Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 11:41
kiky
kiky is offline
Ik weet niet zeker of dit hier wel bij hoort maar goed!

Ik heb by accident de verkeerde opleiding gekozen(fashion management ) Maar nu moeten we dus elke week een presentatie houden over iets wat zogenaamd helemaal hot is.... na 7 weken presentaties gehouden te hebben over van alles en nog wat heb ik geen inspiratie meer!!

Weten jullie nog iets, wat maybe een b-tje boeiend is?
(catwalk mode parijs milaan tokio new york en london etc zijn allemaal al gedaan)

(zo beter smartie?)
Advertentie
Oud 17-01-2004, 11:48
Laïs
Laïs is offline
By accident.
__________________
girls in liquid.
Oud 17-01-2004, 11:49
kiky
kiky is offline
naja niet té letterlijk nemen! Ik begon er vol goede moet aan... meeloopdagen bevielen.. en de opzet van de opleiding ook... tjaa achteraf blijkt het vrij saai te zijn! Kan gebeuren toch?!

Maar je hebt verder ook geen idee dus?
Oud 17-01-2004, 12:03
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
kiky schreef op 17-01-2004 @ 12:49:
naja niet té letterlijk nemen! Ik begon er vol goede moet aan... meeloopdagen bevielen.. en de opzet van de opleiding ook... tjaa achteraf blijkt het vrij saai te zijn! Kan gebeuren toch?!

Maar je hebt verder ook geen idee dus?

is het echt saai? want ik wil die opleiding gaan doen
Oud 17-01-2004, 12:04
EspumaX
EspumaX is offline
wat helemaal hot is.. schoenen van Choo
Oud 17-01-2004, 12:12
kiky
kiky is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 17-01-2004 @ 13:03:
is het echt saai? want ik wil die opleiding gaan doen
Nou kijk... ik vind het saai, maar al mijn vriendinnen van de opleiding vinden het allemaal supertof. Het leek me in het begin superleuk om de hele tijd met mode bezig te zijn, maar dat viel bij mij dus tegen.
Maar als je een fashionfreak bent dan moet je het zeker doen!
Oud 17-01-2004, 12:16
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
kiky schreef op 17-01-2004 @ 13:12:
Nou kijk... ik vind het saai, maar al mijn vriendinnen van de opleiding vinden het allemaal supertof. Het leek me in het begin superleuk om de hele tijd met mode bezig te zijn, maar dat viel bij mij dus tegen.
Maar als je een fashionfreak bent dan moet je het zeker doen!

watvoor lessen krijg je dan enzo?

Jackie O. kleding is ook hot..
en anders doe je t over de invloed van Sarah Jessica Parker?
Oud 17-01-2004, 12:30
kiky
kiky is offline
Heey ik heb dit maar ff van de site afgeplukt!! Ik weet niet of je van plan was om het in amsterdam te gaan doen?
De vakken die je krijgt lopen erg uiteen: maar economie en verschilllende talen zitten er sowieso bij! By the way dat vak waarbij ik presentaties moet houden is een keuzevak dus dat zit er niet altijd bij. (ja ik weet ook niet waarom ik het gekozen heb )

Blok 1. Leren kijken
In dit blok maak je kennis met de modestad Amsterdam en jouw plaats daarin. Je ontwikkelt je gevoel voor mode. Je ontdekt verschillende manieren om iets vorm te geven en hoe je een boodschap overbrengt door middel van vormgeving. Je houdt je bezig met beeldende vakken, kunst en cultuur, maatschappijleer en communicatie met verschillende groepen.

Blok 2. Leren kennen van de consument
Hier draait het om commercie. Consumentengedrag, doelgroepen, visualisatie, marketing, marktverhoudingen in de modebranche, maken van begrotingen in een bedrijfsplan en rapporteren zijn onderwerpen die aan bod komen.

Blok 3. Leren kennen van de modewereld/industrie
Dit blok gaat over de productie van kleding. Je gaat je bezighouden met het proces en het analyseren hoe en waarom een bepaald kledingstuk tot stand is gekomen. Om het project van dit blok succesvol te kunnen afronden krijg je vakken als organisatiekunde, productontwikkeling en logistiek, interculturele samenwerking en informatie zoeken.

Blok 4. De diepte in
Het vierde blok is per afstudeerrichting verschillend. In dit blok ga je de kennis die je in de eerste drie blokken hebt opgedaan verder verdiepen in de richting van jouw keuze: Design & Styling, Fashion Management of Concepts & Brands.

Coaching

Leren is niet alleen kennis vergaren maar is ook leren kritisch naar je eigen ontwikkeling te kijken. Zo zul je gestimuleerd worden te ontdekken wat je sterke en zwakke punten zijn en waar je extra aandacht aan kunt besteden tijdens je studie. Om hier systematisch aan te werken krijg je een studieloopbaanbegeleider toegewezen die je coacht.
Oud 17-01-2004, 12:50
Verwijderd
Meisjes die Kiky heten, maar ik denk dat je eerder dan 18 jaar terug moet gaan.. over moderne namen etc.

Citaat:
en anders doe je t over de invloed van Sarah Jessica Parker?
Kan je doen, maar is veel minder merkbaar in Europa denk ik [en niet alleen omdat wij 2 seasons achterlopen ]

Citaat:
Concepts & Brands.
Nou, doe het over de copycats van H&M en Zara
Oud 17-01-2004, 12:51
Verwijderd
Ik zie hier twee opties.

1. Hier op het forum kan je zelf gaan zoeken naar topics over hotte en notte onderwerpen.

2. Ik laat hem open, maar als er weinig tot geen mensen serieus reageren, sluit ik hem.


Ik kies nu even voor optie 2.


Dus reageer serieus en ontopic of reageer niet.

Dank u
Oud 17-01-2004, 13:08
kiky
kiky is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 17-01-2004 @ 13:51:
Ik zie hier twee opties.

1. Hier op het forum kan je zelf gaan zoeken naar topics over hotte en notte onderwerpen.


Dank u
Optie 1 is ook goed ik heb ondertussen al wat gevonden!
Oud 17-01-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
kiky schreef op 17-01-2004 @ 14:08:
Optie 1 is ook goed ik heb ondertussen al wat gevonden!
Oke
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle votre Hong Kong style du life
tante Bep
29 05-05-2006 15:36
Muziek Lyrics..
Dop_16
53 02-09-2004 16:56
Lifestyle What's hot and what's not deze herfst/winter?
~Golvend Badeendje~
97 05-09-2003 16:35
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
Muziek ff mijn playlist
Japio
3 24-02-2003 17:13
Vrije tijd Spelletjes als WK-Manager
Kezmanian Devil
5 10-05-2002 14:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.