Oud 11-03-2019, 21:51
Verwijderd
Hoi(hoi),
Nu word dit alles echt vermoeiend, ik krijg steeds vaker van die aanvallen/crisissen enzo en het word langzaam steeds erger en dat ook door het ik die mijn ideeen/dingen die met me gebeuren hier op dit prachtige forum plaats. Maaarrrr vandaag ja gebeurde er wel iets heel bizars. Ik dacht na over het alles en het niks en hoe wij eigenlijk maar een brein met opgeslagen geheugens zijn(zie post coming very soon) en toen werd ik in een keer heeeelll gestresst in de klas, zo'n existentiele crisis maar in de klas, ik kon het fftjes niet meer hebben en stormde om welke reden maar ook de klas uit.

Docent vragen enzo en toen vertelde ik dat ik volgende les moet vertellen.
Ik zit fucking niet lekker in m'n vel ook want ik heb deze kut shit ondertussen meerdere keren per dag ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2019, 22:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoi(hoi),
Nu word dit alles echt vermoeiend, ik krijg steeds vaker van die aanvallen/crisissen enzo en het word langzaam steeds erger en dat ook door het ik die mijn ideeen/dingen die met me gebeuren hier op dit prachtige forum plaats. Maaarrrr vandaag ja gebeurde er wel iets heel bizars. Ik dacht na over het alles en het niks en hoe wij eigenlijk maar een brein met opgeslagen geheugens zijn(zie post coming very soon) en toen werd ik in een keer heeeelll gestresst in de klas, zo'n existentiele crisis maar in de klas, ik kon het fftjes niet meer hebben en stormde om welke reden maar ook de klas uit.

Docent vragen enzo en toen vertelde ik dat ik volgende les moet vertellen.
Ik zit fucking niet lekker in m'n vel ook want ik heb deze kut shit ondertussen meerdere keren per dag ook
Vervelend...
Kan dit een teken zijn van je lichaam dat je overspannen begint te raken? Zo ja, hoe druk heb je het?

Waarom denk je uberhaupt over dit soort dingen na in de les?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Vervelend...
Kan dit een teken zijn van je lichaam dat je overspannen begint te raken? Zo ja, hoe druk heb je het?

Waarom denk je uberhaupt over dit soort dingen na in de les?
Ik heb het niet zo druk hoor, volgende week een toetsweek maar ik heb dit al langer dan dat ik weet dat we dan een toetsweek hebben.

En ik denk er gewoon over, geen idee waarom en hoe en ik begin daar dan over.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 10:12
Verwijderd
Leer relativeren. Het zou common sense moeten zijn dat (individueel) leven onbeduidend is. Maak er wat van, voor jezelf, en probeer gedurende dat proces het leven van je medemens prettiger te maken. Is all there is to it.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 10:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoeveel tijd heb je buiten school om? Verdrink je in je huiswerk? Heb je juist heel weinig?
Heb je zorgen in je familie/vrienden/school?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel tijd heb je buiten school om? Verdrink je in je huiswerk? Heb je juist heel weinig?
Heb je zorgen in je familie/vrienden/school?
Bestwel wat hw wat ik niet doe, wel soms wat opdrachten waar k hem wel voor stress en doe de 3de vwo over dus idk?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 13:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Bestwel wat hw wat ik niet doe, wel soms wat opdrachten waar k hem wel voor stress en doe de 3de vwo over dus idk?
Ik raad je aan om je hw dan wat beter te doen (Niet dat ik daarover veel recht van spreken heb, ik doe het ook weinig). Als je je hw niet maakt, kunnen je cijfers ook niet al te best zijn. Misschien nu wel, maar later ga je dan echt hard op je bek. Daarnaast, als je tijd besteedt aan je hw, heb je minder tijd om aan de dingen te denken waar je zo'n rare bui van krijgt.
Vind je het moeilijk om een profiel te kiezen?

Hoe gaat het in je familie/vriendenkring? Zijn er daar nog vervelende dingen bezig?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik raad je aan om je hw dan wat beter te doen (Niet dat ik daarover veel recht van spreken heb, ik doe het ook weinig). Als je je hw niet maakt, kunnen je cijfers ook niet al te best zijn. Misschien nu wel, maar later ga je dan echt hard op je bek. Daarnaast, als je tijd besteedt aan je hw, heb je minder tijd om aan de dingen te denken waar je zo'n rare bui van krijgt.
Vind je het moeilijk om een profiel te kiezen?

Hoe gaat het in je familie/vriendenkring? Zijn er daar nog vervelende dingen bezig?
Ik ben dit jaar al op m'n bek gegaan, en nee ik wil sws NT kiezen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 17:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En in je familie/vriendenkring?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 19:37
Verwijderd
Citaat:
En in je familie/vriendenkring?
wat bdl je daarmee?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 22:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat wil je van ons precies? Wil je advies? Alleen je ervaringen delen? Wat heb je nodig?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je van ons precies? Wil je advies? Alleen je ervaringen delen? Wat heb je nodig?
Wat de F te doen nu en wat de F tegen de docent te vertellen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 22:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat de F te doen nu en wat de F tegen de docent te vertellen
Te doen? Met dingen om leren gaan. Probeer manieren te vinden om jezelf weer rustig te krijgen en om in het hier en nu te blijven. Concentreren op je ademhaling bijvoorbeeld.

Als je vaker dit soort dingen meemaakt zou ik dit eens bespreken met de vertrouwenspersoon op school.

Naar de docent toe kan je je excuses aanbieden (voor het verstoren en verlaten van de les) en zeggen dat je je even niet zo goed voelde.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Te doen? Met dingen om leren gaan. Probeer manieren te vinden om jezelf weer rustig te krijgen en om in het hier en nu te blijven. Concentreren op je ademhaling bijvoorbeeld.

Als je vaker dit soort dingen meemaakt zou ik dit eens bespreken met de vertrouwenspersoon op school.

Naar de docent toe kan je je excuses aanbieden (voor het verstoren en verlaten van de les) en zeggen dat je je even niet zo goed voelde.
Vertrouwenspersoon? M'n mentor? Sorry hoor maar ik haat die bitch
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 23:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vertrouwenspersoon? M'n mentor? Sorry hoor maar ik haat die bitch
Ik kan me niet voorstellen dat er op jouw school maar één vertrouwenspersoon is vaak heeft een school meerdere vertrouwenspersonen (voor het geval dat die ene vertrouwenspersoon nu net iemand is waar jij een probleem mee hebt) en ook een maatschappelijk werker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 23:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
wat bdl je daarmee?
Gaat het met je vrienden? Of hebben ze ergens last van?
Hoe is het in je familie? Vervelende rotziektes of mensen die in het ziekenhuis liggen? Dat soort dingen. Die kunnen namelijk voor heel veel stress zorgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2019, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Wat de F te doen nu en wat de F tegen de docent te vertellen
Leer relativeren en leer onbeduidendheid te omarmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten eigen boek
W.A.L.L.I.E
20 06-11-2012 20:44
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders wil immigratiestop
Plusmarktboy
271 14-10-2004 13:56
Vrije tijd “Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?”
USPalermo
121 07-10-2004 14:05
Psychologie gek van aandachttrekker in mijn klas..ik maak me zelf zo boos
devilcat
18 29-12-2003 00:39
ARTistiek 'A Night In Tipsy Tin Tin'
Woodstock
7 05-12-2001 16:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.