Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2014, 13:35
Verwijderd
Iemand hier die er al mee gewerkt heeft of verstand over heeft?

Ik zit niet (nog niet) aan mijn auto te denken, maar ik heb iets van kunststof dat ik een andere kleur wil geven, maar wat niet geverfd/gespoten mag worden en toen vroeg ik me af of er niets was dat ook weer te verwijderen zou zijn. En ja, dat ken ik ook, folie voor auto's ^^

Hoeveel kost zoiets, houden ze misschien kleine stukken over waar ik naar kan vragen, hoe werkt dat spul (je gebruikt een föhn, ja, maar ja), is dat dikke ellende, pakt het op kunststof of heeft iemand misschien een ander idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2014, 00:46
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Volgens mij is het best nog wel lastig om dat netjes zelf te doen. Ik heb twee hele auto's beplakt met plakplastic. Dat is er niet voor ontworpen (qua flexibiliteit; het materiaal zelf ging er prima af nadien) en dat was best een heel gedoe. Geen idee wat de prijzen zijn voor losse onderdelen, een kleine auto in het geheel kost rond de 1000 euro.

Maar je hebt tegenwoordig ook Plasti Dip. Dat is een verwijderbare rubberen coating wat je gewoon met een spuitbus erop kunt aanbrengen. Diverse Carbage Run-teams hebben daar hun hele auto mee bespoten, en genoeg lui die het gebruiken om bijv. hun velgen tijdelijk een ander kleurtje te geven.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 01:10
Verwijderd
Het is iig stukken kleiner dan een auto Maar die Plasti dip klinkt wel interessant, ook voor andere projecten ^^
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 08:53
Verwijderd
Ha, ik heb vandaag aan een gast gevraagd of hij het kende, hij heeft het op zijn velgen Lijkt me ideaal. Goeie tip KIET
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 12:23
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Laat maar even weten of dat spul een beetje werkt Wij hadden het destijds overwogen voor onze Run-auto, maar om er een hele (grote) auto mee te doen bleek nog redelijk prijzig
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 12:34
Verwijderd
Hij zei dat hij het er aan het begin van de winter had opgespoten en het zag er nog goed uit (voelde ook goed). Zei wel dat je moest opletten met beschadigingen, want dat je het dan zo los trok (dat was te zien aan de andere kant). 4 bussen voor 80 euro (mat zwart), maar ik dacht ze online te zien voor iets van 12 euro.

Zal straks even kijken of ik er een foto van kan maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.