Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 17:51
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
vroeger dacht ik echt dat maar heel weinig mensen aan de pillen zaten enzo maar als ik dat hier zo lees dan zijn dat er toch wel wat meer en ook dat iedereen zowat 4 keer per week blowt. zelf doe ik het al ander half jaar (blowen). in het begin was het iets van hoogstens 2keer per week, maar na een "ongelukje doe ik het nog maar 1 keer per maand ofzo.

*hoe vaak doen jullie het(blowen, pillen, waterpijp, pado enz..)
*en voel je dan niet de hele dag zo loom als een schildpad?
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 17:54
Griller
Griller is offline
blowen doe ik nu zo'n 8 keer per week .. 1 keer alcohol per week.
Voor de rest niks maar het is al veel minder als eerst..

Mja ik voel mij best wel loom maar ik doe het meestal voor het slapen en heb de volgende ochtend een grote dosis Vitamine C en heel veel zoets.. en dan s'middags flink sporten en dan ben ik wel wakker maar ik bval dan niet echt meer in slaap
__________________
Ik sta alleen!

Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:04
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
Citaat:
Griller schreef:
blowen doe ik nu zo'n 8 keer per week .. 1 keer alcohol per week.
Voor de rest niks maar het is al veel minder als eerst..

Mja ik voel mij best wel loom maar ik doe het meestal voor het slapen en heb de volgende ochtend een grote dosis Vitamine C en heel veel zoets.. en dan s'middags flink sporten en dan ben ik wel wakker maar ik bval dan niet echt meer in slaap
hmm 8keer per week voor iemand die 15 is.. best veel .. ik mag hopen dat je ouders het wete.... en waar haal jij je geld vandaan?
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:08
Griller
Griller is offline
Citaat:
G Funker schreef:


hmm 8keer per week voor iemand die 15 is.. best veel .. ik mag hopen dat je ouders het wete.... en waar haal jij je geld vandaan?
Ik weet het mijn ouders weten het gedeeltelijk.. niet dat ik het zo vaak doe en de wiet ... wij hebben planten dus het kost mij geen geld mzaar de vooraad is bijna op en dan stop ik volledig....
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:31
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
vorige zomervakantie deed ik het elke dag, blowen, waterpijp.

in het schooljaar eerst nog steeds vrij veel nu alleen nog in het weekend, maar ik ga het proberen te beperken tot 2 keer per maand ofzo, omdat het me bakken geld kost en omdat het gevoel saaier wordt.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:39
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm blowen 4/5 keer in de week en alcohol 3/4 keer in de week
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:57
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
blowen zo n 3 tot 6 keer per week....
als je een beetje goed ermee overweg kan kom je de dag wel door..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 18:58
Griller
Griller is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
blowen zo n 3 tot 6 keer per week....
als je een beetje goed ermee overweg kan kom je de dag wel door..
idd....
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 19:31
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
ik blow NIET
ik drink NIET

paddo's maximaal 1 keer per maand, maar meestal minder, hoewel ik het nu wel weer zo snel mogelijk wil doen zodat ik het 2 keer in de zomervakantie kan doen en ook een keer ervoor (tight schedule )
en verder...
vrij veel guarana om de dag door te komen en af en toe ephedra of Shiva Bhang.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:30
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
elke dag wel een joint (of 2), paddo`s moet bijzonder blijven dus x-treem weinig, geen alcohol en geen cigaretten
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:38
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
i get the picture.... maar wat hier schrijft is volgens mij toch wel een kleine groep hardcore smokers

oja nog een vraag
*waar blowen jullie vooral

ik doe het overal waar het chill is, en natuurlijk op een mooie zwoele zomer avond ergens in de duinen of op verlaten voetbal veld..... HEERLIJK GENIETEN VAN HET LEVEN
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 20:39
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
sorry guys zat weer ff op het profiel van me broer die hier boven is van mij
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:04
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
i get the picture.... maar wat hier schrijft is volgens mij toch wel een kleine groep hardcore smokers

oja nog een vraag
*waar blowen jullie vooral

ik doe het overal waar het chill is, en natuurlijk op een mooie zwoele zomer avond ergens in de duinen of op verlaten voetbal veld..... HEERLIJK GENIETEN VAN HET LEVEN
*voelt zich vereert, hardcore-smoker * ja overal waar het chill is idd
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:20
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
black angel schreef:


*voelt zich vereert, hardcore-smoker * ja overal waar het chill is idd
hehe ...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:19
Griller
Griller is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
i get the picture.... maar wat hier schrijft is volgens mij toch wel een kleine groep hardcore smokers

oja nog een vraag
*waar blowen jullie vooral

Dankje..... Ik doe het voornamelijk op mijn kamer of in het bos met vrienden ....
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:55
Klubbin
Klubbin is offline
Nou ik blow toch wel bijna elke elke dag.

Verder met speciale gelegenheden wil ik natuurlijk ook wel eens iets anders pakken. Op parties bijvoorbeeld gaat GHB, SOS of een pilletje er dan wel in.

Paddo's doe ik eens in de zoveel tijd, als ik er weer eens zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:21
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
G Funker schreef:
vroeger dacht ik echt dat maar heel weinig mensen aan de pillen zaten enzo maar als ik dat hier zo lees dan zijn dat er toch wel wat meer en ook dat iedereen zowat 4 keer per week blowt.

Verbaas je je daar echt over op een drugs & alcohol forum?!?

En ik doe het niet echt regelmatig, gewoon als ik er zin in heb, het komt wel zelden tot nooit voor dat ik een week helemaal nuchter ben (paar biertjes meegerekent).
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:11
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
momenteel blow ik niet, maar als ik het doe dan doe ik het nu zo'n 7 keer per week. Ik heb er de laatste tijd echter helemaal geen zin meer in omdat ik vind dat ik er minder goed door functioneer en zo dus energie en tijd verspil!

Zuipen: 1 x in de week.

Andere dingen: alleen echt zwaar incidenteel, paddo's, salvia, lachgas, cactussen, en dergelijken elk jaar iets proberen een keer. (je zal uit mijn verhalen anders verwachten, maar jah, als ik het doe dan zorg ik dat ik hard ga!!!!!! Vanaf mijn 14e gebruik ik alle natuurlijke spullen, eerst zeer vaak, nu bijna nooit meer, maar tel maar op hoe vaak ik zwaar hard ben gegaan hahaha.)
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2002, 22:12
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
en ik zal erbij zeggen dat ik door paddo's weed of andere producten nog niooit schade heb ondervonden maar wel van die klote alcohol!! maar jah, alcohol heef took goede eigenschappen die ik wil voelen, maat houden is moeilijk maar ik krijg steeds meer zelfdiscipline.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:30
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
uhm drinken heel af en toe...
pillen onderhand wekelijks...
blowen heel af en toe...
sigaretten vooral op stap eigenlijk kep dr doordeweeks geen behoefte aan dus blijf dr ook gewoon vanaf...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
drinken ongeveer 1 keer in de 3 weken, blowen, 2 keer per maand ongeveer. ik blow innet park, of gewoon in de stad.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 17:42
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
blowen bijna iedere dag, tverschilt ook, op vrijdag & zaterdag meestal veel meer joints dan door de week
schijven heb ik pas 2 keer gedaan, en daar wil ik ook niet mee overdrijven (laat zeggen, een keer in de 2 maanden ofzo)
paddo's, ongeveer 1 keer per maand, vind ze niet erg lekker.. blerg
sigaretten, als ik geen joint rook rook ik wel een sigaret, het is meer een vervanger geworden.. soms heb ik gewoon zin in een sigaret..
alcohol, ieder weekend, soms door de week een paar pilsjes, maar ik drink liever niet teveel.. als ik uitga probeer ik juist minder alcohol te drinken en koop ik liever cola of bitter lemon
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:43
G Funker
Avatar van G Funker
G Funker is offline
Citaat:
]{ing schreef:
blowen bijna iedere dag, tverschilt ook, op vrijdag & zaterdag meestal veel meer joints dan door de week
schijven heb ik pas 2 keer gedaan, en daar wil ik ook niet mee overdrijven (laat zeggen, een keer in de 2 maanden ofzo)
paddo's, ongeveer 1 keer per maand, vind ze niet erg lekker.. blerg
sigaretten, als ik geen joint rook rook ik wel een sigaret, het is meer een vervanger geworden.. soms heb ik gewoon zin in een sigaret..
alcohol, ieder weekend, soms door de week een paar pilsjes, maar ik drink liever niet teveel.. als ik uitga probeer ik juist minder alcohol te drinken en koop ik liever cola of bitter lemon
wat zijn schijven?
__________________
wanneer ben je twee vrienden die elkaar niet elke dag hoeven te zien en wanneer ben je geen vrienden meer
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:58
basje!
basje! is offline
blowen:te vaak. maar niet heel vaak. maar toch té vaak. pillen enz. doe ik nie zo aan.
en ja we zijn de hele dag (en nacht) zo loom als een schildpad, en andere bijverschijnselen, maar dat hebbik er voor over.
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:21
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
G Funker schreef:
wat zijn schijven?
xtc
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe vaak zie jij je vriend/vriendin?
waves
55 21-01-2005 14:29
Seksualiteit Randjesfietsen: hoe vaak?
carla-tje
29 16-06-2004 15:04
Liefde & Relatie hoe vaak zie jij je vriend(in)?
probeer
81 02-02-2004 16:52
Games [D&D] Hoe vaak mag je een skill gebruiken?
Koning
3 13-01-2004 12:06
Liefde & Relatie Hoe vaak ruzie?
Me_Myself_and_I
25 16-10-2002 13:52
Seksualiteit Hoe vaak doe je het met je vriend(in)
*Marieke*
32 03-07-2002 10:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.