Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2008, 14:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Soms worden er topics geupt en dan staan er posts in van een aantal jaar terug. Best grappig om de posts van leden te zien van een aantal jaar terug.
Schaam jij je voor die posts?

Of nog beter, zet hier een aantal leuke/oude/rare posts van je neer.
Misschien zitten er nog wel een paar lachwekkende bij.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2008, 14:28
Verwijderd
Toen ik hier net kwam was ik een puberalto, schreef ik diepzinnige poezie en wilde ik met meisjes zoenen. Beschamend, maar ik kan er nu wel om lachen. Posts van slechts enkele jaren oud zijn niet zo anders als die van heden ten dage.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 14:40
Verwijderd
Ik schaam me vooral om de 'hippe' internetspelling die ik af en toe gebruikte Maar dat is er redelijk snel afgegaan, geloof ik. Verder kom ik zelden beschamende posts tegen, hoewel ze er allicht zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 14:45
Verwijderd
Zo vond ik het vroeger ook wel stoer om in het plat Vlaams-Kempens te posten (op een Nederlands forum tot overmaat van ramp). Tot iemand van het scholierenforum mij vriendelijk erop wees dat onverstaanbaarheid niet zo cool is. Sindsdien probeer ik mijn taal toch een beetje te verzorgen .
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 15:52
Verwijderd
Hahaha Ik kon niet helemaal naar heel vroeger gaan maar ik kwam dit topic tegen:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1621715
(vanaf pagina 4 ofzo)

Waarin we (Stephan, Maarten, Marit, Herbert-Jan en ik) een soap beschrijven. En het was echt grappig alles na te lezen En vooral te weten wat er in de toekomst nog gebeurde en dat ik deze mensen allemaal ietsje beter ken nu En ik kan het me ook nog wel herinneren dus het is grappig dit terug te vinden.
Dark Phoenix Sador Stephan Steef Maarten Topdrop Tink Tink* Marit Trophus Herbert Herbert-Jan Herbie naamzoek


Bij het zoeken kon ik overigens alleen als oudste de optie 1 jaar en ouder aanklikken, waardoor ik helemaal niet meer kan kijken wat ik in het begin heb gepost.

Laatst gewijzigd op 07-09-2008 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 15:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik schaam me voor vrijwel alles dat ik langer dan een maand geleden geschreven heb.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 15:59
Verwijderd
Trouwens, wat betreft alle vragen in de openingspost.

Toen ik vier jaar geleden op DK kwam durfde ik nauwelijks te posten. Ik zei in weerwolfspellen voornamelijk dat ik het o zo spannend vond en zei verder niks over theorieen ofzo. En ik weet dat ik veel in verjaardagstopics postte om meer posts te krijgen In echte topics kwam ik nauwelijks. En ik vidn het voornamelijk grappig enzo en ook dat ik heel vorozichtig was en toen DK in die knuffelfase was vond ik ook alles geweldig terwijl ik nu echt chagrijnig zou worden als iedereen elkaar de hele tijd kusjes en knuffels gaf in openbare topics
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 16:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Toen ik net op het forum zat waarde ik vooral rond op DoP. En ik snapte al die poëzie niet.

Zoals hier.
En hier.

Oh, em hier.
Of hier.

Puberleed.

Achgossietoch.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:02
Verwijderd
je kunt oudere berichten van jezelf zoeken door de optie "selecteren van oud naar nieuw" ofzo aan te vinken/klikken, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb er een paar opgezocht om te citeren, maar ze zijn echt te beschamend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb er een paar opgezocht om te citeren, maar ze zijn echt te beschamend.
ik durf niet zo goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:26
Verwijderd
over bert visscher:
Citaat:
ik vinnum so vermoeiend... maar rennen en praten en doen en waaaaaaaaaaaaaah
p[ijn in je buik krijg je durvan


(dit was wel ongeveer de ergste die ik kon vinden. veel "nie" ipv "niet", maar weinig rare opmerkingen, spelfouten en beschamend gedrag)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:29
Verwijderd
Mijn eerste post was op W&F, dus vanaf het begin waren ze al van torenhoog niveau.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Omg sterrenmeisje zit hier al sinds 2001!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 17:37
Verwijderd
In mijn allereerste bericht wijs ik iemand op een spelfout.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 18:52
Verwijderd
Als ik posts teruglees waarin ik zit te zeiken denk ik weleens van; pff, moet dat nou.
En voor de rest vind ik alles wat ik teruglees/zie/hoor van mezelf stom, dus m'n posts ook.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 21:38
Verwijderd
Ik heb nog nooit oude berichten teruggelezen, maar zover ik me kan herinneren bestaan het vooral uit semi-literair gezeik op Letteren en DoP, wat schrijfsels waar ik me nu waarschijnlijk voor zou schamen en een hoop labiel en zielig gedoe want ik voelde me oh zo verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:01
light fighter
light fighter is offline
oude posts van mij zijn voor al over puber problemen op psych. Inmiddels ben ik gelukkig een stuk volwassener en kan ik veel meer relativeren. Posts opzoeken lijkt me daarom ook niet zo'n heel strak plan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2008, 22:13
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
@topicstarter: ach zo erg is het toch ook weer niet? Bedenk dat er altijd na regen zonneschijn komt. Ik spreek uit ervaring. Ik heb het 7 maanden lang heel zwaar gehad, en het is nog steeds niet helemaal voorbij, maar het gaat langzaamaan wel beter en ik heb het langzamerhand wat rustiger. Het is een lekker gevoel als je uit een zware tijd weer opklimt. Houdt je daar aan vast.
De oudste van mezelf die ik kon vinden. Heb weinig gevonden om me voor te schamen. Deze ook, na regen komt gewoon zonneschijn. In die periode was ik erg geïnteresseerd in psychologie en filosofie. Nog steeds eigenlijk. En ik heb maar weinig posts gezien waar ik nu niet meer achter zou willen staan. Hoewel... die dt fout . Wel leuk om jezelf terug te lezen na zo'n lange tijd

EDIT: in tegendeel zelfs, ik lees allerlei huis tuin en keukenwijsheid zoals hierboven van mezelf terug dat ik nu denk van waarom ben ik dat in godsnaam vergeten
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 07-09-2008 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Omg sterrenmeisje zit hier al sinds 2001!
oldskool ftw

Citaat:
In mijn allereerste bericht wijs ik iemand op een spelfout.


en up, want leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 17:39
Verwijderd
Verdomme niemand heeft gereageerd op waar ik zo om moest lachen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 19:01
Verwijderd
huh?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 19:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen ik net op het forum zat waarde ik vooral rond op DoP. En ik snapte al die poëzie niet.

Zoals hier.
En hier.

Oh, em hier.
Of hier.

Puberleed.

Achgossietoch.
Je zegt ook echt elke keer "poetische vrijheid ofzo" <3
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 19:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit is de oudste die ik kan vinden. Nouja, de op twee na oudste. Het enige wat er anders is, is dat ik nu geen kleurtjes meer gebruik. En mijn zinsopbouw is niet zo sterk.
Maar ik kan me herinneren dat mijn eerste topic over de vakantie ging, volgensmij op DK. Die was heel erg, met duisentveel smileys. Maar die smileys is volgensmij het ergst.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 20:57
Verwijderd
Dit is mijn eerste post, niks om me voor te schamen dus (voor zover ik dat überhaupt al deed).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2008, 20:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit is mijn eerste post, niks om me voor te schamen dus (voor zover ik dat überhaupt al deed).
Met je lekkere tevreden dikke wintervogeltje <3

sorry, offtopic
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Met je lekkere tevreden dikke wintervogeltje <3

sorry, offtopic
Offtopic:
Met citaat reageren
Oud 14-09-2008, 21:55
Verwijderd
Hm, ik kan niet echt posts vinden die beschamend dom zijn. In 2002 was ik de puberfase (19 jaar) al ontstegen dus al vrij, eh, normaal.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 01:19
Verwijderd
pas toevallig doorgelezen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 01:24
Verwijderd
ik post zovaak letterlijk bezopen dat ik echt opkijk van mn eigen posts, oud of nieuw.
internet
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 08:19
Verwijderd
Ik vond alles nog best meevallen en toen vond ik dit, over babynamen:
Citaat:
Voor welk geslacht dan ook:

Engel

Mijn vriend en ik vinden het allebei een hele mooie naam, ik weet echt zeker dat ons kind zo zal gaan heten.
Nou, dat gaat dus écht niet door he.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 10:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 10:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Engel :')

Ik ben er trouwens nog steeds niet achter hoe ik mijn oudste berichten kan bekijken, ik kom maar tot een paar jaar geleden..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 10:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline


Ik kan zo snel geen spannende oude posts van mezelf vinden. Ik zie wel dat ik af en toe slim wil overkomen (de posts van drie jaar geleden) door uitgebreid te antwoorden, maar dat lukt niet echt in die posts.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 10:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Stel je voor, ben je een dikke, kalende man van vijfenveertig, heet je Engel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 10:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stel je voor, ben je een dikke, kalende man van vijfenveertig, heet je Engel.
Omg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2008, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor, ben je een dikke, kalende man van vijfenveertig, heet je Engel.
Ik vind 't voor een baby al vrij walgelijk
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 12:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind oude berichten van mezelf altijd wel grappig. Ik was gelukkig al 18 toen ik hier begon met posten, dus heel erg was ik ook niet.

Edit: huh? hoe moet je tegenwoordig oude berichten zoeken?!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 13:02
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Edit: huh? hoe moet je tegenwoordig oude berichten zoeken?!
Geavenceerd zoeken en dan op nickname en sorteren op datum aflopend (of oplopend weet ik veel, iig de ander )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 13:08
Verwijderd
Haha ik heb mijn oudste bericht ooit gevonden

Citaat:
mensen leven niet met een doel, tenzij ze dat het belangrijkste vinden. ik denk dat lol hebben (en dat hoeft niet alleen maar feesten te zijn) het belangrijkste is. is dat ook een doel?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 14:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn eerste post volgens de database (volgens mij dus niet):

Citaat:
als ontbijt eet ik 4 boterhammen met gekookte worst (je weet wel, van die worst, die eigenlijk in boerenkool hoort [afbeelding] ), een appel, een glas sinaasappelsap, en een halve liter water.

1e pauze eet ik een snickers ofzo en 4 broodjes kaas bij de bakker, ook weer een halve liter water

2e pauze nog een tosti en nog een mars ofzo

thuis veeel chocolade en koekjes (op school ook vaak nog meer!)

voor het avondeten nog een bakje slagroomvla met aardbeien.

Als avondeten eet ik veeeeel, + een toetje

's avonds meestal nog meer chocolade!
Best erg, maar ja... ik kan het hebben, gna gna... [afbeelding]


Oh ja, als ik moet werken, begin ik om 10 uur. dan heb ik ontbeten (zie boven), dan krijg ik tussen de middag maar 2 (!!) broodjes, dus dan heb ik 's avonds echt HONGER! Dan eet ik dus een uitsmijter, een cheese-steak (= een half stokbrood, met warme mozzarella, ui, champignons etc.) en nog een broodje.... ik sta daar dan ook bekend als "het meisje dat altijd zoveel eet", erg hè?
Ik was er wel trots op he?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 14:18
Verwijderd
Ik was ehhhh 15 toen ik hier kwam, en ik praatte een combinatie van plat en met engelse woorden etc. erdoor heen omdat ik ging emigreren en ik wou stoer doen. Weet ik het. Ik klink in elk geval behoorlijk debiel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik was ehhhh 15 toen ik hier kwam, en ik praatte een combinatie van plat en met engelse woorden etc. erdoor heen omdat ik ging emigreren en ik wou stoer doen. Weet ik het. Ik klink in elk geval behoorlijk debiel.
Wij willen voorbeelden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 16:03
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
ik post zovaak letterlijk bezopen dat ik echt opkijk van mn eigen posts, oud of nieuw.
internet
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 16:19
Verwijderd
Voor uwer vermaak:

Citaat:
Je moet takjes van wiet verzamelen tot je er heel veel hebt, en daqn zet je er thee van. Je neemt een zakje (cactus)thee, voor de smaak en je kookt de takjes even door.
:')
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Wij willen voorbeelden.
Jajajaja, komen ze:

Citaat:
ik blyf em mooi vinden
Citaat:
ja, spreekt me wel aan, snappum ni helemaal, mara heb ook ffies geen zin erover na te gaan denken ( hihi) mooi juh...
Citaat:
hmmz, gaat me meoder beetje lolligz doen, me pa zeg nooit wat, en de volgende dag, meh. naja heb gelukkie ni zo vaak kater [afbeelding]
Dit is echt vreeeeeselijk! Dat zijn dus mijn eerste paar posts, daarna gaat het gelukkig heel erg vlot naar normaal en redelijk fatsoenlijk Nederlands.

En omg dan kom ik nog posts tegen over mijn eerste canadeze vriendje.

Laatst gewijzigd op 15-09-2008 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 16:54
Verwijderd
hahahaha, mijn kale enge leren-sm-dingen-dragende alcoholist van een buurman heet engel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
hahahaha, mijn kale enge leren-sm-dingen-dragende alcoholist van een buurman heet engel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 17:07
Verwijderd
Citaat:
hahahaha, mijn kale enge leren-sm-dingen-dragende alcoholist van een buurman heet engel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Jajajaja, komen ze:






Dit is echt vreeeeeselijk! Dat zijn dus mijn eerste paar posts, daarna gaat het gelukkig heel erg vlot naar normaal en redelijk fatsoenlijk Nederlands.

En omg dan kom ik nog posts tegen over mijn eerste canadeze vriendje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Open your eyes!
anoymous
3 01-01-2014 11:03
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
De Kantine Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam)
Verwijderd
182 25-01-2013 11:52
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Psychologie nachtmerries: ANGST
Fantôme
27 07-10-2003 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.