Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 16:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
En dat kreng kan me nog steeds niet bekoren.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2005, 02:44
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
Koning schreef op 21-03-2005 @ 17:41 :
Katamari Damacy voor de DS!!
daarvoor wil ik hem wel kopen!



[afbeelding]

[afbeelding]

van:
http://www.ds-gamer.nl/article/434p1.html
wah dit spel ben ik net mee bezig

echt absurt
maar wel cool
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:40
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
infamous schreef op 31-03-2005 @ 03:44 :
wah dit spel ben ik net mee bezig

echt absurt
maar wel cool
op de ps2 neem ik aan?

ja ik kane r bijna niet op wachten
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:12
Otnemem
Otnemem is offline
Algemene ervaring; Nintendo DS voelt aan als een bagger voorgerecht...een ongewild slaatje, dat in de weg staat van een vette, sappige biefstuk met pepersaus als stimulerend orgasme.

Het doet me zeer aan m'n hart om te melden ( Nee, dat valt eigenlijk wel mee) dat deze gehele travesty aandoet als een simpele novelty...ook al was het Nintendos streefpunt om zijn (of haar, aangezien het overbeladen zal worden met kleurige bloemetjes en anime figuurtjes) speeltje juist aan te prijzen als een revolutie in de game industrie.

Heeft Japanner Shigsy & Co zijn belofte waargemaakt? No frickin' way. Volgens mij hebben de Nintendo Lui een tikkeltje teveel mushrooms ingenomen uit Mushroom Kingdom.

Ja...eigenlijk kun je de Nintendo DS makkelijk vergelijken met Mario Bros 1. Mario Bros 1 verkracht Nintendo DS en zijn/haar McDonalds speelgoedjes, met al zijn happy deuntjes en grappige goombas de grond in...maar in een opzicht kan je de ervaring wel enigszins in kwestie stellen.
Zoals ieder weet tracht je in de mario games een of andere prinses te redden uit de klauwen van een grote boef...ja een grote menace. One Big Motherfucker! Je kent z'n naam wel...de vader van Krueger. Wat is jouw beloning voor deze magistrale redding? Ja... een dikke, kuttige, roze taart recht uit het hart, met een laag liefde als slagroom. Heeft Mario hier zijn ultra straks loodgieters pakje voor aangetrokken? Heeft hij hierom zijn Italiaanse snor extra bij getrimt? Damn...wat een teleurstelling. Op z'n minst mag Mario wel een Royale Blowjob straight outa Mushroom Kingdom verwachten...maar nee hoor. Hij krijgt een taart waar zijn oma zich voor zou schamen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de weg naar deze teleurstelling gewoon goed wordt gemaakt in de Mario games door een magnifieke rit van grot, dino-land, berg, boot, woestijn tot spookhuis en dergelijke hemelomgevingen...maar bij de belevenis van de DS is diet niet het geval. Elke...en dan ook elke stap die je een vd spellen zet resulteert in hezelfde; een en al kuttigheid.
Nintendo zei dat het echt een revolutie was...yeah right...het is gewoon een pure gimick, een knikker in de goot, die zich bij elke nieuwe poging herhaalt; One Big Fuckin' Letdown.

Nintendo Revolution? Dan liever een Nintendo 64 on hyper speed.

By the way, het enige wat de DS nog kan redden is een Zelda van het formaat van zijn kleine snes broer. Maar ja...Nintendo legt graag de nadruk op Kut, aangezien ze die serie ook al beginnen uit te melken met Vier Zwaarden en al die crap. The Legend of Zelda gaat niet om vier kut gastjes met zwaarden, het gaat om een een held, een legend die de wereld redt van een eventual doom of utter shit.

Conclusie: Nintendo DS is Nintendo's zwakste schakel.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 31-03-2005 @ 21:12 :


Conclusie: Nintendo DS is Nintendo's zwakste schakel.
No shit, Agatha!

Had je daar nou zo veel tekst voor nodig
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 20:29
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Had je daar nou zo veel tekst voor nodig
But Oui

Zo'n lange zwabber tekst is handig om die extra kutheid van de Nintendo DS nog eens extra te benadrukken, ook al is het een analyse van ezel zaad.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:09
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 31-03-2005 @ 21:12 :
Algemene ervaring; Nintendo DS voelt aan als een bagger voorgerecht...een ongewild slaatje, dat in de weg staat van een vette, sappige biefstuk met pepersaus als stimulerend orgasme.

Het doet me zeer aan m'n hart om te melden ( Nee, dat valt eigenlijk wel mee) dat deze gehele travesty aandoet als een simpele novelty...ook al was het Nintendos streefpunt om zijn (of haar, aangezien het overbeladen zal worden met kleurige bloemetjes en anime figuurtjes) speeltje juist aan te prijzen als een revolutie in de game industrie.

Heeft Japanner Shigsy & Co zijn belofte waargemaakt? No frickin' way. Volgens mij hebben de Nintendo Lui een tikkeltje teveel mushrooms ingenomen uit Mushroom Kingdom.

Ja...eigenlijk kun je de Nintendo DS makkelijk vergelijken met Mario Bros 1. Mario Bros 1 verkracht Nintendo DS en zijn/haar McDonalds speelgoedjes, met al zijn happy deuntjes en grappige goombas de grond in...maar in een opzicht kan je de ervaring wel enigszins in kwestie stellen.
Zoals ieder weet tracht je in de mario games een of andere prinses te redden uit de klauwen van een grote boef...ja een grote menace. One Big Motherfucker! Je kent z'n naam wel...de vader van Krueger. Wat is jouw beloning voor deze magistrale redding? Ja... een dikke, kuttige, roze taart recht uit het hart, met een laag liefde als slagroom. Heeft Mario hier zijn ultra straks loodgieters pakje voor aangetrokken? Heeft hij hierom zijn Italiaanse snor extra bij getrimt? Damn...wat een teleurstelling. Op z'n minst mag Mario wel een Royale Blowjob straight outa Mushroom Kingdom verwachten...maar nee hoor. Hij krijgt een taart waar zijn oma zich voor zou schamen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de weg naar deze teleurstelling gewoon goed wordt gemaakt in de Mario games door een magnifieke rit van grot, dino-land, berg, boot, woestijn tot spookhuis en dergelijke hemelomgevingen...maar bij de belevenis van de DS is diet niet het geval. Elke...en dan ook elke stap die je een vd spellen zet resulteert in hezelfde; een en al kuttigheid.
Nintendo zei dat het echt een revolutie was...yeah right...het is gewoon een pure gimick, een knikker in de goot, die zich bij elke nieuwe poging herhaalt; One Big Fuckin' Letdown.

Nintendo Revolution? Dan liever een Nintendo 64 on hyper speed.

By the way, het enige wat de DS nog kan redden is een Zelda van het formaat van zijn kleine snes broer. Maar ja...Nintendo legt graag de nadruk op Kut, aangezien ze die serie ook al beginnen uit te melken met Vier Zwaarden en al die crap. The Legend of Zelda gaat niet om vier kut gastjes met zwaarden, het gaat om een een held, een legend die de wereld redt van een eventual doom of utter shit.

Conclusie: Nintendo DS is Nintendo's zwakste schakel.

Hoe schattig Mario bros 1? ik heb geen mario bros 1 op de DS gezien. Telkens hetzelfde lvltje? nou dan heb je mario idd niet goed doorgespeeld en geloof me, niet iedereen vind het 'tof, stoer en leuk' om spellen te spelen zoals jij ze het liefste ziet maar om daardoor de DS af te schrijven als iets doms en weet ik veel wat nog meer, dat is dan een beetje belachelijk.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:36
Otnemem
Otnemem is offline
Pak een vergrootglas jongeman...waar vermeld ik dat Mario Bros 1 op de DS verschenen is? Inderdaad...dat dacht ik al.

'hoe schattig'< die combinatie gebruik je niet als je het tegen iemand van hetzelfde geslacht hebt; namelijk MANNELIJK. Of verwar je mij toevallig met een stereotype meisje die uitbundig de slet uithangt met Picto Chat en Pokemon Dash?

'tof, stoer en leuk'WTF? Heb je het woordenboek voor puberale wanhoop opengeslagen? Oh...je doelt op de anti-kiddy crapheid waar menig kut volk van spreekt. Nee, ik heb niets tegen een hoog gehalte van misselijkmakende cuteness; alleen zolang de gameplay van het bepaalde spel overtuigt, bijvoorbeeld Banjo Kazooie, typische platform vrolijkheden.

Ik 'schrijf' de DS af, omdat de GAMEPLAY uitermate GEFORCEERD aanvoelt, en het tweede scherm is niet meer dan een last en een extra veeg aan je reet.

Hoe ga je dit bericht nu weer verneuken?
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:44
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
En dat kreng kan me nog steeds niet bekoren.
En dat voor zo'n dure slet!
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 31-03-2005 @ 21:12 :
blaat
Koop maar een ''stoere'' psp.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 01:06
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
'tof, stoer en leuk'WTF? Heb je het woordenboek voor puberale wanhoop opengeslagen? Oh...je doelt op de anti-kiddy crapheid waar menig kut volk van spreekt. Nee, ik heb niets tegen een hoog gehalte van misselijkmakende cuteness; alleen zolang de gameplay van het bepaalde spel overtuigt, bijvoorbeeld Banjo Kazooie, typische platform vrolijkheden.
Citaat:
Koop maar een ''stoere'' psp.
Dipshit in action. Lees wat ik schrijf.

Ja...de DS heeft een hele zooi games met een Jip en Janneke uiterlijk. Wat mij betreft even puik als een paar (laat ik jouw woorden gebruiken) 'stoere' borsten die ala Dead Or Alive female cast heen en weer bouncen op maat van een hip, denderend lied... Ik werd helemaal geil van al die schattige figuurtjes op de Snes man.

Laat ik een bepaalde game in kwestie stellen, namelijk dat Yoshi spel, je weet wel, met Mario als kleine peuter en een broek vol Code fuckn' Red. Ook al 'leent' deze game de exact zelfde graphics als zijn 'schattige' voorganger, fine by me, geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is de zogezegde 'revolutie' die men tracht te volbrengen; Nintendo die weer de FUN terug in gaming eist.
Welke fun?! Elke fuckin' handeling in het spel vergt dezelfde saaie routine die even makkelijk had gekund zonder zo'n cheap, miniscuul pennetje..Oe. Teken een streepje daar, blaas een wolkje weg, tik een vijand weg, zodat Yoshi zich een weg kan banen naar de veilige eindstreep. Big Fuckin' deal! Als ik lijntjes wil trekken pak ik wel een wiskunde boek ofzo.
De ervaring die ik persoonlijk beleef uit zich al gauw in zenuwslopende frustratie. IS DIT NINTENDOS VISIE OP FUN?!
Geef mij dan maar een oude rot in het vak, Zelda, zonder al die touch this and that crap.

Ik blijf er bij...ik denk, dat diep van binnen, heel veel mensen die dit overprijsd speelgoedje hebben gekocht spijt hebben van hun aankoop, en zich op welke manier dan ook genaaid voelen.
Na het uitgebreid spelen van de DS zou ik denken dat het een prima verrassing zou zijn bij de Happy Meal ofzo, en niet een 'High tech handheld' waar je 150 big ones voor neerlegt.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 01-04-2005 @ 02:06 :
Ik werd helemaal geil van al die schattige figuurtjes op de Snes man.
Maar wel van DOA?

Lol

Verder zijn al je verhalen moeilijk te volgen. Het enige dat ik eruit gehaald hebt is dat je zegt dat de touch-screen besturing te eentonig is. Ok jouw mening, maar DS bied touchscreen + old skool controls met vierpuntsdruktoets en nog vier knoppen erbij. De PSP bied alleen het laatste, niks mis meer, maar een simpel rekensommetje laat uiteindelijk zien dat de DS hierdoor wel meer mogelijkheden bied.
DS: 1 + 1 = 2
PSP: 1 + 0 = 1
Nu is het tog wel duidelijk wie er uiteindelijk mee besturingsmogelijkheden levert, of 1 ervan nou eentonig is of niet.
En verder, als je verwacht een royal blowjob te krijgen nadat je een game uitspeelt, dan denk ik dat je egt is een vriendin moet zoeken. Heb je die al, dan heb ik geen zin cheap shots te maken.

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:27
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
Ja...eigenlijk kun je de Nintendo DS makkelijk vergelijken met Mario Bros 1. Mario Bros 1 verkracht Nintendo DS en zijn/haar McDonalds speelgoedjes, met al zijn happy deuntjes en grappige goombas de grond in...maar in een opzicht kan je de ervaring wel enigszins in kwestie stellen.

Hoe wil je dat dan uitleggen? want zelfs met een vergrootglas is dat half engels / half nederlandse stoere taaltje van je niet te volgen.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 01-04-2005 @ 02:06 :
Na het uitgebreid spelen van de DS zou ik denken dat het een prima verrassing zou zijn bij de Happy Meal ofzo, en niet een 'High tech handheld' waar je 150 big ones voor neerlegt.
Worden dure happy meals daar bij de Mac dan.

I'm lovin' it.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 01-04-2005 @ 02:06 :
[B]blaat
Euhm, sinds wanneer speel jij games? Sinds je je DS hebt gekocht? Élke game is een repetitieve handeling. Een shooter? omg, een monster, ik druk op een knop, monster dood. Een rpg? Omg, een puzzel, ik klik op een item dat ik dan gebruik, puzzel opgelost. Een adventure? oh boy, dit wordt spannend, nu mag ik 2x (!!!!!) klikken om 2 voorwerpen te combineren zodat ik verder kan.

Oftewel je commentaar slaat weer op bullshit. Kom maar terug wanneer je gerechtvaardige argumenten hebt of nog beter, ruil je DS om en verdwijn uit dit topic want je maakt jezelf belachelijk met je onsamenhangende verhalen.

Wie wil je nou overtuigen? Je hebt gezegd dat je het ding niks vond, prima, maar waarom blijf je dan doorzeiken?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:41
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 31-03-2005 @ 21:12 :
Algemene ervaring; Nintendo DS voelt aan als een bagger voorgerecht...een ongewild slaatje, dat in de weg staat van een vette, sappige biefstuk met pepersaus als stimulerend orgasme.

Het doet me zeer aan m'n hart om te melden ( Nee, dat valt eigenlijk wel mee) dat deze gehele travesty aandoet als een simpele novelty...ook al was het Nintendos streefpunt om zijn (of haar, aangezien het overbeladen zal worden met kleurige bloemetjes en anime figuurtjes) speeltje juist aan te prijzen als een revolutie in de game industrie.

Heeft Japanner Shigsy & Co zijn belofte waargemaakt? No frickin' way. Volgens mij hebben de Nintendo Lui een tikkeltje teveel mushrooms ingenomen uit Mushroom Kingdom.

Ja...eigenlijk kun je de Nintendo DS makkelijk vergelijken met Mario Bros 1. Mario Bros 1 verkracht Nintendo DS en zijn/haar McDonalds speelgoedjes, met al zijn happy deuntjes en grappige goombas de grond in...maar in een opzicht kan je de ervaring wel enigszins in kwestie stellen.
Zoals ieder weet tracht je in de mario games een of andere prinses te redden uit de klauwen van een grote boef...ja een grote menace. One Big Motherfucker! Je kent z'n naam wel...de vader van Krueger. Wat is jouw beloning voor deze magistrale redding? Ja... een dikke, kuttige, roze taart recht uit het hart, met een laag liefde als slagroom. Heeft Mario hier zijn ultra straks loodgieters pakje voor aangetrokken? Heeft hij hierom zijn Italiaanse snor extra bij getrimt? Damn...wat een teleurstelling. Op z'n minst mag Mario wel een Royale Blowjob straight outa Mushroom Kingdom verwachten...maar nee hoor. Hij krijgt een taart waar zijn oma zich voor zou schamen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de weg naar deze teleurstelling gewoon goed wordt gemaakt in de Mario games door een magnifieke rit van grot, dino-land, berg, boot, woestijn tot spookhuis en dergelijke hemelomgevingen...maar bij de belevenis van de DS is diet niet het geval. Elke...en dan ook elke stap die je een vd spellen zet resulteert in hezelfde; een en al kuttigheid.
Nintendo zei dat het echt een revolutie was...yeah right...het is gewoon een pure gimick, een knikker in de goot, die zich bij elke nieuwe poging herhaalt; One Big Fuckin' Letdown.

Nintendo Revolution? Dan liever een Nintendo 64 on hyper speed.

By the way, het enige wat de DS nog kan redden is een Zelda van het formaat van zijn kleine snes broer. Maar ja...Nintendo legt graag de nadruk op Kut, aangezien ze die serie ook al beginnen uit te melken met Vier Zwaarden en al die crap. The Legend of Zelda gaat niet om vier kut gastjes met zwaarden, het gaat om een een held, een legend die de wereld redt van een eventual doom of utter shit.

Conclusie: Nintendo DS is Nintendo's zwakste schakel.
Dit is ook maar even tussenstop ijskonijn.
de nieuwe gamboy komt begin volgend jaar.
dit is een nu al geslaagde poging om sony in de zeik te nemen met hun psp.
Het is toch gewoon een leuk ding?
helaas zijn wij heeeeeel erg veel gewend en zo verwend geworden dat we niet tevreden zijn.
we zitten nu aan een top van Gamen en helaas kan je niet hoger.
misschien een paar kleine details maar that's it.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 18:53
Verwijderd
Heb sinds vandaag ook eindelijk een DS (pestding was overal uitverkocht telkens ) en vermaak me kostelijk ermee. Besturing bij SM64 was even wennen maar heb ik nu ook wel onder de knie. Touchpad werkt echt heerlijk bij die minigames. Moet echt snel wario ware en polarium halen want die zijn echt perfect ervoor vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 20:16
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Rooster schreef op 01-04-2005 @ 18:41 :
Dit is ook maar even tussenstop ijskonijn.
de nieuwe gamboy komt begin volgend jaar.
dit is een nu al geslaagde poging om sony in de zeik te nemen met hun psp.
Ja dat lijkt me nou juist fucked up aan de DS. Op zich zou ik em wel willen kopen, maar ondertussen heb ik het idee dat het inderdaad maar een gimmick van Nintendo is en dat ze na de lancering van de nieuwe gameboy weinig aandacht aan de DS zullen besteden. Ja er zullen wel games voor blijven komen, maar ik wil ook graag wat diepere games die optimaal gebruik maken van het touchscreen. Warioware, Project Rub enz. het is allemaal leuk en aardig maar in principe zijn het verzamelingen van minigames die gebruik maken van touchscreenbesturing. Zullen er ook echt volwaardige games uikomen die hier optimaal gebruik maken? Ok Yoshi Touch and Go lijkt zo'n game te worden. Maar ik heb gehoord dat dit spel eigenlijk maar uit 2 levels bestaat en uiteindelijk eigenlijk niet echt ergens toe leidt. En dan moet ik zeggen dat Otnemen daar misschien wel ergens een punt heeft, hoewel hij het nogal overdreven op een PU-forum manier brengt.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 22:20
Verwijderd
Op de E3 wordt als het goed is de GBA2 getoond. Afwachten maar, mischien komt er een vorm van compatibiliteit tussen de DS en de GBA2. Maar ik denk niet dat de DS vanaf de launch van de GBA2 meteen aan de kant wordt geschoven, helemaal niet gezien het succes ervan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 09:47
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 01-04-2005 @ 23:20 :
Op de E3 wordt als het goed is de GBA2 getoond. Afwachten maar, mischien komt er een vorm van compatibiliteit tussen de DS en de GBA2. Maar ik denk niet dat de DS vanaf de launch van de GBA2 meteen aan de kant wordt geschoven, helemaal niet gezien het succes ervan.
maar nintendo is vrij duidelijk geweest : de DS is geen opvolger van de GBA. oftewel, hopelijk gaat de nieuwe gameboy wat graphics en design betreft ver over de PSP heen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 10:13
Verwijderd
Duurt nog veel te lang voor die stomme E3 is.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:41
Aphex
Aphex is offline
Kep sins vorge week mijn Playstation Portable uit USA gekocht.
De DS staat mij niet zo aan, het is leuk enal dat je hem nu al kan kopen maar sommige krijgen er spijt van wanneer het zomer is .
__________________
-=====> Futhings <===== -
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Aphex schreef op 02-04-2005 @ 20:41 :
Kep sins vorge week mijn Playstation Portable uit USA gekocht.
De DS staat mij niet zo aan, het is leuk enal dat je hem nu al kan kopen maar sommige krijgen er spijt van wanneer het zomer is .
Bedankt voor de mededeling. Veel plezier met je omgwtfpwnz0r1337 psp.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:46
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Bedankt voor de mededeling. Veel plezier met je omgwtfpwnz0r1337 psp.
Citaat:
I am still awesome... Seriously!
Beetje tegenstrijdig niet waar?
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Wii, X-Box 360 of PS3?
Eye of Sauron
59 14-06-2008 14:09
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14
Games Welke is beter de Nintendo DS of de PSP?
EXBO
111 29-04-2005 12:38
Games Nintendo DS import?
Verwijderd
278 20-01-2005 19:23
Games psp of ds?
Verwijderd
16 15-05-2004 00:49
Games The Cube
NeoZero
26 28-04-2004 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.