Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 22:11
Verwijderd
Als je alleen thuis bent, wat heb je dan aan? Gewoon je sloffen en je joggingbroek en boeit het je niet als iemand je ziet? Of heb je dan je designerzonnebril op en je nette broek voor het geval dat iemand langskomt of er ineens aangebeld wordt?

En als je in je eentje ergens naartoe gaat? Boeit het je niet hoe je dr uitziet omdat je toch niemand tegenkomt (voor de meisjes: ga jij zonder make-up de deur uit?)? Of trek je toch wat leuks aan omdat je weet dat je gezien gaat worden of voor het geval dat je toch iemand tegen komt die je kent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 22:15
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als ik alleen thuis ben, heb ik vaak de makkelijkste en minst bij elkaar passende dingen aan. Het boeit me dan helemaal niets, als het maar lekker zit en makkelijk is

Als ik in mn eentje wegga, wil ik wel make up ophebben (is gewoon een tic geworden), maar interesseren de kleren mij niet zo veel. Ik vraag me meestal af: Welk belangrijk persoon zal mij negeren omdat hij/zij mn kledingstijl afkeurt?

kleren interesseren mij over het algemeen helemaal niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:19
Verwijderd
Als het zondag is ofzo, en ik ga de hele dag niets doen, dan trek ik gewoon makkelijke kleren aan, die niet helemaal leuk zijn, maar wel lekker zitten. Als ik al weg ben geweest en ik ben dan alleen thuis, dan hou ik aan wat ik aan had.

En ik draag nooit make-up, dus daar let ik niet op als ik de deur uit ga.. kleren die ik dan aanheb hou ik wel aan, want ik heb eigenlijk niets waar ik absoluut niet de deur mee uit kan. Wat ik wel altijd doe is even snel mn haren kammen, gewoon twee keer de borstel er door heen ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:32
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
als ik thuis hang dan ist idd ook een lekkere thuishangbroek of pyjamabroek met een grote trui of een hempje oid gewoon iets wat fijn zit..

als ik in mn eentje de straat op moet.. hmm ligt er een beetje aan of het even een pak melk halen is bij de supermarkt op 5 min lopen ofdat ik de hele dag door de stad ga wandelen ofzo.. in het eerste geval doe ik hoogstens mn haren een beetje netjes in een staartje en in het tweede geval doe ik wel normale kleren aan en wat make up op en zo..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:33
Verwijderd
's Ochtends loop ik wel in joggingbroek en met vogelnest-haar en make-uploos rond. Voor de postbode of de overbuurman-die-een-schroevendraaier-komt-lenen hoef ik me niet te schamen. Maar als ik de straat op dreig te gaan (oeh dit klinkt kluizenaarachtig) wil ik wel leuke kleren aanhebben en het liefst ook wat make-up op en mijn haar 'in model'.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:35
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
in de ochtend zie ik er af en toe make up loos uit maar eigenlijk ziek ik er altijd gewoon netjes aangekleed, haar gedaan, make up op uit. ben bijna altijd wel weg. zelfs op zondag. moet ik werken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:50
Verwijderd
Ik loop soms in trainingspak thuis, en op slippers ( )
En met een katertje of iets dergelijks wil ik ook nog wel eens zo naar de albert heijn gaan.
Verder heb ik met uitgaan altijd mijn haar goed, en alles in de verf.
Naar school alleen als ik tijd/zin heb.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:54
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
hetzelfde als anders, keb namelijk geen zin om me om te gaan kleden als ik naar buiten moet.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:05
Verwijderd
me ninjutsu pak
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:30
Verwijderd
Badjas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 01:23
maar
Avatar van maar
maar is offline
Soms heb ik een heerlijke tutbui, en dan besteed ik zelfs op zondagmiddag nog veel tijd aan mijn outfit. Andere dagen heb ik fijne who-cares-buien: joggingbroek + capuchontrui. Ik heb trouwens sowieso bijna altijd blote voeten of sokken thuis.
Buitenshuis trek ik altijd wel even iets verantwoords aan, voel ik me beter. Zonder make-up kan nog wel voorkomen, maar dan ga ik toch liever langs de drive-thru eerlijk gezegd. In de auto maakt het me trouwens echt niet uit hoe ik er uitzie, rijd ook vaak genoeg met sokken of blote voeten als ik er toch niet of nauwelijks uit hoef.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 01:38
Verwijderd
Als ik thuis ben, boeit het me meestal niet wat ik aanheb. Dan heb ik ook geen zin om iets bijzonders te doen, zijn andere dingen belangrijker (computer, internet, boeken, ...). Als ik ff naar de winkel ga, zorg ik meestal wel ff dat ik er niet uitzie alsof ik al 3 dagen dood ben (ben vrij bleek met wallen onder ogen ) en gebruik ik wat camouflagestift en wat rouge ofzo. Naar school, of ik doe veel moeite of ik doe nix moeite, het is 1 van de twee, van het ene uiterste naar het andere Vooral tijdens de examens besteed ik geen aandacht aan mijn uiterlijk, heb wel betere dingen te doen dan en voor dat ene uurtje... Weggaan (uitgaan, stad, ...) doe ik meestal wel moeite voor, omdat ik dan ook meestal zin erin heb.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 03:07
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-05-2003 @ 23:15:
Als ik alleen thuis ben, heb ik vaak de makkelijkste en minst bij elkaar passende dingen aan. Het boeit me dan helemaal niets, als het maar lekker zit en makkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 07:13
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Gewoon, normale kleding, die ik ook aan zou doen als ik bijv. naar school moest. Ik kan er echt niet tegen om gewoon in oude kleding rond te hupsen, dat doe ik eigenlijk alleen als ik ziek ben. Anders vind ik dat echt zo irritant. Gelukkig heb ik ook bijna geen oude, lelijke 'blegh' kleren. Wel een paar oudere broeken, om met de hond te spelen, maar voor de rest...
Make-up doe ik bijna nooit op, dus dan zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 09:36
the tourist
the tourist is offline
Als ik na schooltijd alleen thuis ben hou ik gewoon de kleren aan die ik op school ook aanhad. Op zondag bv maakt het me niet zoveel uit wat ik aan heb, meestal dingen die ik anders bijna nooit aantrek, zodat ik ze toch nog een keer gebruik.

Als ik alleen ergens heen ga kleed ik me gewoon hetzelfde als ik met andere mensen weg zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 09:38
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
Ik heb meestal gewoon aan wat ik ook aan zou hebben als ik buiten op straat loop. Soms zie ik er uit als een mega slons *lekker emo * en soms doe ik mijn best om leuke kleren aan te doen.. ook thuis, als ik niet de deur uitga. Maar make-up daar begin ik niet zo snel aan.
__________________
meisje kim
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:08
Verwijderd
ik denk niet dat iemand mij wil zien als ik alleeh thuis ben...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind t leuk om mn kleding goed uit te zoeken en tijd te besteden aan het combineren. zonder make-up ga ik zoiezo niet rondlopen, want ik heb geen wenkbrauwen.
ik draag alleen maar een simpele baggy outfit als ik ziek thuis ben ofzo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2003, 10:35
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Ben vandaag alleen thuis, en ik heb inderdaad vooral comfortabele kleding aan: versleten halflange ooit-zwart-geweeste jeans, rood shirtje, comfi-oranje pull met superkraag.

Mijn haar zit vol krullen, gisteren gewassen en gewoon gaan slapen, in een halflosse staart. Zo zou ik niet buitengaan, want het staat totaal niet

Straks toch maar iets anders aandoen voor ik naar buiten ga ...
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:40
sterrenhemel
Avatar van sterrenhemel
sterrenhemel is offline
ja eigenlijk in mijn gewone kleren... mijn oude kleren gaan naar mijn zusje dus ik heb ook niks anders
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 10:41
Pla
Pla is offline
Als ik alleen thuis ben heb ik mijn gemakkelijkste kleren aan.. geen make up en me bril ongeveer heel de dag op..
Als ik naar buiten moet, kijk ik ff of mijn haar er een beetje mee doorkan, bril af.. misschien een ander vest ofzo.. Make up is geen must.. Zonder make up durf ik ook wel naar buiten
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:24
Verwijderd
Mn normale kleding zit ook gewoon heel lekker en draag ik dus ook thuis.. Ik heb wel van die thuisdagen dat ik extra lang in t-shirt en slobberbroek zit maar daar voel ik mezelf ook gewoon niet lekker in.. Dan ga ik, al is het laat op de dag, toch gewoon nog douchen en me aankleden..

Ik ga wel zonder make-up de deur uit, dat boeit me niet zo, maar ik kijk wel altijd even of mn haar goed zit enzo, of ik nou alleen ga en waar ik ook heen ga..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:54
ambsie
Avatar van ambsie
ambsie is offline
wat er maar lekker zit.....
intereseert me eigenlijk geen hol wat ik thuis aan heb.....
en heel vaak ook niet op straat.....
als mensen het niet leuk/mooi vinden, kijken ze maar de andere kant op
__________________
And I forgot that I might see, So many Beautiful Things!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 14:42
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Als ik thuis zit doe ik me ouwe kloffie aan. op een chilldag(zondag ofzo, als ik niet hoef te werken).

Als ik alleen ergens naartoe ga hangt het ervanaf of daar mensen zijn die ik ken en wat voor gelegenheid het is.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 15:38
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Verschilt, soms gewoon sloffen, trainingsbroek enz, maar soms ook gewoon mijn normale kleren........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2003, 16:16
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
hehe de helft van de kleren die ik bezit is speciaal voor dat soort momenten... van die onzinkleren die wel gewoon lekker warm zijn en goed zitten, maar die de buitenwereld nog nooit gezien heeft omdat ze gewoon ontzettend stom zijn... die trek ik dan dus aan als ik weet dat er niemand langskomt.
als ik in mn eentje wegga boeit het me ook niet zo, maar dan trek ik wel gewoon 'normale' kleren aan... en make up draag ik zowiezo zelden
__________________
we are of the going water and the gone
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 16:35
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Het liefst niets, maar meestal gewoon wijde broek t-shirt en iets van een hesje of een trui of iets in die richting en dan fijn op m'n sokken door het huis zwerven.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:00
Verwijderd
Gewoon wat ik normaal ook aanheb..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 17:09
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Als ik niet naar school/werk moet, doe gewoon wat makkelijks aan. Mijn ouders en broer noemen het ook wel "slordig" maar boeie, het zit gewoon lekker en dat is dan voor mij het belangrijkst!! En er komen dagelijks veel mensen voor mij thuis...die zijn dat gewoon gewent van mij. Ik ben gewoon makkelijk daarin
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 19:43
Bijoux
Bijoux is offline
Thuis trek ik meestal gelijk andere kleren aan, aangezien ik katten heb en ik die kattenharen op m'n kleding niet erg fijn vind. Voordat ik katten had deed ik dat nooit. Als er mensen komen of als ik weet dat er mensen komen, houd ik gewoon m'n ''huiskleren'' aan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 19:51
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
meestal wat k normaal ook aanheb. thuis of niet, k vind t niet fijn om dr "niet uit te zien" of de hele dag in n pyjama rond te lopen... brr

maargoed, jogginbroek en n hemdje kan nog wel zo heel af en toe
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 08:40
Verwijderd
Als ik de hele dag alleen thuis ben en de deur toch niet uitga neem ik niet eens de moeite om me aan te kleden. Ik douche en trek dan m'n badjas aan (als het koud is). En ja, daar doe ik ook de deur mee open als het moet.

Als ik snel ff boodschappen moet doen bijvoorbeeld trek ik wel iets aan wat een beetje toonbaar is, gewoon mijn normale kleren.

En verder ga ik altijd zonder make up de deur uit en m'n haar hoef ik ook al niet te doen dus dat is makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 10:27
qghp
qghp is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 24-05-2003 @ 18:00:
Gewoon wat ik normaal ook aanheb..
bij mij ook ja, dat zit wel comfortabel genoeg eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:47
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Als ik thuis ben ik ik ben niet van plan iets te ondernemen, dan trek ik een sportbroek aan met een fleece capuchontrui of mijn roze hang-bank-trui

Als ik de deur uit ga, heb ik altijd make-up op, met heel af en toe een uitzondering.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:56
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
meestal wat ik normaal aan heb.. ik voel me niet lekkerals k de hele dag nog in me slaapkleding of whatever zit

dr is btw ook een kans dat er iemand langskomt en dan zou het sucken als ik in me slaapkleding nog een beetje suf hier zit
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:46
feline
feline is offline
Als ik zo'n heerlijke zondag bui heb (nu dus), loop ik gewoon in relaxte kleren rond. Ik kan het alleen nooit laten toch nog een beetje te matchen, maar dat is meer een tic ofzo. Ik durf me wel gewoon in deze kleding bij de buren te vertonen, maar zal er niet de stad mee doorfietsen. Als ik iets ga doen draag ik toch altijd een laagje mascara.

Ik heb nu aan:
Zwart ondergoed hennes
Geel mouwloos simpel diesel shirtje
Grijze losse joggingachtige broek hennes
Grijs vestje hennes
Grijze sokjes markt

Haar in staartje, een make-up.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2003, 16:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik probeer er altijd wel leuk uit te zien eigenlijk...
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 16:35
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
ik probeer er altijd wel leuk uit te zien
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:17
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
als ik alleen thuis ben maakt het me dus echt niet uit wat ik aan heb... als ik ergens alleen heen ga doe ik wel normale kleding aan. maar niet als ik bv boodschappen ga doen, ga me daar niet speciaal voor omkleden zeg.
make-up, de laatste tijd niet echt meer. alleen vrijdag en zaterdag en heel soms door de week als ik me verveel
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:20
Verwijderd
ik probeer er ook altijd leuk uit te zien


hence 'probeer'
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:39
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2003 @ 23:11:
Als je alleen thuis bent, wat heb je dan aan? Gewoon je sloffen en je joggingbroek en boeit het je niet als iemand je ziet? Of heb je dan je designerzonnebril op en je nette broek voor het geval dat iemand langskomt of er ineens aangebeld wordt?

En als je in je eentje ergens naartoe gaat? Boeit het je niet hoe je dr uitziet omdat je toch niemand tegenkomt (voor de meisjes: ga jij zonder make-up de deur uit?)? Of trek je toch wat leuks aan omdat je weet dat je gezien gaat worden of voor het geval dat je toch iemand tegen komt die je kent?
ik trek 's morgens iets aan en t gaat pas uit als ik 's avonds weer naar bed ga... op wat uitzonderingen na.
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:26
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Als ik alleen thuis ben en weet dat ik nergens heen hoef en er niemand langs komt dan trek ik mijn meest comfortabele kleding aan... en dat ziet er meestal niet al te charmant uit.
Als ik weet dat er toch iemand langs komt doe ik meer moeite voor mijn uiterlijk, maar dat ligt er ook nog een beetje aan wei het is
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:47
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ehm..? Nou als ik alleen thuis ben, heb ik gewoon dezelfde kleren aan als anders, doe niet speciaal een joggingbroek aan ofzo... Maarja, in het dagelijks leven heb ik ook geen ongemakkelijke kleren aan, dus...
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik alleen thuis ben dan draag ik dezelfde kleren als die ik aan doe naar school, ik ga dan echt niet heel de dag in mn pyjama of trainingspak rondlopen. Ik vind dat nergens voor nodig, mn andere kleren zitten ook lekker.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:15
Liesje2
Liesje2 is offline
gewone kleren en ik draag nooit make up. Ben al aantrekkelijk genoeg zonder make up
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:13
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
boxer + capuchontrui; elke ochtend..

als ik t huis uit ga maakt het me vaak ook niet zo uit, maar dat ligt er ook weer aan wat ik ga doen. als ik de hele dag bezig ben is het wel even anders dan als ik alleen even de super inloop..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:43
digitalbath
Avatar van digitalbath
digitalbath is offline
thuis heb ik nooit een trui of tshirt aan alleen een broek , omdat het in me kamer gewoon veels te heet is ook in de winter,
en sochtens doe ik me haar en de rest van de dag boeit me geen ruk [als iemand door me haar heen gaat, ren ik dus niet naar de plee om dat ene haartje netjes op zn plaats terug te doen]
__________________
ik heb lekker een kraan gekregen van MoonDance, puh.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:44
Mysterons
Mysterons is offline
pyamabroek! mijn pyama broek uber alles! en gewone bovenkleding en slaaphaar en geen make-up
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:45
Verwijderd
is een capuchontrui hetzelfde als een hoodie of niet?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:49
digitalbath
Avatar van digitalbath
digitalbath is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-05-2003 @ 21:45:
is een capuchontrui hetzelfde als een hoodie of niet?
kvind van wel
__________________
ik heb lekker een kraan gekregen van MoonDance, puh.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
Lifestyle Kleine enquete over kleding...
Suffocation
45 26-05-2005 22:51
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Lifestyle TSja......wat voor kleur trui zal ik er is bij nemen
G.T.C.
5 08-12-2002 18:36
Seksualiteit Uitdagende kleding die té is en de gevolgen daarvan ......
Verwijderd
50 25-07-2002 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.