Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2012, 11:57
Verwijderd
Continue!
Advertentie
Oud 11-10-2012, 11:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok dan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 11:58
Verwijderd
Commendatore ook very low ja:

Your musical compatibility with PatrickR1987 is VERY LOW
Music you have in common includes Helios, Imogen Heap and Lamb.

Ik kan me niet eens herinneren wat Helios is of wanneer ik het heb geluisterd
Oud 11-10-2012, 11:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik postte net dit, maar het bleek post 501 te zijn:

Oh mensen, ik heb over een kwartier een werkgroep en ik ben in de buurt, maar ik durf niet te gaan, want de docent stelt echt hele kutte vragen en gaat je dan aan zitten staren en de rest van de groep is ook stom. [/thisiswhyIfail]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 11:59
Verwijderd
Ik heb wel ritmegevoel maar muziek zou niet in mijn top-10 vereisten voor levensgeluk voorkomen, denk ik. Het is dat ik een goede smaak heb, anders zou ik ook zo'n n00b zijn die zegt 'van alles' te luisteren.
Oud 11-10-2012, 11:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Commendatore ook very low ja:

Your musical compatibility with PatrickR1987 is VERY LOW
Music you have in common includes Helios, Imogen Heap and Lamb.

Ik kan me niet eens herinneren wat Helios is of wanneer ik het heb geluisterd
Postrock, volgens mij. M'n dudebro luistert 't ook, dus dat zal wel.
edit: Oh nee, ambient.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Commendatore ook very low ja:

Your musical compatibility with PatrickR1987 is VERY LOW
Music you have in common includes Helios, Imogen Heap and Lamb.

Ik kan me niet eens herinneren wat Helios is of wanneer ik het heb geluisterd
Ik krijg niet eens een band of zo te zien
Oud 11-10-2012, 12:01
Verwijderd
Met Pip ben ik bijvoorbeeld super, maar dat komt eigenlijk alleen omdat ik veel Rome luister geloof ik, want verder hebben we volgens mij compleet verschillende muzieksmaken.

Your musical compatibility with AmieSansDeNoir is SUPER
Music you have in common includes Rome, Spinvis, Porcupine Tree, Radiohead and Nirvana.
Oud 11-10-2012, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik postte net dit, maar het bleek post 501 te zijn:

Oh mensen, ik heb over een kwartier een werkgroep en ik ben in de buurt, maar ik durf niet te gaan, want de docent stelt echt hele kutte vragen en gaat je dan aan zitten staren en de rest van de groep is ook stom. [/thisiswhyIfail]
Kom op Trimm, gaan, zet 'm op! Het komt goed, even doorbijten :insertverderepeptalk:

Straks baal je meer als je niet geweest bent dan als je nu wat kutte mensen en kutte vragen hebt.
Oud 11-10-2012, 12:03
Verwijderd
Your musical compatibility with NoekieB is High

Music you have in common includes Tenacious D, Radiohead, The Black Keys, Sigur Rós and Jamie Lidell.

Whehe, heb 2 nummers van Jamie Lidell geluisterd ofzo.
Oud 11-10-2012, 12:03
Verwijderd
Mijn last.fm wil niet eens zeggen wat voor bands Commendatore en ik gemeen hebben, zo treurig is het gesteld met onze compatibiliteit Hij zegt VERY LOW en verder niks. Misschien hebben we geen één gemeenschappelijke artiest.
Oud 11-10-2012, 12:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja maar vorige week zat ik ook al de hele les doodsbang te wezen, omdat leraardude mss iets aan me ging vragen. Dit is middelbare school all over again.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Your musical compatibility with NoekieB is High

Music you have in common includes Tenacious D, Radiohead, The Black Keys, Sigur Rós and Jamie Lidell.

Whehe, heb 2 nummers van Jamie Lidell geluisterd ofzo.
En ik ongeveer 2 van The Black Keys. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn last.fm wil niet eens zeggen wat voor bands Commendatore en ik gemeen hebben, zo treurig is het gesteld met onze compatibiliteit Hij zegt VERY LOW en verder niks. Misschien hebben we geen één gemeenschappelijke artiest.
Zeer waarschijnlijk, ik heb Helios 1x geluisterd, Commendatore Lamb waarschijnlijk 1x, en Imogen Heap allebei misschien 2x ofzo
Oud 11-10-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ja maar vorige week zat ik ook al de hele les doodsbang te wezen, omdat leraardude mss iets aan me ging vragen. Dit is middelbare school all over again.
Je moet het toch halen Trimm, als je nu braaf gaat heb je het vak sneller achter de rug
Oud 11-10-2012, 12:04
Verwijderd
Ik heb alleen John Williams gemeen met Commendatore, en dat was het.

De componist, niet de neger.
Oud 11-10-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
En ik ongeveer 2 van The Black Keys. :')
Vaker luisteren dan, is leuk hoor!
Oud 11-10-2012, 12:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je moet het toch halen Trimm, als je nu braaf gaat heb je het vak sneller achter de rug
Ik doe 't nu al voor de 3e keer, omdat ik steeds van die teef die ik had een 5.4 kreeg en ik haat dit vak zooooo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 11-10-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen John Williams gemeen met Commendatore, en dat was het.

De componist, niet de neger.
Ik vind je wel een Imogen Heap meisje geloof ik, dus misschien moet je dat luisteren voor een tweede artiest erbij
Oud 11-10-2012, 12:06
Verwijderd
Hier trouwens.
Oud 11-10-2012, 12:06
Verwijderd
Ik ben alleen compatible met mensen met smaak
Oud 11-10-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik doe 't nu al voor de 3e keer, omdat ik steeds van die teef die ik had een 5.4 kreeg en ik haat dit vak zooooo.
Gaan dus op naar de 5.5!
Oud 11-10-2012, 12:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
@ noodles:

Citaat:
Concertmuziek verandert voor mij wel vaak in een kakofonie van geluid, waarbij ik vaak instrumenten niet eens meer uit elkaar kan houden. Waar een ander roept: 'oh, nu komt er een hobo in, of een lichte triangel', heb ik zoiets van "oh?"
Dat is meer een kwestie van herkenning en ervaring. Als jij bijvoorbeeld naar een illustratie kijkt zie jij (denk ik) ook of er bepaalde technieken of 'truukjes' gebruikt zijn; een leek ziet alleen een afbeelding.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-10-2012, 12:07
Verwijderd
Your musical compatibility with Nirves is SUPER
Music you have in common includes Rome, VNV Nation, Nine Inch Nails, Placebo and Tegan and Sara.

Hm, dat zag ik ook niet helemaal aankomen.
Oud 11-10-2012, 12:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vaker luisteren dan, is leuk hoor!
Neh, ik vind ze een beetje saai. Heb ze overigens wel vaker dan 2 keer geluisterd, 2 keer een album ofzo, maar alles klinkt een beetje hetzelfde. Niet mijn ding.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 11-10-2012, 12:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind je wel een Imogen Heap meisje geloof ik, dus misschien moet je dat luisteren voor een tweede artiest erbij
Frou Frou
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-10-2012, 12:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Your musical compatibility with Nirves is Very Low

Music you have in common includes Aphex Twin, Joy Division, Nick Cave and the Bad Seeds, Wir sind Helden and Siouxsie and the Banshees.

.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.last.fm/user/Carn

bijna op de 100k
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-10-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Frou Frou
Even checken.
Oud 11-10-2012, 12:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gaan dus op naar de 5.5!
Ik haalde geen onvoldoende omdat ik het vak niet snapte, maar omdat de docente me niet mocht. Nu heb ik gelukkig iemand anders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ja maar vorige week zat ik ook al de hele les doodsbang te wezen, omdat leraardude mss iets aan me ging vragen. Dit is middelbare school all over again.
Ik vind dat altijd wel een prettige docent/leerling-dynamiek Dan kom ik daadwerkelijk voorbereid naar de werkgroep.

Wel alleen als de docent goed weet waar 'ie het over heeft en het geen bullshitvak is, anders zit ik alleen te :')'en.
Oud 11-10-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik haalde geen onvoldoende omdat ik het vak niet snapte, maar omdat de docente me niet mocht. Nu heb ik gelukkig iemand anders.
Mijn overtuigingsskillz houden een keer op Trimm
Oud 11-10-2012, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Even checken.
Ken je dat niet hahaha Imogen-noob dat je bent hahaha
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 11-10-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ken je dat niet hahaha Imogen-noob dat je bent hahaha
Oud 11-10-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with Nirves is SUPER
Music you have in common includes Rome, VNV Nation, Nine Inch Nails, Placebo and Tegan and Sara.

Hm, dat zag ik ook niet helemaal aankomen.
Zelfde verhaal als met Pip, denk ik. Rome staat bij mij op #2, dat heb ik ruim 3500 keer geluisterd.
Oud 11-10-2012, 12:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar nee, daar is ze bekend mee geworden voordat ze solo aan de bak ging.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 11-10-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Zelfde verhaal als met Pip, denk ik. Rome staat bij mij op #2, dat heb ik ruim 3500 keer geluisterd.
Grote kans, hier staat ie op 4 met 1600 plays.
Oud 11-10-2012, 12:10
Verwijderd
Maar m'n last.fm klopt niet helemaal want ik luister ook veel op YouTube. Dat zou eigenlijk een scrobble-knopje moeten hebben.
Oud 11-10-2012, 12:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind dat altijd wel een prettige docent/leerling-dynamiek Dan kom ik daadwerkelijk voorbereid naar de werkgroep.

Wel alleen als de docent goed weet waar 'ie het over heeft en het geen bullshitvak is, anders zit ik alleen te :')'en.
Ja, bij mij werkt dat dus averechts, want ik heb een instant 'run away!' reactie. En verder zou dit vak interessant kunnen zijn, maar in de realiteit is het een hoop suf gezwets.
En er worden ook vragen gesteld waarvan je echt niet snapt watvoor antwoord er nou verwacht wordt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-10-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Neh, ik vind ze een beetje saai. Heb ze overigens wel vaker dan 2 keer geluisterd, 2 keer een album ofzo, maar alles klinkt een beetje hetzelfde. Niet mijn ding.
Ja, wel veel hetzelfde, dat is waar. Maar Little Black Submarines is toch best een pareltje vind ik.
Oud 11-10-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
@ noodles:



Dat is meer een kwestie van herkenning en ervaring. Als jij bijvoorbeeld naar een illustratie kijkt zie jij (denk ik) ook of er bepaalde technieken of 'truukjes' gebruikt zijn; een leek ziet alleen een afbeelding.
Yeah, true. Je kan dit ook trainen trouwens, door steeds hetzelfde nummer te luisteren en je iedere keer op een ander instrument te focusen. Het liefst wel met een goede opname die niet ten prooi is gevallen aan de vermaledijde loudness war.
Oud 11-10-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Maar nee, daar is ze bekend mee geworden voordat ze solo aan de bak ging.
Oud 11-10-2012, 12:14
Verwijderd
Your musical compatibility with Nirves is Medium

Music you have in common includes Frank Zappa, Ulver, dEUS, Herman van Veen and Erik Satie.
Oud 11-10-2012, 12:15
Verwijderd
Your musical compatibility with Nirves is SUPER
Music you have in common includes Rome, Ulver, Godspeed You! Black Emperor, Joy Division and Bauhaus.
Oud 11-10-2012, 12:15
Verwijderd
hoe maak je een leren bank met kattenkots goed schoon, want de makelaar kom zo en de kat heeft de vloer en alles ondergekotst en ik ben alleen thuis.
Oud 11-10-2012, 12:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga denk ik ook eens een last.fm aanmaken. Geen idee of ik er wat mee ga doen, maar dat zie ik dan wel weer :')
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-10-2012, 12:16
Verwijderd
Citaat:
hoe maak je een leren bank met kattenkots goed schoon, want de makelaar kom zo en de kat heeft de vloer en alles ondergekotst en ik ben alleen thuis.


Ik weet het niet, sorry, maar ik moet wel hard lachen.
Oud 11-10-2012, 12:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hoe maak je een leren bank met kattenkots goed schoon, want de makelaar kom zo en de kat heeft de vloer en alles ondergekotst en ik ben alleen thuis.
Vochtige doek en boenen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-10-2012, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik ook eens een last.fm aanmaken. Geen idee of ik er wat mee ga doen, maar dat zie ik dan wel weer :')
Gewoon lekker scrobblen en na drie maanden kijken bij recommended artists
Oud 11-10-2012, 12:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gewoon lekker scrobblen en na drie maanden kijken bij recommended artists
Ik ga mijn best doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.