Oud 12-02-2012, 02:56
Verwijderd
Witnie Joeston is dood.
Advertentie
Oud 12-02-2012, 02:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, ik zet 5 euro in op een overdosis.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 02:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat denk ik ook ja. Of iets met geweld.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2012, 02:58
Verwijderd
Over twee dagen is het Valentijn. OMG WAT SPANNEND OOOH.

En jammer van Whitney.
Oud 12-02-2012, 02:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mooi nummer was dat van haar.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Over twee dagen is het Valentijn. OMG WAT SPANNEND OOOH.

En jammer van Whitney.
Zal een geweldige Valentijn voor me worden :')
Oud 12-02-2012, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Mooi nummer was dat van haar.
Oud 12-02-2012, 02:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er stond 'lentes', meervoud. Maar dat heeft geen andere betekenissen dan 'lente'. Maar daar snapte ik het Engels niet goed - wat denk je dan dat hij bedoelde?
Nou, het paard is kapot geslagen en ligt in stukken op de grond. "The springs lying on the tiles".
Ik denk dus dat hij het woord 'springs' perongeluk vertaald heeft als 'lentes' ipv als 'veren'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2012, 03:03
Verwijderd




Citaat:
Zal een geweldige Valentijn voor me worden :')
Ahw, ja.

Citaat:
Nou, het paard is kapot geslagen en ligt in stukken op de grond. "The springs lying on the tiles".
Ik denk dus dat hij het woord 'springs' perongeluk vertaald heeft als 'lentes' ipv als 'veren'.
Aha. Dat zou wel tamelijk dom van hem zijn. Of een woordgrapje om zijn gedicht nog duisterder en ondoorgrondelijker te maken.
Oud 12-02-2012, 03:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Pavlova?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 03:09
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ze is echt dood.

Ik ben verliefd op haar geweest, vroeger.
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Pavlova?
Vandaag is ze 131 jaar geleden geboren.
Oud 12-02-2012, 03:10
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline


Engelspuristen naamzoek .
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 03:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aha. Dat zou wel tamelijk dom van hem zijn. Of een woordgrapje om zijn gedicht nog duisterder en ondoorgrondelijker te maken.
Ik geloof graag het tweede, want ik ben dus een beetje verliefd op 'm en liefde maakt blind enzo. /kutexcuus

Citaat:
[filmpje]

Engelspuristen naamzoek .
Ja, die kerel die dat gemaakt heeft is echt geniaal. Heb ze ooit allemaal achter elkaar zitten kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-02-2012, 03:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, die kerel die dat gemaakt heeft is echt geniaal. Heb ze ooit allemaal achter elkaar zitten kijken.
Ja ik ook
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-02-2012, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Nou, het paard is kapot geslagen en ligt in stukken op de grond. "The springs lying on the tiles".
Ik denk dus dat hij het woord 'springs' perongeluk vertaald heeft als 'lentes' ipv als 'veren'.
Dit lijkt me heel waarschijnlijk.

Ik stond er geen moment bij stil dat het een speelgoedpaard zou kunnen zijn, trouwens. Ik ging uit van een levend paard, alleen dan op afstand bestuurbaar. Waarom
Oud 12-02-2012, 03:30
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof graag het tweede, want ik ben dus een beetje verliefd op 'm en liefde maakt blind enzo. /kutexcuus
Ik overweeg hem een brief te sturen. Dat doe ik zodra ik weer in Nederland ben en een adres heb waar hij me op kan antwoorden.
Hij zal er trouwens vast wel eerder op gewezen zijn, maar ik kan er niks over vinden.
Oud 12-02-2012, 03:32
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik heb net het forum op geel gezet
__________________
In omnia paratus
Ads door Google
Oud 12-02-2012, 03:35
Verwijderd
Het is al halfzeven. Dat is wel echt ochtend. Nu moet ik weer helemaal met mezelf overleggen of ik weer ga slapen.

Citaat:
Ik heb net het forum op geel gezet
Je ogen zullen je dankbaar zijn.
Oud 12-02-2012, 03:36
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline




Nu ga ik slapen. Doeg allemaal!
__________________
In omnia paratus
Oud 12-02-2012, 03:48
Verwijderd
Moeder van God wat is het koud buiten. De temperatuur op zich valt nog wel mee, maar de wind, wo. Alsof je op een schip staat.
Oud 12-02-2012, 09:12
Verwijderd
hallootjes, ik ben weer wakker.
Oud 12-02-2012, 09:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godver, elke keer dat ik die topictitel lees dat liedje in mn hoofd. Ik dacht eigenlijk dat ze allang dood was trouwens.
Oud 12-02-2012, 09:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Over twee dagen is het Valentijn. OMG WAT SPANNEND OOOH.

En jammer van Whitney.
OMG ik vraag me af wat ik ga krijgen!!!
Ik ga zelf een chocoladehartjeslolly maken voor mijn huisgenootje want ik heb een valentijnscrush op haar
Oud 12-02-2012, 09:37
Verwijderd
JA HOOR het sneeuwt weer kutsneeuw
Advertentie
Oud 12-02-2012, 10:15
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 12-02-2012, 10:26
Verwijderd
hallo Uomi!
Oud 12-02-2012, 10:41
Verwijderd
Hoi kriebel. Hoe is het met jou?
Oud 12-02-2012, 10:42
Verwijderd
ziekjes helaas. Met jou?
Oud 12-02-2012, 10:44
Verwijderd
Ook ziekjes, al een paar dagen. Maar gelukkig niet heel erg.
Oud 12-02-2012, 10:46
Verwijderd
Griep?
Oud 12-02-2012, 10:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, gelukkig luister ik geen radio, anders had ik nu de hele tijd naar Whitney Houston moeten luisteren.
Oud 12-02-2012, 10:50
Verwijderd
Niet echt, het is waarschijnlijk een of ander virus (maar de oorzaak is niet helemaal zeker) waarvan ik kortademig en snel vermoeid wordt en ik heb veel rode bultjes die nu beginnen te jeuken en ik heb spierpijn. En verder ben ik nog wat verkouden waardoor ik ook last van mijn keel heb, maar dat gaat nu weer beter.
Wat is er met jou? Niet iets ernstigs, hoop ik?
Oud 12-02-2012, 10:56
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 12-02-2012, 10:57
Verwijderd
Goeiemorgen Apaatje.
Oud 12-02-2012, 10:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah, gelukkig luister ik geen radio, anders had ik nu de hele tijd naar Whitney Houston moeten luisteren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 12-02-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Niet echt, het is waarschijnlijk een of ander virus (maar de oorzaak is niet helemaal zeker) waarvan ik kortademig en snel vermoeid wordt en ik heb veel rode bultjes die nu beginnen te jeuken en ik heb spierpijn. En verder ben ik nog wat verkouden waardoor ik ook last van mijn keel heb, maar dat gaat nu weer beter.
Wat is er met jou? Niet iets ernstigs, hoop ik?
Dat klinkt toch niet heel fijn!
Ik ben niet heel ziek. Gewoon flink verkouden, hoesten en koorts. Maar das geen goede combi met de medicijnen die ik slik, dus nu moet ik toch naar de huisartsenpost.
Oud 12-02-2012, 11:24
Verwijderd
Als ik weer terug ben van het doktersbezoek ga ik fijn filmpjes kijken denk ik. Iemand nog een goed idee?
Oud 12-02-2012, 11:31
Verwijderd
In wat voor film heb je zin ?
Oud 12-02-2012, 11:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wilde appelflappen bakken maar door dooi in de vriezer was al het bladerdeeg bedorven en de albert heijn was nog dicht dus nu heb ik geimproviseerd en miniappelmuffins gebakken. Veganistisch en alles. Ik heb immers ook nooit boter of eieren in huis/ PF
Oud 12-02-2012, 12:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als ik weer terug ben van het doktersbezoek ga ik fijn filmpjes kijken denk ik. Iemand nog een goed idee?
Bodyguard?
Oud 12-02-2012, 12:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
What the hell. Ik loop door de supermarkt, zie ik speculaas liggen. Als een echte patriot heb ik het natuurlijk gekocht.
Oud 12-02-2012, 12:31
Verwijderd
Oh mijn god. Oh God. Ik moet blijkbaar over twee dagen hier al weg. Zeker. Vaststaand. En ik moet nog zoveel regelen. En ik wil naar huis naar I g o r e v s k a j a, maar ik heb geen telefoon en ik kan hun zo moeilijk bereiken. En daarna ga ik naar Nederland, want ik kan niet nog een keer wennen, dat kan ik niet. Maar mijn mentor zei tegen me dat ik het de zeventiende zou horen, maar ze heeft WEER tegen me gelogen. En nu moet ik over twee. fucking. dagen. weg. En dadelijk lukt het me niet om te regelen dat ik naar Ig. ga. Oh god. Oh god.
Oud 12-02-2012, 12:37
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Het is al halfzeven. Dat is wel echt ochtend. Nu moet ik weer helemaal met mezelf overleggen of ik weer ga slapen.



Je ogen zullen je dankbaar zijn.
Welnee.
__________________
O nou
Oud 12-02-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god. Oh God. Ik moet blijkbaar over twee dagen hier al weg. Zeker. Vaststaand. En ik moet nog zoveel regelen. En ik wil naar huis naar I g o r e v s k a j a, maar ik heb geen telefoon en ik kan hun zo moeilijk bereiken. En daarna ga ik naar Nederland, want ik kan niet nog een keer wennen, dat kan ik niet. Maar mijn mentor zei tegen me dat ik het de zeventiende zou horen, maar ze heeft WEER tegen me gelogen. En nu moet ik over twee. fucking. dagen. weg. En dadelijk lukt het me niet om te regelen dat ik naar Ig. ga. Oh god. Oh god.
Oud 12-02-2012, 13:05
Verwijderd
Dan ga ik mijn spullen maar uitzoeken. Wat een duivels werk is dat, kiezen welke helft van mijn spullen mee mag.
Oud 12-02-2012, 13:25
Verwijderd
Ik had dit aan moeten zien komen toen ik heiligen bij bosjes begon te verliezen.
Oud 12-02-2012, 13:30
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Rustig aan, rustig aan. /roosvicee.
__________________
Schmach.
Oud 12-02-2012, 13:34
Verwijderd
Rustig aan lieve Kat. Het komt allemaal wel weer goed.

Ik heb de afwas gedaan, in ieder geval iets nuttigs. Verder ga ik zo denk ik maar koekjes bakken.
Oud 12-02-2012, 13:34
Verwijderd
Ja, ik ben nu over de ergste schok heen. Ik heb de zoon van de mensen in Ig. geschreven of hij zijn ouders wil bellen of ik kan komen en pak nu mijn spullen in. Dan hoef ik dat morgen niet te doen, en dat is goed, want ik moet morgen en overmorgen nog heel erg veel doen. Zo moet het goedkomen.

Alleen Rusland achterlaten doet me oprecht heel erg veel verdriet. :')
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.