Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2004, 11:39
nlblue-eyes
Avatar van nlblue-eyes
nlblue-eyes is offline
heej aan degene die op kamers wonen, gaan jullie elk weekend naar huis? ik bedoel, je wilt toch lekker uitgaan in het weekend in de stad???
__________________
Heaven bend to take my hand and lead me through the fire, be the long awaited answer...to this long and painfull fight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2004, 11:44
Verwijderd
Ik ga ongeveer 3 van de 4 weekenden naar huis.
Aan uitgaan heb ik niet zo'n behoefte en als ik al uitga, dan doe ik dat liever doordeweeks wanneer je niet overspoeld wordt met 16jarigen . Daarbij zou ik thuis eventueel ook uit kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:44
Verwijderd
Nu nog wel, omdat veel van m'n vrienden die in andere steden studeren ook naar huis gaan om samen te stappen etc.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 11:45
Nuck
Nuck is offline
Nee, ik ga niet ieder weekend naar huis, maar niet omdat het stappen in het weekend nou zo geweldig is. Doordeweeks is het veel leuker
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 12:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
cynthia16 schreef op 06-10-2004 @ 12:39 :
ik bedoel, je wilt toch lekker uitgaan in het weekend in de stad???
In studentensteden is donderdagavond 'de' uitgaansavond, juist omdat in 't weekend circa de helft van de studenten bij paps en mams is. Een goed voorbeeld is The Jam hier in Utrecht. Op donderdag staat 't vol studenten, op vrijdag vol aso's.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 12:40
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
De meeste weekenden ga ik wel naar huis.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 12:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik woon nog thuis, maar mijn vriendin woont in Utrecht en die kom elk weekend naar huis, omdat al haar vrienden hier nog wonen enzo. Als ze er langer wont zal ze wel ns een weekend daar blijven.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 14:40
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ga ieder weekend naar huis, ja. Stappen is hier in het weekend toch niet erg interessant en ik zal toch ergens met m'n was heen moeten
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:20
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Een vriend van mij gaat in de meeste gevallen ook naar huis, tenzij wij daar met zijn allen zitten.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit in Belgie op kamers en ik ga niet ieder weekend naar huis, simpelweg omdat dat veel te duur is voor me. Ik zit hier nog maar twee weken en vorig weekend ben ik niet naar huis gegaan, komend weekend ga ik wel. Mijn planning is nu ongeveer dat ik een weekend in de maand naar huis ga, een weekend naar mijn vriend, mijn vriend een weekend hier en dan nog een weekend alleen hier of dat laatste weekend alsnog naar huis maar dan wordt het wel een dure maand. Tis wel jammer dat echt alle Belgen in het weekend naar huis ga en ik hier dan helemaal alleen zit als ik een weekend hier blijf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:58
Verwijderd
Ghehe, grappig dat veel mensen het 'huis' noemen. Ik blijf thuis, en ga dus niet naar 'huis'
Ik ga wel eens naar mijn ouders, maar niet super vaak. Een keer in de twee/drie maanden ofzo. Mijn moeder werkt veel, mijn vader is ook druk, dus als ik er naar toe zou gaan, zou ik in een leeg huis zitten. Mja, dan kan ik beter hier blijven, ipv 8 uur te reizen in 2 dagen voor niets. Ik heb tot nu toe ook nog genoeg te doen in het weekend, dan zou ik boeken mee moeten slepen naar m'n ouders... en bah, daar heb ik helemaal geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yow, tot nu toe ga ik elk weekend naar huis, omdat ik in Maastricht uiteraard ook nog vrienden heb die ik wil zien. De meesten van mijn studiegenoten doen dat ook, dus als ik in mijn studeerstad zou blijven zou ik ook bijna niemand hebben om daar mee uit te gaan. Bovendien heb ik thuis meer dingen tot mijn beschikking dan op mijn kamer, das altijd wel handig.
Studeren doe ik trouwens ook in het weekend, de boeken van die vakken neem ik dan soms gewoon naar huis, als ik tenminste boeken moet hebben. Heb ik wel een iets zwaardere en vollere tas dan anders, maar dat heb ik er wel voor over.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 17:54
spemmey
spemmey is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2004 @ 13:33 :
In studentensteden is donderdagavond 'de' uitgaansavond, juist omdat in 't weekend circa de helft van de studenten bij paps en mams is. Een goed voorbeeld is The Jam hier in Utrecht. Op donderdag staat 't vol studenten, op vrijdag vol aso's.
Wou ik net zeggen, in het weekend is de stad niet zo heel boeiend qua uitgaan. The Jam is op donderdag erg leuk trouwens!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Yep ik ga elk weekend naar m'n ouders, voor m'n was, om hen te zien en voor korfbal...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2004 @ 16:58 :
Ghehe, grappig dat veel mensen het 'huis' noemen. Ik blijf thuis, en ga dus niet naar 'huis'
normaal gesproken noem ik het ook niet meer thuis, tegen mijn studiegenoten zeg ik rustig dat ik naar huis ga terwijl ik dan naar mijn kamer gaan terwijl zij het dan echt over thuis bij hun ouders hebben maar ik had altijd al twee thuizen dus ik had dat probleem altijd al.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:11
IvdSangen
IvdSangen is offline
Meestal ga ik naar huis, maar ik blijf ook wel eens op mijn kamer als er bijzondere activiteiten zijn. Ik heb alle faciliteiten hier dus in principe hoef ik niet naar huis, maar ik heb nog steeds goede vrienden in mijn geboorteplaats dus ik ga daar liever uit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:11
PV
PV is offline
ik ga elk weekend naar huis, deels uit noodzaak (wasmachine mag niet van de verhuurder) en deels omdat t ook wel fijn is even weer thuis te zijn en niet zelf te hoeven koken en dergelijke. Uitgaan doe ik toch niet vaak en als ik uitga kan dat ook prima doordeweeks.. maar nu ik stage loop heb ik daar ook niet echt tijd voor.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2004 @ 16:58 :
Ghehe, grappig dat veel mensen het 'huis' noemen. Ik blijf thuis, en ga dus niet naar 'huis'
ik noem het nu huis omdat het zo werd geformuleerd in de vraag . Ik zeg tegen studiegenoten meestal 'naar huis' als ik het over m'n kamer heb en 'naar m'n ouders' als ik het over mijn ouders heb, en tegen ouders en oudere familie zeg ik 'naar mn kamer' over m'n kamer en 'naar huis' over m'n ouders
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2004, 21:37
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
ik ga ongeveer een keer in de twee weken naar mijn ouders, puur omdat ik het ook gezellig vind om ook met hun en mijn oude vienden op te trekken. uit gaan is trouwens zoiezo minder gezellig in het weekend, zowel waar ik studeer als waar ik woon.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 22:57
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Tot op hede ieder weekend naar huis. meetsal wel effe fijn om weer thusi te zijn, maar ook om weer voedsel etc in te slaan En verder wonen toch de meeste vrienden van mijn in de buurt van mijn ouderlijk huis
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 23:20
Verwijderd
Ik ga wel bijna ieder weekend naar huis. Maar dat komt vooral omdat mijn vriendje daar ook woont.
En daarnaast ik zit op orkest en dansles in het weekend, ook bij waar mijn moeder woont...

enne uitgaan doe ik hier wel op woensdag of donderdag avond... en dan niet tussen de 16 jarige giebel meisjes die stoer zijn met hun breezer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 08:21
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Als ik niks te doen heb, ga ik wel naar m'n ouders in het weekend ja. Daar moet ik bij zeggen dat het vlakbij is (pakweg 20 minuten) dus dan wip je vrij makkelijk even langs. Hele weekenden doe ik nooit, ik kan prima met m'n ouders overweg maar dat is me toch te veel. Meestal zondagmiddag + avond en dan ga ik 's avonds of maandagochtend weer terug.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 10:01
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ga ook ongeveer elk weekend wel, ik heb daar nog een baantje en ik ga toch doordeweeks uit. En de was mee is ook altijd wel handig
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 11:52
Verwijderd
Ik ga nu nog elke week naar huis, omdat ik het leuk vind en omdat het handig is met de was.
Later, als hier een wasmachine staat, wil ik wel wat minder, maar toch minstens 2x in de maand.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:03
Verwijderd
Ik ga elk weekend naar huis. Ik werk op zaterdag, vind het ook wel leuk om naar huis te gaan, en de was natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 17:28
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik ga elk weekend naar huis.
voor de was en ik werk op zaterdagochtend en uitgaan doe ikmet mijn vrienden thuis.
door de weeks (donderdag) ga ik uit met vrienden hier.
En daarbij vind ik het wel fijn
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 17:42
MasterB
MasterB is offline
Ik ga ook elk weekend naar huis. Op de vrijdag- en zaterdagavond werk ik meestal. Zaterdagmiddag heb ik sportieve verplichtingen en op de zondag kan ik dan wat doen met mijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 08:50
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ga tot nu toe elk weekend naar huis. Ik heb het erg gezellig op kamers maar ik heb het thuis ook heel erg naar m'n zin en aan het eind van de week wil ik gewoon graag m'n ouders en zus weer zien. Daar komt bij dat de meeste in m'n huis in het weekend ook naar huis gaan en uitgaan doe ik op donderdag.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 09:44
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik ga ieder weekend naar huis. Heb daar ook genoeg tijd voor want op vrijdag ben ik vrij, kan op donderdag dus al naar huis. En ik kan op maandag nog teruggaan.
En het is natuurlijk handig (was, rijles) en leuk (vrienden, uitgaan etc.)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 10:13
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Naj, ongeveer 1x per maand naar thuisthuis, dat is vaak genoeg.
edit: topicstarter, waarom start je steeds topics over studeren & uit huis gaan/zijn?
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 15:05
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Ik zit op school (MBO ICT) en woon op kamers. Ik ga elke vrijdag naar m'n ouders en zondag avond weer naar huis. Ze wonen ong. 15 min. fietsafstand van mij. Kwa kosten is het best ideaal waar ik woon; het is een RIBW instelling waar je alleen AWBZ hoeft te betalen, verder hoef je daar niks te betalen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:14
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik probeer 1 keer per maand naar m'n ouders te gaan, omdat m'n ouders en opa en oma t ook leuk vinden om me nog es te zien. En ach t is ook wel weer es leuk om bij m'n ouders te zijn. Maar verder blijf ik veel thuis (op m'n kamer) omdat ik anders te veel moet reizen.
Het klopt op zich wel dat er niet zo veel te doen is voor een student in het weekend, maar af en toe zijn er huisfeesten en vaak ben ik de zaterdag toch pas laat wakker vanwege de vrijdagnacht. Het is wel lekker om een weekend niks te moeten doen, kan je tenminste bijkomen van de week.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152
Hawahaai
500 16-01-2010 21:05
Psychologie Knuffel :|
gewoonmezelf
34 11-01-2007 21:55
Verhalen & Gedichten [verhaal] Fleur & Meike
Anneee
110 08-09-2004 13:23
Liefde & Relatie Helemaal in de war
Verwijderd
81 01-12-2003 20:35
Liefde & Relatie Noodgedwongen samenwonen
Headshrinker
46 21-10-2003 17:35
Liefde & Relatie 'Verplicht' op tijd naar huis komen, voor mijn vriend
Kamilla
51 09-10-2003 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.