Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2010, 16:06
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
ik heb een vraagje, als ik ongesteld ben, dan ben ik het 1 dag normaal en dan nog 2 daagjes licht tot bijna niet. en er zitten 8 weken tussen van de ene menstruatie tot de andere, is dit normaal? of heb ik dat weer?
niet dat ik het heel erg vind ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 16:12
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nee, dat is niet normaal. Normaal is 3-5 dagen (?) ongesteld en dat elke 4 weken. :')

Maar uitersten houd je altijd. Zo was m'n moeder vroeger 11 dagen hevig ongesteld, dan 11 à 12 dagen niet en dan weer 11 dagen. Dus ik zou me er niet al te druk om maken, eigenlijk. En als je pas ongesteld bent, dan kan het dat het nog lichter is en dan trekt het vanzelf weer een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 16:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Nee, dat is niet normaal. Normaal is 3-5 dagen (?) ongesteld en dat elke 4 weken. :')
Wat Em. zegt.

Ik heb er nooit echt over nagedacht eigenlijk maar ik heb ook iets wat best wel vreemd is: ik heb meestal wel een normaal ritme wat dat betreft, maar vreemd genoeg lijkt het voor vakantieperioden altijd even net een extra weekje uit te blijven, en tijdens de vakantie ben ik dan rond de 9 dagen ongesteld. Het is volgens mij echt elke keer weer zo, ik snap niet hoe het komt. Heeft iemand anders dat misschien ook?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:07
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
ik ben het al 2 jaar, en nog steeds in hetzelfde ritme. ik was er gewoon nieuwsgierig naar
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:22
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Het kan de eerste 3 jaar wat onregelmatig zijn of afwijkend. Waarschijnlijk ga je toch nog wel naar om de 4weken toe. Dat je zo weinig bloed verliest kan best zo zijn. Ik heb dat ook en ben er maar blij mee
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 20:24
Verwijderd
Het is als je nog niet zo lang ongesteld bent, wel normaal dat er heel veel tijd tussen kan zitten. Veel jongere meisjes zijn dan juist telkens heftig en langdurig ongesteld, maar wees maar blij dat jij dat niet hebt .

Wel kan dit ook komen door een te laag gewicht. Eet je wel goed?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 15:18
Verwijderd
Hmmm, ik zou wel kunnen stellen dat ieder lichaam anders is.
Het kan genetisch zijn, als je moeder haar cyclus op de zelfde manier werkt dan is er weinig aan te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2010, 17:18
xmanon
Avatar van xmanon
xmanon is offline
Ik eet normaal denk ik, 2 snoepjes per dag, 4 boterhammen en avondeten en savonds een koek en op school als tussendoortje. en drinken 2 liter water per dag... en soms nog wat fruit

Mijn moeder heeft juist het tegenovergestelde dus het is niet genetisch bepaalt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2010, 09:36
Verwijderd
Ik heb juist een regelmatig onregelmatig ritme... ^o) eerst zit er misschien net 2,5 week tussen, en dan 4,5 week. En dat wisselt gewoon altijd af :')
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal? :/
Rozewolkje.
7 22-04-2015 18:53
Psychologie is dit normaal?
groot-kleintje
13 15-06-2006 19:30
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
Piper
4 06-05-2003 15:44
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 18:33
Psychologie Is dit normaal?
pati
5 25-12-2001 18:05
Lichaam & Gezondheid is dit normaal ??
biefstuk13
2 14-10-2001 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.