Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 19:26
Noname,..
Noname,.. is offline
Welke regels van jou school vind je dom,stom of onnodig ?

bij ons bijvoorbeeld mag je niet op de grond zitten o.O en Binnekort moeten we onze mp3 en gsm bij het begin van de les in een bakje leggen en na de les krijgen we ze terug
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2011, 19:32
JamieL94
Avatar van JamieL94
JamieL94 is offline
Citaat:
Welke regels van jou school vind je dom,stom of onnodig ?

bij ons bijvoorbeeld mag je niet op de grond zitten o.O en Binnekort moeten we onze mp3 en gsm bij het begin van de les in een bakje leggen en na de les krijgen we ze terug
whoo dat is echt streng!
bij ons moet je als je 1x te laat komt de volgende ochtend meteen melden en als je dat niet doet moet je een uur nakomen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:38
Noname,..
Noname,.. is offline
Citaat:
whoo dat is echt streng!
bij ons moet je als je 1x te laat komt de volgende ochtend meteen melden en als je dat niet doet moet je een uur nakomen
Bij ons als je 3 x Te laat komt moet je een opstel schrijven van 3 pagina's en als je 9x te laat komt heel de namiddag nablijven
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:44
Verwijderd
Kom je te laat in een les. Volgende ochtend om kwart over acht melden. Niet melden volgende dag 8 uur melden. Niet melden. Zaterdag corvee. Niet komen. Problemen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 19:59
piraat013
piraat013 is offline
huiswerk niet af 9de uur nakomen tot 5 uur maar ik kom gewoon niet de school heeft namelijk een slechte administratie en daar neem ik profijt van xd
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:03
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Geen chips en energy drink... Dat boeit me niet, maar het is toch wel onzinnig.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 20:41
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Bij ons als je 3 x Te laat komt moet je een opstel schrijven van 3 pagina's en als je 9x te laat komt heel de namiddag nablijven
Bij ons is 2 keer te laat om 8 uur melden, 3x te laat een uur inhalen, en alles daarna ook een uur inhalen. Bij 8x krijg je een gesprek met de schoolleider, nog een keer verder en je wordt genaaid door je eigen school omdat ze dan een brief naar de leerplicht sturen. Ik weet niet wat die verder gaat doen.

Stomme regels vind ik dat je boven niet mag eten anders krijg je corvee, en laatst werd er gepleit voor een regeling dat je SE's alleen mag herkansen als ze onder de 5 zijn. Grote onzin, zo verkloot school je kansen op een hoog examengemiddelde een beetje. Ik ben het er niet mee eens, ik ga praten met degene die het bedacht heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 22:07
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Dan is mijn school nog wel chill vergeleken met dit, het valt helemaal niet op als je je bijvoorbeeld niet gaat melden als je te laat bent of uit de les word gestuurd
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 23:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Te laat: De eerste 3 keer (per half jaar) gewoon een briefje halen. 4e keer is om 8 uur op school melden. 5e keer een brief naar ouders. 6e keer een brief naar leerplicht. Ik weet 't niet zeker.
En in de 1e en 2e mag je niet van het school terrein af tijdens de pauze, maar dat is niet per se erg stom.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 23:17
Verwijderd
Je mag geen mp3 luisteren in de pauze of aula- uur, dat is toch belachelijk, maar toch doet iedereen het. (stiekem) Nou ja soort van sommige leraren zijn gewoon blind.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 06:10
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
1 keer te laat, 7.30 's ochtends melden ...
onwettig gemiste uren dubbel inhalen ...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 07:42
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
1 keer te laat, 7.30 's ochtends melden ...
onwettig gemiste uren dubbel inhalen ...
WAT?!?!!!!!?! 1 keer te laat, 7:30 op school zijn?! Dat is verschrikkelijk!!!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 07:55
Verwijderd
Eigenlijk ben ik het wel eens met de regels bij ons op school. Bij 3x te laat moet je om half 8 (of kwart over 7) komen, word je verwijderd dan ga je het uur na schooltijd inhalen, dat lijken me allemaal duidelijke en goede regels. Voor de rest ben ik het ook wel eens met de regels. Spijbel je dan moet je het aantal uren wat je hebt gemist dubbel inhalen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 14:57
Verwijderd
wat hebben jullie relaxte scholen!!!
bij ons moet je gewoon elke keer dat je te laat komt om 8 uur melden...
ook als je dan het eerste uur vrij hebt ofzo, gewoon 8 uur....

verder vind ik het wel belachelijk dat je in de pauzes perse in de aula moet zitten en niet eens naar de gang mag om boeken uit je locker te pakken, maar dan gaan ze wel zeuren als je te laat in de les bent omdat je dat toen dus nog moest doen....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:12
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik dacht dat mijn school een soort van streng was. Nu is dat idee verdwenen...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:29
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je mag geen mp3 luisteren in de pauze of aula- uur, dat is toch belachelijk, maar toch doet iedereen het. (stiekem) Nou ja soort van sommige leraren zijn gewoon blind.
Of docenten zijn het oneens met de regels en laten jullie gewoon je gang gaan .
Dat is bij ons tenminste het geval met telefoons (zolang het niet in de les is). Zeggen ze niks van terwijl we officieel onze telefoon niet bij ons mogen hebben als het geen pauze (of je uit bent natuurlijk).
verder is te laat 8 uur melden. niks bijzonders volgens mij (op die telefoon na)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 19:55
-Richard-
-Richard- is offline
In de eerste klas kon ik uitvreten wat ik wou..
9 keer eruit gestuurd geweest en nooit ook maar 1 keer nagekomen.
In de 2e klas was dit abrupt over. Maar toen ook maar 3 keer eruit gestuurd geweest,
de eerste 2 keer 1 uur moeten na komen, en voor die laatste kaar 2 uur. Toen had ik er wel genoeg van .

De regel ''Er zijn geen energy drankjes in en rond om de school toegestaan'' vind ik belachelijk..
De meesten die ik ken drinken omdat ze het lekker vinden. En niet om vertyft druk te worden... Alhoewel ken ik wél 1 iemand... Ze zit te stuiteren op haar stoel als je een blikje heeft gehad.. Zij is nogal gevoellig voor Cafeïne.. .

Chips ook niet toegestaan.... Maar als je met een zak komt binnen lopen is er niemand om je te stoppen.. De conciërge doet er niets tegen.. Waarom niet ? '' Als je er maar geen rommelpot van maakt dan vind ik het prima..''

Over het muziek verhaal... Wij zitten gewoon met boxjes in de aula XD, pauze of tussen uur. Het is allemaal toegestaan... ''Als je hem maar niet te hard zet'' waarop wij op ons beurt het volume naar 100% draaien.. Word er wat van gezegt ? Dan even naar 60% en daarna weer rustig omhoog draaien.

Te laat komen.. 3 keer telaat is 1 uur nakomen. 6 keer te laat is naar zon school geval.. Ben zen naam kwijt . Dit was vorig jaar 3 keer telaat = 1 uur nakomne, 12 keer te laat is naar zon school geval. XD XD
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 21:21
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Heb je bij ons 3 keer je huiswerk of spullen niet bij je, moet je een uur nakomen. Verder moet je je ook om 8 uur melden als je 3x te laat bent gekomen en krijg je bij 5x gesprek met mentor en bij de 7x brief na huis en bij 9 keer of meer kom je in het stappenplan.. Houd in veel nakomen, veel corfee een hele week uit alle lessen verwijdert en dus moet je op de gang verder werken aan je huiswerk. Word je gsm afgepakt krijg je bij de eerste keer eind van dag je gsm terug, bij 2x eind van week terug 3x eind van maand en de 4e x, jawel het hele jaar afgepakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 06:20
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
wat hebben jullie relaxte scholen!!!
bij ons moet je gewoon elke keer dat je te laat komt om 8 uur melden...
ook als je dan het eerste uur vrij hebt ofzo, gewoon 8 uur....

verder vind ik het wel belachelijk dat je in de pauzes perse in de aula moet zitten en niet eens naar de gang mag om boeken uit je locker te pakken, maar dan gaan ze wel zeuren als je te laat in de les bent omdat je dat toen dus nog moest doen....
Ik vind het ook vrij relaxt dat je "pas" om 8 uur terug moet komen als je 3 keer te laat bent gekomen. Bij ons is dat wel wat minder relaxt als bij jou, want dan moet jet bij de eerste keer te laat 7.30 terugkomen, i.p.v 8 uur. En niet komen betekent de 2 volgende keren om 7.30 terugkomen, en weer niet komen de 3 volgende keren, en weer niet is big problems...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 08:42
Verwijderd
Op mijn school begon de eerste les om 8.10 uur, dus als je drie keer te laat kwam, moest je je om 7.30 uur melden. Vaker te laat? Een week lang om 7.30 uur melden. Deed je dat niet? Dan nablijven + corfee.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 18:41
Noname,..
Noname,.. is offline
Citaat:
Heb je bij ons 3 keer je huiswerk of spullen niet bij je, moet je een uur nakomen. Verder moet je je ook om 8 uur melden als je 3x te laat bent gekomen en krijg je bij 5x gesprek met mentor en bij de 7x brief na huis en bij 9 keer of meer kom je in het stappenplan.. Houd in veel nakomen, veel corfee een hele week uit alle lessen verwijdert en dus moet je op de gang verder werken aan je huiswerk. Word je gsm afgepakt krijg je bij de eerste keer eind van dag je gsm terug, bij 2x eind van week terug 3x eind van maand en de 4e x, jawel het hele jaar afgepakt.

Wow een Heel Jaar o.o ,Mag dat wel ?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 12:57
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
Wow een Heel Jaar o.o ,Mag dat wel ?
Zeker mag dat gewoon tot het einde van het schooljaar. Wel mag je dan je simkaart eruit halen.
__________________
Krekkie luistert nu naar: Al Stewart - On the border
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 19:22
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
er is geen regel tegen energy, maar als ze je het (binnen) zien drinken dan krijg je meteen een enorme preek van hier tot ginder dat het ongezond is, dat het slecht voor je is, dat je er hyperactief van word in de les en dat het alleen is voor na het sporten; dan denk ik echt van; maak er een regel tegen óf zeur niet

naja, gelukkig kun je het wel buiten drinken zonder gezeik
(niet dat ik het zelf drink hoor)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 21:18
piraat013
piraat013 is offline
dat vindt ik behoorlijk streng eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 00:25
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Zeer chille school hier, leggen veel verantwoordelijkheid bij de leerling zelf.
Ik hoor dat ze voor VMBO en Havo wel erg streng zijn bij ons, maar VWO kan (bijna) doen en laten wat ze willen.
Te laat komen: geen probleem.
Spijbelen: geen probleem, maar niet janken als je een onvoldoende hebt
Huiswerk: wordt niet gecontroleerd.
Mobieltjes/MP3: toegestaan, zolang het de rest maar niet stoort.
Alleen als het spijbelen echt te gek word, komt de conciërge je waarschuwen dat je het nu rustig aan moet doen, maar voor de rest niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2011, 08:26
Verwijderd
Das best chil ; )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 12:50
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
biologie: onder een 6= straf
__________________
Seid bereit
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 17:54
Verwijderd
Als je bij ons te laat kwam, moest je een kaart halen. Vervolgens moest je dan nablijven. (Geen idee hoe het werkt , ik kom nooit te laat)

Wat ik wel een achterlijke regel vond is dat je niet mocht eten/drinken in de lessen. Gelukkig voor ons vonden de leraren dat ook.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 18:23
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Alcohol en fastfood rondom school mogen niet, maar blowen wel.
Beetje vreemd.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 18:34
Verwijderd
@Interglot, same here, alleen drinken en eten de leraren wel in de les maar worden wij ervoor uit de les verwijdert....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 18:46
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
@Interglot, same here, alleen drinken en eten de leraren wel in de les maar worden wij ervoor uit de les verwijdert....
Raar dat leraren het wel mogen, terwijl leerlingen het in de tussentijd niet mogen. Maargoed je hebt pauze om te eten en te drinken dus het is (tenzij het zomer is en buiten 30 graden) onzin om in de les te eten of drinken (vind ik)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 19:39
ikbenambie
ikbenambie is offline
Dat te laat vind ik echt zo raar,
1 x te laat niks, 2&3 x te laat 8 uur daarna krijgen je ouders al een brief.
Maar het is bestwel onmogelijk om te halen!
Wij hebben 70 min rooster
5 lesuren per dag.
5 keer kans per dag om te laat te komen
35 keer kans per week om te laat te komen
LAAT STAAN IN EEN JAAR
onhaalbaar gewoon!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 20:15
Verwijderd
Ik snap niet waarom mensen zo klagen over te laat komen. Met alle respect, maar onze dag begon gewoon om kwart over 8, en dat haalde ik makkelijk. Ik moet drie kwartier fietsen om op school te komen, dus dat is hier rond half 8 weg. 7 uur opstaan. Wat is daar nu moeilijk aan? Tuurlijk kan het een keer voorkomen dat je band daadwerkelijk lek is, of dat je je een keer verslaapt. Maar ik ben in mijn hele schooltijd (gewoon 6 jaren) welgeteld 2 keer te laat gekomen. Een keer omdat ik gewoon echt te laat was, en een keer omdat ik gestopt was voor iemand die gevallen was. Niemand die daar moeilijk over doet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 21:31
Krekkie
Avatar van Krekkie
Krekkie is offline
Citaat:
Zeer chille school hier, leggen veel verantwoordelijkheid bij de leerling zelf.
Ik hoor dat ze voor VMBO en Havo wel erg streng zijn bij ons, maar VWO kan (bijna) doen en laten wat ze willen.
Te laat komen: geen probleem.
Spijbelen: geen probleem, maar niet janken als je een onvoldoende hebt
Huiswerk: wordt niet gecontroleerd.
Mobieltjes/MP3: toegestaan, zolang het de rest maar niet stoort.
Alleen als het spijbelen echt te gek word, komt de conciërge je waarschuwen dat je het nu rustig aan moet doen, maar voor de rest niks.
Dan zie jij de gevolgen er nog niet van in.. Want geen enkele school laat dat toe.
__________________
Krekkie luistert nu naar: Al Stewart - On the border
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 06:14
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dat te laat vind ik echt zo raar,
1 x te laat niks, 2&3 x te laat 8 uur daarna krijgen je ouders al een brief.
Maar het is bestwel onmogelijk om te halen!
Wij hebben 70 min rooster
5 lesuren per dag.
5 keer kans per dag om te laat te komen
35 keer kans per week om te laat te komen
LAAT STAAN IN EEN JAAR
onhaalbaar gewoon!
Zo moeilijk is op tijd komen niet hoor.
En vooral niet als je eenmaal op school bent. Tussen de uren door ben je altijd op tijd en zodra de pauze afgelopen is moet je gewoon op tijd naar je lokaal gaan lopen.
Dan heb je nog maar 5x in de week dat je te laat kan komen en dat valt echt prima te doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 11:43
TheEditor
TheEditor is offline
Vroegah op de basisschool waren pokemonkaarten verboden. Onze directeur vond dat 'kinderen die het niet hadden werden buitengesloten'. Boeide ons geen fuck, we speelden stiekem in een hoekje van t schoolplein op een bankje er alsnog mee.

Als er jongere kinderen kwamen waarom wij wel mochten spelen zeiden we "die regel is alleen voor de klassen lager dan groep 6". Ze geloofden ons mooi genoeg om ons niet te verraden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2011, 14:36
ChamsysMQ100
Avatar van ChamsysMQ100
ChamsysMQ100 is offline
Uhmmm, spullen vergeten, les uit worden gezet of te laat komen -> 7.30 melden op school

Voor de rest kan ik wel leven met de schoolregels (voor zo ver ze worden nageleefd door school zelf)
__________________
" It’s better to fail in originality than succeed in imitation."
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:23
3DS
3DS is offline
Een uur missen= dubbel inhalen.
Kauwgom = uurtje werken (SuperTriest)
Gym meer dan twee keer missen in een jaar (zonder vervangende opdracht uiteraard) = blijven zitten. (Triest)
Een onvoldoende voor Levo = blijven zitten (Triest)
Tijdens de les heel nodig naar het toilet moeten = pech hebben (Supertriest)

En maar janken dat er zoveel mensen blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Een uur missen= dubbel inhalen.
Kauwgom = uurtje werken (SuperTriest)
Gym meer dan twee keer missen in een jaar (zonder vervangende opdracht uiteraard) = blijven zitten. (Triest)
Een onvoldoende voor Levo = blijven zitten (Triest)
Tijdens de les heel nodig naar het toilet moeten = pech hebben (Supertriest)

En maar janken dat er zoveel mensen blijven zitten.
Oh ja, wij hadden ook een docent die mensen tijdens de les niet naar de wc liet gaan, nooit begrepen waarom niet. Als mensen naar de wc moeten, zullen ze zich toch beter concentreren wanneer ze mogen gaan ipv wanneer ze maar zitten te wiebelen op hun stoel?

Verder waren ze bij mij op school héél makkelijk met gym. Zeker in de bovenbouw. Ik ging echt zeer zelden naar de lessen Maar ik kreeg toch een "goed" voor gym omdat ik braaf vervangende opdrachtjes maakte Alsin; ik heb in de bovenbouw 4 A4-tjes getypt over de regels van een of andere sport en de "goed" was binnen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 23:42
TheEditor
TheEditor is offline
Als ik zo kijk was mijn school best wel chill. Alles kon, alles mocht. Ook vrij soepel.

Hing natuurlijk wel af wat voor docent je had onder de les trouwens, maar geen van hun maakten aanspraak op me als ik mijn MP3 speler ophad, in een aantal klassen kon je zelfs je zojuist vergaarde snoep/chips/drinken van de supermarkt meenemen, als het maar niet stoort.


Citaat:

Verder waren ze bij mij op school héél makkelijk met gym. Zeker in de bovenbouw. Ik ging echt zeer zelden naar de lessen Maar ik kreeg toch een "goed" voor gym omdat ik braaf vervangende opdrachtjes maakte Alsin; ik heb in de bovenbouw 4 A4-tjes getypt over de regels van een of andere sport en de "goed" was binnen
Wat een haat hier ineens tegen gym. Ik vond het altijd heel tof.

Moest ook een keer een vervangende opdracht maken though, omdat ik er niet was (met reden nog zelfs). Best triest die dingen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 15:28
lilynbruijn
Avatar van lilynbruijn
lilynbruijn is offline
Wat moeten jullie doen dan tijdens het nablijven? Wij mochten altijd gewoon een boek lezen. Als het maar leek alsof je voor school bezig was. Zonder spullen mocht nadenken over je fouten (uit het raam staren) ook.
__________________
LB
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 15:45
ladyburd_
Avatar van ladyburd_
ladyburd_ is offline
Strenge scholen joh, bij ons is het zo chill, ik ben 3 keer eruit gestuurd dit jaar, hoefde geen enkele keer na te komen, 15 keer te laat, heb maar 1 keer gemeld, moest nakomen en bij mijn 13e keer kwam mijn coordinator naar met toe van; ja je niet 1 uurtje nakomen.

Bij ons is het eigenlijk wel chill, soms zegt een docent er niks van als je op grond zit of als je met kauwgom in de klas zit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 17:03
Verwijderd
Hm, het valt bij ons wel mee. Alhoewel lees ik dat iedereen om 8.00 moet terugkomen?! Wij beginnen om 8.00

Ik kom eigenlijk nooit te laat, en als het een keertje gebeurd kom ik alsnog binnen (lief gezicht trekken)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 18:38
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
whoo dat is echt streng!
bij ons moet je als je 1x te laat komt de volgende ochtend meteen melden en als je dat niet doet moet je een uur nakomen
Citaat:
Bij ons als je 3 x Te laat komt moet je een opstel schrijven van 3 pagina's en als je 9x te laat komt heel de namiddag nablijven
Bij ons mag je 1 keer te laat komen en bij de 2e keer moet je een week lang je om 8 uur melden (1e uur).

Bij de 3e keer volgt volgens mij al een gesprek met mentor en de 4e keer al met de Leerplichtambtenaar.

==> Na ELKE vakantie wordt de 'teller' weer op 0 gezet.

Te laat komen/niet komen wordt (bijna) ALTIJD opgemerkt.
De leraren moeten een kaart invullen met te laat, afwezig of verwijderd.

--> Huiswerk niet af, boeken niet bij je o.i.d. ==> ligt aan de leraar (kan nablijven, strafwerk, trakteren, enz.)

Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 20:10
Gary Brown
Avatar van Gary Brown
Gary Brown is offline
- Pet af in de klas, cantine, enz.
- Je mag je telefoon wel bij je hebben maar niet laten zien, Waar slaat dat op?
- Niet zonder shirt naar school komen.
- Niet eten en drinken in de klas.
- Je mag niet van schoolterrein af tijdens pauzes, behalve als je toestemming hebt.
- Je mag roken. Nuff said.
- Je mag maar 1 keer blijven zitten.
- Als je eruit wordt gestuurd wordt je naar 'de Pool' gestuurd. Wat meer een lachertje is dan straf.
- We moeten stage lopen =(
- Veel te veel huiswerk!
- Op de laatste schooldag mag je niet eens met rotte eieren gooien.
- Maar 1 week de laatste vakantie terwijl andere scholen 2 hebben.
- Je mag niet tekenen tijdens de les.
__________________
''A gun isn't deadly without someone firing it.''
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 06:11
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
- Pet af in de klas, cantine, enz.
- Je mag je telefoon wel bij je hebben maar niet laten zien, Waar slaat dat op?
- Niet zonder shirt naar school komen.
- Niet eten en drinken in de klas.
- Je mag niet van schoolterrein af tijdens pauzes, behalve als je toestemming hebt.
- Je mag roken. Nuff said.
- Je mag maar 1 keer blijven zitten.
- Als je eruit wordt gestuurd wordt je naar 'de Pool' gestuurd. Wat meer een lachertje is dan straf.
- We moeten stage lopen =(
- Veel te veel huiswerk!
- Op de laatste schooldag mag je niet eens met rotte eieren gooien.
- Maar 1 week de laatste vakantie terwijl andere scholen 2 hebben.
- Je mag niet tekenen tijdens de les.
Bij ons heet dat 'Op de rails'
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 13:43
Verwijderd
En wat houdt dat in dan?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 16:57
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Niet eten in de gang terwijl er in de gang prullenbakken staan en banken.
Doe je dat wel dan moet je één uur gaan prikken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 17:00
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Citaat:
Bij ons mag je 1 keer te laat komen en bij de 2e keer moet je een week lang je om 8 uur melden (1e uur).

Bij de 3e keer volgt volgens mij al een gesprek met mentor en de 4e keer al met de Leerplichtambtenaar.

==> Na ELKE vakantie wordt de 'teller' weer op 0 gezet.

Te laat komen/niet komen wordt (bijna) ALTIJD opgemerkt.
De leraren moeten een kaart invullen met te laat, afwezig of verwijderd.

--> Huiswerk niet af, boeken niet bij je o.i.d. ==> ligt aan de leraar (kan nablijven, strafwerk, trakteren, enz.)

Lol, Wij mogen 9x te laat komen bij 10e keer wordt er een brief gestuurd naar je ouders.
En bij 12e keer krijg je leerplicht.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 06:15
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
En wat houdt dat in dan?
Wat houdt wat in?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.