Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 21:30
Otnemem
Otnemem is offline
Pff. Ik voel me echt genaaid :/

Meteen ook hierbij geen zin meer om de ds te spelen.

Wat als ik een nieuwe haal en heeft weer zo'n kuttig gebrek?

Pff. Please vertel me dat Intertoys geld terug geeft als het niet goed werkt?

Of in ieder geval laat ruilen tegen iets anders? :/
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2005, 22:06
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Overdrijven is ook een vak.
__________________
I believe we are destined, bound to survive against all odds
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 11-03-2005 @ 22:30 :
Pff. Ik voel me echt genaaid :/

Meteen ook hierbij geen zin meer om de ds te spelen.

Wat als ik een nieuwe haal en heeft weer zo'n kuttig gebrek?

Pff. Please vertel me dat Intertoys geld terug geeft als het niet goed werkt?

Of in ieder geval laat ruilen tegen iets anders? :/
Lul nou niet joh.
Als je weet waar je het over hebt weet je dat Pixel Perfect nog niet bestaat ( zonder dode pixels dus ) en dat meeste fabrikanten een scherm met 1 dode pixel niet uit de productie halen.
Ook kom het niet door vallen of whatever en komen er niet meer bij. Dus je hoeft neit te zeiken dat je hem nooit laat vallen.
En je kan hem bij Nintendo gewoon ruilen als je goed had gekeken. Geld terug weet ik niet, een DS zonder dode pixel krijg je iig wel terug.
En de PSP kan je niet ruilen als je een dode pixel hebt en als je daar een dode pixel hebt is dat stukken kutter omdat de PSP natuurlijk om graphics draait.

Je moet echt niet zo overdrijven. Nintendo doet er alles aan om er zoveel mogelijk service voor te lenen.


Verder heb ik gister voor ut eerst kunnen multiplayeren. Ging zwaar relaxed. Goed bereik enzo. Alleen heeft WarioWare geen multi, heb je voor Metroid twee game cassetes nodig en ik heb de demo niet gehad en dus konden we alleen Mario spelen. Was wel grappig die star hunt, lijkt me alleen een beetje vermakelijk met 4 man. Na 5 minuten waren wij er iig op uit gekeken.

Uit een speech van Iwata:

- Nintendo creert gratis WiFi voor de Nintendo DS, ga naar een plaats met WiFi ondersteuning, zoals een cafe, of je eigen WiFi modem, en speel tegen iedereen
- Animal Crossing DS wordt ontwikkeld om WiFi te ondersteunen
- Iwata demonstreerde ook even Mario Kart, met 8 spelers over een Local Area Network

Er word gezegd dat er dit jaar al online games gaan komen. Mooi nieuws dus.

Metroid Prime reclames zijn in Amerika al op de tv en ik neem dus aan dat ie dus vroeger komt dan verwacht ( nu word 22 aug. verwacht, maar beetje vroeg voor reclame dan al ).

Ook komt er een Full Metal Alchemist fighting game uit deze zomer in Japan. Maar die zuzllen wij vast nooit zien, maar als ut een arcade fighter is, is het nog wel te overleven.

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 10:17
Verwijderd
Ik heb t niet meer zo op portables.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:22
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Full Metal Alchemist komt denk ik wel in Amerika uit, want de serie is wel op Cartoon Network uitgezonden. Dus ik denk dat Bandai daar wel brood in ziet, ook laatste RPG voor de PS2 van FMA was ook uitgebracht in USA. Dus misschien hoop dat je toch aan een engelse versie kan komen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:40
Otnemem
Otnemem is offline
Ik lul niet : |

Gewoon kut service van Nintendo, ach ja, ze maken het goed met de nieuwe Legend Of Zelda trailer.

Maar toch, wat als ik nou deze DS inruil voor een nieuwe...wat als die na enige tijd WEER hetzelfde probleem heeft? Hoog mogelijk.

En die Metroid demo is zwaar kut
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:26
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Het dode pixeltje is erg irritant inderdaad. Ik heb zelf een Tungsten E, handheld pda. Daar zit je constant met een pennetje op het beeldscherm. De rechterkant van het scherm (scrollbar) heeft ook een aantal dode pixeltjes.
Had hij in het begin nog niet. Opgestuurt. gefixed. Na een maandje hetzelfde! weer dode pixeltjes. Maar het is gelukkig maar 9% van het totale beeldscherm. Een deel van het scrolbar gebied.

Zo'n touchscreen is dus eigenlijk wel een leuk idee (input en output tegelijk) maar het verhoogt niet de langdurigheid van de handheld. Maar ik denk dat je er gewoon aan gewend moet raken. Dat 1 pixeltje het niet doet is in het begint idd erg irritant, maar later stoor je je er niet meer aan. Ik koop misschien ook wel een nintendo ds. Ik kan ook gewoon nog werken met mijn pda.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 12-03-2005 @ 14:40 :
Ik lul niet : |

Gewoon kut service van Nintendo, ach ja, ze maken het goed met de nieuwe Legend Of Zelda trailer.

Maar toch, wat als ik nou deze DS inruil voor een nieuwe...wat als die na enige tijd WEER hetzelfde probleem heeft? Hoog mogelijk.

En die Metroid demo is zwaar kut
Gast zo'n dode pixel komt niet "ineens". Die zit er gewoon of die zit er niet. Je kan, als je een dode pixel hebt, je DS gewoon omruilen. Dus ik weet niet waarom je dat dan een kut service noemt, want vaak bij PC schermen (en PSP volgens mij ook) moet je er meerdere hebben en die moeten dan meestal ook nog binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen. Dus wat mij betreft is die service van Nintendo best wel ok ! (En als je dan toch eentje krijgt met alweer een dode pixel, dan ruil je hem toch weer om )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:59
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Een dode pixel kan toch wel opeens komen?
Zelfde als wat met mijn pda is gebeurt, gefixed maar na een tijdje komt het gewoon weer. Sommige gebieden op het beeldscherm gaan snel stuk of zijn zwak. En het moet toch tegen een stootje kunnen? Dat doe je er toch mee?(Beetje met pennetje op drukken)Maar verder niks.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Robo schreef op 12-03-2005 @ 10:56 :
lulverhaal
kerel, je betaald 150 euro voor een apparaat. dan mag je er op rekenen dat-ie t feilloos doet, en godzijdank heb je daar ook recht op. Als ze alles aan service zouden doen, zouden ze geen fouten maken, hoeveel excuses er ook voor te bedenken zijn. Het is gewoon een apparaat, gericht op gewone consumenten (zoals zelfs nintendo zelf aangeeft), en die verwachten dat t scherm perfect is, omdat ze daar voor betalen. Ze betalen niet om vervolgens terug te moeten om het apparaat te ruilen voor een goede, ze wouden tenslotte meteen een goede.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
arjen9551 schreef op 12-03-2005 @ 19:53 :
Gast zo'n dode pixel komt niet "ineens". Die zit er gewoon of die zit er niet. Je kan, als je een dode pixel hebt, je DS gewoon omruilen. Dus ik weet niet waarom je dat dan een kut service noemt, want vaak bij PC schermen (en PSP volgens mij ook) moet je er meerdere hebben en die moeten dan meestal ook nog binnen een bepaalde afstand van elkaar liggen. Dus wat mij betreft is die service van Nintendo best wel ok ! (En als je dan toch eentje krijgt met alweer een dode pixel, dan ruil je hem toch weer om )
als je iets koopt, dan verwacht je toch dat het gewoon werkt zoals t hoort te werken ? wat is er nou zo'n 'goede service' aan dat je m om mag ruilen als-tie nie goed is ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-03-2005 @ 20:03 :
als je iets koopt, dan verwacht je toch dat het gewoon werkt zoals t hoort te werken ? wat is er nou zo'n 'goede service' aan dat je m om mag ruilen als-tie nie goed is ?
Het werkt toch ook gewoon zoals het hoort . Maar ok je hebt op zich wel gelijk, maar het is gewoon zo dat het heel moeilijk is om ervoor te zorgen dat bij elke DS geen dode pixel zit. Vooral als het de eerste leveringen zijn, want dan worden er veel geproduceerd en waarschijnlijk relatief minder nagekeken op dode pixels. Maar ja ik heb zelf meerdere dode pixels en die vallen alleen op als het scherm donker is, dusja mij maakt het niet zoveel uit, plus het feit dat ik hem geïmporteerd heb en ook niet kan ruilen volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:33
Otnemem
Otnemem is offline
Waarschijnlijk verklaart de meerderheid van julie mij voor gek, maar ik vind toch dat ik gelijk heb hier.

Altijd al een Nintendo fan geweest (hoewel, feitelijk afgenomen sinds de gamecube en zijn geringe goede spellen); nooit problemen gehad met de Nes, snes, gameboy-color, advanced etc...nu de eerste keer, en dik raak, want ik heb nauwelijks gespeeld. Ik had al enkele twijfels aan de geruchten ivm. de sterkte van de touch screen, en deze twijfels waren inderdaad terecht. Nu, je denkt dat ik klaag, sure...het recht toch voor een persoon die er veel geld voor dokt?

Nog erger, er zijn nu niet alleen deadpixels op de touch screen, maar ook op de gewone screen, de bovenste dus. WTF

En jullie zeggen wel 'blabla goede service dat...blabla ruil gewoon voor een nieuwe etc'. Uhm, dat HOORT gewoon niet. Zeker niet bij de technologie van nu op het gebied van consoles. Een console hoort na aankoop PERFECT in staat te zijn en dit is nu niet het geval.

Daarbij, steeds meer en meer mensen hebben nu last van deze kuttige dead pixel shit en ik heb van enkele gevallen gehoord dat zelfs na een ruil voor een nieuwe DS, dat die alweer last had van dead pixels.

Dus...Nintendo needs to fix some shit voordat ze het uitbrengen op de consument.

Ach ja; als ik er me geld voor terug krijg, of op z'n minst waardebonnen kan ik ermee leven, er zijn toch nog enkele goede spellen die ik moet hebben; Resident Evil 4, Mario Power Tennis...

Ik hoop dat bij julie hetzelfde gebeuren zal...dan zul je zien dat dit echt niet cool is.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:46
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Volgens mij zijn die vage nintendo ds met dode pixels allemaal uit Japan of Amerika, want ze zien europeanen beetje als derderangs consument.

Ik denk om gewoon zoveel mogelijk in voorraad te hebben, defect of niet.

Ik vind ook trouwens dat kwaliteit controle wel erg slecht is, die schermpjes zijn iets van 4 bij 5? En de kans op een dode pixel neemt toe met de grootte van het scherm, dus hoe kleiner hoe minder de kans op een dode pixel. Maar ik zie/hoor/lees veel mensen met nogal veel dode pixels..en dat voor zo'n vrij relatief klein schermpje..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik dacht dat de meeste mensen het dode-pixel-probleem bij flatscreens wel kenden. Er zijn ook heel weinig bedrijven die dode-pixel-vrije beeldschermen garanderen.

Maar ik geef toe, het is behoorlijk kut als je dode pixels hebt op zo'n console'tje.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:12
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Paar vrienden van mij heb ook een DS,
en bij allebei waren er dode pixels te zien,
ze hebben allebei een nieuwe gehad,
dus ik zie in principe het probleem niet.

Dan kan je wel gaan zeggen over dat shit van controle,
maar zulke dingens gebeuren 1 maal..

Trouwens nog iets:

Gameshop in Den Haag, had de DS precies 1 week voor de launch van de DS (11 maart), maar dat komt omdat ze het uit Australie hebben geimporteerd, dus een australische DS.
En de mensen kregen dus een oplader appart van hun,
Best cool opzicht.
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:39
Verwijderd
Ik heb geen dode pixel.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 16:33
fairy-boy
Avatar van fairy-boy
fairy-boy is offline
Wie krijgt er ook beetje pijn aan z'n klauwen van te lang spelen? Vooral bij Mario 64 DS, dat hoort ook eigenlijk gewoon met een pookje te worden gespeeld.

Maar verder vind ik de DS wel tof ding, vind touchscreen niet erg veel toevoegen, hadden er gewoon een mobiele N64 van moeten maken.
__________________
Aangeraden wordt te passen op uw beurzen en uw tassen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 16:39
Verwijderd
Wilde er 1 halen vandaag, maar de intertoys had én geen mario én ze vroegen achterlijk hoge prijzen voor games. Maar even verder zoeken dus.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 16:43
Otnemem
Otnemem is offline
ZO.

Met enige moeilijkheden kan ik nu mijn DS ruilen tegen spellen naar keuze

Hm... Mario Power Tennis...wat nog meer mensen? Donkey Kong Jungle Beat?
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 14-03-2005 @ 17:43 :
Donkey Kong Jungle Beat?
leuk, maar kun je beter huren. ik had m in 2 uur uitgespeeld. das dan 30 euro per uur...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 17:48
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
leuk, maar kun je beter huren. ik had m in 2 uur uitgespeeld. das dan 30 euro per uur...
Das wel heel erg kort

Hm. Ben eigenlijk al zeker van Mario Power Tennis; heb 'm even gespeeld en hij is echt leuk.

Resident Evil 4 wil ik ook wel, maar ik moet woensdag al ruilen, dus tja...gaat nu niet, maar die koop ik later toch wel.

Misschien Red Dead Revolver? Iemand die al gespeeld? Doet 't een beetje denken aan de Sergio Leone Films... Fistful of dollars, good the bad and the ugly enzo?

Gran Tursimo 4 kan wel leuk zijn...of wordt die heel snel saai?

Hebben julie nog aanraders?

Oh ja...ik verkoop misschien Wario Ware DS, nauwelijks gespeeld nog? Geinteresseerden?
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 23:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 14-03-2005 @ 17:43 :
ZO.

Met enige moeilijkheden kan ik nu mijn DS ruilen tegen spellen naar keuze

Hm... Mario Power Tennis...wat nog meer mensen? Donkey Kong Jungle Beat?
Heb je al getennist.
Ik ben er zelf al verslaafd aan.

Overgens netjes dat je de DS kon ruilen tegen spellen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 01:18
Maroon
Maroon is offline
Vandaag mijn DS gekocht, maar wat een teleurstelling .. . Niet alleen heb ik drie dode pixels(!) op beide schermen zitten, maar ook krijg ik gigantisch last van m'n handen na lang spelen ..

Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:00
Verwijderd
ik heb net op een ds gespeeld van een vriend van me, een of andere mariospelletjescollectie ofzo
t was wel cool maar zon ding is niks voor mij, ik ga na een tijdje met dat stokje rammen enzo

maar t ziet er zeker wel relaxed uit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 15-03-2005 @ 02:18 :
Vandaag mijn DS gekocht, maar wat een teleurstelling .. . Niet alleen heb ik drie dode pixels(!) op beide schermen zitten, maar ook krijg ik gigantisch last van m'n handen na lang spelen ..

De pixels kan je wat aan laten doen. Dat met je handen, tja das wat lastiger he. Maybe andere zithoudingen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 15-03-2005 @ 02:18 :
Vandaag mijn DS gekocht, maar wat een teleurstelling .. . Niet alleen heb ik drie dode pixels(!) op beide schermen zitten, maar ook krijg ik gigantisch last van m'n handen na lang spelen ..

Met 3 dode pixels kan je je DS omruilen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:50
Maroon
Maroon is offline
Ik heb hem teruggebracht en geruil voor wat cube games, sorry, maar ik vind het echt een k*tapparaat .. . Wat een teleurstelling zeg ...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:06
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Maroon schreef op 16-03-2005 @ 11:50 :
Ik heb hem teruggebracht en geruil voor wat cube games, sorry, maar ik vind het echt een k*tapparaat .. . Wat een teleurstelling zeg ...
Had je nu je geld maar beter besteed, ik ben sinds gisteren helemaal verslaafd aan mijn nieuwe schatje:



Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 16-03-2005 @ 13:06 :
Had je nu je geld maar beter besteed, ik ben sinds gisteren helemaal verslaafd aan mijn nieuwe schatje:

[afbeelding]

Ik zeg ook maar eens wat

Ik vind die echt zoveel mooier dan de DS. Ik heb de DS vastgehad en goed bekeken, maar ik vind hem er echt neppig uitzien. Niet mooi. Log. Raar. Nep. De PSP is echt mooi afgewerkt en ik vind hem gewoon zo veel stijlvoller.

(Leuk trouwens, Japans )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 13:36
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-03-2005 @ 13:42 :
Ik zeg ook maar eens wat

Ik vind die echt zoveel mooier dan de DS. Ik heb de DS vastgehad en goed bekeken, maar ik vind hem er echt neppig uitzien. Niet mooi. Log. Raar. Nep. De PSP is echt mooi afgewerkt en ik vind hem gewoon zo veel stijlvoller.

(Leuk trouwens, Japans )
Hij is idd een stuk stijlvoller, strakker en steviger om aan te voelen. Als je hem beet hebt voel je ook echt dat het iets betekend, hij is precies het gewicht wat je er van verwacht (best zwaar dus) en hij kraakt nergens als je d'r in knijpt.

En ja, het beeldscherm, dat is echt geweldig. De kleuren spetteren er van af en het bijbehorende geluid is ook subliem. (Met koptelefoon op, zonder koptelefoon is het nogal 'kaal')
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 14:57
Verwijderd
Jammer dat het ding weinig meer te bieden heeft dan een mooi uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:01
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-03-2005 @ 15:57 :
Jammer dat het ding weinig meer te bieden heeft dan een mooi uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:08
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Zijn de schermen van de DS zo 'zwak' dan? Dode pixels op een handheld lijkt me vreselijk....ik baal al als ik een dode pixel heb om een laptopscherm...heeft de PSP hier ook last van?
Het lijkt me echt vreselijk als je een DS koopt en dat dan blijkt dat er erges in et midden een dode pixel zit ofsow...valt me tegen van Nintendo...hun hardware zit over het algemeen wel prima in elkaar...het scherm van mn Gameboy is vorig jaar pas kapot gegaan (hele rijen pixels vielen uit ) en die had ik wel vanaf het begin (1988?) mn GBA doet et ook nog prima...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:20
Verwijderd
PSP zal het ongetwijfeld ook wel krijgen. Denk dat het gewoon inherent is aan de schermen van tegenwoordig. TFT schermen hebben er tenslotte ook last van.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
tja...TFT is ook gewoon zooi
hebje er bij de DS ook last van dat je er recht op moet kijken om het goed te kunnen zien?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:24
Verwijderd
PSP is kut ivm DS.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:10
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
D@mien schreef op 16-03-2005 @ 16:36 :
tja...TFT is ook gewoon zooi
hebje er bij de DS ook last van dat je er recht op moet kijken om het goed te kunnen zien?
Dat vind ik wel mee vallen. Iemand uit me klas heeft hem, en ik kijk van naast hem mee.

Oja 2 uur lang wario ware spelen en je bent knettergek (eigen ervaring).
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:55
Verwijderd
Ik ben er heel tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:29
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
ff t topic door gelezen en jezus wat kunnen sommige mensen zeuren zeg. Geen enkel LCD/TFT/weet ik veel wat voor scherm is perfect. Het touchscreen kan heel wat hebben mits je er normaal mee omgaat en nintendo heeft een uitstekende service wat omruilen betreft. Bij nintendo werken ook maar gewoon mensen, geen robots.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:36
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
mijn tftscherm is perfect
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:55
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 16-03-2005 @ 23:36 :
mijn tftscherm is perfect
dan heb je waarschijnlijk erg veel geluk gehad, maar weet je zeker dat er niet ergens een dood pixeltje zit ofzo?
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:39
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ja, mijn TFT van de PSP heeft ook 2 'stuck-pixels'. Dode pixels zijn zwart op een wit scherm, 'stuck' pixels zijn blauw of rood op een zwart scherm.

Maarja, de resolutie is zo hoog dat ze nauwelijks opvallen.

Ws. de batch die naar de EU komt heeft betere schermen.


- En laten we het gezellig houden en gewoon lekker discussieren, ipv dingen zeggen als "PSP is kut ivm DS" , @rne, want dat slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 11:23
reuffneck32
Avatar van reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 16-03-2005 @ 23:55 :
dan heb je waarschijnlijk erg veel geluk gehad, maar weet je zeker dat er niet ergens een dood pixeltje zit ofzo?
nee ik heb heel goed gezoch
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 16-03-2005 @ 14:36 :
hij is precies het gewicht wat je er van verwacht (best zwaar dus)
Zware handhelds vind ik alleen maar kut. Krijg je teveel last van bij lang spelen.
Dat de PSP er verder beter uitziet enzo is ook wel zo, maar uiterlijk van me handheld boeit me dus egt niet. Als er maar goeie games voor zijn en het lekker speelt enzo. Anders geef ik me wel op voor Pimp my DS.

Weten de PSP fans hierro trouwens al wanneer ie hier uitkomt? Ik zie nog steeds maar staan van binnenkort. En hij zou er eidn maart / begin mei zijn tog?

Verder heeft de DS de beste launch van een console ( handhelds en gewone ) ooit gehad in Australie en Engeland. In Europa ( zonder engeland ) zijn er nu 600.000 van de 650.000 die er waren verkocht. Verwachting is dat die er vandaag uitgaan.
De PSP loopt in Japan wel voor kwa verkoop van hardware en de software begint ook bij te trekken. Mja, zolang er nog geen PSP in Amerika of Europa is blijft de DS wel lekker door verkopen.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 12:05.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:05
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Robo schreef op 17-03-2005 @ 13:00 :
Zware handhelds vind ik alleen maar kut. Krijg je teveel last van bij lang spelen.
Dat de PSP er verder ebter uitziet enzo is ook wel zo, maar uiterlijk van me handheld boeit me dus egt niet. Als er maar goeie games voor zijn en het lekker speelt enzo. Anders geef ik me wel op voor Pimp my DS.
Sorry, maar ik vind het uiterlijk van mijn spullen best belangrijk. Hij moet iig van mooi dik en vooral stevig plastic zijn (of zelfs metaal) en dat 'ie zwaar is vind ik sowieso geen nadeel.

Het allerergste nadeel van de PSP tot nu toe vind ik (buiten dat ik er niet af kan blijven ) dat het scherm buiten gewoon zwaar sucked. Met een beetje tegenlicht is het scherm niet meer fatsoenlijk te zien, en dat is heel erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 17-03-2005 @ 13:05 :
Sorry, maar ik vind het uiterlijk van mijn spullen best belangrijk. Hij moet iig van mooi dik en vooral stevig plastic zijn (of zelfs metaal) en dat 'ie zwaar is vind ik sowieso geen nadeel.

Het allerergste nadeel van de PSP tot nu toe vind ik (buiten dat ik er niet af kan blijven ) dat het scherm buiten gewoon zwaar sucked. Met een beetje tegenlicht is het scherm niet meer fatsoenlijk te zien, en dat is heel erg jammer.
Dat van tegenlicht moet ik dan nog maar is testen bij de DS.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:18
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Vaal schreef op 17-03-2005 @ 13:05 :
Sorry, maar ik vind het uiterlijk van mijn spullen best belangrijk. Hij moet iig van mooi dik en vooral stevig plastic zijn (of zelfs metaal) en dat 'ie zwaar is vind ik sowieso geen nadeel.

Het allerergste nadeel van de PSP tot nu toe vind ik (buiten dat ik er niet af kan blijven ) dat het scherm buiten gewoon zwaar sucked. Met een beetje tegenlicht is het scherm niet meer fatsoenlijk te zien, en dat is heel erg jammer.
anti-reflection screen protector
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:55
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 17-03-2005 @ 13:18 :
anti-reflection screen protector
jep, die moet ik nog hebben, maaarjaaaaaa, geen PSP-accessoire-shop om de hoek
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 17-03-2005 @ 08:39 :
Ja, mijn TFT van de PSP heeft ook 2 'stuck-pixels'. Dode pixels zijn zwart op een wit scherm, 'stuck' pixels zijn blauw of rood op een zwart scherm.

Maarja, de resolutie is zo hoog dat ze nauwelijks opvallen.

Ws. de batch die naar de EU komt heeft betere schermen.


- En laten we het gezellig houden en gewoon lekker discussieren, ipv dingen zeggen als "PSP is kut ivm DS" , @rne, want dat slaat nergens op.
Het slaat nergens op dat jij hier over de PSP gaat praten, aangezien de topictitel luidt: De nintendo DS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Wii, X-Box 360 of PS3?
Eye of Sauron
59 14-06-2008 14:09
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Games Welke is beter de Nintendo DS of de PSP?
EXBO
111 29-04-2005 12:38
Games Nintendo DS import?
Verwijderd
278 20-01-2005 19:23
Games psp of ds?
Verwijderd
16 15-05-2004 00:49
Games The Cube
NeoZero
26 28-04-2004 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.