Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 11:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.
FYI: Niet iedereen geilt op goedkope sletten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:56
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
FYI: Niet iedereen geilt op goedkope sletten.



Daarnaast hadden we het over kleding, niet over het al dan niet sletterige gedrag van mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Daarnaast hadden we het over kleding, niet over het al dan niet sletterige gedrag van mensen.

ouwe ik dig megakorte rokjes en hoge hakken ook niet
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:46
Verwijderd
Zo een raadsel waar ik al 5 jaar mee zit opgelost!
Hoe kom je op het idee een meid, zonder enige ervaring op seksueel gebied een hoer/slet te noemen? Ze draagt hoge hakken.. echt hilarisch
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Zo een raadsel waar ik al 5 jaar mee zit opgelost!
Hoe kom je op het idee een meid, zonder enige ervaring op seksueel gebied een hoer/slet te noemen? Ze draagt hoge hakken.. echt hilarisch
iemand kan er heel sletterig uitzien zonder op seksueel gebied sletterig gedrag te vertonen, ja
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
iemand kan er heel sletterig uitzien zonder op seksueel gebied sletterig gedrag te vertonen, ja
Ik weet eigenlijk niet waarom ik op dit forum heb gereageerd, ik bedoel het waren gewoon een stel afgunstige (nee niet jaloers afgunstig) meiden. Ik bedoel ik mocht geen make-up dragen tot m'n 16e en daar heb ik me aan gehouden. En een paar mooie hakken kunnen echt wel onder een spijkerbroek of je bent wel heel bekrompen.:
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik op dit forum heb gereageerd, ik bedoel het waren gewoon een stel afgunstige (nee niet jaloers afgunstig) meiden. Ik bedoel ik mocht geen make-up dragen tot m'n 16e en daar heb ik me aan gehouden. En een paar mooie hakken kunnen echt wel onder een spijkerbroek of je bent wel heel bekrompen.:
geen idee waar jij het over hebt

ik zeg alleen dat eruitzien als een slet ook kan wanneer je 0 seksuele ervaring hebt

en niks mis met hoge hakken en ook niet met korte rokjes

alleen wel met een bepaald type hoge hak in combinatie met een bepaald type kort rokje

thats all
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:01
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Nou goed dan, ík vind het wel mooi, en met mij een groot percentage van de mannelijke populatie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:23
diveman
Avatar van diveman
diveman is offline
Citaat:
Nou goed dan, ík vind het wel mooi, en met mij een groot percentage van de mannelijke populatie.
dus iedere meid in een super kort rokje en met hoge hakken vindt je geil ? Dan is het een fetish. Dan gaat eht om het object de rok of de hakken.

Als je kijkt naar mooie meiden met kort rokje en hakken dan is het geen fetish maar kijk je gewoon naar een dame die er leuk uitziet!!

het is een klein detail maar maakt wel het verschil tussen wel of geen fetish
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:27
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Nee, het is geen fetish. Ik heb geen fetish. Ik kan van alles leuk vinden. Maar doorgaans is deze outfit, gecombineerd met een vrouw die er goed uitziet, een schot in de roos.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 01:37
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.

niet zo kortzichtig.. mischien vinden sommige mannen het ook wel lekker dat gevoel van nylon. Maar die goedkope hema pantys, jeezus. Zijn die dingen dan zo duur en jouw ex-vriendje zo cheap?
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 01:45
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Hellep!


Uh nee, mijn vriendje kickt op de gebruikelijke dingen (inderdaad rokjes en schoenen/laarzen met hakken, bloesjes met enige inkijk), maar echt een fetish heb ik nog niet kunnen ontdekken

laarzen met hakken is geen fetisj?

alle vrouwen die zo dol zijn op pumps en schoenen enzo. is dat geen fetisj?
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 10:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
laarzen met hakken is geen fetisj?
In zijn geval niet want hij vindt mij ook kei opwindend als ik geen hoge hakken draag.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
laarzen met hakken is geen fetisj?

alle vrouwen die zo dol zijn op pumps en schoenen enzo. is dat geen fetisj?
Alleen als het een seksueel gevoel is.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 12:56
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Fetisjisme is in de ruimste zin het genot beleven aan voorwerpen of rituelen. Dit hoeft niet per definitie seksueel genot te zijn, echter hiermee is het vaak wel verbonden. Wikiflavoured

Citaat:
Nee, het is geen fetish. Ik heb geen fetish. Ik kan van alles leuk vinden. Maar doorgaans is deze outfit, gecombineerd met een vrouw die er goed uitziet, een schot in de roos.
Ik redeneer toch andersom.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 00:10
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Alleen als het een seksueel gevoel is.
En zijn hoge hakken, pumps, sandaletten een beetje 'sex' voor vrouwen?
Of komt er echt 0,0 opwinding bij kijken?
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 10:28
Verwijderd
Citaat:
En zijn hoge hakken, pumps, sandaletten een beetje 'sex' voor vrouwen?
Of komt er echt 0,0 opwinding bij kijken?
Voor mij niet, maar er zijn er allicht die dat wél hebben. Met leuke hakken voel je je misschien wel vrouwelijker, maar dat is voor mij niet automatisch gelinkt aan seks.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn vriend met een luier Fetish,
TheGmailGuy
5 27-11-2015 14:36
Seksualiteit [Fetish] Voetbalschoenen
Ikke98
4 21-06-2014 12:50
Seksualiteit Fetishen
mariohelmes1990
1 26-05-2012 19:30
Seksualiteit Het fetish-topic
so much sushi
61 24-01-2006 18:26
Seksualiteit heb jij een fetish(of hoe je het ook schrijf)
Warsocket
153 08-08-2004 09:55
Seksualiteit Meiden: slecht gevoel bij fetish vriend?
carla-tje
19 30-05-2002 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.