Oud 19-09-2015, 18:49
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2015, 19:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe eens uitleggen v-lid.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 19:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Doe eens niet die grammaticale constructie gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Doe eens uitleggen v-lid.
Wat valt er uit te leggen. Een dikke tokkie die in Leidschendam woont ging los dat Den Haag ZP uitbant aankomende Sinterklaasviering. En toen was er iemand die het over een mooie traditie had en daarna heb ik misschien iets gezegd over de mooie traditie van het verbranden van ketters en het verkrachten van minderjarige jongens.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 19:17
Verwijderd
Ik wil een plaatje met alle uitvergrotingen. Doorsnee Nederlanders op een terras en daaronder de familie Tokkie, daarnaast iemand met een beetje overgewicht en daaronder de dikste persoon op aarde, daarnaast nog twee of drie van die dingen met daaronder de karikaturen van die dingen en dan vervolgens; MAAR ZWARTE PIET IS GEEN KARIKATUUR MAAR EEN MOOIE KINDERFEEST.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 19:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb vorige week geprobeerd iedereen die ook maar iets op mijn tijdlijn laat verschijnen over vluchtelingen of zwarte piet van mijn tijdlijn te bannen (dus ook de mensen die er positiev dingen over zeggen maar de rest van de kwats ook in mijn blikveld brengen). maar dat is echt onbegonnen werk en er blijft weinig over. Nu overweeg ik om facebook maar gewoon helemaal links te laten liggen tot sinterklaas en het gelukzoekers gezeik is overgewaaid. Ik word er zo moe van. Zelfs de youp van het hek column van deze week, waar ik heel hard om moest lachen, werd gekaapt door mensen die het allemaal weer fucking veelte zereneus namen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2015, 19:36
df
Avatar van df
df is offline
Ik vond die column van Van 't Hek echt niet sterk. Hij zegt in z'n (toegegeven) unieke stijl niet veel meer dan: 'PVV'ers zijn domme tokkies'. Leuk!!!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 09:55
Verwijderd
Hier ook weer twee vriendjes minder door pietengezeur
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 15:55
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ik heb geen vrienden
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 16:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vond die column van Van 't Hek echt niet sterk. Hij zegt in z'n (toegegeven) unieke stijl niet veel meer dan: 'PVV'ers zijn domme tokkies'. Leuk!!!
Errr, ik snap niet dat dat het enige is wat je eruit haalt. welgeteld 3,5 zin gaat over de pvv/wilders
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 23:25
df
Avatar van df
df is offline
Waar gaat de rest over volgens jou?

Vond het trouwens wel grappig dat 'ie eerst schreef dat 'ie op zoek was naar voetbal op de tv, en vervolgens een spelshow waarbij de mensen yoghurt in elkaars bek overspugen gaat afzeiken omdat het zo'n dom vermaak en domme bezigheid is. Want voetbal is zo lekker intelligent vermaak.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.

Laatst gewijzigd op 21-09-2015 om 00:58.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat de rest over volgens jou?
Over suf en burgerlijk Nederland. Dat het land 'af' is en dat we geen echte problemen meer hebben waar we ons druk over hoeven te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 09:35
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Waar al zijn columns en programma's over gaan dus.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 12:30
Hazel
Hazel is offline
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 16:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 17:02
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Deadlock
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 20:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil een plaatje met alle uitvergrotingen. Doorsnee Nederlanders op een terras en daaronder de familie Tokkie, daarnaast iemand met een beetje overgewicht en daaronder de dikste persoon op aarde, daarnaast nog twee of drie van die dingen met daaronder de karikaturen van die dingen en dan vervolgens; MAAR ZWARTE PIET IS GEEN KARIKATUUR MAAR EEN MOOIE KINDERFEEST.
Maak dan

Citaat:
Waar gaat de rest over volgens jou?

Vond het trouwens wel grappig dat 'ie eerst schreef dat 'ie op zoek was naar voetbal op de tv, en vervolgens een spelshow waarbij de mensen yoghurt in elkaars bek overspugen gaat afzeiken omdat het zo'n dom vermaak en domme bezigheid is. Want voetbal is zo lekker intelligent vermaak.
Ja maar hij heeft wel gelijk want je kunt beter kijken naar mooie jongens die sperma in elkaars bek spugen dan naar lelijke tokkies die yoghurt in elkaars bek spugen. Ook gratis
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 20:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moet er een beetje van grienen. Vooral van dat ouwe, verlopen wijf. *ril*
Helaas zie ik al maanden pieten-discussies op m'n fb, maar ik kan die mensen niet ontvrienden, want het is m'n familie.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2015, 21:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet er een beetje van grienen. Vooral van dat ouwe, verlopen wijf. *ril*
Helaas zie ik al maanden pieten-discussies op m'n fb, maar ik kan die mensen niet ontvrienden, want het is m'n familie.
je kan ook gewoon die shit zo instellen dat je gewoon de posts niet meer ziet hè.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 00:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik blijf dan nog steeds pagina's zien die ze geliket hebben.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 01:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Die kun je ook uitzetten in je nieuwsfeed
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2015, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Maak dan
Ik heb twee linkerpiemels als het om paint gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.