Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 14:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sensual schreef op 02-07-2004 @ 14:55 :
Heb gisteren een smsje gestuurd naar een vriend. Maar waarom reageert hij niet? Zou ik iets verkeerds hebben gedaan? Misschien, ik zou alleen niet weten wat.. Ja, ik kan wel honderd redenen verzinnen waarom hij niks terug stuurt. Maar zo is hij normaal niet. Zou ik dan toch iets verkeerds gedaan hebben? Hmm, mannen..
Misschien is het smsje niet aangekomen, misschien weet hij niet wat hij terug moet sturen, misschien is zijn beltegoed op, misschien heeft ie het zo druk dat hij op het moment van lezen dacht: ik stuur straks wel terug en is dat toen vergeten...

Zonde om meteen aan jezelf te gaan twijfelen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 02-07-2004, 14:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Morgen naar m'n vriend. Zin hem weer te zien. We gaan naar de film . Ladykillers . Lijkt me erg leuke film. En dan afscheid nemen. Hopelijk kan het met een lach.
En nu heb ik honger en ga ik maar snel zo naar huis om een tosti te maken en de laatste taart opeten .

Net ff gespeeld met de nieuwe videocamera . Net zoeen als eerst, maar dan kleiner. Verder heeft m'n vader echt zoveel spullen gekocht . Spullen die je nodig zou kunnen hebben als je 6 weken de jungle intrekt , maar ja, zo is m'n vader, overvoorbereid. Ik ben benieuwd hoeveel van die spullen we daadwerkelijk zullen gebruiken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-07-2004, 14:55
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-07-2004 @ 15:38 :
Misschien is het smsje niet aangekomen, misschien weet hij niet wat hij terug moet sturen, misschien is zijn beltegoed op, misschien heeft ie het zo druk dat hij op het moment van lezen dacht: ik stuur straks wel terug en is dat toen vergeten...

Zonde om meteen aan jezelf te gaan twijfelen ...
Ja, ik weet het. Zo had ik zelf ook al heel wat redenen verzonnen. Het lukt me alleen niet om ze te geloven..
Oud 02-07-2004, 15:12
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
ze deed het weer... !!!! spreek dan gewoon niks af trut..
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 02-07-2004, 15:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
HAHAHAHA! Fysiologie binnen! Gewoon een 7,5... Ik ben echt zo trots op mezelf
Nu heb ik m'n propedeuse...
__________________
Tsja
Oud 02-07-2004, 15:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hij zei dat ik lief was...*zwijmel*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-07-2004, 15:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 02-07-2004 @ 16:50 :
Hij zei dat ik lief was...*zwijmel*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-07-2004, 15:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ze is ein-de-lijk weg hier thuis..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-07-2004, 16:04
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-07-2004 @ 16:56 :
Ze is ein-de-lijk weg hier thuis..
Dus tijd om aan jezelf te werken!
Oud 02-07-2004, 16:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2004 @ 16:23 :
HAHAHAHA! Fysiologie binnen! Gewoon een 7,5... Ik ben echt zo trots op mezelf
Nu heb ik m'n propedeuse...
YEEEEEEEEEE gefeliciteerd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-07-2004, 16:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-07-2004 @ 16:23 :
HAHAHAHA! Fysiologie binnen! Gewoon een 7,5... Ik ben echt zo trots op mezelf
Nu heb ik m'n propedeuse...
*springt gat in de lucht*
HOI HOI HOI HOI HOI
goedzow!
Oud 02-07-2004, 16:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Soms, heel soms, vraag ik me af waar ik het idiote idee vandaan heb gehaald dat (bijv.) de hele wereld zou kunnen vergaan als ik een confrontatie aanga..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 02-07-2004, 17:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Tjeez, net 3 heel intensieve/fijne dagen met mn klas gehad, biografieweek. Iedereen uit de klas(+klassenbiografie) besproken en dat was heel goed voor onze (toch al sterke) band. Veel geleerd over iedereen en heel veel gelachen. Ik merk echt dat ik van die groep hou, ga een aantal mensen erg missen maar heb genoeg mooie herinneringen aan de 12 jaar dat we bij elkaar in de klas zaten.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-07-2004, 17:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
KIM! Je inbox.
__________________
Oud 02-07-2004, 18:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-07-2004 @ 18:59 :
KIM! Je inbox.
Excusez-moi. (Ik pleit voor grotere inboxen voor fb's. Hoe kan ik nou goed communiceren zo? )
__________________
Drie.
Oud 02-07-2004, 18:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 02-07-2004 @ 19:04 :
Excusez-moi. (Ik pleit voor grotere inboxen voor fb's. Hoe kan ik nou goed communiceren zo? )
Jij kunt gewoon niks weggooien.
__________________
Oud 02-07-2004, 20:03
Verwijderd
Ze zijn gek geworden. Volslagen idioot. Ze gaan mijn oma opereren. Mijn oma, die haar hele leven al hartklachten heeft. Wiens hartkleppen vervangen moeten worden. 3 van de 4 hartkleppen. Mijn oma, die ik in een jaar tijd heb zien veranderen van een sterke vrouw die alles aankon, voor iedereen klaarstond, uren in de keuken stond en de meest fantastische dingen bereidde, naar een klein vermoeid vrouwtje voor wie eigenlijk wat bezoek al teveel is. Het is toch niet te geloven. Ze blijft daar, in Nieuwegein, waar ze lag voor onderzoeken. Waar ze een hartstilstand kreeg. Ze zijn gek geworden. Helemaal gestoord. Echt. Ik snap dit gewoon écht niet.
En ik weet ook niet of ik boos of verdrietig moet zijn hierom.
Oud 02-07-2004, 20:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Mushu schreef op 02-07-2004 @ 21:03 :
*knip*
*knuffelt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-07-2004, 20:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Voor het eerst in een jaar ofzo, weer eens wat afgesproken met een jongen..Ik wou dat ik gelovig was, zodat ik tot god kon bidden of Hij het deze keer goed zou willen laten lopen..Ik vertrouw hem wel, toch wil ik hem niet vertrouwen omdat ik bang ben dat dat vertrouwen weer geschaad gaat worden..Jeetje ik wou dat ik er met iemand over kon praten.. Met D. zou wel wat zijn, maar ja zíj heeft vakantie..7 weken zonder haar was toch iets te hoog gegrepen. Ik wou dat ik toch een afspraak had gemaakt met de 'vervanger'. Ze zei wel dat ik altijd mocht bellen als ik toch een afspraak wilde, maar dat doe ik toch niet. Daar ben ik te schijterig voor. Hoezo ik kan niets goed doen...*zucht* Ik wou dat ik een normaal leven kon hebben.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-07-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 02-07-2004 @ 21:40 :
*knuffelt*
dank
Oud 02-07-2004, 21:41
treintje
Avatar van treintje
treintje is offline
Maak je nou niet zo druk doos, het komt allemaal goed.
__________________
Een trein op een verkeerd spoor zal nooit het juiste eindstation halen.
Oud 02-07-2004, 22:50
Verwijderd
Opgelucht en blij
Oud 03-07-2004, 09:14
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-07-2004 @ 19:10 :
Jij kunt gewoon niks weggooien.
Geen wonder dat 'ie vol raakt als drie mensen tegelijkertijd
gaan pm'en, waarvan twee over hetzelfde.

Marcade is gek en doet via mij de groetjes aan Leonoor (beter nooit dan laat ), vanmiddag vindt er kanibalisme oid plaats
in het verre oosten van Nederland (topografie is nooit mijn sterkste kant geweest), en het regent erg hard.

Forumperikelen.

En serieus; mijn oma is hier, mijn broer kan niet komen, ik heb
nog steeds redelijk wat jeuk, en ga zometeen schoonmaken.

*ademtuit*
__________________
Drie.
Oud 03-07-2004, 09:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 03-07-2004 @ 10:14 :
Geen wonder dat 'ie vol raakt als drie mensen tegelijkertijd
gaan pm'en, waarvan twee over hetzelfde.

Marcade is gek en doet via mij de groetjes aan Leonoor (beter nooit dan laat ), vanmiddag vindt er kanibalisme oid plaats
in het verre oosten van Nederland (topografie is nooit mijn sterkste kant geweest), en het regent erg hard.

Forumperikelen.

En serieus; mijn oma is hier, mijn broer kan niet komen, ik heb
nog steeds redelijk wat jeuk, en ga zometeen schoonmaken.

*ademtuit*
Iets minder verre oosten dan hier.

*hoopt dat het mooi weer word*
__________________
Oud 03-07-2004, 09:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De inbox van deze gebruiker is momenteel vol, en kan geen nieuwe berichten meer ontvangen totdat hij of zij hem opschoont. Deze persoon is via email op de hoogte gesteld. Probeer het op een later tijdstip nog eens.

AAAhhhhhhhh
Oud 03-07-2004, 12:07
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik vind het echt wel heel erg, en ik begrijp dat je dr zo mee zit, maar ik ben nou eenmaal een egoistische trut, en ik zal ook niet weten hoe het voelt, maar waarom gaat alles nu over dat? ik word er gek van, zijn er nog wel andere dingen die ook belangrijk zijn?
Oud 03-07-2004, 12:25
zus
Avatar van zus
zus is offline
Wat haat ik me vader zeg, nog effe en ik kom niet meer in de buurt van hem.. Heeft ie nou niet door wat hij doet? Het kan dan wel een verwend nest zijn geweest, maar dat is geen reden om zo te doen..IK HAAT HEM IK HAAT HEM en zo kan ik nog wel even doorgaan..

Wat doe ik nou verkeerd? Ik snap er niks meer van, en precies nu ik niemand kan bereiken, gaat ie nog stommer doen..Ik ga zo weg..en ik kom niet meer in de huiskamer..Hoe kan hij me dit nou aandoen? Hij weet hoe ik ben..maar nee altijd me broertje, en nooit ik..Bleghhh
__________________
Dare to fly!
Oud 03-07-2004, 12:27
Verwijderd
Het lijkt net of ik ongelukken e.d. opzoek...en volgens mij heb ik een beschermengel...en mijn vriend ook...we leven nog steeds

We rijden op de snelweg en opeens staat er een auto voor ons met de koplichten naar ons toe...hij draait rond, knalt tegen de vangrail, draait verder rond...op onze baan en er zit nog een auto naast ons. Mijn vriend weet hem net te ontwijken, en raakt ook bijna de auto naast ons die ons eerst uitmaakt voor debiel ofzo, maar hopelijk later doorhad waarom we hem bijna omverduwden

De auto (een BMW) ziet er nogal kapot uit en ik hoop dat het goed gaat met de bestuurder...hij staat nu achterstevoren midden op de snelweg en er komen veel auto's aan en het is noodweer. Ik ben zo blij dat we niet tegen hem opgeknald zijn...ik bel gelijk 112 en voel de adrenaline...ik beef over mijn hele lichaam...alweer bijna...
Oud 03-07-2004, 13:03
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben vanochtend even de stad in geweest met mijn moeder. Was leuk, maar wel heel vermoeiend. Heb een nieuwe zwarte broek en een blauw vestje gekocht. Alle twee hartstikke leuk. Is lang geleden dat ik wat nieuwe kleren had gekocht. Hield het ook maar een paar winkels vol. Maar dat geeft niet, toen zijn we gewoon naar huis gegaan. Had het helemaal gehad. Hij heeft me vannacht eindelijk een smsje terug gestuurd.. Om kwart over twee. Was nog wakker en heb dus iets terug gestuurd. Krijg ik alleen weer niks terug. Snap het allemaal niet meer. Mannen..
Oud 03-07-2004, 13:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik moet hem zien vandaag...het moet gewoon. Hij belde me toenstraks wakker, maar dat maakte me niet uit, want voor hem heb ik dat wel over..hmm
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-07-2004, 14:36
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
hmmz khoor net dat een van mijn weinige vriendinnen met iemand anders is gaan stappen...zonder mij te vragen...opzich best wel klote...nu voel ik me ook weer helemaal down.... ik weet hoe makkelijk ze mensen laat vallen... ik voel me nu net zo weer alleen..... en me ex doet weer irritant..kwou dat ie me gewoon met rust liet en ik eidelijk weer es niet zo alleen was..gwoon vrienden om me heen en een vriend bijvoorbeeld OMG eigenijk wel te triest gwoon dit.... ...... altijd komt het op het zelfde neer..naja binnenkort ga ik toch llkr naar concerten enzo dus... dan ben ik zkr wel weer blij...magk toch hope
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 03-07-2004, 15:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Net toen alles goed leek te komen, komt er zo iets.. Ik kan haar toch niet zomaar laten gaan. Waarom wil ze niet gewoon begrijpen dat ik om haar geef..ik kan dit niet aan, ik ga er aan onderdoor als zij er niet meer zal zijn...ik wil haar niet loslaten..*huilt* ik kán haar niet loslaten, het is alleen zo spijtig dat ze het zelf niet ziet..ik kan het niet zomaar laten komen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-07-2004, 15:21
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
*knufft nijn*





fragile smile...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 03-07-2004, 16:03
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
'k Dacht dat ik hier nooit iets zou plaatsen wat te persoonlijk zou zijn en over mijn echte gevoel zou gaan. Maar nu toch.

Maar nu, ik voel me zo ontzettend klote. Heb het laatste jaar (schooljaar) heel veel dingen meegemaakt die me ontzettend geraakt hebben. (zus in het ziekenhuis, oom die zelfmoord heeft geprobeerd te plegen en z'n leven weer van voren af aan moest beginnen, 2 vriendinnen met eetproblemen, vriendin met probleem thuis etc.)
Allemaal dingen die meerdere hier ook meegemaakt hebben. Op dit moment ligt een hele goeie vriendin ook in het ziekenhuis en ik weet helemaal niet meer wat ik met mezelf aanmoet.. Voel me depressief, hele dag kutzin, wil niks meer doen. Ik vind mezelf ontzettend lelijk en dik (ben veel aangekomen door de pil) en ik heb geen zin in sociaal contact.
Ik ben net klaar met mijn proefwerkweek, het is allemaal netjes gegaan, misschien dat ik daar nu zo moe van ben, ik weet het ook allemaal niet.
Nou lag ik laatst te huilen in bed, kwam mijn moeder naar me toe en zei dat we anders maar eens professionele hulp moeten gaan zoeken (ik heb deze 'symptomen' al langer), maar persoonlijk denk ik niet dat het echt helpt.
Ik weet het ook allemaal niet meer.. heb in ieder geval mijn hart even kunnen luchten hier..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 03-07-2004, 17:09
Verwijderd
Ik ben zo moe...'k vraag me af of het nou werkelijk van gister komt of ergens anders vandaan... Maar goed, ik heb vakantie en als ik wil slapen, dan kan ik slapen, dus dat scheelt. Tijdens het uitzoeken van muziek voor trouwen dus in slaap gevallen en toen vier uur geslapen...en dat terwijl ik ook al een vrij lange nacht had gehad...maar goed...ik zou zo weer in slaap kunnen vallen. Ach, als het van gister komt: het was het wel waard, dus het geeft niet.

Vraagt zich af hoe de meeting tussen twee mensen vandaag verloopt/is verlopen. En ik hoop dat er vanavond toch nog wat leuks op tv is...

Citaat:
Sitia schreef op 03-07-2004 @ 17:03 :
Nou lag ik laatst te huilen in bed, kwam mijn moeder naar me toe en zei dat we anders maar eens professionele hulp moeten gaan zoeken (ik heb deze 'symptomen' al langer), maar persoonlijk denk ik niet dat het echt helpt.
Ik weet het ook allemaal niet meer.. heb in ieder geval mijn hart even kunnen luchten hier..
Waarom zou professionele hulp niet helpen? Als je er al langer last van hebt, dan is het waarschijnlijk iig iets dat niet vanzelf over gaat, toch? Of je moet (nog) langer afwachten, maar wil je dat ook? Waarom niet gewoon proberen? En/of praat er met je ouders over, als je dat niet al doet. En natuurlijk kun je hier ook posten, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat je er irl over kunt praten (en dat ook doet). Sterkte iig. (})
Oud 03-07-2004, 18:34
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Auw
auw
auw!.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 03-07-2004, 19:20
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-07-2004 @ 20:07 :
nou, jesus!
Neem die fucking telefoon nou eens op! Ik regel vanalles, breek elke regel die er bestaat, maar mevrouw neemt niet eens dr telefoon op.
Ja, en ik weet dat je er nu voor je(andere) vriendin moet zijn.

Maar mijn hele weekend is verpest.
Wish that there was something I could do for you...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 03-07-2004, 19:21
Verwijderd
ik vreet mezelf nog eens de dood in....
Oud 03-07-2004, 20:15
Verwijderd
Waarom is hij er niet, net nu ik hem nodig heb. Hij is heftig in gesprek, nou fijn... De hele nacht wakker gelegen, zal ik het vertellen, en besloten het te doen. En nu, pff waarom nou net vandaag
Oud 03-07-2004, 20:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gosh, ik heb zere benen.

Saai avondje met saai bezoek. Dan maar hier nog ff vervelend.
__________________
Oud 03-07-2004, 21:19
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
I'm like a bird gone south.
Don't know just what I'll find
But I'm findin' out.

'Cause there is a place on the horizon
where it hardly ever rains
the sun is always shining
Freedom is it's name

¤ilse de lange--> flying solo¤

mooie tekst... moes ik ff kwijt...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 03-07-2004, 21:36
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 03-07-2004 @ 22:19 :
mooie tekst... moes ik ff kwijt...
ander topic , maar ach...

ontopic:

Bijna niet thuis de laatste dagen Morgen ook heel de dag werken :/
Oud 03-07-2004, 22:16
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 03-07-2004 @ 22:36 :
ander topic , maar ach...

ontopic:

Bijna niet thuis de laatste dagen Morgen ook heel de dag werken :/
ja sorry.. kwam ik ook achter toen ik op 'verstuur reply" klikte...
ff niet aan gedacht...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 03-07-2004, 22:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aargh!! We gaan morgen niet zeilen (met windkracht 6 lig je vaker in het water dan dat je op de boot bent)...maar we gaan nu naar de bios. wat moet ik nu doen? aargh..stel je nou voor..hmm wat haal ik in mn hoofd
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 03-07-2004, 22:39
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 03-07-2004 @ 23:33 :
Aargh!! We gaan morgen niet zeilen (met windkracht 6 lig je vaker in het water dan dat je op de boot bent)...maar we gaan nu naar de bios. wat moet ik nu doen? aargh..stel je nou
voor..hmm wat haal ik in mn hoofd
Motto: Niet denken maar doen!

komt goed..gewoon even lekker genieten..
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 04-07-2004, 09:29
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik zat een paar dagen geleden in het ziekenhuis komt er een klein meisje met moeder de wachtkamer binnen. Hoor ik dat meisje tegen haar moeder zeggen: wat heeft dat meisje aan haar handen. Ze kroop helemaal weg en was gewoon bang voor me. Bang voor mij. Zo eng ben ik toch niet? Ze bedoelde het vast niet zo, ze besefte waarschijnlijk niet eens wat ze zei. Maar het stak. Ik kan er toch ook niets aan doen..
Oud 04-07-2004, 09:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Er is niets heerlijker dan zondagochtend duf achter de computer zitten. Geen gezeik en gezeur van huisgenoten (nou ja, familie is het eigenlijk ) en alleen de geluiden van het huis en buiten.

Ik heb besloten dat ik echt mijn kledingkast op moet ruimen. Als alles gewassen is, past het er gewoon niet in. Eigenlijk heb ik een hekel eraan, dingen aanpassen en dan wel of niet in de kast houden. Maar het moet.

Vanavond voetbal, een film of naar vrienden. Wat moet ik nou kiezen?
__________________
Oud 04-07-2004, 10:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik droomde iets heel stoms..Ik was met een vriendin in een kledingwinkel, en ik ging een rok passen, en hij zat perfect..Toen ik uit het pashokje kwam, zei ze tegen me, misschien moet je toch maar een maatje groter proberen want deze zit wel erg strak..Dus ik vroeg vind je me dik? En zij zei; ja best wel..dus ik sloeg aan het twijfelen en vroeg het steeds opnieuw...

Nu ik wakker ben weet ik dat dit iets moet betekenen. Ze vind me vast echt dik, en waarschijnlijk ben ik dat dan ook..Ik voel me zo ontzettend onzeker! 'k Moet meteen gaan afvallen, maar eigenlijk wil ik dat niet weer, want de vorige keer ben ik echt door een hel gegaan (ik viel steeds flauw en had geen energie meer e.d.)..Hm, maar misschien heeft ze wel gelijk, misschien ben ik wel te dik? Ik droom het heus niet voor niets..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-07-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 04-07-2004 @ 11:43 :
Nu ik wakker ben weet ik dat dit iets moet betekenen. Ze vind me vast echt dik, en waarschijnlijk ben ik dat dan ook..
Of jij denk dat ze je dik vindt, omdat je jezelf dik vindt (of iig, denkt dat je dat bent) ik denk dat dat het eerder is.
Oud 04-07-2004, 12:29
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Mijn hoofd is zo vol, dat ik zelfs met maar vier uur slaap, geen rust kan vinden. Net heb ik een ontzettend lang iets getypt voor de LJH, om het dan toch maar op m'n LJ te dumpen, maar er zitten nog zoveel meer dubbele kanten en gevoelens aan...

Als ik een wens mocht en kon doen...
__________________
Drie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.