Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 18:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Heeft iemand het gezien gisteren?
Ik vond hem in het begin heel goed, hij zakte op een gegeven moment wat in maar het laatste stuk over Idols was wel weer heel erg vet.

en ik ga er in mei heen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Advertentie
Oud 13-04-2004, 18:05
Verwijderd
Ik vond hem heel erg goed, stukken beter dan tijdens ouwejaar

Op zich vond ik (ik ben niet christelijk) dat hij vrij ver ging over Jezus. ''Blijf nog maar een paar uur hangen voor Lebbis' zonden''. Erg leuk, maar wel hard
Oud 13-04-2004, 18:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
was leuk en sterk
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-04-2004, 18:14
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
vuur toch? die heb ik in het echt gezien, was koel ik moest op een gegeven moment heel hard lachen, maar ik weet niet meer waarom dat nou was.. nouja ach
Oud 13-04-2004, 18:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vond het leuk.

Aan zijn neusgaten te zien is hij familie van Beavis en Butthead.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-04-2004, 18:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Cabaret hoort op Toneel en Cultuur.

f,tv&r ---> T&C
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-04-2004, 18:49
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-04-2004 @ 19:41 :
Cabaret hoort op Toneel en Cultuur.

f,tv&r ---> T&C
maar het was op de tv
dilemma
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 13-04-2004, 18:57
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik heb het gezien, het was heel erg goed
Kijken of ik wat mp3's kan vinden
Oud 13-04-2004, 19:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
dReZ schreef op 13-04-2004 @ 19:49 :
maar het was op de tv
dilemma
Dat weet ik, heb het zelf ook een stukje gezien. Maar f,t&r is gewoon drukker, dus is de afspraak het op T&C te zetten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-04-2004, 19:14
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-04-2004 @ 19:05 :
Ik vond hem heel erg goed, stukken beter dan tijdens ouwejaar

Op zich vond ik (ik ben niet christelijk) dat hij vrij ver ging over Jezus. ''Blijf nog maar een paar uur hangen voor Lebbis' zonden''. Erg leuk, maar wel hard
Was wel hard, maar ik moest er nog harder om lachen
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 13-04-2004, 19:25
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
ik heb het niet gezien... mn moeder wel en ze zei dat het echt heel gaaf was.... weten jullie of er nog een herhaling of weetikveel van komt?
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 13-04-2004, 19:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij staat bij mij op de comp, dus als je soulseek hebt en een snelle verbinding kan je 'm downloaden (naam: Starbrightgirl)

Ik heb trouwens alleen het einde gezien en dat vond ik errug leuk. Ik had 'm ook in 't theater gezien, maar dat was heel anders.Twas volgens mij ook een try-out. Ik kan me wel herinneren dat dat stukje met die sokken er in zat. Hij had dus helemaal geen rood plekje op z'n teen! (wat een liegbeest is die lebbis toch)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-04-2004, 20:09
tweemeisjes
Avatar van tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Ik ben een tijdje reug heen geweest, dat stuk over Signs blijft geniaal !!!!!!
__________________
officieel ben ik wel heel lief
Oud 13-04-2004, 21:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Absoluut geniaal! Hard gelachen en wat hij zei was o so true!
Oud 13-04-2004, 21:20
cup a soup
cup a soup is offline
Kerken die geen toegang moeten verlenen aan bezoekers onder de 18 jaar.
In sommige dingen heeft ie echt geen gelijk, maar wat hij te zeggen had over indoctrinatie was echt klasse! echt zo goed!

k vind het alleen niet echt prettig om naar em te luisteren, mij wat te druk en komt ook nooit helemaal goed uit z'n woorden.. k weet niet.. hij moet soms ff pauze nemen ofzo
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Oud 14-04-2004, 08:00
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
Citaat:
cup a soup schreef op 13-04-2004 @ 22:20 :
Kerken die geen toegang moeten verlenen aan bezoekers onder de 18 jaar.
In sommige dingen heeft ie echt geen gelijk, maar wat hij te zeggen had over indoctrinatie was echt klasse! echt zo goed!

k vind het alleen niet echt prettig om naar em te luisteren, mij wat te druk en komt ook nooit helemaal goed uit z'n woorden.. k weet niet.. hij moet soms ff pauze nemen ofzo
ja hij is idd heel erg druk
maar wel goed.
helemaal met jansen erbij is het een drukke boel
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 14-04-2004, 08:06
Verwijderd
Toch vond ik de laatste show met Jansen (alweer) tegenvallen
Oud 14-04-2004, 22:37
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
hehe dat stuk over Signs was inderdaad geweldig gebracht

alleen het einde vond ik minder (stuk over Idols), maar voor de rest was het
Ads door Google
Oud 15-04-2004, 15:28
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Ja hij was dus echt geweldig he! Samen met Dolf is het niks en in zijn eentje Hij heeft echt goeie humor, alleen op het laatst kwakkelde hij een beetje in
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Oud 15-04-2004, 16:54
W00t@n00bs
Avatar van W00t@n00bs
W00t@n00bs is offline
Citaat:
dReZ schreef op 13-04-2004 @ 19:01 :
Ik vond hem in het begin heel goed, hij zakte op een gegeven moment wat in maar het laatste stuk over Idols was wel weer heel erg vet.

Helemaal mee eens!!!
__________________
It's nice 2 be important but it's more important 2 be nice
Oud 16-04-2004, 22:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hij kan beter de politiek in gaan. Wat een ettertje is het eigenlijk.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-04-2004, 17:05
EefjUUh
Avatar van EefjUUh
EefjUUh is offline
ik vind um top
Oud 11-05-2004, 19:58
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-04-2004 @ 19:05 :
Ik vond hem heel erg goed, stukken beter dan tijdens ouwejaar

Op zich vond ik (ik ben niet christelijk) dat hij vrij ver ging over Jezus. ''Blijf nog maar een paar uur hangen voor Lebbis' zonden''. Erg leuk, maar wel hard
Nooit geen last van, 'k ben wel chirstelijk maar ik vind het over het algemeen wel lache, ook al is het soms een btje spottend
Oud 12-05-2004, 20:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind het wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Een echt briljante caberetier is hij niet, en echt origineel ook niet. Hij geeft simpel wat het publiek verwacht; leuke grapjes over politiek en actualiteit en zo af en toe een woedeuitbarsting.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-05-2004, 12:42
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
Juice schreef op 12-05-2004 @ 21:28 :
Ik vind het wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Een echt briljante caberetier is hij niet, en echt origineel ook niet. Hij geeft simpel wat het publiek verwacht; leuke grapjes over politiek en actualiteit en zo af en toe een woedeuitbarsting.
ja maar echt makkelijk is het niet. Wat hij doet is alleen maar actueel cabaret. en dat is egt niet makkelijk... en hij pakt het wel erg goed op...
Advertentie
Oud 13-05-2004, 18:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Stouwdam schreef op 13-05-2004 @ 13:42 :
ja maar echt makkelijk is het niet. Wat hij doet is alleen maar actueel cabaret. en dat is egt niet makkelijk... en hij pakt het wel erg goed op...
Actueel cabaret is juist makkelijker omdat je altijd weet waar je je inspiratie vandaan haalt. Wat bijvoorbeeld Hans Teeuwen doet is een stuk moeilijker, zoveel humor halen uit niets.

Lebbis is niet echt uniek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-05-2004, 08:54
dls
Avatar van dls
dls is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-05-2004 @ 19:33 :
Actueel cabaret is juist makkelijker omdat je altijd weet waar je je inspiratie vandaan haalt. Wat bijvoorbeeld Hans Teeuwen doet is een stuk moeilijker, zoveel humor halen uit niets.

Lebbis is niet echt uniek.

Ik had pas gehoord (radio)
youp van t hek doet 3 maand over het maken van een show
lebbis kan pas aan het einde van het jaar (eindejaarsconference) zijn show afmaken omdat hij altijd nieuwe dingen heeft te verwerken in zijn shows...
Oud 19-05-2004, 22:31
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Citaat:
dReZ schreef op 13-04-2004 @ 19:01 :
Heeft iemand het gezien gisteren?
Ik vond hem in het begin heel goed, hij zakte op een gegeven moment wat in maar het laatste stuk over Idols was wel weer heel erg vet.

en ik ga er in mei heen
shit vergeten .. echt balen ..
__________________
Ja, of niet
Oud 22-06-2004, 16:14
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-05-2004 @ 19:33 :
Wat bijvoorbeeld Hans Teeuwen doet is een stuk moeilijker, zoveel humor halen uit niets.

Lebbis is niet echt uniek.
Wat Hans Teeuwen doet moeilijker? Je pakt gewoon een groepering, liefst een minderheid en je scheld ze helemaal uit met domme argumenten. Gooit er nog een paar absurdheden achteraan en klaar.

Lebbis is tig keer beter! Die heeft niet de luxe zijn onderwerpen zelf uit te kiezen. Hij moet er vervolgens een mening over vormen en dáár dan weer grapjes op verzinnen.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Oud 22-06-2004, 16:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Slobber schreef op 22-06-2004 @ 17:14 :
Wat Hans Teeuwen doet moeilijker? Je pakt gewoon een groepering, liefst een minderheid en je scheld ze helemaal uit met domme argumenten. Gooit er nog een paar absurdheden achteraan en klaar.
Bullshit. Ga jij maar eens Hart en Zielig kijken.

Het uitkiezen van een groepering en deze belachelijk maken doet Teeuwen alleen in Dat dan weer wel, en dan ook nog eens als parodie op mensen die dit doen, dus die argumenten waren bewust belachelijk. De absurdheden zijn ook niet zomaar lukraak gekozen. Het gaat vaak om absurditeit en realiteit op een unieke manier te combineren.

Een tekst van Lebbis zouden meerdere mensen op die manier kunnen voordragen en er mensen om laten lachen. Echter het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking kan geen Hans Teeuwen tekst opzeggen en een zaal vol mensen erom laten lachen zoals hij dat doet, en dat is gewoon zo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-06-2004, 20:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Slobber schreef op 22-06-2004 @ 17:14 :
Wat Hans Teeuwen doet moeilijker? Je pakt gewoon een groepering, liefst een minderheid en je scheld ze helemaal uit met domme argumenten. Gooit er nog een paar absurdheden achteraan en klaar.

Lebbis is tig keer beter! Die heeft niet de luxe zijn onderwerpen zelf uit te kiezen. Hij moet er vervolgens een mening over vormen en dáár dan weer grapjes op verzinnen.
So true.

Laatst nog een keer de voorstelling 'Vuur' op tape gezien, echt, het blíjft geweldig!
"Haat, dikke vette haat!"
Oud 23-06-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 22-06-2004 @ 17:37 :

Een tekst van Lebbis zouden meerdere mensen op die manier kunnen voordragen en er mensen om laten lachen. Echter het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking kan geen Hans Teeuwen tekst opzeggen en een zaal vol mensen erom laten lachen zoals hij dat doet, en dat is gewoon zo.
Ja joh, ik lach me rot als hij weer eens ff zo maar wat loopt te zingen of ff wat domme dansjes met dom gewauwel loopt te doen
Oud 23-06-2004, 16:46
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-06-2004 @ 17:37 :
Een tekst van Lebbis zouden meerdere mensen op die manier kunnen voordragen en er mensen om laten lachen. Echter het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking kan geen Hans Teeuwen tekst opzeggen en een zaal vol mensen erom laten lachen zoals hij dat doet, en dat is gewoon zo.
Met andere woorden de teksten van Lebbis zijn beter dan de teksten van Teeuwen.

En dat is ZO waar.
Oud 24-06-2004, 15:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morridin schreef op 23-06-2004 @ 13:25 :
Ja joh, ik lach me rot als hij weer eens ff zo maar wat loopt te zingen of ff wat domme dansjes met dom gewauwel loopt te doen
Ik heb het over een zaal vol mensen. Je kunt niet ontkennen dat ie scoort.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-06-2004, 15:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 23-06-2004 @ 17:46 :
Met andere woorden de teksten van Lebbis zijn beter dan de teksten van Teeuwen.

En dat is ZO waar.
Vaak.

Maar soms bestaan zijn shows teveel uit "Tandpasta, dat is eh, stom. En fruit ook! Ik haat het!"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Cabaret DVD's
Emoboy
42 19-04-2005 21:34
Films, TV & Radio irritantste tv personage
Uice
80 13-02-2005 20:26
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22
Films, TV & Radio Oudejaars cabaret
Alexanchez
69 03-01-2004 01:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap tsjakka...?
forum.scholieren.com
113 07-01-2003 16:21
Films, TV & Radio Lebbis en Jansen
Klaine Je
21 04-04-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.