Oud 23-09-2017, 20:11
Kerstmann
Kerstmann is offline
Hallo allemaal.

Ik als jongen van 15 jaar in mijn examen jaar weet het gewoon niet meer... er is zoveel in mijn hoofd dat ik niet meer weet hoe ik er mee om moet gaan. Ik type het gewoon hier even van me af. Ik zou het leuk vinden als jullie reageren

1. Ik slaap de laatste tijd niet erg lekker. Ik heb vage en rare dromen. Het is zo levensecht dat ik de volgende ochtend een paar keer tegen mezelf moet zeggen: het was niet echt... het was niet echt... ook zitten m'n dekens dwars en slecht als ik wakker word...

2. (Ik heb dit in een ander topic al verteld). Ik heb dus tegen iemand gezegd dat we misschien niet echt verliefd zijn... nou zij is daar boos over en snapt het niet. We hadden geen verkering want ik moest het vragen maar ik ga het niet vragen met allemaal kinderen om ons heen. Ze kon ook niet afspreken. Dus liefde op whatssapp.. nu twijfel ik of ik dat wel moest doen want ik vind haar misschien nog wel een beetje leuk. Maar ze negeert me nu op school. Maar andere kant... ze heeft vaak gelogen. Ik weet niet wat ik moet doen... DILEMMA'S!!! Aan de ene kant wil ik haar appen van: je hoeft me niet te negeren want dit heb jij mij ook vaak geflikt.

3. Ik zit in m'n examen jaar. Super druk dus en ik zit in hoofdstukken wat ik erg moeilijk vind... ik krijg wel hulp maar ik stress hem nu alweer.

4. Ik weet niet meer wat ik moet doen....

Erg bedankt als je hebt gelezen en erg bedankt als je reageert...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2017, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Adem in, adem uit. Heb je mensen waarmee je goed kunt praten, waar je even tegen kunt mopperen dat je het druk hebt en die je een beetje kunnen steunen?

Als ik je verhaal zo lees over dat meisje zou ik daar vooral geen energie meer in steken. Als het zo moeilijk moet, is het het misschien niet waard
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2017, 21:03
Kerstmann
Kerstmann is offline
Citaat:
Adem in, adem uit. Heb je mensen waarmee je goed kunt praten, waar je even tegen kunt mopperen dat je het druk hebt en die je een beetje kunnen steunen?

Als ik je verhaal zo lees over dat meisje zou ik daar vooral geen energie meer in steken. Als het zo moeilijk moet, is het het misschien niet waard
Ja ik kan altikd bij mijn ouders terecht.
En dat meisje laat ik ook maar gaan. Het is het inderdaad niet waard.

Dankje
Met citaat reageren
Oud 25-09-2017, 19:25
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Luister, als ik het zo merk denk ik dat het misschien ook uit onzekerheid komt. Want je maakt je te druk om dingen. Ik herken het heel erg want heb die tijd ook gehad dat ik er niks meer van snapte en dilemma's overal.
Maar wat heel belangrijk is, is praten met mensen erover en niet teveel nadenken over dingen. En wat betreft school, zorg ervoor dat je er genoeg tijs voor hebt en neem af en toe gwn vrij om te rusten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 17:12
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 07:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 20:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
muurbloem
3 03-03-2002 07:39
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.