Oud 06-08-2019, 18:53
Verwijderd
Ik vind rituals stom.
Advertentie
Oud 06-08-2019, 18:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vind vrouw zijn stom
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2019, 19:02
Verwijderd
Ik niet!
Oud 06-08-2019, 19:03
Verwijderd
Waarom Zoef?
Oud 06-08-2019, 19:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Spoiler
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2019, 19:13
Verwijderd
Oh tering. lijkt me zwaar klote.
Oud 06-08-2019, 19:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben ook geen fan. Het voelt een beetje als Russisch Roulette met levenskeuzes.


Maar laten we het over leuke dingen ala nagellak, lama’s en rokjes hebben!
Ik heb lila nagellak met een topcoat waardoor het lijkt alsof er een Eenhoorn over Mn nagels heeft gekotst <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2019, 21:21
Verwijderd
Ik vind het soms ook stom om vrouw te zijn en dan ben ik lekker man, maar soms vind ik het ook wel weer leuk om vrouw te zijn.

Maar ik ga me gewoon niet voortplanten.

Maaruhm, hoe bedoel je precies zoef? Ben ik wel benieuwd naar. Als je er niet over wil praten hoeft het niet en ga ik ook een eenhoorn over mijn nagels laten kotsen!
Oud 06-08-2019, 21:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik denk dat ik het hier vooral IRL over wil hebben met flink wat wijn of cocktails.

Dus doe maar eenhoornkots op je nagels, daar wordt de wereld ook een stukje beter van
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-08-2019, 22:47
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het hier vooral IRL over wil hebben met flink wat wijn of cocktails.

Dus doe maar eenhoornkots op je nagels, daar wordt de wereld ook een stukje beter van
Ik ga vrijdag bij deadlock chillen. Misschien moet jij ook even komen. <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-08-2019, 22:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 06-08-2019, 22:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik kom ook
Oud 06-08-2019, 22:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Dat is zeker ja.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-08-2019, 00:07
Verwijderd
💖💜💙💚💛🧡❤️
Oud 07-08-2019, 00:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oef dat klinkt naar Zoef!

Ik heb besloten dat ik morgen shit ga halen om even weer iets vrouwelijker te worden. Eens in de zoveel tijd vind ik het heerlijk om een maskertje op te doen en mijn benen uitgebreid te harsen en daar is het nu ook wel weer tijd voor
Oud 07-08-2019, 07:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik ga vrijdag bij deadlock chillen. Misschien moet jij ook even komen. <3
Misschien klinkt dat wel als een van de betere ideeen die ik recent heb gehoord!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 07-08-2019, 10:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik kom ook
Dan wil ik ook mee.
Oud 07-08-2019, 10:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gezellig
Oud 07-08-2019, 12:01
Verwijderd
Kusjes voor Zoef!

Ik gebruik al een tijd de make upremover van Simple as that en nu ook de creme en scrubpoeder. Omg. Zo'n fijn spul <3
Oud 07-08-2019, 12:25
Verwijderd
Jaaa kusjes voor Zoef. Altijd zo naar zulke dingen.

Ik ben vergeten om die eenhoorn te laten kotsen.
Oud 07-08-2019, 14:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat betreft vruchtbaarheid heb je nog tijd zat. Maar ik snap dat een eventuele kinderwens je levenskeuzes kan laten bepalen en dat is kut. Keuzes maken is sowieso kut.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-08-2019, 23:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil graag een foto van de eenhoornkots, want dat klinkt gvd cool.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2019, 08:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik wil graag een foto van de eenhoornkots, want dat klinkt gvd cool.
Op pagina 2 staat een post met een berg nagellakjes. De bovenste foto is een doorzichtige topper met glitt0r en die noem ik eenhoornkots!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2019, 14:51
Saiy
Saiy is offline
He Zoef, misschien heb ik het je al eerder gevraagd; in dat geval sorry, kon t bericht niet terug vinden. Maar jij heb je spiraaltje laten verwijderen he, omdat je er last van had? Wil je delen wat je klachten waren en om welk spiraaltje het ging? En na hoeveel maanden heb je hem weg laten halen? (En was het verwijderen pijnlijk?)

Ik denk erover om de mijne te laten verwijderen. Heb er erg veel last van.
Oud 09-08-2019, 16:26
Verwijderd
Ik ben flauwgevallen bij het zetten en het er uit halen stelde dus echt helemaal niks voor.
Oud 09-08-2019, 17:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
He Zoef, misschien heb ik het je al eerder gevraagd; in dat geval sorry, kon t bericht niet terug vinden. Maar jij heb je spiraaltje laten verwijderen he, omdat je er last van had? Wil je delen wat je klachten waren en om welk spiraaltje het ging? En na hoeveel maanden heb je hem weg laten halen? (En was het verwijderen pijnlijk?)

Ik denk erover om de mijne te laten verwijderen. Heb er erg veel last van.
Oh ik dacht dat ik daar op had geantwoord, want ik heb de vraag idd wel voorbij zien komen. Sorry! Ja tuurlijk.

Ik had een koperspiraaltje en hij heeft er echt niet lang ingezeten. Ik denk 2 maanden max. Maar het voelde echt als jaren en het is inmiddels ook al weer 12-13 jaar geleden dat dit aan de hand was dus iets langer of korter kan ook.

Ik had eindeloos klachten die vergelijkbaar waren met menstruatieklachten. Mn baarmoeder voelde alsof ze probeerde dat ding er constant uit te persen met daarbij heel veel last in mn onderrug ook. En daardoor sliep ik slecht, kreeg ik hoofdpijn alles. Het was geen succes.
En bij het erin zetten ging ik net als Caro nokkie en bij het eruit halen hebben ze me HALLELUJAH lokaal verdoofd. En volgens mij kan je daar echt prima om vragen ook.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2019, 19:33
Verwijderd
Heb jij ook koper dan Saiy?

Wat is je alternatief?

Ik voelde me naar toen mijn Mirena werd geplaatst, maar dat was eigenlijk even naar als mijn tattoo die ik op mijn ribben kreeg. Na het plaatsen nergens last van. Het is voor mij het beste samen met mijn operatie het beste wat me lichamelijk is overkomen. Niet alleen vanwege dat ik nooit meer menstrueer maar nog voor veel meer andere redenen en ik had het veeeeeel eerder moeten doen.

Koper werd mij daarom ook afgeraden ivm pijn en omdat ik hormoononderdrukking nodig heb.
Oud 09-08-2019, 19:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb jaaaaren de Nuvaring gebruikt daarna.
Maar hormonale anticonceptie bleek echt een hele slechte uitwerking op m’n psychische staat van zijn te hebben. En zodra bleek dat daarmee stoppen hielp tegen het overgrote deel van mn depressieve klachten/het alles een stuk behapbaarder maakte ben ik daarmee gestopt.
Dat was een van mijn betere beslissingen in de afgelopen 15 jaar
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-08-2019, 20:10
Verwijderd
Oeh ja de pil was bij mij ook drama, ik kwam er van aan, op een gegeven moment werkte het bij mij ook niet meer en zat ik naar hoge gebouwen te kijken en te fantaseren of ik snel dood was als ik er van af sprong! Allemaal over nu.

Gebruik je nu niks meer zoef?
Oud 09-08-2019, 20:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Oeh ja de pil was bij mij ook drama, ik kwam er van aan, op een gegeven moment werkte het bij mij ook niet meer en zat ik naar hoge gebouwen te kijken en te fantaseren of ik snel dood was als ik er van af sprong! Allemaal over nu.

Gebruik je nu niks meer zoef?
Ha ja herkenbaar. Ik denk dat ik met meer fascinatie naar treinen heb gekeken dan Bas . Ik heb sinds 3 weken een Mirena en ik merk dat mijn lichaam er even aan moet wennen, maar volgens mij zit hij op zich prima
Oud 09-08-2019, 23:26
Verwijderd
Ik heb overigens mijn eerste ding verkocht via The Next Closet. Ik houd jullie op de hoogte!

Ik zet steeds meer online, en ik vind het echt heel chill om te doen. Ik verwacht op zijn vroegst volgend jaar misschien te gaan verhuizen en dus kan ik nu alles wat ik niet gebruik verkopen, boeken etc. Wat is jullie ervaring daarmee eigenlijk?

Via TNC kan je niet alle merken verkopen, dus ik zoek nog wel wat anders voor mijn andere kledingstukken. United Wardrobe lees ik ook veel shit over...

Markplaats vind ik echt veel te veel gedoe.
Oud 10-08-2019, 00:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oeh ja de pil was bij mij ook drama, ik kwam er van aan, op een gegeven moment werkte het bij mij ook niet meer en zat ik naar hoge gebouwen te kijken en te fantaseren of ik snel dood was als ik er van af sprong! Allemaal over nu.
Ik ben verschillende keren gestart en weer gestopt met de pil. Ik kan niet zeggen of het een invloed heeft op m'n gewicht, want ik ben altijd al een fatty en voor m'n stemming heb ik al andere pillen.
Ik ben nu weer even gestopt en ben benieuwd hoe dat gaat. Wrs begin ik weer als ik me realiseer dat mijn hormoonschommelingen debiel zijn en m'n baarmoeder me maandelijks dood probeert te maken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-08-2019, 07:52
Verwijderd
Ik gebruik al ruim een jaar geen hormonale anticonceptie en dat is echt zo fijn! Geen stemmingswisselingen meer, een menstruatie zonder klachten, mijn huid ziet er goed uit. Ik ben aan het denken om zo'n ding aan t schaffen dat je temperatuur meet en aan de hand daarvan bepaalt of je vruchtbaar bent. Zo'n lange termijn plan.
Oud 10-08-2019, 09:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
OPKUTTEN MET JE KANKER SPYWARE/RAT
Oud 10-08-2019, 09:31
Verwijderd
Citaat:
OPKUTTEN MET JE KANKER SPYWARE/RAT
<3
Oud 10-08-2019, 10:02
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat ik daar op had geantwoord, want ik heb de vraag idd wel voorbij zien komen. Sorry! Ja tuurlijk.

Ik had een koperspiraaltje en hij heeft er echt niet lang ingezeten. Ik denk 2 maanden max. Maar het voelde echt als jaren en het is inmiddels ook al weer 12-13 jaar geleden dat dit aan de hand was dus iets langer of korter kan ook.

Ik had eindeloos klachten die vergelijkbaar waren met menstruatieklachten. Mn baarmoeder voelde alsof ze probeerde dat ding er constant uit te persen met daarbij heel veel last in mn onderrug ook. En daardoor sliep ik slecht, kreeg ik hoofdpijn alles. Het was geen succes.
En bij het erin zetten ging ik net als Caro nokkie en bij het eruit halen hebben ze me HALLELUJAH lokaal verdoofd. En volgens mij kan je daar echt prima om vragen ook.
Vera: ik heb een koperspiraaltje inderdaad.

Dankjewel Zoef <3 Ik heb ook voortdurend menstruatiekrampen en aan de linkerkant van mijn onderbuik veel steken. Ik heb meer dagen last van mijn spiraal dan dat ik hem niet voel zitten en er blij mee ben. De afgelopen keer ben ik bijna twee weken ongesteld geweest ... Terwijl hij er nu al bijna vijf maanden inzit. Met heel veel bloedverlies, ook in de tweede week nog. En heb daarbij ook erg veel last van mijn onderrug. Hoofdpijn heb ik sowieso al veel dus kan niet goed zeggen of mijn spiraal daarop van invloed is. En ja het plaatsen was fucking pijnlijk. Ik ging echt bijna van mijn stokje. Ik ben nu bíjna bij de beslissing om hem te laten verwijderen maar zie nu al tegen dat verwijderen op.

En vind het ook lastig om na te denken over andere anticonceptie. Het liefst laat ik mijn lijf haar eigen gang gaan en gebruik ik geen hormonen. Maar het is inmiddels ook al weer erg lang geleden dat ik mijn eigen cyclus had en weet dus ook niet meer zo goed hoe dat was. Vóór mijn spiraal heb ik een aantal maanden de pil geslikt maar ben daar toen na een paar maanden al mee gestopt. Mijn lijf ging zich er raar van gedragen: pijnlijke, opgezwollen borsten en pijn in mijn baarmoeder. Heb trouwens twee soorten uitgeprobeerd.

Als ie eruit gaat, wil ik even niks meer in mijn lijf. Dus dan zouden we condooms moeten gebruiken. Maar ja, dat heeft ook niet mijn voorkeur.

Meh.

Laatst gewijzigd op 10-08-2019 om 10:07.
Oud 10-08-2019, 10:05
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik gebruik al ruim een jaar geen hormonale anticonceptie en dat is echt zo fijn! Geen stemmingswisselingen meer, een menstruatie zonder klachten, mijn huid ziet er goed uit. Ik ben aan het denken om zo'n ding aan t schaffen dat je temperatuur meet en aan de hand daarvan bepaalt of je vruchtbaar bent. Zo'n lange termijn plan.
Hoe heb je dat de afgelopen jaren gedaan dan?
Oud 10-08-2019, 11:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik gebruik al twee jaar alleen maar condooms. En alhoewel het ook niet mijn (en vooral zijn) voorkeur heeft, heeft hormoon-vrij wel echt zo’n goed effect op mij dat we de condooms voor lief nemen. We hebben er overigens wel flink wat uitgeprobeerd voordat we een ‘optimaal’ merk hadden gevonden.
Temperaturen en je cyclus bijhouden dingen vind ik niet betrouwbaar genoeg om het zonder condooms te doen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2019, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Hoe heb je dat de afgelopen jaren gedaan dan?
Ik ben in februari 2016 gestopt met anticonceptie vanwege een kinderwens. Op dit moment ligt de hoop op meer kinderen even stil omdat we bij mijn ouders wonen en ik hier niet zwanger wil zijn. Verder ligt Doris bij ons op de kamer en de laagste tijd een groot deel van de meeste nachten bij ons in bed, dus van seks komt we toch niet veel. Mocht er iets van komen, prutsen we met condooms of vermaken we ons op een andere manier.
Oud 10-08-2019, 11:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En serieus ik vind dat een keer per maand ongesteld echt meer dan genoeg is. Mad respect dat je dit al 5 maanden zo volhoudt, want ik kan me niet voorstellen dat dit lekker leven is zo.

Overigens ben ik ook een beetje bewust gestopt met het uittesten van verschillende hormonen in de pil omdat ik op meerdere plekken onderzoek tegenkwam waaruit bleek dat het vaak wisselen/stoppen van anticonceptie je kans op borstkanker aanzienlijk verhoogd, helemaal in combinatie met de Nuvaring. Maar ik kan het niet direct terugvinden. Ieke weet jij daar iets meer van toevallig?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2019, 11:15
Verwijderd
Dat wist ik niet! Ik weet wel dat borstvoeding de kans op kanker verkleint. Ben ik even op de goede weg zeg .

Ondertussen, op een borstvoedingsfacebookpagina: "Ik lig met mijn zoontje van 4 weken al een week beneden op de bank te slapen omdat mijn man wakker wordt van de nachtvoedingen. Iemand tips?"

....

Ja. Een andere kerel zoeken
Oud 10-08-2019, 11:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat heb ik inderdaad ook gelezen! Maar wat ik er zo van las is het ook niet echt waterdicht aangetoond.

Saiy ik hoor trouwens van alle kanten dat het eruit halen van een spiraal peace of cake schijnt te zijn. Volgens mijn moeder was het niet veel meer dan iets te lomp je tampon eruit trekken. Alhoewel mijn moeder dan ook echt wel weer lomp is trouwens
Oud 10-08-2019, 11:18
Verwijderd
Vrede van cake!
Oud 10-08-2019, 11:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat heb ik inderdaad ook gelezen! Maar wat ik er zo van las is het ook niet echt waterdicht aangetoond.

Saiy ik hoor trouwens van alle kanten dat het eruit halen van een spiraal peace of cake schijnt te zijn. Volgens mijn moeder was het niet veel meer dan iets te lomp je tampon eruit trekken. Alhoewel mijn moeder dan ook echt wel weer lomp is trouwens
Misschien is het voor je moeder allemaal ene piece If cake omdat ze daarna de ervaring van bevallen heeft gehad?

Ik kan me niet voorstellen dat dat zonder verdoving op enige manier ook maar okay kan zijn, like iets uit je vagina en je baarmoeder trekken zijn toch compleet anders maar fijn dat er vrouwen zijn die het wel een prima ervaring vinden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2019, 11:40
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd wat Ieke hierover zegt!

Verder lees ik mee, maar praat ik even niet mee.
Oud 10-08-2019, 11:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik ben niet ieke maar heb wel een spiraal gehad. Verwijderen duurt na het inbrengen van die eendenbek maar 4 seconden. Verdoven doen ze daar niet voor. Daarna een beetje kramp gehad maar dat viel enorm mee. Inbrengen was wel echt een bitch.

Ik ken ook geen onderzoek dat wisselen van anticonceptie je risico op kanker vergroot trouwens.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 10-08-2019, 12:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Misschien is het voor je moeder allemaal ene piece If cake omdat ze daarna de ervaring van bevallen heeft gehad?
Goed detail . Ze heeft idd daarvoor drie kinderen eruit gedrukt
Oud 10-08-2019, 12:22
Saiy
Saiy is offline
Dank jullie, fijn om hier over te praten

Ik ga maandag de huisarts bellen en ga dan bijnabijnabijna zeker vragen om hem eruit te laten halen.

Ik ben ook benieuwd naar wat ieke hierover te zeggen heeft!
Oud 10-08-2019, 12:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een beetje nagezocht maar kan niets vinden over de invloed van wisselen van hormonen op het risico op borstkanker. Het gebruik van hormonen op zichzelf schijnt wel het risico op borstkanker te vergroten. Dit zou gaan op ongeveer 20% meer kans. Maar dat moet je relatief zien: dus niet 1 op de 5 vrouwen meer.

Bron: https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home

Dit nos-artikel schrijft er trouwens ook over: https://www.google.nl/amp/s/amp.nos....or-de-pil.html
Oud 10-08-2019, 14:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil eigenlijk het liefst de pil blijven slikken omdat mijn astma het daar ook goed op doet en ik me op zich met pil niet anders voel dan zonder pil. Ik heb alleen zoveel last van doorbraakbloedingen vanaf de tweede helft van een strip. Ik ben al twee keer van pil gewisseld en dat maakt eigenlijk niets uit. Ik ben voor ik aan mijn huidige pil begon drie maanden zonder pil geweest en toen had ik nergens last van. Ik moet eigenlijk weer terug naar de huisarts maar die zou me dan doorsturen naar de gynaecoloog en daar heb ik geen zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.