Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 20:28
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline


Ik kan er niks aan doen, maar door de verhalen die ik over ze gehoord heb, de dingen die ik over ze gelezen heb..ben ik echt heel bang voor die jongens geworden

Er zit er ook eentje bij mij in de fanfare.. hij doet wel aardig tegen mij.. maar hij zit nu iemand anders te kleineren omdat die "maar" een hbo opleiding doet..

oja.. voor de mensen die nie weten waar k t over heb.. Carolus Magnus is een studenten vereniging uit Nijmegen.. 1 vd beruchtste van Nederland.. als ik me niet vergis zelfs de beruchtste..

Zijn dr toevallig nog meer mensen die ervaring hebben met die gasten van Carolus??
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 20:59
Verwijderd
*pomtiedom*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:06
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
nare man schreef:
*pomtiedom*
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:


Ik kan er niks aan doen, maar door de verhalen die ik over ze gehoord heb, de dingen die ik over ze gelezen heb..ben ik echt heel bang voor die jongens geworden

Er zit er ook eentje bij mij in de fanfare.. hij doet wel aardig tegen mij.. maar hij zit nu iemand anders te kleineren omdat die "maar" een hbo opleiding doet..

oja.. voor de mensen die nie weten waar k t over heb.. Carolus Magnus is een studenten vereniging uit Nijmegen.. 1 vd beruchtste van Nederland.. als ik me niet vergis zelfs de beruchtste..

Zijn dr toevallig nog meer mensen die ervaring hebben met die gasten van Carolus??

Volgens mij is het Leidsch studentencorps Minerva nog wel iets beruchter.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
oja.. voor de mensen die nie weten waar k t over heb.. Carolus Magnus is een studenten vereniging uit Nijmegen.. 1 vd beruchtste van Nederland.. als ik me niet vergis zelfs de beruchtste..
Ik voel me ergens ook wel een beetje gevleid Kwist niet dat we zó berucht waren
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 22:53
PV
PV is offline
achja, hbo-studenten zijn geen studenten volgens hen (he nare man)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 23:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:46
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef:
*pomtiedom*
haahahah
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:50
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik voel me ergens ook wel een beetje gevleid Kwist niet dat we zó berucht waren

Volgens mij valt dat wel mee, misschien in de omgeving, maar ik hoor er nooit wat over..

Aragnabite: waar ben je in godsnaam bang voor dan? Ik kan me echt helemaal niets voorstellen, hoogstens wat kleinerend gebral, maar wat boeit dat nou..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:02
Verwijderd
Precies, dat is des students. Dat je nu als eerstejaars bang bent voor mensen van het USC, vooruit, dat kan ik dan nog begrijpen...maar Carolus is een relatief bescheiden vereniging met weinig leden...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:30
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
maar nare man, julie hadden toch laatst een hbo'er ontvoerd en 2 dagen gemarteld?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 17:52
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Aragnabite: waar ben je in godsnaam bang voor dan? Ik kan me echt helemaal niets voorstellen, hoogstens wat kleinerend gebral, maar wat boeit dat nou..
Uhm.. die gasten zuipen alleen maar en worden daarna vaak agressief.. en ze kunnen hun handen niet thuishouden! Leuk (ahum) dat ze de vrouw waardeloos vinden.. maar laat ze dan ook met rust!

en Nare man: misschien ben jij dan wel een van de weinige aardige mensen van Carolus


En oja.. k woon zelf in zuid-limburg dus Nijmegen is echt niet "bij mij in de buurt".


__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:16
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Uhm.. die gasten zuipen alleen maar en worden daarna vaak agressief.. en ze kunnen hun handen niet thuishouden! Leuk (ahum) dat ze de vrouw waardeloos vinden.. maar laat ze dan ook met rust!

Hoezo vooroordelen je kent ze niet eens. Mocht er agressiviteit ontstaan dan wordt dat keurig opgelost door een potje brassen, en al deze dingen spelen zich toch af binnen de sociëteit, dus ik zie het probleem niet echt..
Het is trouwens een gemengde vereniging.

(help ik nu een reputatie om zeep? )
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:59
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Hoezo vooroordelen je kent ze niet eens.
en of ik er ken!!

en ik weet dat het een gemengde vereniging is.. ben niet dom en kom ook wel eens op jullie site(s)..

En ik wil ook niet zeggen dat iedereen daar slecht is.. maar de meesten kunnen er aardig wat van..

Mijn nicht en haar vriend wonen en studeren beiden in Nijmegen. Ze werken in de horeca... eerst had ik ze iets vertelt over wat Paul (1 vd jongens) had gedaan, en toen k zei dat ie bij Carolus zat schrokken ze enorm en raadden me ten strengste aan bij hem uit de buurt te blijven.. en dat had vast een reden. (uhm.. en Paul vertelt zelf ook wel eens dingen die jullie doen op feesten, en k kan me niet voorstellen dat ie dat in zn eentje doet)

En dat jullie moesten verhuizen van pand kwam vast ook niet omdat jullie zow aardig voor jullie omgeving zijn.

Maar voor dat àlles verkeerd word opgevat..
Paul kan ook heel aardig doen hoor, dat weet ik ook wel.. Ik heb gewoon wat slechte ervaringen met hem en nog n paar mensen van carolus.. van overal raden mensen me aan om bij jullie weg te blijven.. uit Pauls verhalen zelf kan k ook opmaken dat jullie niet zon lieverdjes zijn..

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:27
Quist
Quist is offline
Citaat:
PV schreef:
hbo-studenten zijn geen studenten
Zo iets heet hbo-scholieren




[Dit bericht is aangepast door Quist (10-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 23:46
Quist
Quist is offline
dus zij motgen hier wel posten en ik, wij(alle studenten) niet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 11:09
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
(help ik nu een reputatie om zeep? )
Nee hoor. Voor zover ik weet heeft Carolus ook niet echt een reputatie. Kijk, als je nu bang bent voor je A-tijd bij het Utrechtsch Studenten Corps, dat kan ik me voorstellen. Ik heb daar dingen over gehoord die écht niet door de beugel kunnen en waarbij vergeleken de intro van Carolus een gezellig praatgroepje is. Ik geef toe, dingen lopen wel eens uit de hand, maar agressiviteit door drank komt overal voor, niet alleen onder studenten. En over het kleineren van HBO-ers: toegegeven, we maken wel vaak gein, maar dat moet ook kunnen toch? Ik zal ook niemand afkraken omdat-ie een HBO doet, ik ken zelf veel mensen die dat doen en er zitten best pittige opleidingen tussen. Alleen ze moeten zichzelf geen student noemen, want dat is gewoon niet zo!

En verder: noem eens wat voorbeelden dan van dingen die jou in het bijzonder angst aanjagen? Kben wel benieuwd eigenlijk...ik ben ook niet 24/7 op de sociëteit, misschien ontgaan mij een hoop dingen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 19:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nee hoor. Voor zover ik weet heeft Carolus ook niet echt een reputatie.
Dan weet je dat bij deze..

Maar voor dat k hier nog meer ga neer zetten.. kent toch niet toevallig een Paul Reinartz hè?

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (10-01-2002).]
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2002, 21:47
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
t zou namelijk heel goed kunnen da je die kent..

OF IEMAND ANDERS HIER??

zeg t dan ff.. voordat ik te weinig/ te veel zeg..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 12:19
Verwijderd
Wat studeert-ie?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:44
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
alhoewel in in Arnhem woon, heb ik er nog nooit wat overgehoord.

Lid worden van een studenten vereniging, is een manier om onder gelijk gestemden te komen. Op de een of andere manier herleeft bij de leden voor mijn gevoel vaak hun jeugd, en gaan ze vaak weer een aantal fratsen uithalen. Voor leden zelf is dit juist heel leuk, ze maken gewoon lol met vrienden. Voor buitenstaanders daarentegen, is het minder leuk. Daar zouden ze wel eens rekening mee moeten houden.

Daarentegen lijken mij de voordelen toch wel op te wegen tegen de nadelen, misschien dat ik volgend jaar zelf bij een vereniging ga (maar dan niet in nijmegen natuurlijk)
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:47
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
Citaat:
Quist schreef:
Zo iets heet hbo-scholieren

[Dit bericht is aangepast door Quist (10-01-2002).]
hier zit wel een zekere waarheid in. Alle hbo'ers die ik ken hebben het altijd over naar school gaan. En over de klas die ze hebbe. Terwijl de studenten (van uni) het altijd over naar de universiteit gaan hebben en ik heb nog nooit iets over klassen gehoord altijd werkgroepen of zoiets dergelijks!
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 16:00
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat studeert-ie?



Bedrijfskunde als k t goed heb.. en oorspronkelijk studeerde ie voor tandarts in Groningen. En JA hij zit bij Carolus mocht dat niet duidelijk zijn

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 22:20
minerva
minerva is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Volgens mij is het Leidsch studentencorps Minerva nog wel iets beruchter.


__________________
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.~ groetjes aan iedereen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 23:16
PV
PV is offline
Citaat:
lovely_loeske schreef:
hier zit wel een zekere waarheid in. Alle hbo'ers die ik ken hebben het altijd over naar school gaan. En over de klas die ze hebbe. Terwijl de studenten (van uni) het altijd over naar de universiteit gaan hebben en ik heb nog nooit iets over klassen gehoord altijd werkgroepen of zoiets dergelijks!
Ik doe HBO en wij werken ook in groepjes van max. 10 man voor 12 weken... met soms colleges met meerdere groepjes tegelijk, maar dat zal op een universiteit ook wel zijn. Dus het ligt maar aan welke studie je doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2002, 13:52
soulless
soulless is offline
Dikke vette bullshit.

HBOers zijn scholieren. Je volgt namelijk een opleiding tot een beroep of een groepje van mogelijke beroepen.

Aan de universiteit doe je een studie, immers je bent niet bezig een beroep te leren maar een gebied in de wetenschap te bestuderen. Veel mensen van de universiteit komen wel in een baan terecht maar het is heel goed mogelijk om academisch te blijven.

Dit is enkel NAAMGEVING. Het zegt niks over moeilijkheidsgraad. Over het algemeen is de universiteit wel een stukkie pittiger denk ik zo, maar vergelijk je HBO Scheepsbouw met Universitair Rechten dan weet ik echt wel wat hier nou een intelligentere studie/opleiding is.

[Dit bericht is aangepast door soulless (12-01-2002).]
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 14:15
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
soulless schreef:
Dikke vette bullshit.

HBOers zijn scholieren. Je volgt namelijk een opleiding tot een beroep of een groepje van mogelijke beroepen.

Aan de universiteit doe je een studie, immers je bent niet bezig een beroep te leren maar een gebied in de wetenschap te bestuderen. Veel mensen van de universiteit komen wel in een baan terecht maar het is heel goed mogelijk om academisch te blijven.

Dit is enkel NAAMGEVING. Het zegt niks over moeilijkheidsgraad. Over het algemeen is de universiteit wel een stukkie pittiger denk ik zo, maar vergelijk je HBO Scheepsbouw met Universitair Rechten dan weet ik echt wel wat hier nou een intelligentere studie/opleiding is.

[Dit bericht is aangepast door soulless (12-01-2002).]
WO tandheelkunde is anders bijzonder praktijkgericht en leidt op voor het beroep van tandarts.

__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef:
WO tandheelkunde is anders bijzonder praktijkgericht en leidt op voor het beroep van tandarts.
Daar verschillen de meningen over...ik vind bijvoorbeeld ook dat Tandheelkunde, Geneeskunde en Medicijnen (alle WO-studies) richtingen zijn die best veel 'HBO-trekjes' hebben omdat ze allemaal hun grondslagen vinden in al vaststaande kennis en inzichten en inderdaad echt een 'ambacht' zijn, zou je kunnen zeggen...

Wat overigens niet impliceert dat ik Tandheelkunde etc 'minder universitaire' studies vind hoor. Au contraire.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 17:18
Verwijderd
Citaat:
soulless schreef:
Over het algemeen is de universiteit wel een stukkie pittiger denk ik zo, maar vergelijk je HBO Scheepsbouw met Universitair Rechten dan weet ik echt wel wat hier nou een intelligentere studie/opleiding is.
Ik zal niet ontkennen dat de diverse bouwkundige opleidingen op HBO-niveau behoorlijk pittig kunnen zijn, maar het verschil tussen een HBO-scholier Scheeps- of Werktuigbouwkunde en een student Rechten is het abstractieniveau. In een studie Rechten zitten flinke componenten filosofie, moraal en redenatie en dat is iets wat in een HBO-Scheepsbouw weer niet zit. Dat is ongetwijfeld heel moeilijk maar berust meer op al verworven kennis en niet op eigen inzichten zoals ik boven al zei met Tandheelkunde als voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 20:08
basje!
basje! is offline
Citaat:
beuk schreef:
julie hadden toch laatst een hbo'er ontvoerd en 2 dagen gemarteld?

whahahahaaaaaaa wat ís dat voor een sekte zeg?! daar wil ik ook bij!!!!!

__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 20:10
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
basje! schreef:
whahahahaaaaaaa wat ís dat voor een sekte zeg?! daar wil ik ook bij!!!!!

hehe, je kan nu al oefenen, gewoon een pak van je vader uit de kast trekken en hard schreeuwen en blaten als je vanavond uitgaat
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:17
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Dit is enkel NAAMGEVING. Het zegt niks over moeilijkheidsgraad. Over het algemeen is de universiteit wel een stukkie pittiger denk ik zo, maar vergelijk je HBO Scheepsbouw met Universitair Rechten dan weet ik echt wel wat hier nou een intelligentere studie/opleiding is.
Groot gelijk!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had het niet over de instelling van studenten ten opzichte van HBO-ers.. maar t feit dat nogal wat mensen van Carolus (en Minerva) vinden dat HBO-ers dom zijn.

EN IK HAD BTW IETS GEVRAAGD... MAAR K ZAL HET FF HERHALEN.. ANDERS HEB K DALIJK ECHT ZEIK MET DIEGENE..:

Kent hier iemand PAUL REINARTZ ?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 17:09
Verwijderd
Nee, ik ken 'm niet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:18
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
keej, dan ist goed..

Zult wel afvragen hoezo k da wou weten.. is gewoon dat die sul dr niet tegen kan als iemand achter zijn rug om over hem kletst.. al zeg je iets goeds.. en als ie er dan achterkomt kun je beter naar siberie verkassen, tenzij je n flinke ruzie wilt meemaken. En k heb zoveel aan mn hoofd dat ik daar geen zin in heb..

Maar laat ik nu maar gaan kappen met mn gezeik en gezeur..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:24
Verwijderd
Aragna.. Wat is jou "lifestyle" om het zo maar te noemen, en die van jullie je zus en haar vriend?

Want je moet begrijpen dat je als Punker waarschijnlijk wat minder respect krijgt van ledenen van CM dan als 'doorgewinterde hockeyfanaat' he...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 22:08
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ach je ziet ze in de introductie week van verre aankomen, van die MEGA kakkers met hun jasjes van carolus en denkend dat ze wat zijn, best lache die lui, ik snap gewoon niet dat zo'n zielig studentje bij hun wil en daarvoor wilt ontgroenen. Maar goed, blijkbaar willen sommige er bij horen.

Maar verder ze doen nix, bijten niet, zuipen, maar ja dat doet de gemiddelde student en het zijn ballen . . . maar zoiets schokkends. Nee Nijmegen is echt een kut dorp er is nix, gebeurd nix en Carolus hoort hierbij. En als de ontgroening te zwaar is, je kiest er zelf voor.
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2002, 22:10
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
'doorgewinterde hockeyfanaat'
Whahahahaha ik lig dubbel maar is wel de goede omschrijving. En dan elke zaterdag ochtend ropen, "Laat het net vibreren, Jan Pieter" of "Druk een punt, Marie Louisi"

Nijmeegs doorgewinterde hockeyfanaten
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 22:11
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Aragna.. Wat is jou "lifestyle" om het zo maar te noemen, en die van jullie je zus en haar vriend?

Want je moet begrijpen dat je als Punker waarschijnlijk wat minder respect krijgt van ledenen van CM dan als 'doorgewinterde hockeyfanaat' he...



Mijn lifestyle is Gothic.. maar dat weten de mensjes van de fanfare helemaal niet, dus Paul ook niet. (jah nu miskien.. ben afgelopen repetitie lekker int zwart gegaan , maar toen dee ie op de een of andere manier ineens heel aardig)

En wat die hockey-fanaat betreft.. hockey is en en blijft gaaf.. maar dat weet meneer ook niet, want ook daar heeft ie nog nooit naar gevraagd
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 23:30
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Ach je ziet ze in de introductie week van verre aankomen, van die MEGA kakkers met hun jasjes van carolus en denkend dat ze wat zijn, best lache die lui, ik snap gewoon niet dat zo'n zielig studentje bij hun wil en daarvoor wilt ontgroenen. Maar goed, blijkbaar willen sommige er bij horen.

Maar verder ze doen nix, bijten niet, zuipen, maar ja dat doet de gemiddelde student en het zijn ballen . . . maar zoiets schokkends. Nee Nijmegen is echt een kut dorp er is nix, gebeurd nix en Carolus hoort hierbij. En als de ontgroening te zwaar is, je kiest er zelf voor.
Bespeur ik hier enige afkeur? En misschien zelfs minachting? Of komt dat meer doordat studenten die bij een vereniging zitten een goed netwerk opbouwen voor later, (dispuuts)vrienden voor het leven maken en de elite van de natie zijn? Toch 'n beetje jaloers misschien...?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:10
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier enige afkeur? En misschien zelfs minachting? Of komt dat meer doordat studenten die bij een vereniging zitten een goed netwerk opbouwen voor later, (dispuuts)vrienden voor het leven maken en de elite van de natie zijn? Toch 'n beetje jaloers misschien...?

Whahaha, studenten bij een vereniging de elite van de natie? Van de meeste studenten die ik ken die bij een vereniging zitten verbaas ik me dat ze ooit het VWO hebben kunnen halen.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 13:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Whahaha, studenten bij een vereniging de elite van de natie? Van de meeste studenten die ik ken die bij een vereniging zitten verbaas ik me dat ze ooit het VWO hebben kunnen halen.

Denk dat je behoorlijk gelijk hebt!! t begint hier erg de 'ik ben iemand van carolus dus ik kan zeggen wat ik wil'-kant op te gaan (heb t over nare man)

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 14:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Aragna.. Wat is jou "lifestyle" om het zo maar te noemen, en die van jullie je zus en haar vriend?

Want je moet begrijpen dat je als Punker waarschijnlijk wat minder respect krijgt van ledenen van CM dan als 'doorgewinterde hockeyfanaat' he...



oja.. sinds wanneer heb ik een zus???????
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 15:56
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier enige afkeur? En misschien zelfs minachting? Of komt dat meer doordat studenten die bij een vereniging zitten een goed netwerk opbouwen voor later, (dispuuts)vrienden voor het leven maken en de elite van de natie zijn? Toch 'n beetje jaloers misschien...?
Ja dat klopt, je bespeurt idd minachting en vooral afkeer. En nee, ik ben niet jaloers, ten eerste ben (nog) geen student eerst die klote exames dit jaar doen. Maar ik heb persoonlijk geen behoefte aan contacten met mensen alleen maar omdat ze bij de "Nederlandse-elite" horen. Ik kies vrienden niet voor mijn toekomst kansen.

Maar als jij het doet nix op tegen, ooja wat versta je onder de Nederlandse elite. Want als daar het onderdeel topsport bij hoort moet ik je teleurstellen, daar heb ik zonder op een achterlijk dispuut te zitten, waar alleen maar gezopen wordt en over vrouwen gepraat wordt ( omdat de gemiddelde dispuur ganger niet weet wat sex is ), al lang contact met de elite van Nederland op top sport gebied betreft
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Whahahahaha ik lig dubbel maar is wel de goede omschrijving. En dan elke zaterdag ochtend ropen, "Laat het net vibreren, Jan Pieter" of "Druk een punt, Marie Louise"

Nijmeegs doorgewinterde hockeyfanaten

"skeur die bal, MAX!" en "Pats 'm er in" hoor ik nog wel eens van de zijlijn Druk een punt komt ook wel veel voor. Maar voor de rest..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 17:37
Martin Luther King
Martin Luther King is offline
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier enige afkeur? En misschien zelfs minachting? Of komt dat meer doordat studenten die bij een vereniging zitten een goed netwerk opbouwen voor later, (dispuuts)vrienden voor het leven maken en de elite van de natie zijn? Toch 'n beetje jaloers misschien...?
Pfff, over minachting gesproken... Dat zegt iemand die de ziekelingen neiging heeft om studenten in te delen in hoog-studenten en normale studenten. Ben je echt zo achterlijk dat je nog denkt dat het lid zijn van een studentenvereniging en het volgen van een universitaire studie je status geven? En dat je wel iets meer bent dan de normale burger? Zielig hoor, als je op basis van opleiding/hersenen de maatschappij indeelt. Ach, je komt jezelf nog wel een keer tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:00
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Martin Luther King schreef: [quote]
Citaat:
nare man schreef:
Bespeur ik hier enige afkeur? En misschien zelfs minachting? Of komt dat meer doordat studenten die bij een vereniging zitten een goed netwerk opbouwen voor later, (dispuuts)vrienden voor het leven maken en de elite van de natie zijn? Toch 'n beetje jaloers misschien...?
Citaat:
Pfff, over minachting gesproken... Dat zegt iemand die de ziekelingen neiging heeft om studenten in te delen in hoog-studenten en normale studenten. Ben je echt zo achterlijk dat je nog denkt dat het lid zijn van een studentenvereniging en het volgen van een universitaire studie je status geven? En dat je wel iets meer bent dan de normale burger? Zielig hoor, als je op basis van opleiding/hersenen de maatschappij indeelt. Ach, je komt jezelf nog wel een keer tegen.
De mensjes van Carolus èn Minerva denken dat inderdaad

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (15-01-2002).]

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (15-01-2002).]
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:05
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
waar alleen maar gezopen wordt en over vrouwen gepraat wordt
Grappig dat je dat zo zeker weet zonder er ooit binnen geweest te zijn..

Citaat:
( omdat de gemiddelde dispuur ganger niet weet wat sex is ),
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:07
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Denk dat je behoorlijk gelijk hebt!! t begint hier erg de 'ik ben iemand van carolus dus ik kan zeggen wat ik wil'-kant op te gaan (heb t over nare man)

Iedereen mag zeggen wat hij wil, binnen bepaalde grenzen. Vrijheid van meningsuiting enzo?
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 13:38
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
beuk schreef:
Grappig dat je dat zo zeker weet zonder er ooit binnen geweest te zijn..
Ik ben zelf niet binnen geweest een vriend van mij wel, hij kon een kamer krijgen ( nou ja dit is ook al weer zo'n 6 jaar geleden ) maar goed, ik weet via hem hoe het er een beetje aan toe gaat
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Ik ben zelf niet binnen geweest een vriend van mij wel, hij kon een kamer krijgen ( nou ja dit is ook al weer zo'n 6 jaar geleden ) maar goed, ik weet via hem hoe het er een beetje aan toe gaat


Dus jij baseerd dat standpunt, dat sowieso ook al te onwaarschijnlijk klinkt om waar ze zijn, op Ervaringen van iemand anders van 6 jaar geleden

Tja jammer, maar een echt betrouwbare bron is het niet..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.