Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2004, 21:05
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Tsja, ik ben vast niet de enige en zeker niet de eerste die erover klaagt, maar who cares (ik niet)

Mijn lerares aardrijkskunde is totaal niet voor overleg vatbaar. Als we bijvoorbeeld een toets nakijken, en iemand vraagt waarom een bepaald antwoord volgens haar fout is. Je kan 10 x aan haar vragen WAAROM het fout is, ze blijft zeggen: 'Het is gewoon fout'. En vervolgens negeert ze je. Is heel ergerlijk, en bovendien ook een beetje onbeschoft. Als ze nou gewoon uitlegt waarom het fout is, houden wij op met zeuren, zij ook weer happy. Ja ok, tuurlijk heb je altijd figuren die door blijven gaan, maar gewoon alleen maar zeggen: 'Het is fout' en verder niks, vind ik nogal triest....

Moest ik ff kwijt

p.s. Bovendien moet ze altijd mij hebben als ik zit te keten met een paar mensen. IK moet altijd stil zijn, terwijl de rest lawaai maakt
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2004, 21:57
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Beetje associaal om dat soort houding aan te nemen tegen over 17-jaren. Waarom ga je niet praten met je coordinator ?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Skittles schreef op 21-01-2004 @ 22:05:
p.s. Bovendien moet ze altijd mij hebben als ik zit te keten met een paar mensen. IK moet altijd stil zijn, terwijl de rest lawaai maakt
die laatste zin maakt je verhaal nou niet bepaald beter...

maar goed, als je denkt dat je ergens punten zou moeten krijgen die niet toegekend zijn, kun je naar je mentor stappen.
zo niet, gewoon negeren dat soort mensen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:02
Verwijderd
Dat ken ik wel. Ook een lerares Frans absoluut niet voor rede vatbaar. Ze had duidelijk opgegeven dat we iets niet hoefden te leren, maar vroeg het wel terug. En daardoor hadden best veel mensen een onvoldoende. Eerst met haar praten. "Ja, ja, het is gewoon fout." Toen ben ik naar mijn mentor gegaan, maar die heeft het toen ook niet echt opgepikt. Toen heb ik het maar laten varen omdat ik het niet te hoog wilde laten oplopen, ik zat immers nog een jaar met de lerares opgescheept. En het probleem is vaak dat ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:23
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
die laatste zin maakt je verhaal nou niet bepaald beter...
dat bedacht ik me ook later

Citaat:
zo niet, gewoon negeren dat soort mensen.
op zich niet eens zo'n verkeerd advies, maar het probleem is dat het vaak wel over hele belangrijke punten gaat. en als jij vindt dat je die verdiend hebt, en zij geeft geen duidelijke reden waarom je die NIET verdiend, tsja....
en ik ben absoluut niet moeilijk, als een leraar zegt: 'het is daar en daarom fout' accepteer ik dat bijna altijd wel.
het is gewoon ongelofelijk frustrerend
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 22:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Skittles schreef op 21-01-2004 @ 23:23:
dat bedacht ik me ook later



op zich niet eens zo'n verkeerd advies, maar het probleem is dat het vaak wel over hele belangrijke punten gaat. en als jij vindt dat je die verdiend hebt, en zij geeft geen duidelijke reden waarom je die NIET verdiend, tsja....
en ik ben absoluut niet moeilijk, als een leraar zegt: 'het is daar en daarom fout' accepteer ik dat bijna altijd wel.
het is gewoon ongelofelijk frustrerend
wat ik al zei: als het echt om punten gaat die je gewoonweg verdient, dan zou ik eens naar je mentor of iemand anders stappen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #93
Spelleider
500 27-03-2013 19:49
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 16:48
De Kantine Weerwolfspel #92
Spelleider
501 08-02-2013 20:17
De Kantine Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam)
Verwijderd
182 25-01-2013 11:52
De Kantine Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles
Eye of Sauron
70 05-07-2012 19:11
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.