel meer aan.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 17:50
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Dirty Ole schreef op 26-12-2004 @ 17:58 :
Moedig je EIGEN ploeg aan, daar heeft je ploeg zoveel meer aan.
Die sprookjes-gedachte heb ik in de loop der jaren laten varen...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 19:20
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-12-2004 @ 18:50 :
Die sprookjes-gedachte heb ik in de loop der jaren laten varen...
Hier lukt dat toch gedeeltelijk
Enfin, ofwel is er géén sfeer (bij sommige clubs, vooral bij de toppers), maar als er sfeer is, is die in't algemeen positief.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:03
Spsup19
Spsup19 is offline
Ik vind dat dat gezeik over Spreekkoren maar is afgelopen moet zijn wat een gezeik zeg vroeger waren ze 30 keer zo erg. Ohja even voor de goede orde ik ben niet iemand die zing Sylvie is de hoer van Amsterdam dat vind ik ook onzin maar ja lekker boeiend.
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Spsup19 schreef op 04-01-2005 @ 16:03 :
Ik vind dat dat gezeik over Spreekkoren maar is afgelopen moet zijn
Jij begint er weer over...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 16:50
Spsup19
Spsup19 is offline
Hierzo op dit forum wel ja, dat heb je goed gezien.
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 07:30
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Spsup19 schreef op 04-01-2005 @ 16:03 :
...
vroeger waren ze 30 keer zo erg.
Hiha hondelul vin jij dus erger dan Hamas hamas de joden aan het gas?¿?
Sorry maar ik weet niet wat er vroeger geroepen werd wat jij erger vindt dan zoiets....
Kijk Hamas Hamas zing ik niet mee maar het gelul over Silvie is de hoer van am*dam is gewoon totale onzin.
Als je zoiets zingt om je tegenstander uit z'n concentratie te halen en het lukt waar lullen we dan over?
Het Temmink is de hoer van P$V verhaal bij ADO von ik ook onzin.
Maar om de wedstrijd dan te staken..... lijkt me ook nie egt kloppen als ze deze norm vast houden zal Feyenoord-@j@x op 17 april wel zeker gestaakt worden.
Het is gewoon zo dat dit wedstrijden zijn met een aparte sfeer.

En even over wat andere spreekkoren:

Feyenoord - Vitesse
Na de goal van Feyenoord bleek dat er een hoop feyenoorders op de vitesse vakken zaten.
(Vitesse-aanhang) Rot op naar je eigen vak! Rot op naar je eigen vak!
(Feyenoord-aanhang) Het zijn de homo's, Yes yes. Het zijn de homo's, Yes yes. De Homo's van Vitess.

Feyenoord - FC Utrecht
(utrecht-aanhang) Come-on Utrecht, Come-on Utrecht!
(Feyenoord-aanhang)Kanker utrecht, Kanker Utrecht!

Feyenoord - NAC Breda
(Feyenoord-aanhang) Het zijn de Homo's, ja ja. Het zijn de homo's, ja ja. Het zijn de homo's, ja ja de homo's uit Breda!

Feyenoord - P$V
(Feyenoord-aanhang) Temmink is de hoer van Psv!

En een die ik gewoon alvast kan zeggen dat ie eraan komt:
Feyenoord - ADO Den Haag
(Feyenoord-aanhang) Steek je mes in het vlees van zo'n kankerhagenees.

Sorry maar er zitten er een hoop bij waar ik niet aan mee doe....
Zodra er kanker o.i.d. gebruikt wordt doe ik gewoon niet mee.
Maar als ik zie dat er kids van 6 zijn die deze dingen gewoon meeroepen... dan draait je maag toch een beetje om.
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.

Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 07:39.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Korrels zout kosten bijna niets bij de albert heijn...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:14
Spsup19
Spsup19 is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 06-01-2005 @ 08:30 :
Hiha hondelul vin jij dus erger dan Hamas hamas de joden aan het gas?¿?
Sorry maar ik weet niet wat er vroeger geroepen werd wat jij erger vindt dan zoiets....
Kijk Hamas Hamas zing ik niet mee maar het gelul over Silvie is de hoer van am*dam is gewoon totale onzin.
Als je zoiets zingt om je tegenstander uit z'n concentratie te halen en het lukt waar lullen we dan over?
Het Temmink is de hoer van P$V verhaal bij ADO von ik ook onzin.
Maar om de wedstrijd dan te staken..... lijkt me ook nie egt kloppen als ze deze norm vast houden zal Feyenoord-@j@x op 17 april wel zeker gestaakt worden.
Het is gewoon zo dat dit wedstrijden zijn met een aparte sfeer.

En even over wat andere spreekkoren:

Feyenoord - Vitesse
Na de goal van Feyenoord bleek dat er een hoop feyenoorders op de vitesse vakken zaten.
(Vitesse-aanhang) Rot op naar je eigen vak! Rot op naar je eigen vak!
(Feyenoord-aanhang) Het zijn de homo's, Yes yes. Het zijn de homo's, Yes yes. De Homo's van Vitess.

Feyenoord - FC Utrecht
(utrecht-aanhang) Come-on Utrecht, Come-on Utrecht!
(Feyenoord-aanhang)Kanker utrecht, Kanker Utrecht!

Feyenoord - NAC Breda
(Feyenoord-aanhang) Het zijn de Homo's, ja ja. Het zijn de homo's, ja ja. Het zijn de homo's, ja ja de homo's uit Breda!

Feyenoord - P$V
(Feyenoord-aanhang) Temmink is de hoer van Psv!

En een die ik gewoon alvast kan zeggen dat ie eraan komt:
Feyenoord - ADO Den Haag
(Feyenoord-aanhang) Steek je mes in het vlees van zo'n kankerhagenees.

Sorry maar er zitten er een hoop bij waar ik niet aan mee doe....
Zodra er kanker o.i.d. gebruikt wordt doe ik gewoon niet mee.
Maar als ik zie dat er kids van 6 zijn die deze dingen gewoon meeroepen... dan draait je maag toch een beetje om.



Je bent verdomme nog een feyenoorder ook en dan snap je niet wat ik bedoel ?? Vroeger werd er ook HAMAS HAMAS gezongen in dat stadion van jou maar dan Van gaal zijn vrouw overleden aan kanker heel dat feyenoord legioen een week later tijdens feyenoord-ajax VAN GAAL HEEFT EEN KANKER WIJF.

En zo waren er nog veeeeeeeeel meer ik bedoel dus niet hi ha hondelul.

Die spreekkoren waren erger dan een liedje als hij is een hoerenjong nu omdat iedereen het zo opblaast fluiten die scheidsrechters al bijna een wedstrijd stil omdat er een keer hoerenjong wordt geroepen.


Nee dit gebeurt niet in de arena of in de kuip waar 90 minuten lang het woord kanker gebruikt wordt maar bijvoorbeeld bij een club uit de gouden gids daar durven ze dat namelijk wel te doen.
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:20
Spsup19
Spsup19 is offline
Even voor de duidelijkheid:

Ik ben dus tegen spreekkoren zoals Hamas hamas, hoewel dat niet gaat over de echte joden. En bij sommige demonstraties hier in Nederland van bepaalde andere groepen die buiten het voetbal staan, en het wel over de echte joden gaat dit wel geroepen mag worden.


Ik vind spreekkoren zoals Sylivie is de hoer van Amsterdam gewoon lachwekkend en zeker niet iets om te staken.

Ik vind spreekkoren richting een scheidsrechter in sommige gevallen ook humor maar ook niet om te staken tenzij het echt 90 minuten lang gebeurd ofzo

En ik vind dat iedereen nou ineens net doet of dit nieuw is, dit is al jaren aan de gang.

Verder feyenoord-ajax zal nog niet worden gestaakt al roept de hele kuip 90 minuten lang hamas hamas of ssssssssss. Dat durven ze gewoon weg niet.
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:41
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Spsup19 schreef op 06-01-2005 @ 13:14 :
Nee dit gebeurt niet in de arena of in de kuip waar 90 minuten lang het woord kanker gebruikt wordt maar bijvoorbeeld bij een club uit de gouden gids daar durven ze dat namelijk wel te doen.
Wij zijn al weken aan het oefenen op een liedje met 'Bouazouan' en eventueel een terminale ziekte er in.
Vanavond komen we even bij elkaar, omdat het refrein nog niet helemaal lekker loopt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 13:14
Spsup19
Spsup19 is offline
tja eh.. succes ??
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 13:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-01-2005 @ 18:41 :
Wij zijn al weken aan het oefenen op een liedje met 'Bouazouan' en eventueel een terminale ziekte er in.
Vanavond komen we even bij elkaar, omdat het refrein nog niet helemaal lekker loopt.


Wij waren al wat blij dat we "there's only one jarda simr" helemaal konden zingen. Nu is hij naar de jeugd teruggezet. Nou ja, dan nog maar wat oefenen met het "super frank demouge", de timing is bij velen nog ver te zoeken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:31
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-01-2005 @ 14:23 :


Wij waren al wat blij dat we "there's only one jarda simr" helemaal konden zingen. Nu is hij naar de jeugd teruggezet. Nou ja, dan nog maar wat oefenen met het "super frank demouge", de timing is bij velen nog ver te zoeken.
Mensen denken nog wel eens te licht over het zingen van een liedje.
Er zijn talloze factoren waarmee men rekening dient te houden.
Een zware stapavond de nacht ervoor, drank- en drugsgebruik, exotische spelersnaam die nauwelijks uit te spreken zijn, emoties die er bij sommige nog wel eens voor zorgen dat ze meer speeksel produceren dan hoorbare klanken (sommige mensen hebben dit probleem permanent), stotterende hooligans of gewoon gebrek aan talent.

Bij deze wil ik de harde kern van ADO Den Haag nog even complimenteren voor hun vrijwel perfecte uitvoering van het spreekkoor ‘Sylvie is de hoer van Amsterdam’.
En dat met drank- en drugsgebruik, met een spraakgebrek en zonder enig opleidingsniveau!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 09-01-2005 @ 19:31 :
Mensen denken nog wel eens te licht over het zingen van een liedje.
Er zijn talloze factoren waarmee men rekening dient te houden.
Een zware stapavond de nacht ervoor, drank- en drugsgebruik, exotische spelersnaam die nauwelijks uit te spreken zijn, emoties die er bij sommige nog wel eens voor zorgen dat ze meer speeksel produceren dan hoorbare klanken (sommige mensen hebben dit probleem permanent), stotterende hooligans of gewoon gebrek aan talent.
Adilson Ben David dos Santos, jalalalalalala

Citaat:
Bij deze wil ik de harde kern van ADO Den Haag nog even complimenteren voor hun vrijwel perfecte uitvoering van het spreekkoor ‘Sylvie is de hoer van Amsterdam’.
En dat met drank- en drugsgebruik, met een spraakgebrek en zonder enig opleidingsniveau!!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 09:44
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Wij hebben thuis allemaal de "X-factor van Henk-Jan Smits" liggen, je merkt duidelijk verbetering!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 09:52
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ow jee een met tostestoron gevuld topic met zielige hooligans...
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 21:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 10-01-2005 @ 10:44 :
Wij hebben thuis allemaal de "X-factor van Henk-Jan Smits" liggen, je merkt duidelijk verbetering!
Ik mis alleen nog een beetje de looks in de Kuip. Blijven werken aan die looks!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 21:29
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 10-01-2005 @ 10:52 :
ow jee een met tostestoron gevuld topic met zielige hooligans...
Is tostestoron soms het nagemaakte hormoon uit Slowakije wat je voor een prikkie hebt gekocht op het kamp?
Probeer het de volgende keer eens met testosteron en je zult zien dat het je een onovertroffen gevoel van mannelijkheid geeft.

Heerlijk man, ons zorgeloze leventje.
Beetje de hele dag bier drinken, zinloos schreeuwen, junkies blaffen, boeren slachten, doen aan zelfbevrediging, belachelijk dronken zijn, hoeren neuken en de liefde bedrijven met mooie dooie en/of minderjarige meisjes.
En andermans spullen kapot maken!
Écht hoor; je zou het eens moeten proberen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 06:22
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 10-01-2005 @ 10:52 :
ow jee een met tostestoron gevuld topic met zielige hooligans...
Transformers.. Dát is pas zielig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 10:03
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
21 januari 2005
Wat mag wel en wat mag niet


Een lijst met verboden spreekkoren. Op telegraaf.nl staat een overzichtje met spreekkoren die verboden zijn.

De heren Scheidsrechters van dienst komend weeekend hebben in hun kntzak een lijstje met verboden spreekkoren. Op het lijstje is samengesteld door een speciale adviescommissie. Wijze heren zoalst scheidsen, oude trainers, juristen en een vertegenwoorders van spelers.Het bestuur betaald voetbal heeft de lijst overgenomen.

Wat mag niet meer? Kwetsede verwijzingen naar ras, geloof of bevolkingsgroepen. Oerwougeluiden, geblaat van schapen, gesis, vuurwerkgeluiden en termen als hamas en geitenneuker zijn verboden.

Ook naar aanleiding van andere spreekkoren kan een match worden stilgelegd. De KNVB had in september al nieuwe richtlijnen over spreekkoren opgesteld. Die waren al door de landelijke overheid overgenomen. Toch bleef er volgens de voetbalbond behoefte aan verdere duidelijkheid.

" Er is dus geen sprake van een nieuw beleid. Met deze lijst, die overigens geen limiet kent, wordt tegemoet gekomen aan de gevraagde duidelijkheid " , aldus een woordvoerder van de KNVB.

Is alles nu duidelijk? Steek die vlag maar in je reet, mag dit nu wel of niet?


Bron : De RAT, telegraaf.nl

Dus blijkbaar mag schop van Galen nog wel...
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 12:46
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik blijf het triest vinden!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme in het voetbalstadion
Doncha
50 15-03-2005 19:28
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog spreekkoren
comandini
2 15-12-2004 19:49
De Kantine SpreekKoren, JOU MENING!!
Tease
65 10-11-2004 17:43
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 13:05
Vrije tijd Spreekkoren tegen Fons van E.
zlatani9
55 06-10-2003 15:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Feyenoord in actie tegen spreekkoren
MissCzechMeOut
26 20-11-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.