Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 16:13
shy girl
shy girl is offline
Mijn moeder zegt dat mn vader beneden op de pc kan meekijken...datkantoch niet waar zijn?? dan zou die alles kunnen zien wat ik zego p msn..dat is echt niet normaal!
Kan dit??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 16:34
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
als hij bepaalde progs heeft geinstalleerd op beiden computers.. als bijv. STARR ofzo... dan kan hij dat doen.. maar dat kan je makkelijk zien omdat er dan een onbekend icoontje rechtsonder in de system tray staat..

anywayz... hoort deze thread niet op software en multimedia?
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:14
Verwijderd
Er zullen idd ongetwijfeld wel programma's zijn die het scherm van een andere computer in real-time over het netwerk kunnen tonen op een andere computer...of en waar je aan kunt zien dat die geïnstalleerd zijn, weet ik niet. Ik kan het me trouwens haast niet voorstellen, ik denk dat het meer gewoon een loos dreigement is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:26
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
PCanywhere bijvoorbeeld, kijk rechtsonder in windows op de taakbalk en ga na welk icoontje bij welk programma hoort..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
PCanywhere bijvoorbeeld, kijk rechtsonder in windows op de taakbalk en ga na welk icoontje bij welk programma hoort..
Ja, en als je het dan gevonden hebt gewoon op het icoontje klikken met rechtermuisknop klikken en shutdown, afsluiten, exit ofzo kiezen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:24
Verwijderd
aha, dit is mijn afdeling (at last)

Het kan ook een VPL zijn!!!

een wat>? EEn VPL

Dat is een virtuele beveiligde verbinding via een private lijn van 56KB of hoger.

Het mooie is dat je een proggie hebt lopen bijv. Cripx en dat is weggewerkt, oftwel, je ziet het niet.

jij bent user, je vader is administrator en kan bij jou alles zien. Jij kan gewoon internetten en alles doen, terwijl hij alles kan zien.

Kinderlijk eenvoudig, benodigheden:

* Ip-adres, eitje
* een ethernetkaart of modem (op beide computers)
* proggie zoals Cripx
* eff instellen bij verbindingen maken op je modem of ethernet instellingen.

Als hij alle rechten heeft kan je het shacken en kan hij het alleen eraf halen, maarre, het mooie is, als je een LAN verbinding hebt, kan ie alles zien zonder dat jij aan het interneten bent whahahaha, leuk hé !

Maar, serieus, dit is heel handig voor thuiswerkers, je kan namelijk vanuit thuis heeeeeel snel en makkelijk op je desktop van kantoor werken

mazzls
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:39
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
denk dat het wel waar is, heb ik er ook op staan hier. is wel handig voor als je vanaf 1 plek meerdere computers onder handbereik wilt hebben, maar tis wel matig als je vader mee gaat zitten lezen hoor
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 07:05
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Het kan ook met een programma 'Timbuktu Pro'.
(voor als die anderen er niet tussen staan en deze wel )
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:28
Verwijderd
zit ook standaard in winXP
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:21
Orion
Avatar van Orion
Orion is offline
Citaat:
McLaren schreef:
zit ook standaard in winXP
Nee hoor... ik neem aan dat je remote desktop bedoelt

als je dat gebruikt, wordt de gebruiker die was ingelogd uitgelogd.
__________________
Ongefilterd. Van nature troebel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:49
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
VNC is daarvoor bepaald handig... maargoed er zijn honderden manieren om allerlei verschillende dingen te bezien. dat wilt daarom niet zeggen dat het waar is, natuurlijk.
als je win2k/xp hebt kan je met ctrl+alt+del alle tasks zien, als je die hier efkes overtypt dan zal t al veel simpeler zijn om te zeggen of je pa al dan niet alles checkt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:55
bam
Avatar van bam
bam is offline
VPL VPC?
ik dach uptoedate te zyn met VPN
of is VPN up toe date?
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 22:28
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Ze komen hier met de mooiste programma's, maar je moet het oordelen aan de hand van de kennis van je vader het is dus mogelijk met al deze progs, maar als je vader niet echt handig is met computers en nooit als een guru aan het netwerk loopt te sleutelen maar een middle-class gewone man is die met een tekstverwerker kan omgaan maar niet veel meer dan hoef je niks te vrezen. Dus: ís je vader een computernerd of niet? That's the question.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:44
Verwijderd
En... is je vader een engerd (vergeef me) of niet?
Want zelfs al kan ie meekijken in je msn, dan hoeft ie het nog niet te doen... dat is net zo zielig als je dagboek gaan zitten lezen, daar heeft ie ook nix in te zoeken. Als ie dat niet zou doen, heb je niets te vrezen toch?

Maar verschillende chat-clients (msn-varianten) houden alles bij wat je hebt gezegd. Ik heb zelf Trillian (maar msn+ doet het ook), en die logt ook al mn gesprekken, erg handig voor mezelf en gelukkig hebben mn huisgenoten er de ballen verstand van, maar eens in de zoveel tijd versleutel ik ze en gooi ik de originelen weg!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:36
Verwijderd
Welke windows heb je?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:39
ick
ick is offline
als je 't der hoedanook af wil hebbe, koste wat 't kost, neem 'n pc freak mee naar huus, laat 'm alle internet instellingen en andere zoop opschrijven, en formatteer de zaak, gegaranbdeerd weg

kost wel paar uurtjes, en ALLES, maar dan ook echt ALLES is van je pc af, behalve wat je der opnieuw opzet
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:52
shy girl
shy girl is offline
ik heb windows '98
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 08:29
Verwijderd
Misschien een domme opmerking, maar trek de netwerkverbinding eruit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2002, 18:52
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Je kunt ook PGP downloaden (zoek maar met google op PGP freeware), die codeert je MSN ook wel voor je. Maar je netwerk kan wel naar de klote gaan dus alleen installeren als je geen XP hebt (want PGP voor XP is er nog niet)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Misschien een domme opmerking, maar trek de netwerkverbinding eruit.
Misschien heeft ze dan wel geen internetverbinding meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #4
Verwijderd
251 20-07-2005 01:26
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #3
Verwijderd
263 01-07-2005 19:55
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #2
Verwijderd
250 20-06-2005 14:31
Lichaam & Gezondheid [Overleg] Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic (Nieuwe Stijl)
Verwijderd
248 04-06-2005 18:20
Lichaam & Gezondheid chronisch ziek
-bambi-
225 19-03-2005 13:37
Films, TV & Radio spike fanclub
sublime
187 02-06-2002 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.