Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2002, 21:57
alienx
alienx is offline
Gewoon om even de verschillende meningen te zien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2002, 07:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Niet bekend mee... maar Leuven schijnt wel goed te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 09:08
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
als je aan een belgische universiteit denkt, denk je aan leuven...
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:03
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
antwerpen???
__________________
als je dit kunt lezen heb je geen strabisme (zoek dat maar op in het woordenboek)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:21
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
zal leuven wel zijn denkik,
of Gent?
voor de rest is er ni zo veel supergoe denkik, maar de waalse universiteiten kenk ni goe
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:24
Cart?
Avatar van Cart?
Cart? is offline
Leuven, Gent, Brussel, A'pen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:56
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ik weet t eigelijk niet egt, ma kga in iedere geval naar leuven over 2 jaarkes!! (ask altijd doorkom natuurlijk waarschijnlijk wel!!)
bahbah ik haat school........

kuzzje
xELSx(die eigenlijk geen zin heeft om NOG meer te studeren, ma die toch nog wel t verstand eeft om te wete da ze anders ni bepaald ver zal kome!!)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:39
scara
scara is offline
leuven en gent hebben de meeste studenten, zijn de bekendste, en volgens mij ook de beste !
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:19
alienx
alienx is offline
en als het tussen Leuven en Gent gaat?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 00:31
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Cart? schreef:
Leuven, Gent, Brussel, A'pen
idd, en Diepenbeek
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:45
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


idd, en Diepenbeek
ja diepenbeek, die is ook heel goed, alleen heeft die nog ni echt een reputatie. zijn die al lang bezig eigenlijk? ik hoor de alleen maar goeie dingen van, aleen is het fel aanpassen aan nieuw sytseem als je van school verandert omda ze daar ni van alle richtingen alle jaren hebben
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:06
Cart?
Avatar van Cart?
Cart? is offline
Citaat:
alienx schreef:
en als het tussen Leuven en Gent gaat?
Leuven is iets 'compacter', Gent is echter iets speciaals..kzou zeggen: ga eens kijken, uitgaan, enz.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:23
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik had psies hetzelfde probleem
heb maar voor leuven gekozen. weetnogsteedsni waarom
als je weeschappen gaat doen, heb je wel het hele zalige arnebergpark tot je beschikking, echt ZALIG zeker als het goed weer is soos nu.


ga allebei is bekijken?
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:17
alienx
alienx is offline
Wel, eigenlijk ging het zo'n beetje om een weddenschap.
Meeste van mijn vrienden gaan naar Gent, ik en nog iemand naar Leuven, dus dat was eigenlijk al beslist.
Nu wilden we natuurlijk weten welke universiteit de beste reputatie had, kleine kinderen dat we zijn

Btw: zit je nu al in Leuven of ga je pas volgend jaar?

Ik vind Leuven als stad zelf alleszins al aangenamer dan Gent. Het is kleinschaliger en helft vd bevolking is student. Alles staat eigenlijk in teken van de student, echte studentenstad dus... Gent voor een deel ook maar het is toch weer een stuk groter...

En wat ga je studeren van wetenschappen?
N/m, weet het al
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 19:49
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik zit al een jaartje hier

wat ga jij doen???

Citaat:
alienx schreef:
Ik vind Leuven als stad zelf alleszins al aangenamer dan Gent. Het is kleinschaliger en helft vd bevolking is student. Alles staat eigenlijk in teken van de student, echte studentenstad dus... Gent voor een deel ook maar het is toch weer een stuk groter...
jep echt zalige stad, gratis bus, goedkoop eten (alma, maar ni te veel gan, zo goe ist nu ook weer ni), donderdagnacht lijkt wel eerste dag van de solden, zoveel volk loopt er rond , ...

ge wordt er wel gemakzuchtig van zenne, da alles zo kort opeen ligt. ik maar zagen tegen methuselah da zijn toekomstig kot zo ver ligt, terwijl dat maar 2km is ofzow.

het grote nadeel aan Leuven: BERGEN, KOLS VAN EERSTE CATEGORIE, HEUVELS, BERGOPPEN, STIJL. pfrt, conditie kweken
en vrij gevaarlijk in het naar beneje gaan als ge geen remmen hebt en ongezond voor je schoenzolen
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 11:39
alienx
alienx is offline
Citaat:
damaetas schreef:
ik zit al een jaartje hier

wat ga jij doen???



jep echt zalige stad, gratis bus, goedkoop eten (alma, maar ni te veel gan, zo goe ist nu ook weer ni), donderdagnacht lijkt wel eerste dag van de solden, zoveel volk loopt er rond , ...

ge wordt er wel gemakzuchtig van zenne, da alles zo kort opeen ligt. ik maar zagen tegen methuselah da zijn toekomstig kot zo ver ligt, terwijl dat maar 2km is ofzow.

het grote nadeel aan Leuven: BERGEN, KOLS VAN EERSTE CATEGORIE, HEUVELS, BERGOPPEN, STIJL. pfrt, conditie kweken
en vrij gevaarlijk in het naar beneje gaan als ge geen remmen hebt en ongezond voor je schoenzolen
Kheb nog maar ene col gedaan in Leuven denk ik... de Ramberg als dat u iets zegt...
Moet wel leuk zijn als er zoveel volk rondloopt

Idd wel gemakkelijk dat alles zo dicht bij elkaar ligt, heb nu al twee dagen volledig Leuven doorstapt en 't is eigenlijk allemaal te voet of met fiets te doen...
Mijn kot is op Kapucijnenvoer (als ge da kent, tis in een vrij modern gebouw op nen hoek) en ik ga waarschijnlijk rechten doen... filosofie lijkt mij ook nog interessant maar ik wil graag vrij snel werk vinden zodus...
Eerst wou ik geneeskunde doen maar ik ben wetenschappen (vooral chemie dan) een beetje (veel) beu en ik heb ook niet veel zin om 9+ jaren te studeren...enfin, kheb nog wa tijd om te beslissen, ik verander soms van den enen dag op den anderen...vroeger toch
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 12:32
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ja kweet da wel zijn denkik, ik heb geologie in de redinge da is die andere straat daaraan peisk.
ramberg is idd een van de felste, aan de andere kant van die kerk is da sintantonius, daarbovenaan is ons facbar, tplectrum, => goei feesjes in de kelder

rechte, das keiintressant. me filosofie moet ge der rekening mee houden da ge vooral dingen ziet da u ni intresseren (niemand vindt elke filosoof fijn toch?)
ik kom wel is een bezoekske placeren in ulle fac (HDR)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 15:20
alienx
alienx is offline
en waar is den bar vd rechten?

krijgt gij dan geen les bij Arenberg daar? Of is dat enkel toegepaste wet.?
Redingenstraat weet ik ook wel zijn...ik ken ondertussen al meer straatnamen in Leuven dan hier in Brakel denk ik...gewoon door veel mijn stadsplanneke te gebruiken.

Vraagske: als ge besloot om nr. Leuven te gaan, gingen er dan mee die ge al kende vanop humaniora of hebt ge er vooral daar leren kennen?
Ik ben nl. den enigsten die naar Leuven gaat...ah nee toch ni, nog enen misschien maar das nog ni zeker...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2002, 07:38
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
HUIS DER RECHTEN in de tiensestraat!!!! zeker langsgaan
(opgepast, eenrichtingsstraat, zeker in het begin van het jaar: 25€ boete! hoe weet ik da zo goed )

arneberg zijn eigenlijk drie campussen, of vier: wetenschappen is III (de mijne), toegepaste is II, sportkot is I en arenberg park met biologie en nog zooi enzo is V vermoed ik, da sta ook allemaal zo prachtig aangegeven

iemand van mijn klas van vorig jaar doet ook geologie, maar die kende ik ni zo echt. er zit nog een vriendin van mij in mijn straat. al mijn beste vriendjes zitten in a'pen
maar eigenlijk maakt da nix uit ofda ge al iemand kent, der zijn hopen mensen die alleen naar leuven komen en die ook vriendjes zoeken. in zo'n grote richting als rechten is da misschien moeilijker in het begin, maar JUIST DAARVOOR organiseert ulle kring in de eerse week nen hoop fijne activiteiten, dus ik stel voor: gaan!!! echt nix om ongerust over te zijn zenne, in eerste kan staat iedereen zijn radake p 'nieuwe vriendjes maken' das zo gebeurt.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:12
alienx
alienx is offline
Citaat:
damaetas schreef:
echt nix om ongerust over te zijn zenne, in eerste kan staat iedereen zijn radake p 'nieuwe vriendjes maken' das zo gebeurt.

lol, vriendjes maken

en wat zijn die "fijne activiteiten" dan?
eerstejaarkes pesten?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 13:10
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
GRATIS VATEN!!!!!!!!!
hehe,
kweenie hoe da da bij rechten zit, iig feesjes, eneuh peter en meter avond (zeker aan maadoen, heb je echt veel aan)

ge kunt misschien op het eind van de vakantie op hun site is gaan kijken: www.vrg.be

dit was het tees jaar: zo 23 Opening HdR
ma 24 Erasmus-TD Rumba
di 25 Rondleidingen 1e kan. - Kandidaturen-TD Albatros
wo 26 1e lic.-TD Music Café (Samambaïa)
do 27 2e & 3e lic.-TD Music Café (Samambaïa)
vr 28
za 29
zo 30


gullie hebt ook een opvangweekend zie ik hier, ge moet dus echt is op die site gaan zien
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 14:43
alienx
alienx is offline
Dankuwel
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:47
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
alienx schreef:
Dankuwel
graag gedaan

pfrt, ik dacht dat er geen eind ging komen aan uw vragenstroom
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 17:44
alienx
alienx is offline
Citaat:
damaetas schreef:

graag gedaan

pfrt, ik dacht dat er geen eind ging komen aan uw vragenstroom

Wacht tot ik in Leuven zelf zit, dan gaat ge pas werk hebben met mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.