Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 14:54
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Discriminatie is altijd fout, maar dat wisten jullie ook wel.
Staren kan positief zijn, heb het ook wel eens. Soms is het wat irritant maar dan negeer ik het gewoon, soms zie ik het ook wle als comliment, maar dat licht meer aan de manier waarop. Dat kan een ego best wel eens strelen
Naroepen en commentaar maak ik gelukkig niet zo vaak mee. Als ze me naropene denk ik gewoon altijd ach, zij zijn hier zielig niet ik.
Meestal als mensen commentaar ergens op leveren heb ik mijn woordje wel klaar staan.
Zo vragen mensjes wel eens of ik ga camperen vanwege mijn broek met wijde pijpen. Dan zeg ik meestal gewoon, nee ben net terug of, nee jij? Nouja zoiets dan.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 14:57
Verwijderd
hier is al eens wat over geweest... heeft zelfs in de krant gestaan!


ik wordt heel vaak aangestraard en ben al heel vaak uitgescholden en/of nageroepen... je went er een beetje aan maar tog irriteert het me ook steeds weer

-arrogant (omdat ik niet naar mensen omkijk die naar me staren)
-bitch (zelfde reden, en om onduidleijke redenen zijn dit heel vaak marokkanen... ligt aan hoe de marokkaanse vrouwen zich gedragen denk ik)
-gothic heks
-satanshoer
-satansslet
-stinkalto
-pipo
-clown

weet ik ut...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:59
Verwijderd
oww.w slaapzak... achtergebleven hippie ofzo is ook altijd leuk natuurlijk

en iedereen denkt, omdat ik er alternatief uitzie, dat ik blow. ECHT IEDEREEN..

dat vinnik wel zwaar irritant
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 13:23
osmano
osmano is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ik kom uit rusland, ik spreek russisch met mijn ouders - ook in mijzijn van andere mensen, ik zie er niet echt nederlands uit en kleed me over het algemeen best apart.

en toch word ik niet gediscrimineerd.

meisje, als je je er zo over opwindt dan is het logisch dat je zo wordt behandeld.. je provoceert het, klaar.

als je je iets normaler en minder opgefokt zou gedragen zou je op den duur nergens last van hebben, hoogstens de standaard opmerkingen die gemaakt worden over alternatievelingen.
ti ruskaja ? kak dila
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:44
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

-gothic heks
-satanshoer
-satansslet
-stinkalto
-pipo
-clown
aiai...er wonen rare mensen in jou buurt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:45
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:


ze raakte me eerst de hele tijd aan om me boos te maken, daarna pakte ze mijn tas en haalde ze er allemaal dingen uit en daar gingen ze mee over gooien, toen paklte ze me weer vast en gingen ze tegen mijn fiets aan trappen en een paar anderen trapte tegen een vriend van mij aan die lopend was. Toen wilde ze mijn fiets afpakken, toen ik dat niet toeliet, kreeg ik een klap in mijn gezicht ( wellis waar neit pijnlijk, maar toch). Later wilde ze nog een disman jatten met cd's vandie vriend van mij, maar toen ze erachter kwamen dat ze de muziek die erin zat toch wel leuk vonden, zei er 1tje (de bangerik van de groep zeg maar) dat ze het terug moesten geven. Daarna hebben ze ons nog 200 meter gevolgd en toen zijn ze weggegaan.


Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:46
osmano
osmano is offline
ik vind op iemand commentaar geven zoals hierboven verteld wordt iemand uitschelden ,dus vind ik wel dat er klappen kunnen vallen ,als hij/zij jouw lastig valt schel em toch terug of geef em paar patsen zodat als die je volgende keer ziet z'n mond niet open kan doen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 18:39
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
aiai...er wonen rare mensen in jou buurt
nee hoor, ik ken genoeg mensen die dit soort scheldwoorden elke dag naar hun hoofd krijgen geslingerd, bij mij blijft het beperkt tot ''kutgothic'' of ''indiaan''..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 19:29
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
]{ing schreef:
nee hoor, ik ken genoeg mensen die dit soort scheldwoorden elke dag naar hun hoofd krijgen geslingerd, bij mij blijft het beperkt tot ''kutgothic'' of ''indiaan''..
Indiaan?! uhm.. hoezo? ja, niet dat kutgothic inslaat ofzo, maar ik snap nie hoe ze bij Indiaan kome
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 20:35
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
*pixie* schreef:


en iedereen denkt, omdat ik er alternatief uitzie, dat ik blow. ECHT IEDEREEN..

dat vinnik wel zwaar irritant
hehe
als mijn broertje ergens loopt wordt hem heel vaak gevraagt of hij wiet bij zich heeft
en of ie het anders even wil halen hehe

en wat mij betreft?

mensen vinden mij altijd cool. punt uit.




__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:08
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

en iedereen denkt, omdat ik er alternatief uitzie, dat ik blow. ECHT IEDEREEN..

dat vinnik wel zwaar irritant
Ja, ik ken dat, oke, bij mij is het dan zo, maar evegoed haha, daar gaat ut ff nie om, maar ik was 2 weken in Frankrijk en daar was het helemaal erg! elke dag minimaal 2 of 3 x werd er gevraagd of ik hasj/canabis had/wilde, zeer irri! maar ja, het went
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
osmano schreef:


ti ruskaja ? kak dila
ghehe, poka normaljno u tebya?

wat stoer, ik had absoluut niet van jou verwacht dat je russisch kon
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:57
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
staren en naroepen in de stad maak ik geregeld mee. Ik denk dat het in een grote stad sowieso veel vaker voorkomt. Daar is meer hangjeugd die naar iedereen roept. En laten we het niet over de bouwvakkers hebben.. (geen commentaar op het beroep bouwvakker, maar het is algemeen bekend dat het nafluiters zijn)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:55
Chandler
Avatar van Chandler
Chandler is offline
Citaat:
Florine schreef:
staren en naroepen in de stad maak ik geregeld mee. Ik denk dat het in een grote stad sowieso veel vaker voorkomt. Daar is meer hangjeugd die naar iedereen roept. En laten we het niet over de bouwvakkers hebben.. (geen commentaar op het beroep bouwvakker, maar het is algemeen bekend dat het nafluiters zijn)
*fiet fieuw*






__________________
"Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:12
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
osmano schreef:


ti ruskaja ? kak dila
Damn, ik denk opeens heel anders over je.

Geen idee hoe dat komt. Raar eigelijk...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:22
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Hmm domme opmerkingen vooral 'hee lekker ding', het is wel positief commentaar, ben blij dat ik niet overal 'zeg, wat bne jij lelijk' hoor. Maar toch is het ongelovelijk vervelend, laat ze hun mening voor zich houden zeg!!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:01
osmano
osmano is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


ghehe, poka normaljno u tebya?

wat stoer, ik had absoluut niet van jou verwacht dat je russisch kon
hehe ja toscha ni dumal schto ti ruskaja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.