Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 13:01
tommy_h
Avatar van tommy_h
tommy_h is offline
Welk merk en model wordt je volgende GSM?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 13:13
Verwijderd
Ik heb nu een nokia 3310 en die vin ik goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
MAGICANE schreef:
Ik heb nu een nokia 3310 en die vin ik goed genoeg
Antwoord dan niet
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:11
dystopia
dystopia is offline
Nokia 5210 wsch. (iemand die er ervaring mee heeft: wil ik graag horen!)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:56
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Nokia 5210 wsch. (iemand die er ervaring mee heeft: wil ik graag horen!)

jaaaah heb ik! mooi dingetje, heel licht en sterk (3 keer al behoorlijk hard laten vallen, doet t nog goed ). ik heb m voor 245 euro gekocht bij de plaatseljke elektrozaak (was in aanbieding, prepaid bij kpn). Alleen die temp-sensor erop werkt niet helemaal lekker volgens mij. In de koelkast schijnt het -4 graden te zijn
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:54
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
voorlopig geen. ik ben tevreden met mijn huidige gsm, en ik wacht op betere gsm's
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 13:57
Verwijderd
Ericsson t66 is wel een grappig telefoontje... maarik koop pas in juli ofzo.. misschien is er dan nog wat leukers uit... maar ik kijk wel.. ik hebben nu een Samsuns SHG-A300 die kan nog wel een tijdje mee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:37
tommy_h
Avatar van tommy_h
tommy_h is offline
Citaat:
Alex schreef:
Ericsson t66 is wel een grappig telefoontje... maarik koop pas in juli ofzo.. misschien is er dan nog wat leukers uit... maar ik kijk wel.. ik hebben nu een Samsuns SHG-A300 die kan nog wel een tijdje mee
Die T66 heb ik een paar dagen geleden gekocht, echt een vette telefoon! Had hiervoor een 8210, maar ik vindt die T66 wel heel wat beter!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:20
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:


jaaaah heb ik! mooi dingetje, heel licht en sterk (3 keer al behoorlijk hard laten vallen, doet t nog goed ). ik heb m voor 245 euro gekocht bij de plaatseljke elektrozaak (was in aanbieding, prepaid bij kpn). Alleen die temp-sensor erop werkt niet helemaal lekker volgens mij. In de koelkast schijnt het -4 graden te zijn
mja ach temperatuur boeit niet koelkkastis als 't goed is niewt -4 maar ietsje meer.. IIRC..
ik kan 'm gratis krijgen icm. abo van 1 jaar
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 03:08
dystopia
dystopia is offline
kheb 'm gekocht.. kreeg geld van de verzekering.. heb er duur abo bij, dan was de GSM goedkoper. En een headset om handsfree te bellen. Mooi dingetje
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:30
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
8310
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:40
Verwijderd
9840
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 22:43
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
hehe.. Ze zeggen al helemaal geen nokia er meer bij.. maja..
ik wil ook 5210!
dys.. heb je zo'n lekkere rooige ?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 01:04
klootzak2001
Avatar van klootzak2001
klootzak2001 is offline
Nu een T20 maar die kon ik voor 60(ong. met btw) nieuw kopen. (week terug)
ik ga na men digitale camera en alle andere shit een t68/66 kopen
__________________
een goede klootzak, is een echte man .... alle liefde voor mijn jessiej
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:30
Steefzz
Steefzz is offline
Ik heb nu een Ericsson T39 die ik voor € 250,-- kan verkopen, ik zit nog te twijfelen; Ericsson T68 , Nokia 8310, 6510 of misschien 5210. Ik weet het zitten nogal wat verschillen in maar ik moet ook eerst maar eens kijken hoeveel loon ik van de week krijg
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:54
Verwijderd
heb nokia 5210 besteld
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:32
PCBOY
PCBOY is offline
'K heb nu een Nokia 3330, maar ik heb wel een oogje op de Nokia 3410 (de allernieuwste)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:30
VIP
VIP is offline
een mobiele beeldtelefoon anders lijken ze toch veel op elkaar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2002, 21:07
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
ik w8 nog voorlopig met kopen

nokia/sony-erricson/siemens komen nu met vele nieuwe mobi's
maar die op dit moment nog nie uit zijn in NL
+ ik kijk met een schuin oogje naar de i-mode phones
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 16:39
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Blauwe Nokia 3310 op Tele2Mobiel (=Telfort-netwerk), ik heb er nu nog geen, maar daar komt dus binnen een week of drie verandering in
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
tommy_h schreef:
Welk merk en model wordt je volgende GSM?
De I mote
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 01:33
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Waarschijnlijk precies dezelfde als ik nu heb, namelijk de nokia 6250.. Of er moet iets stevigers tegen die tijd verkrijgbaar zijn..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:09
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
perseus schreef:


De I mote
I-Mode bedoel je dus.. Die NEC van KPN zeker?? Ik heb echt een oogje op de volgende telefoons onwijs gaaf!

Nummer1 : Ericsson T68
Nummer2 : Nokia 8310
Nummer3 : Nokia 6510
Nummer4 : Nokia 8850


(Ik heb nu een simlock vrije Trium Mars, +/- jaar oud met Vodafone IzI. Voorheen had ik telfort..)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:19
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kep nu zo'n postbank dig, maar als ik ooit nog een nieuwe neem, dan wil ik zo'n Codec die Snake heeft in MGS/MGS2.

FF serieus: Als ik een nieuwe neem, dan maakt er merk me nix uit, et gaat me om de opties. (Trilfunctie en liedjes componeren, numers opslaan)
Aangezien bijna elke GSM dat tegenwoordig wel heeft, neem ik de meest handzame...welke dat is? Geen idee...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:43
Verwijderd
Geen idee. Ik heb nu een Nokia 6150, die heb ik al een jaar of drie, was destijds zakentelefoon van het jaar. Ik ga 'm pas vervangen als hij echt helemaal verragd is, en wat het dan wordt hangt af van het aanbod op dat moment.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 02:52
ick
ick is offline
ik koop altijd pas 'n nieuwe phone als me ouwwe kaduuk/gejat is.... hopelijk de komende 2 jaar niet dus... me 3310 bevalt me prima...

als die zeer snel nog dood is word 't WEER 'n 3310 voor mij, als 't langer duurt ga ik kijken wat voor nieuw spul der is
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 13:53
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik heb nu een motorola v 3690 en ik wil maar dat gaat nog heel lang duren een samsung a 400, die is echt heel dun en heeft super veel pixcels.

groeten
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:47
amaru14
amaru14 is offline
net gehaald!!! : sony j70
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:53
Hoffie G
Avatar van Hoffie G
Hoffie G is offline
Tja, wat zou ik kiezen? Ik twijfel eigenlijk tussen een Samsung A300, zo eentje met een blauw rond schermpje.

of misschien een Sony Ericsson T68i

In ieder geval om de een of andere reden geen Nokia meer.
Nu heb ik een 3310 en ben er best tevreden over, maar iedereen heeft dat toestel.
__________________
... and the water crush your shell! And the natural gas will burn your ass and blow you up to hell...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:


I-Mode bedoel je dus.. Die NEC van KPN zeker?? Ik heb echt een oogje op de volgende telefoons onwijs gaaf!

Nummer1 : Ericsson T68
Nummer2 : Nokia 8310
Nummer3 : Nokia 6510
Nummer4 : Nokia 8850


(Ik heb nu een simlock vrije Trium Mars, +/- jaar oud met Vodafone IzI. Voorheen had ik telfort..)
Dat is handig. Weet je wat ook handig is? Een goeie telefoon kopen bij Ben voor een heeel z8 prijsje. Daarna verwijder je de simlock, bij een ander netwerk aanmelden, et voila!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 16:30
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
met Vodafone IzI. Voorheen had ik telfort..)
Niet tevreden met Telfort?? M'n oom heeft een jaar lang Telfort gehad (zo'n half-gratis ding ofzo), en heeft er nooit last mee gehad... Jij wel veel problemen gehad dan??
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 22:15
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:


Dat is handig. Weet je wat ook handig is? Een goeie telefoon kopen bij Ben voor een heeel z8 prijsje. Daarna verwijder je de simlock, bij een ander netwerk aanmelden, et voila!

Hmmm je hebt het nu over prepay zeker? Dat zijn vaak niet echt de mooiste toestellen... oke er zitten wel uitzonderingen bij (sony-ericsson cmd-j70 bij ben prepay) maar over het algemeen zijn het best wel klote dingen..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:20
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Siemens C45i
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:14
MadEgg
Avatar van MadEgg
MadEgg is offline
Citaat:
Hoffie G schreef:
Tja, wat zou ik kiezen? Ik twijfel eigenlijk tussen een Samsung A300, zo eentje met een blauw rond schermpje.

of misschien een Sony Ericsson T68i

In ieder geval om de een of andere reden geen Nokia meer.
Nu heb ik een 3310 en ben er best tevreden over, maar iedereen heeft dat toestel.
Samsung A300 heb ik. Het ding ziet er zeker goed uit, je maakt er wel de blitz mee ;-)
Qua inhoud.. mwah... de batterij gaat niet lang mee(ook de grote niet), anderhalve dag en dan moet je weer laden. Beltonen veranderen is een hel(moet met een vaag notenbalkje). Hij is bij mij ook een paar keer vastgelopen(!!). Batterij eruit en er weer in en dan doet ie het weer.
Ook een groot nadeel ervan: je kan het geluid wel uitzetten, maar het waarschuwingssignaal dat de batterijen bijna op zijn niet. Gevolg is dus dat ik soms in de klas zit, batterij bijna leeg, begint dat ding opeens herrie te maken. Heel onhandig.

Mijn volgende(als mn huidige abonnement is afgelopen :-p) wordt waarschijnlijk nog ff wat langer wachten. Denk dat ik als eerstvolgende een UMTS telefoontje wil, I-Mode sla ik maar ff over. Dus wat voor merk/type weet ik nog lang niet, maar ik heb wel een voorkeur voor Nokia en Ericsson.
__________________
BOE
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 04:20
dystopia
dystopia is offline
Jawel, zo'n rooie.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 20:29
Octopus
Avatar van Octopus
Octopus is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Siemens C45i
*kuch rochel*

Mijn volgende wordt een T68i, moet alleen nog 8 maandjes w88 tot m'n abbo is afgelopen
__________________
Danoontje Powerrr!! Voor als je zelf ook een beetje dorst hebt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2002, 16:21
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
nu 6210, dan 6310i denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:52
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ik heb toch besloten dat mijn nokia 3310 nie goed genoeg meer is dus ga ik over naar de samsung A300
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:30
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
ModuM schreef:


Niet tevreden met Telfort?? M'n oom heeft een jaar lang Telfort gehad (zo'n half-gratis ding ofzo), en heeft er nooit last mee gehad... Jij wel veel problemen gehad dan??
Ja, veel uitval, beneden in de woonkamer bijna geen bereik. Maarja, ik woon ook in een gat (20 km. ten zuidoosten van Utrecht) van 3500 inwoners en waar kabelinternet onbekend is

In Utrecht zelf wel goed bereik, in andere grote steden ook. Heb nu dus vodafone en dat is al stukken beter qua bereik. KPN doet het hier ook heel goed in deze uithoek.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Nokia 5210 wsch. (iemand die er ervaring mee heeft: wil ik graag horen!)
heb ik sinds 'n maand ofzo ook, echt wel oké ding, klein, licht, sterk, en 't valt wel op

gekocht voor €200 via via (nieuw )

nog geen probs mee gehad, alleen veel sms-en belplezier (en spelplezier, flipperkasten is best wel leuk tijdens examens )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:51
BlueSkyraider
Avatar van BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Voorlopig ben ik wel tevreden met m'n Siemens M35i.
Mocht er een volgende komen kies ik voor de Siemens ME45i.
Echt gaaf ding!! Siemens rules!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen tips beschouwing Nederlands
dark*dizzie*
4 30-03-2007 09:29
Drugs & Alcohol Je weet dat je hard gaat als...
BBpower
45 14-05-2006 23:51
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Beleidszaken Forumbaas DK erbij?
Negrotiator
76 19-01-2004 16:34
Vrije tijd forumbazen: fuck ya'll
br4m
27 19-08-2003 18:24
Liefde & Relatie Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O
blueeyes_jochie
39 23-04-2003 12:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.