Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 23:06
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Hoi, Ik doe een ICT opleiding op het ROC regio college. We zaten in de les en hadden toevallig het hotmail password geraden van een klasgenoot en dat password is de hele klas door gegaan. Nu heeft er iemand onder dat email adres een mailtje naar onze decaan gestuurd met een tekst dat hij haar een hoer vond ofzo (weet eigenlijk niet precies wat er in stond) en verder zijn er nog een paar wazige mailtjes verstuurd naar andere mensen. Ik met 2 andere leerlingen hadden de antwoorden op die wazige mailtjes geforward (vanuit die gekraakte mailbox) naar klasgenoten omdat we het wel lollig vonden. (we wisten toen nog niet van het mailtje naar de decaan). Die geforwarde mailtjes zijn op de een of andere manier bij de directie terecht gekomen en daardoor werden wij er van verdacht dat we dat mailtje aan de decaan hebben gestuurd. Er kwam toen een gesprek met de directeur en die gaf ons allemaal een schorsing van 2 dagen. Die schorsing is nu al een paar dagen achter de rug. Wat gebeurde er vandaag ineens? Mijn mentor en die decaan kwamen in eens de les binnen wandelen en namen mij en de andere die die mailtjes hebben geforward mee. Die decaan was zeer hevig aan het flippen want wat blijkt: Ze heeft nu oook aangifte gedaan bij de politie en ze wil ons ook nog van school trappen en we moesten ook nog een contract tekenen voor goed gedrag op school. Het komt er dus op neer dat nadat we onze straf hebben gehad (schorsing) we nog eens een gestraft worden. (Politie verhoor en van school getrapt) Ik vind dit dus veel te ver gaan want het is begonnen als een geintje, wij hebben die mail niet gestuurd (kan iedereen uit de klas geweest zijn) en we zijn dus gestraft met 2 dagen schorsing maar dit mens weet dus gewoon niet van ophouden. We hebben geen zin om van school getrapt te worden HELP wat doen we hier tegen? (mentor helpt ook niet want die is volgens mij geen eens bewust van zijn eigen bestaan)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 23:27
cmoi
cmoi is offline
maybe het ip-adres in de header van het mailtje ?

zodat je weet van welke pc ut verstuurd is, en kan achterhalen wie het verstuurd heeft ?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:48
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
School heeft al onderzoek gedaan en het is vanaf school gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:51
Verwijderd
Moet je je op school niet inloggen met je eigen naam en pass? Dan zou je dus aan de hand van de tijd en de logboeken in systeembeheer kunnen achterhalen wie het gedaan heeft, toch? Ik hoop wel voor jullie dat ze fasoenlijk onderzoek gaan doen...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:36
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
LEUK IS ANDERRRRSSSSSSSSSSSS
(ken je dat van de radio?)

Waarom fuck je niet met meiden jongen?
Ik was er zowiezo niet aan begonnen.
Ik ga liever met klasgenoten kloten dan met leraren,maar je kunt altijd om getuigen zoeken of vragen.
Probeer je hele Fokin klas bij te halen als die flikkers tenminste om je geven.Maar volgens mij kom dat hier niet in holland voor(mietjusss).

En ze moeten bewijs hebben en die hebben ze niet julie worden alleen verdacht dus vind ik dat jullie niet geschorts mogen worden nadat ze bewijs hebben.




Met Vr MazzzzzzzzzzzZZzzzzeeLs


PeaCe
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:42
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
Tja, tis ook niet zo'n handige actie....maar jij kon nou eenmaal ook niet weten dat het hierop uit zou draaien...

verder, jah, als ze geen bewijs hebben dat jij dat mailtje naar die decaan ook heb gestuurt kunnen ze volgens mij erg weinig.
iedereen kan dat gedaan hebben.
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
LEUK IS ANDERRRRSSSSSSSSSSSS
(ken je dat van de radio?)

Waarom fuck je niet met meiden jongen?
Ik was er zowiezo niet aan begonnen.
Ik ga liever met klasgenoten kloten dan met leraren,maar je kunt altijd om getuigen zoeken of vragen.
Probeer je hele Fokin klas bij te halen als die flikkers tenminste om je geven.Maar volgens mij kom dat hier niet in holland voor(mietjusss).

En ze moeten bewijs hebben en die hebben ze niet julie worden alleen verdacht dus vind ik dat jullie niet geschorts mogen worden nadat ze bewijs hebben.




Met Vr MazzzzzzzzzzzZZzzzzeeLs


PeaCe
Ik zou zo zeggen: typ eens fatsoenlijk. Ik kan hier geen chocola van maken, het enige wat ik lees is een hoop gefuck (in verschillende spellingen)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:08
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
HEY MANNEKE DAT BEPAAL IK ZELFFF!

Ik vind dat way of write wel leuk.
Dus stfu oki?
Leuk is anderrrrrrrssssssssssss.

Met vr Mazzels
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
dan vind ik die persoon uit je klas die het wel heeft gedaan ook wel heel erg aso hoor! ik bedoel, die staan gewoon toe dat er een aanklacht tegen jullie wordt ingediend en dat je van school wordt gestuurd, terwijl hij/zij weet dat je het niet hebt gedaan!

wees dan zo flink om het toe te geven
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:30
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
Citaat:
linda85 schreef:
dan vind ik die persoon uit je klas die het wel heeft gedaan ook wel heel erg aso hoor! ik bedoel, die staan gewoon toe dat er een aanklacht tegen jullie wordt ingediend en dat je van school wordt gestuurd, terwijl hij/zij weet dat je het niet hebt gedaan!

wees dan zo flink om het toe te geven
k denk niet dat ze dat nu nog gaan doen...
ik bedoel, die mense die het dus niet gedaan hebben zijn nu al 2 dagen geschorst, das ook de schuld van de echte 'dader'. Die gaat nu echt niet meer ff zegge van, 'jah, ik heb het gedaan, maar ik vond het wel gemakkelijk dat jullie de schuld kregen..'... weinig kans...

maar dannog is het wel lullig.
k vin dat ze het meteen eerlijk hadden moeten zeggen toen jullie ervoor geschorst werden.
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:33
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
Was dit de eerste keer dat die decaan zo'n (soort) maitje kreeg eigenlijk? ik bedoel, zo moeilijk is het niet, je maakt even ergens een e-mail adress aan, (met valse gegevens natuurlijk) dan stuur je even een mailtje naar een paar leraren, t lijkt mij dat dat elke dag wel een keer gebeurt...
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:13
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Voor zo ver ik weet is het inderdaad de 1e keer. ben eigenlijk nog nooit met haar in aanraking gekomen en wist geen eens wie het was
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
CeeDeeTje schreef:
Voor zo ver ik weet is het inderdaad de 1e keer. ben eigenlijk nog nooit met haar in aanraking gekomen en wist geen eens wie het was
dies koel, nie eens wete wie je decaan is...
mja, mijn decaan is ook me mentrix, dus, tjeh, ik weet wel wie t is...

Maar t is idd behoorlijk lullig dat jij nu dubbel gestraft wordt voor iets wat je helemaal niet hebt gedaan!
En wat ik ook niet snap, is dat er net nu, nu dat wachtwoord door de klas is gegaan, zo'n maltje is verstuurd, en niet eerder, onder een ander mailadres.
Want het lijkt me niet dat er mensen zijn, die, nu ze het wachtwoord van een mailadres hebben van iemand uit je klas, ineens gaan bedenken, goh, laten we onze decaan een mailtje sturen dat ze een hoer is. Het lijkt me dat die personen al wel langer met zulke ideen in hun hoofd lopen, maar pas durven te mailen als ze het wachtwoord van een ander mailadres hebben

lekker duidelijke post weer
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:37
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:


dies koel, nie eens wete wie je decaan is...
mja, mijn decaan is ook me mentrix, dus, tjeh, ik weet wel wie t is...

Maar t is idd behoorlijk lullig dat jij nu dubbel gestraft wordt voor iets wat je helemaal niet hebt gedaan!
En wat ik ook niet snap, is dat er net nu, nu dat wachtwoord door de klas is gegaan, zo'n maltje is verstuurd, en niet eerder, onder een ander mailadres.
Want het lijkt me niet dat er mensen zijn, die, nu ze het wachtwoord van een mailadres hebben van iemand uit je klas, ineens gaan bedenken, goh, laten we onze decaan een mailtje sturen dat ze een hoer is. Het lijkt me dat die personen al wel langer met zulke ideen in hun hoofd lopen, maar pas durven te mailen als ze het wachtwoord van een ander mailadres hebben

lekker duidelijke post weer

jah, maar dan konden ze toch netzogoed onder een heel ander E-mailadres een mailtje sturen? gewoon bij je gegevens invullen dat je uit noorwegen komt en zeggen dat je 68 jaar oud ben, boeiend.. tis nie zo'n probleem volgens mij...
waarom zou je dan iemand anders z'n Emailadress gebruiken? wat ben je dan voor een konijn?
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Geraldine schreef:



jah, maar dan konden ze toch netzogoed onder een heel ander E-mailadres een mailtje sturen? gewoon bij je gegevens invullen dat je uit noorwegen komt en zeggen dat je 68 jaar oud ben, boeiend.. tis nie zo'n probleem volgens mij...
waarom zou je dan iemand anders z'n Emailadress gebruiken? wat ben je dan voor een konijn?
Dat bedoelde ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:04
Verwijderd
Het is allemaal de schuld van diegene die zo dom is om z'n password bekend te maken op de een of andere manier. Trouwens je kunt alles ontkennen...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Het is allemaal de schuld van diegene die zo dom is om z'n password bekend te maken op de een of andere manier. Trouwens je kunt alles ontkennen...
Citaat:
CeeDeeTje schreef:
We zaten in de les en hadden toevallig het hotmail password geraden van een klasgenoot en dat password is de hele klas door gegaan.
dus diegene heeft z'n password helemaal niet bekend gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef:




dus diegene heeft z'n password helemaal niet bekend gemaakt...
hij/zij heeft wel toegegeven dat het zijn wachtwoord was. Zoals morgan c. Hoax al zegt: je kunt ook blijven ontkennen dat dat jouw wachtwoord is en het iig meteen daarna veranderen. Dat laatste lijkt me nog 't belangrijkste.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
marianne22 schreef:


hij/zij heeft wel toegegeven dat het zijn wachtwoord was. Zoals morgan c. Hoax al zegt: je kunt ook blijven ontkennen dat dat jouw wachtwoord is en het iig meteen daarna veranderen. Dat laatste lijkt me nog 't belangrijkste.
Je kunt ook een niet te raden wachtwoord maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie BAng voor ruimtes, vooral de grote lucht
devilcat
71 09-04-2021 12:28
Seksualiteit ongewenste intimiteiten in de kleedkamer
mikeje
33 17-12-2011 22:05
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.