Oud 11-07-2017, 17:39
Verwijderd
Van dat ondergoed wat je kunt dragen als je ongesteld bent en dat dan zogezegd alle bloederige troepjes opneemt? Ik zag zo'n reclame ding voorbij komen en toen vroeg ik me af of dat iets is, lijkt me best chill als het niet enorm gaat stinken en/of doorlekt enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2017, 17:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb er heel veel over gezien en gelezen, maar het werkt eigenlijk alleen echt goed (vooral geurtechnisch) als je een niet hele heftige menstruatie hebt. Aldus wat ik ervan weet. Ik vind het concept nig steeds een beetje viezig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2017, 19:17
Abby.
Abby. is offline
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ook ik ben niet erg gecharmeerd van het idee
Met citaat reageren
Oud 11-07-2017, 23:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Yuk.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 06:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Buzzfeed. Ze zijn misschien soms cheesy, maar zij (Ladylike) testen al die dingen altijd uit!

Edit: Linkje.

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 08:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Buzzfeed klink best wel positief. Al vraag ik me wel af of je niet veel sneller vaginale schimmelinfecties krijgt met die dikke vochtige laag stof.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 09:20
Verwijderd
Ik ben al 8 maanden niet ongesteld en aan de ene kant is het misschien wel zorgwekkend maar aan de andere kant ook wel heel chill (nee niet zwanger)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 09:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben al 8 maanden niet ongesteld en aan de ene kant is het misschien wel zorgwekkend maar aan de andere kant ook wel heel chill (nee niet zwanger)
Vanwege zwaar sporten/ stress/ andere dingen, of door een anticonceptiemiddel?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Vanwege zwaar sporten/ stress/ andere dingen, of door een anticonceptiemiddel?
Nee juist in november gestopt met de pil. Geen idee wat de oorzaak is, van de huisarts moet ik terugkomen als het na 10-12 maanden nog steeds niet is gekomen. Dr Google is natuurlijk des duivels maar ik herken wel wat symptomen van te laag oestrogeen niveau..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 11:47
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Buzzfeed klink best wel positief. Al vraag ik me wel af of je niet veel sneller vaginale schimmelinfecties krijgt met die dikke vochtige laag stof.
Het lijkt mij niet fijn voelen juist door die dikke vochtige laag :c
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 12:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je krijgt van inlegkruisjes ed toch ook geen schimmelinfectie. Waarom zou je dat hiervan wel sneller krijgen?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 12:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je krijgt van inlegkruisjes ed toch ook geen schimmelinfectie. Waarom zou je dat hiervan wel sneller krijgen?
Met maandverband en inlegkruisjes let ik altijd heel erg op dat het niet gaat broeien en verschoon ik vaak, synthetisch ondergoed draag ik niet omdat ik dus best gevoelig ben voor schimmelinfecties
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 12:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het lijkt mij ook geen fijn idee, maar ik gebruik dan ook geen maandverband (Eww, voelt als een luier, eww). Het lijkt me wel een ideale oplossing als je erg veel bloed en bang bent voor doorlekken. Die onderbroek kan je dan aan als extra, om ongelukjes te voorkomen, en het lijkt me dat je dan wel geruster de week doorkomt.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 13:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het lijkt mij ook geen fijn idee, maar ik gebruik dan ook geen maandverband (Eww, voelt als een luier, eww). Het lijkt me wel een ideale oplossing als je erg veel bloed en bang bent voor doorlekken. Die onderbroek kan je dan aan als extra, om ongelukjes te voorkomen, en het lijkt me dat je dan wel geruster de week doorkomt.
Dit, hooguit.
En ik gebruik ook echt alleen tampons. Maandverband vind ik vervelend om dezelfde reden

Ik ben sinds kort ook gestopt met de pil (nee, niet om zwanger te worden, maar om alle positieve ervaringen die ik van iedereen hoor) en de eerste keer weer echt ongesteld worden, was wel weer even wennen Dat was wel even iets anders dan een stopweek... En wat ik stiekem toch ook best irritant vind, is dat je het niet kan controleren. Ik kan nu ook weer elk moment ongesteld worden, en ik ben op vakantie. Dan is ieder beetje buikpijn een reden om een wc op te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Dit, hooguit.
En ik gebruik ook echt alleen tampons. Maandverband vind ik vervelend om dezelfde reden

Ik ben sinds kort ook gestopt met de pil (nee, niet om zwanger te worden, maar om alle positieve ervaringen die ik van iedereen hoor) en de eerste keer weer echt ongesteld worden, was wel weer even wennen Dat was wel even iets anders dan een stopweek... En wat ik stiekem toch ook best irritant vind, is dat je het niet kan controleren. Ik kan nu ook weer elk moment ongesteld worden, en ik ben op vakantie. Dan is ieder beetje buikpijn een reden om een wc op te zoeken.
Hoe lang heeft het geduurd voordat je weer een (regelmatige) cyclus had?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 13:58
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hoe lang heeft het geduurd voordat je weer een (regelmatige) cyclus had?
Ik ben pas één keer echt ongesteld geworden na het stoppen met de pil (los dus van dat beetje meteen in de stopweek na de pil) en dat was netjes binnen een maand. Nu zijn we weer een maand verder en verwacht ik het dus weer.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 16:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoe lang heeft het geduurd voordat je weer een (regelmatige) cyclus had?
Tot een half jaar na de pil is niet gek, daarna laat ik meestal wel bij de gynaecoloog kijken. Ook afhankelijk van leeftijd en kinderwens (als die er is sneller)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 16:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wordt je na pilgebruik dan niet meer ongesteld omdat je veel/altijd hebt doorgeslikt? Of omdat er een bepaalde hoeveelheid hormonen in je lichaam zit nog? Of wat?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2017, 17:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben gestopt met anticonceptie om helemaal natuur te gaan
Maar die onderbroekjes klinken echt goor. Menstruatiecups zijn de bom!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Maar die onderbroekjes klinken echt goor. Menstruatiecups zijn de bom!
Dit. En wasbaar maandverband
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Tot een half jaar na de pil is niet gek, daarna laat ik meestal wel bij de gynaecoloog kijken. Ook afhankelijk van leeftijd en kinderwens (als die er is sneller)
Ja ik twijfel een beetje omdat het ook wel een alarmsignaal zou kunnen zijn ivm sporten. Al zit ik momenteel zeker niet zo laag in mijn vetpercentage.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij duurde het in het verleden ook een maand of acht voor ik weer uit mezelf ongesteld werd na stoppen met de pil.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 18:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb er wel van gehoord, maar het lijkt me maar niks. Tampoms zijn toch prima.

Citaat:
Hoe lang heeft het geduurd voordat je weer een (regelmatige) cyclus had?
Ik ben in november met de pil gestopt omdat ik een koperspiraal wilde. Ik werd ongeveer een maand later ongesteld, maar het heeft bijna een half jaar geduurd voordat het weer helemaal regelmatig was.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 19:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik heb er wel van gehoord, maar het lijkt me maar niks. Tampoms zijn toch prima.



Ik ben in november met de pil gestopt omdat ik een koperspiraal wilde. Ik werd ongeveer een maand later ongesteld, maar het heeft bijna een half jaar geduurd voordat het weer helemaal regelmatig was.
Oh, dan ben ik heel benieuwd hoe het bij mij gaat zijn.. kan dus ook nog wel even duren
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 19:13
Verwijderd
Nu het er toch over gaat - tampon reclame op tv. "De tampon zet in 3d uit (....)"

Eh. Wat is daar speciaal aan? Dat horen zd te doen, geloof ik. 2D is ook zo lastig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2017, 19:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is dat forrealz?
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 19:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wordt je na pilgebruik dan niet meer ongesteld omdat je veel/altijd hebt doorgeslikt? Of omdat er een bepaalde hoeveelheid hormonen in je lichaam zit nog? Of wat?
Doorslikken maakt niet uit, dat er elke maand een stopweek is is alleen maar historisch.
Er zijn veel redenen, niet alles even duidelijk. Je lichaam moet het weer zelf gaan doen en de ene kan het blijkbaar sneller dan de andere. Verder is wel een beetje de vraag in hoeverre het voor starten van de pil goed was, deel van de meiden begint ook juist vanwege de onregelmatigheid.
In principe kan je na stoppen meteen weer regelmatig zijn. Had ik zelf ook toen ik een keer een paar jaar geleden gestopt was. Nu de laatste keer was het ook meteen weer met een keurige maand raak en de 2e cyclus werd ik al zwanger.
Maar alles binnen een half jaar wordt als normaal beschouwd. Met de prikpil is dat een jaar (daar zie je wel echt meer problemen met hormonen die nog in je lichaam zitten)

Citaat:
Ja ik twijfel een beetje omdat het ook wel een alarmsignaal zou kunnen zijn ivm sporten. Al zit ik momenteel zeker niet zo laag in mijn vetpercentage.
Mja, is ook persoonlijk. Ik zou de neiging hebben om met een half jaar toch even verder te kijken voor de zekerheid. Maar maakt wel uit of je voor starten van de pil al regelmatig was. Als het toen ook matig was kan dat nog steeds zo zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 23:28
Verwijderd
Tijdens de pil was ik echt een klokwerk, voor de pil weet ik niet goed meer want heb echt sinds mijn 16e aan de pil gezeten. Daarvoor was het volgens mij wel redelijk normaal, maar dat was ook maar minder dan een jaar of zo.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 23:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Van al die opties (die slips, wasbaar maandverband, cups) zou ik bijna zin krijgen om weer ongesteld te worden, zodat ik ze kan uitproberen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 23:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van al die opties (die slips, wasbaar maandverband, cups) zou ik bijna zin krijgen om weer ongesteld te worden, zodat ik ze kan uitproberen!
Raar kind
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 23:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Tijdens de pil was ik echt een klokwerk, voor de pil weet ik niet goed meer want heb echt sinds mijn 16e aan de pil gezeten. Daarvoor was het volgens mij wel redelijk normaal, maar dat was ook maar minder dan een jaar of zo.
Tijdens de pil is het niet te beoordelen aangezien de hormonen van de pil die van jezelf 'overschreeuwen'.
Maar goed, dan is het dus moeilijk te beoordelen, zou ik gewoon optijd naar de huisarts gaan voor verder kijken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 23:51
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Dit. En wasbaar maandverband
Hier hoorde ik vandaag voor het eerst over, bij EditieNl.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 01:05
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Raar kind
My thoughts
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 01:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben nu sinds een halfjaar ofzo aan de pil, en ik vind 't fantastisch. Geen dramatische stemmingswisselingen meer, of pijn, of een vettige pukkelmuil.
Alleen toen ik een stopweek inlastte was ik meteen een enorm apatische huilie, dus die sla ik nu maar zo veel mogelijk over.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 01:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Waarom moet je om de zoveel tijd een stopweek inlassen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 06:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben nu sinds een halfjaar ofzo aan de pil, en ik vind 't fantastisch. Geen dramatische stemmingswisselingen meer, of pijn, of een vettige pukkelmuil.
Alleen toen ik een stopweek inlastte was ik meteen een enorm apatische huilie, dus die sla ik nu maar zo veel mogelijk over.
Ik ben ook altijd enorm emo in mijn stopweek ja. Daarom neem ik er maar 2 per jaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2017, 07:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Waarom moet je om de zoveel tijd een stopweek inlassen?
Om toch even de boel op te ruimen. Je bouwt toch slijmvlies op en dat wordt uiteindelijk vaak toch wat instabiel. Ene kan ook beter doorslikken dan de ander zonder doorbraakbloedingen.
1 tot 2 keer per jaar is wel het advies om minimaal te doen, maar lang niet alle vrouwen halen dat. (Sommigen krijgen na een week doorslikken al wat bloedverlies, anderen kunnen het rustig 1 keer per jaar laten komen zonder problemen)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 07:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom moet je om de zoveel tijd een stopweek inlassen?
Ik sla het liefst over, maar na één keer de stopweek overslaan gaat mijn lijf rond het moment van de tweede keer stopweek wel signalen geven dat een stopweek gewenst is. Dan zijn mijn borsten heel pijnlijk en gevoelig bijvoorbeeld, en dat gaat pas weg als ik een stopweek inlas.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 09:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Raar kind
Citaat:
My thoughts
Ik zei dan ook: bijna
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 17:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het trouwens erg prettig dat dokters (lees: Ieke) zeggen dat je heus niet een stopweek hoeft te houden elke maand. Ik hoor zo vaak van andere vrouwen dat dat slecht voor je is en dat soort dingen. Maar ja, waar bemoei je je mee, tschuss
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 18:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens erg prettig dat dokters (lees: Ieke) zeggen dat je heus niet een stopweek hoeft te houden elke maand. Ik hoor zo vaak van andere vrouwen dat dat slecht voor je is en dat soort dingen. Maar ja, waar bemoei je je mee, tschuss
Mijn huisarts is het daar ook mee eens. Je lijf je gemaakt voor zwanger raken, elke maand bloeden voegt weinig toe als je toch niet zwanger wil raken. Tenzij je natuurlijk lichamelijke klachten krijgt door de pil die zwaarder wegen dan maandelijks bloeden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 23:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens erg prettig dat dokters (lees: Ieke) zeggen dat je heus niet een stopweek hoeft te houden elke maand. Ik hoor zo vaak van andere vrouwen dat dat slecht voor je is en dat soort dingen. Maar ja, waar bemoei je je mee, tschuss
Als je in je stopweek ook massive klachten hebt, waarom zou je die dan nog inlassen?
Ik merkte bij mezelf na een paar maanden wel dat m'n buik wat opgezetter was en dat er duidelijk iets uit moest, dus tsja, dan maar een paar dagen huilie zijn
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 23:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn huisarts is het daar ook mee eens. Je lijf je gemaakt voor zwanger raken, elke maand bloeden voegt weinig toe als je toch niet zwanger wil raken. Tenzij je natuurlijk lichamelijke klachten krijgt door de pil die zwaarder wegen dan maandelijks bloeden.
Bij mij werd toen aangeraden om in het begin max. 2x achter elkaar de stopweek over te slaan om daarna uit te bouwen.

Maar om aan te sluiten bij Miekje: mij lijkt vooral die menstruatiecup echt bijster interessant maar ik word ook niet ongesteld en vind het soms ergens wel jammer dat ik het dan niet uit kan proberen, alhoewel ongesteld worden me dan weer niets lijkt.

Hoe zit dat eigenlijk met stopweken en de prikpil? Werkt dat het zelfde als de slikpil?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 00:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Prikpil werk 12 weken, die krijg je gewoon als prik. Daar bestaan geen stopweken voor, bovendien is het maar 1 soort hormoon, dus dat echte opbouwen van slijmvlies is veel minder.
Een groot deel van de vrouwen is niet meer ongesteld, deel heeft af en toe wat bloedverlies. En een heel klein deel heeft constant bloedverlies, maar die stoppen dan ook weer snel.
Nadeel is dat het echt wat langer kan duren voor je weer ongesteld wordt naar stoppen, tot een jaar is niet heel raar, dus als je over niet al te lange tijd zwanger wil worden raad ik hem af.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 07:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je in je stopweek ook massive klachten hebt, waarom zou je die dan nog inlassen?
Ik merkte bij mezelf na een paar maanden wel dat m'n buik wat opgezetter was en dat er duidelijk iets uit moest, dus tsja, dan maar een paar dagen huilie zijn
Omdat mijn lijf op een bepaald punt gaat aangeven dat het tijd is. Ik krijg dan puistjes enzo. Na die stopweek is het weer weg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 09:55
Verwijderd
Ik denk wel vaak: wat als nou straks blijkt dat ik echt mega onvruchtbaar ben. Dan heb ik echt 15 jaar lang nodeloos moeilijk lopen doen met pillen en condooms en stressmomentjes.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 14:40
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Dit. En wasbaar maandverband
Ik moet nog steeds een keer een menstruatiecup gebruiken. En wow bestaat er wasbaar maandverband? Waar haal je zoiets.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog steeds een keer een menstruatiecup gebruiken. En wow bestaat er wasbaar maandverband? Waar haal je zoiets.
HOE TEH FUCK DENK JE DAT MENSEN DAT VROEGER DEDEN, FUCKING LATEN LOPEN? WAAROM ZIJN MENSEN ZO ONGELOFELIJK ACHTERLIJK STRAKS VERTEL JE ME NOG DAT JE NOG NOOIT VAN UITWASBARE LUIERS HEBT GEhOORD GODVERDOMME WAAROM ZIJN MENSEN ZO GODVERREDOMMESSE DOM
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:14
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
HOE TEH FUCK DENK JE DAT MENSEN DAT VROEGER DEDEN, FUCKING LATEN LOPEN? WAAROM ZIJN MENSEN ZO ONGELOFELIJK ACHTERLIJK STRAKS VERTEL JE ME NOG DAT JE NOG NOOIT VAN UITWASBARE LUIERS HEBT GEhOORD GODVERDOMME WAAROM ZIJN MENSEN ZO GODVERREDOMMESSE DOM
Ik moet hier hardop om lachen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 15:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Bestaan er uitwasbare luiers
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.