Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2006, 12:06
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Ik ben bezig met het zoeken van een 2de hands auto, alleen het is de bedoeling dat ik deze auto over een half jaar weer kan verkopen tegen een zo gunstig mogelijke prijs.
Alleen mijn vraag is welk merk en type auto ik nu het beste kan kopen. Ik heb geen verstand van auto's maar de auto moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Zo zuinig mogelijk.
- Tegen een gunstige prijs weer te verkopen.
- Mag Maximaal 4500 euro kosten.
- Apk gekeurd tot ergens in 2007.
- 2de hands.


Ik zat te denken aan een Volkswagen Golf, of weet iemand een zuinigere auto die ook weer goed te verkopen is zonder waarde daling?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2006, 12:12
Verwijderd
Volkswagen is wel perfect, maar iets duurder.

Al zou mijn keuze niet naar een Volkswagen Cabrio gaan, zou ik voor Mazda 323 of 323F gaan, sportief, goedkoop en zuinig.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 12:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Mazda 323F BA

Anders kijk voor een Opel Corsa, Ford Ka, iets kleins, zuinig, goedkoop en snel weer door te verpatsen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
toyota starlet. zuinig, weinig onderhoudskosten, erg betrouwbaar, goed voor dat geld te krijgen, en behoorlijk waardevast.

maar mag ik vragen wat hier precies t nut van moet zijn ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:50
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-08-2006 @ 14:37 :
toyota starlet. zuinig, weinig onderhoudskosten, erg betrouwbaar, goed voor dat geld te krijgen, en behoorlijk waardevast.