Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 14:09
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Ik had me verslapen en was dus 1 uur te laat op de repetitie

Maar het ging goed, dus het maakte niet zoveel uit vind ik
__________________
hello dave.
Advertentie
Oud 23-10-2004, 14:14
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik ging bij een vriendin pitten en toen gingen we uit want daar waren leuke bandjes en toen sloeg het allemaal wel aan.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 23-10-2004, 15:01
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
gister een date gehad en die was niet leuk
wel naar face tomorrow geweest en dat was geweldig!
<3
vanochtend opgestaan en toen zag ik dat mn zusje mn lekkere broodjes had opgegeten
net mn haar peoberen bij te werken, dat was een heel gedoe want er veel keiveel haar uit toen ik een dread helemaal had uitgekamd, mn haar is verrot nu
zo naar de xenos een vriendin ophalen en daar de hele avond zitten
Oud 23-10-2004, 15:05
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
merels schreef op 23-10-2004 @ 15:14 :
Ik ging bij een vriendin pitten en toen gingen we uit want daar waren leuke bandjes en toen sloeg het allemaal wel aan.
jeessssjjj dat was ik! gister naar de flame geweest. allemaal onbekende mensne van siad forum. heel gezellig. wat bandjes beluisterd oa five years later en laternpoll. zeer geslaagde avond. veel gedronken. vanochtend wakker met een weeig gevoel in mijn buik. filmpjes gemaakt met merel en er zelf heel hard om lachen. morgen ga ik naar three days grace en hoobastank, maar ik heb er geen zin in.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 23-10-2004, 15:11
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
justakid schreef op 23-10-2004 @ 16:05 :
jeessssjjj dat was ik! gister naar de flame geweest. allemaal onbekende mensne van siad forum. heel gezellig. wat bandjes beluisterd oa five years later en laternpoll. zeer geslaagde avond. veel gedronken. vanochtend wakker met een weeig gevoel in mijn buik. filmpjes gemaakt met merel en er zelf heel hard om lachen. morgen ga ik naar three days grace en hoobastank, maar ik heb er geen zin in.
haha ja! die filmpjes waren leuk
ik ben nog steeds duf
ohja we zijn ook nog naar de karseboom geweest, lol
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 23-10-2004, 15:20
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik werd wakker met hoofdpijn en toen ging ik met hoofdpijn huiswerk maken .
Toen ging ik me pas douchen om 3 uur
En toen trok ik mn hippe kloffie aan om te gaan sjansen met de vakkenvullers van de AH.
Zometeen komen mn zus en n vriendin om bij mij te logeren en ik ga kip Siam voor ze maken en dat wordt heel lekker!Oh en vanavond swingen!
Oud 23-10-2004, 15:29
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
mijn dag is kut, het is veel te druk op het werk, de mensen zagen, ik heb veel te veel koffie gezopen dus dat maakt me nog nerveuser, de broodjesbar was gesloten en er is hier niks anders in de buurt, dus ik heb vandaag nog niet kunnen eten, en dat alles zegt niks over mijn lifestyle.
Voila.
Oud 23-10-2004, 15:48
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
heb niks gedaan, maar ga straks naar de staad met mijn vrendjes en vriendinnetjees
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-10-2004, 15:52
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-10-2004 @ 16:20 :
ik werd wakker met hoofdpijn en toen ging ik met hoofdpijn huiswerk maken .
Toen ging ik me pas douchen om 3 uur
En toen trok ik mn hippe kloffie aan om te gaan sjansen met de vakkenvullers van de AH.
Zometeen komen mn zus en n vriendin om bij mij te logeren en ik ga kip Siam voor ze maken en dat wordt heel lekker!Oh en vanavond swingen!


ik heb vandaag gewerkt en ge-pws-t
__________________
my life is music and music is life
Oud 23-10-2004, 16:00
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
en ik luister naar c-mon & kypski - shitty bum
__________________
my life is music and music is life
Oud 23-10-2004, 16:02
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Gisteren een dagje vrij genomen want vriend en ik hadden spontaan besloten in Keulen te gaan winkelen. In Arnhem kwamen we erachter dat een retourtje met de ICE slechts 60 euro was ( ) en toen wisten we het even niet meer. Vriend kwam vervolgens met het idee om naar Antwerpen te gaan en dat was maar 8 euro ( ).

Station Antwerpen was <3, het winkelcentrum was ook leuk en ik heb 2 shirtjes gekocht. Op de terugweg even langs Den Bosch naar de Nikitanight maar die was suf. Toen naar vriend, Futurama gekeken, en geslapen.

Vandaag uitgeslapen, naar mijn kamer gegaan, toen naar de stad om te vragen of ze mijn jas dan konden bestellen, maar alle winkels hadden het Nikitamagazijn al leeggekocht dus dat wordt niks toen versiersels gehaald voor het cadeautje voor Vriend, want die is maandag jarig.

Zometeen komt hij me trouwens ophalen, en dan gaan we naar mijn papa toe want die is helemaal alleen omdat mama naar oma is. Pap gaat dus koken dus dat wordt een culinair hoogstandje a la Uitsmijter. Vanavond misschien nog naar Ierse Pub Sallys, want daar gingen Vriend en ik precies een jaar geleden voor het eerst 'daten'.
__________________
qkw <3
Oud 23-10-2004, 18:08
Susanne
Susanne is offline
ik heb gehockeyd en ik ga zo naar de woo en ik ga ridder tegenkomen, ik voel 't
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 23-10-2004, 18:29
Verwijderd
Uitgeslapen. Tv gekeken. Geinternet. Gehuiswerkt. Pizza gegeten. Me geergerd omdat ik vanaaf niet uitkon waar ik zoo graag heen wilde. America's Next Topmodel gekeken. Daarna geregeld dat ik toch uitkan.

Straks naar de Baroeg met eXo en Anteverta. <3
Oud 23-10-2004, 18:39
waves
Avatar van waves
waves is offline
wakker geworden, ontbeten, met mijn vader boodschappen gaan doen en achter de pc gekropen
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 23-10-2004, 18:45
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Vannacht Beautiful People gekeken met HankmcCrank en het enige wat ik weet van de film is een man die steeds saucijzenbroodjes wil eten .
Vanochtend met 6 mensen uit mijn hockeyteam eerst naar de stad geweest en cadeautjes gekocht en toen naar mijn oud-coach, want die is gaan samenwonen met zijn vriendin in een nieuw huis enzo. Daar uren blijven hangen en loempia's gegeten.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-10-2004, 18:52
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik verveel me want mijn alien is niet onlijn en ik moet m spreken over het uitgaan stom heeeeee
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 23-10-2004, 21:56
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Opgestaan rond 11 uur, gewerkt van 12 tot 5, filmpje afgeleverd bij een vriend van me, naar vriend toe gegaan, even koffie gedronken, naar huis gegaan, poging gedaan tot studie. Niet geslaagd, nu bekvechten met Prime Evil (heerlijke vorm van ontspanning, hij hapt altijd zo lekker).
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 23-10-2004, 21:58
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik verveel me. ik wil wat sociaals gaan doen, maar als ik eenmaal buiten ben ga ik zeker weten geen zin meer hebben
Oud 24-10-2004, 00:36
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
overdag werken en 's avonds film kijken bij een vriend. en onderweg op de fiets naar de videotheek hield de politie ons aan omdat we geen lichten aan hadden en ik was denk ik heel lief enzo want ik kreeg geen boete en die vriend van me wel
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-10-2004, 00:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
beetje flirten met agenten

wel grappig

ontopisch
uitgeslapen tot 11 uur, daarna niks gedaan, boodschappen gaan doen, film gehuurd, gekookt, netjes opgeruimd, aan het bier gegaan, good morning vietnam gekeken (had ik nog nooit gezien), nu ff forummen, en daarna fahrenheit 9/11 gaan kijken, met bier natuurlijk
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-10-2004, 00:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-10-2004 @ 01:43 :
beetje flirten met agenten
what can i say, i just love men in uniform
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-10-2004, 00:59
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
maak me gek!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-10-2004, 01:09
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik had niets te doen maar toen was djeep op msn. We zijn naar Sky captain ? geweest. Het was erg 0ldskool en c00l. Er is bier gedronken en schaak gespeeld. Het werd 2-1 voor djeep maar morgen een rematch. Nu ga ik proberen 15 kilo 3 x 12 keer omhoog te krijg met m'n biceps terwijl ik de 16e aflevering van The O.C. kijk.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 24-10-2004, 03:42
Verwijderd
Whiskey drinken en 6-2 winnen van cha0s met mijnenveger.
En later meer whiskey drinken en liefdesverklaringen ontvangen. Twee. Maar tegenwoordig heb ik besloten dat ik a-seksueel ben dus ik had maar gezegd dat ik echt een trut ben en ze geen idee zullen hebben wat ze met me aan moeten, als 't eenmaal wat geworden is. Toen dropen ze af en ging ik verder met whiskey drinken. En nou is het kwart voor vijf en vind ik mezelf een nerd, maar het is wel reuzeknap dat ik nog recht typ.

Ohja, en ik moet morgen een werkstuk maken dus ik was van plan om vroeg naar bed te gaan, maar ik durf niet naar boven want daar zitten ouders. Ze wachten me op met hun vliegenmeppers, ik voel het. Het is gevaarlijk hier, brrr.

Was ik maar een greater deamon of Tzeentch, dan causde ik terror en waren vliegenmeppers geen obstakel voor mij. Het zit me niet mee vandaag.
Oud 24-10-2004, 08:46
Konstantine
Konstantine is offline
<<<<<<<<< Oehhh!

En Snuiterhotty is ook jarig vandaag, proficiat!
Oud 24-10-2004, 09:08
Verwijderd
gefeliciteerd!
Oud 24-10-2004, 10:26
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
gefeliciteerd Mirooool
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 24-10-2004 @ 09:46 :
<<<<<<<<< Oehhh!

En Snuiterhotty is ook jarig vandaag, proficiat!
Yo jarige, check je mail en je PM en je sms-inbox-thingie.
Oud 24-10-2004, 11:46
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-10-2004 @ 09:46 :
<<<<<<<<< Oehhh!

En Snuiterhotty is ook jarig vandaag, proficiat!
gefeliciteerd
Oud 24-10-2004, 11:51
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-10-2004 @ 09:46 :
<<<<<<<<< Oehhh!

En Snuiterhotty is ook jarig vandaag, proficiat!
(K)
Oud 24-10-2004, 12:40
Verwijderd
Antespverta et freakjuh et moi gingen gister swingen zoals dat heet bij de downward spiral en het was best leuk en we zagen terror koek en schimmel en som en we waren een bietske dronken geworden maar gelukkig wilde een dude met een hondenhalsband om ons naar huis brengen waar we in slaap zijn gevallen op m'n moeder haar campe bed met roze bloemetjes en vanochtend hebben we broodjes met kruidenboter gegeten en nu ligt lekker te slapen <3
Oud 24-10-2004, 13:09
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteren had ik een rotdag maar toch ging ik uit naar de Ekko en dat was heel leuk want dr was leuke muziek en er waren leuke mensen en ik heb me prima vermaakt en ik lag weer om 5 uur in bed. En toen kwam ik thuis en toen was er een meisje bij mn huisgenoot die de hele tijd thiihihihi en ghiihihihi haahihihi deed en daar bleef ik tot bijna 6 uur wakker van. Maar toen werd ik wakker gebeld vanmorgen door een vriendin die zei dat als ik een vriend van dr zou gebruiken ze me niet meer wou spreken. Toen ben ik opgestaan en gig ik douchen en nu ga ik leren en leren en leren.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 24-10-2004, 14:31
Verwijderd
Ik heb msn gedamt met derekjeeee en ik had gewonnen
Oud 24-10-2004, 14:46
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
justakid schreef op 23-10-2004 @ 16:05 :
laternpoll.
ha die ken ikkk
was t wat?
__________________
All in the name of white trash
Oud 24-10-2004, 14:52
Verwijderd
ik werd laat wakker, heb gegeten en krantje gelezen (ja stiekem ben ik heel intellectueel ) toen ging ik internetten en doucen en nou ben ik onderweg naar boven om te beginnen met leren maar het wil nog niet zo lukken...
Oud 24-10-2004, 15:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vanochtend naast mijn vriend wakker geworden, in een eenpersoonsbed, hij had rugklachten en ik nekklachten , gegeten enzo en toen was hij weg en ik heb een poging tot leren gedaan en nu zit ik achter de computer in plaats van te leren en ik ga straks langs videoland.
Bah ik haat zondag
__________________
Pardon my French
Oud 24-10-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-10-2004 @ 13:40 :
Antespverta et freakjuh et moi gingen gister swingen zoals dat heet bij de downward spiral en het was best leuk en we zagen terror koek en schimmel en som en we waren een bietske dronken geworden maar gelukkig wilde een dude met een hondenhalsband om ons naar huis brengen waar we in slaap zijn gevallen op m'n moeder haar campe bed met roze bloemetjes en vanochtend hebben we broodjes met kruidenboter gegeten en nu ligt lekker te slapen <3
Ja <3 maar ik heb terror koekjes en schimmie helemaal niet gesproken en wie is som? oh laat maar ik weet het al .
Het was raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Stomme Baroeg.
Nou.
Ik werd vandaag wakkergebeld door iemand die een verslag kwam brengen. Of ik even ergens naartoe kon komen om het op te halen. "Euh ik ben net wakker" "Oh."
Toen ze het had gebracht ging ik douchen en huiswerk maken en ik ga de rest van de dag huiswerk doen want ik moet nog 3 verslagen maken voor morgen.

BAHH.
Oud 24-10-2004, 15:10
Verwijderd
Ik werd ook nog eens herkend door een gothic. Toen ik buiten zat en half aan het flauw vallen was. Eh hoi?
Oud 24-10-2004, 15:10
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 24-10-2004 @ 15:31 :
Ik heb msn gedamt met derekjeeee en ik had gewonnen
Ik ben er dan ook wel absurd slecht in
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2004, 15:10
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Bah ik haat zondag
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 24-10-2004 @ 16:10 :
Ik ben er dan ook wel absurd slecht in
ik kan niet patiencen
Oud 24-10-2004, 15:14
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 24-10-2004 @ 16:11 :
ik kan niet patiencen
Je deed niet eens de moeite
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2004, 15:15
Verwijderd
Jawel ik deed wel moeite
Alleen die kaartjes gleden zo elke keer terug als ik ze op een stapel wilde zetten
Oud 24-10-2004, 15:16
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline

Hou het maar op boter kaas en eieren dan
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2004, 15:19
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Toen ze het had gebracht ging ik douchen en huiswerk maken en ik ga de rest van de dag huiswerk doen want ik moet nog 3 verslagen maken voor morgen.

Dan ben je de lul,dat ga je dus niet redden.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 15:19
Verwijderd
okeuh (L)
Oud 24-10-2004, 15:21
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
iehh
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef op 24-10-2004 @ 16:19 :
Dan ben je de lul,dat ga je dus niet redden.
Ben nu met de tweede bezig hoor. Ik presteer het beste onder druk.
Oud 24-10-2004, 16:40
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik wou gister uit en toen kwam ik tot de conclusie dat mn outfit waar ik heel lang over na had gedacht net uit de was kwam. Toen heb ik mijn hotte hemdje op de verwarming gelegd en mn broek droog gefohnd
en toen was het droog en toen ging ik mn gedumpte vriendinnetje ophalen en dronken we heel veel martini en de muziek was best kut maar we gingen swingen en 2 keer kwam er iemand naar ons toe of we een trio met hem wilden
__________________
All in the name of white trash
Oud 24-10-2004, 16:42
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ben gisteren kwart over 10 terug gekomen uit Turkije en ben daarna nog uitgeweest, dus was vrij moe en ahd het heel koud en heb in bed gelegen. Beetje zielige liedjes (westlife ) geluisterd en me naar lopen voelen omdat ik nu in een koud rotland zit en die leuke Turkse jongen waar ik mee uitgeweest ben in Turkije.
En dan stuurt ie een smsje, ik wat terug sturen en vervolgens krijg ik niks terug
__________________
Dat dan weer wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aan vriendinnen vertellen?
RoosjeKahlan
46 06-06-2005 01:36
Liefde & Relatie hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven?
Verwijderd
8 21-03-2004 13:54
Psychologie Moet ik deze dingen vertellen?
~~dolce~~
37 22-12-2003 16:00
Psychologie Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ??
NoName
6 01-08-2003 22:16
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30
Verhalen & Gedichten Als ik je wat vertel...
Eend
2 26-09-2001 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.