Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2016, 09:23
juliank
juliank is offline
wie heeft school wifi of heel beperkte wifi

mijn school heeft erg beperkte wifi

en die van julie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2016, 09:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn middelbare school had wel wifi, maar alleen docenten en andere personeelsleden konden hier gebruik van maken. Met je leerling-account was inloggen op de wifi niet mogelijk.

Op de universiteit (Leiden, Rotterdam) is er toegang tot een algemeen onderwijs-wifi-netwerk waar je met je studentnummer en wachtwoord toegang tot krijgt. Wanneer ik een andere universiteit bezoek log ik daar ook automatisch in op het Wifi netwerk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 16:03
Skyle
Skyle is offline
Mijn school heeft 1 WiFi netwerk voor bezoekers, 1 WiFi netwerk door de hele school voor zowel leerlingen als docenten (geen beperkingen, heb je een eigen wachtwoord voor nodig en het werkt bijna altijd), en 1 WiFi netwerk alleen voor docenten dat alleen in 1 docentenkamer werkt, wat bijna nooit gebruikt wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 17:57
Verwijderd
Wij filteren helemaal niets behalve bepaalde sites die gebruikt kunnen worden voor ddos aanvallen. Dat wordt dus normaal op zo'n 60 middelbare scholen in het land binnen nu en een jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 19:04
Verwijderd
Wij hebben wifi op school
1 voor leraren een voor leerlingen en een voor bezoekers
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 19:29
IkBenDieEkteMan
IkBenDieEkteMan is offline
Wij hebben ook op school wifi.

Maar met een 1Gbps booter ligt het er instant uit.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 21:03
Verwijderd
School wordt dus alleen maar kutter omdat je dat soort grapjes uithaalt. Alles moet wegbezuinigd worden omdat er verzekeringen en maatregelen genomen moeten worden zodat digitale examens gemaakt kunnen worden. En dat zorgt er voor dat er geen budget is voor beter en leuker onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 21:09
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Nope we hebben geen wifi
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.