Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2006, 15:48
Zapstra
Zapstra is offline
ff hoor! Ik word niet goed van al die docenten op mijn school die met elkaar lopen te flirten! Denken ze nou echt dat dat niet opvalt? Sommigen hebben gewoon een relatie maar flirten er op los! En dan ons maar proberen te leren wat fatsoen is! Of is dit een wijdverspreid fenomeen en kunnen docenten niet gewoon op cafe iemand oppikken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2006, 16:14
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Vraag het ze.

Verder vind ik dit vrij zinloos.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 17:28
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Wat is fatsoen dan?

Wat vind jij hoe docenten zich moeten gedragen tegenover de leerling?

Wat voor rol vind jij dat een docent heeft in de opvoeding van het kind?

Om er ff een discussie van te maken.

Mij is dat flirten trouwens nooit echt op gevallen en die paar keer dat er een klein btje geflirt werd heb ik er geen last van gehad.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 17:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Waarom zag ik dat soort dingen nooit gebeuren. Of is dit weer gewoon een ouderwets staaltje scholieren-drama?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:05
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-04-2006 @ 18:28 :
Of is dit weer gewoon een ouderwets staaltje scholieren-drama?
Denk het wel.

Ik heb het btw wel half meegemaakt op mijn school, maar ik vond het niet belachelijk of vreselijk ofzo. Het zijn tenslotte ook mensen, geen robots.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:46
Zapstra
Zapstra is offline
nou sorry hoor, maar als ik hier twee docenten samen het bosje naast de school in zie gaan en ze er 20 min later verhit uit zie komen , en ik mag aannemen dat ze niet de marathon gelopen hebben dan vind ik het toch een beetje ranzig hoor.. Neem een hotelkamer zou ik zeggen, doe dit niet waar alle leerlinge je kunnen zien. Ge weet dat zoiets in een niet al te groot stadje snel rond gaat... ik kan die luitjes in elk geval niet meer serieus nemen....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 19:07
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Zapstra schreef op 22-04-2006 @ 19:46 :
nou sorry hoor, maar als ik hier twee docenten samen het bosje naast de school in zie gaan en ze er 20 min later verhit uit zie komen , en ik mag aannemen dat ze niet de marathon gelopen hebben dan vind ik het toch een beetje ranzig hoor..
Als dat echt zo zou zijn, vind ik het inderdaad niet kunnen... maar het is ook geen wereldramp.. klinkt wel lachen (gewoon beetje om lachen met z'n allen en er wat opmerkingen tegen hun over maken )
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 19:23
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Zapstra schreef op 22-04-2006 @ 16:48 :
ff hoor! Ik word niet goed van al die docenten op mijn school die met elkaar lopen te flirten! Denken ze nou echt dat dat niet opvalt? Sommigen hebben gewoon een relatie maar flirten er op los! En dan ons maar proberen te leren wat fatsoen is! Of is dit een wijdverspreid fenomeen en kunnen docenten niet gewoon op cafe iemand oppikken?
Tiswah
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 22:13
professor2
professor2 is offline
och een lerares engels die getrouwd is emt leraar wiskunde ging vreemd met een gym leraar op werkweek bij ons op school
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 03:48
Verwijderd
Je kunt je het nu misschien nog niet voorstellen, maar docenten zijn ook gewoon mensen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 10:08
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik vind het vrij logisch, gezien veel mensen op hun werk hun sociale contacten leggen en dus ook hun potentionele dates. Voor hun is school hun werkplek. Laat ze, 'de jongeren' doen precies hetzelfde, alleen dan met hun klasgenoten ed.
Eigenlijk is een school dus gewoon een datingplace.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 10:35
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Natuurlijk zijn docenten mensen en is het best logisch dat ze onderling flirten. Maar als het echt zo is dat ze tijdens school tijd elkaar in de bosjes bespringen vind ik dat toch wel erg ver gaan. Als docent heb je toch ook een beetje een voorbeeldfunctie enzo, laat ze na werktijd een motelkamer nemen ofzo.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 10:55
Estar
Estar is offline
Lekker belangrijk, zolang ze het niet doen als jij les behoort te krijgen, moet je niet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 14:51
Verwijderd
Bemoei je er niet mee, zou ik zeggen. Als ze echt voor je neus elkaar lopen aflebberen, ga dan eens klagen. Maar doen ze het niet gewoon om leerlingen te plagen? Dat deed een docent bij mij in ieder geval wel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 23-04-2006 @ 11:35 :
Maar als het echt zo is dat ze tijdens school tijd elkaar in de bosjes bespringen vind ik dat toch wel erg ver gaan. Als docent heb je toch ook een beetje een voorbeeldfunctie enzo, laat ze na werktijd een motelkamer nemen ofzo.
Áls dat gebeurd is, ja. Maar daar twijfel ik ernstig aan, want scholiertjes hebben nogal eens de neiging alles dat op leraren betrekking heeft schromelijk te overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 15:27
borboleta
Avatar van borboleta
borboleta is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-04-2006 @ 15:59 :
Áls dat gebeurd is, ja. Maar daar twijfel ik ernstig aan, want scholiertjes hebben nogal eens de neiging alles dat op leraren betrekking heeft schromelijk te overdrijven.
Waar heb je dat op gebaseerd?

En zoals Estar zegt: zolang ze het niet doen als jij les behoort te krijgen, moet je niet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 23-04-2006 @ 16:27 :
Waar heb je dat op gebaseerd?
We zijn hier allemaal scholier (geweest), lijkt me dat je dan voldoende mee maakt om er een uitspraak over te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 15:32
borboleta
Avatar van borboleta
borboleta is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-04-2006 @ 16:29 :
We zijn hier allemaal scholier (geweest), lijkt me dat je dan voldoende mee maakt om er een uitspraak over te doen.
Nou ik vind dit een beetje generaliseren, die alle 'scholiertjes' zoals nare man zegt, zijn bekrompen, en overdrijven alles.
Sommige wel ja, maar die zitten met name in de onderbouw en doen vmbo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2006, 15:33
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Doe eens niet zo jaren 50 Zapstra.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:37
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 23-04-2006 @ 16:32 :
Nou ik vind dit een beetje generaliseren, die alle 'scholiertjes' zoals nare man zegt, zijn bekrompen, en overdrijven alles.
Sommige wel ja, maar die zitten met name in de onderbouw en doen vmbo
Hij zegt toch niet dat alle scholieren dat doen? Hij zegt dat 'scholiertjes nogal eens de neiging hebben'. Dat zijn niet álle scholieren.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 23-04-2006 @ 16:32 :
... maar die zitten met name in de onderbouw en doen vmbo
gelukkig maar dat jij niet generaliseert

ot: Toch niets mis met flirtende docenten... dat is toch ook niet onfatsoenlijk? Onder lestijd seks hebben is dan natuurlijk weer niet de bedoeling, maar dat noem ik niet 'flirten'.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 23-04-2006 @ 16:32 :
Nou ik vind dit een beetje generaliseren, die alle 'scholiertjes' zoals nare man zegt, zijn bekrompen, en overdrijven alles.
Sommige wel ja, maar die zitten met name in de onderbouw en doen vmbo
Ik heb het woord 'alle' niet in de mond genomen; ik zeg slechts dat ze 'nogal eens de neiging hebben', dat wil niet zeggen dat het voor allemaal geldt, dat wil ook niet zeggen dat ze het altijd doen.

En het zal je misschien verbazen, maar ik ben ooit ook scholier geweest, en wij pikten alle romances tussen docenten toch echt meteen op, en dat was dan het gesprek van de dag. Dus ja, als je twee docenten zich 'verdacht' zag gedragen, dan betekende dat wel wat, en als zo'n verhaal van mond tot mond gaat dan verandert het nogal eens.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:10
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik vind dit een beetje een vrij doelloze topic. Ik bedoel jij flirt toch ook als jewerk. En voor een lleraar is lesgeven werk. En collegas zijn de andere leraren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:14
Verwijderd
Ach, de leraren kunnen ook aanpappen met de leerlingen zoals op mijn oude school. Losgeslagen boel, daar.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:17
Verwijderd
Ieuw.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2006, 18:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dat ik op dit sub forum kijk laat al blijken dat ik me heel erg verveel
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 19:26
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Mijn vroegere lerares duits en mijn vroegere leraar natuurkunde hebben enkele weken geleden samen een kindje gekregen.
Als docenten een relatie krijgen, is dat toch alleen maar leuk? Bij ons op school waren er grotendeels positieve reacties op hun relatie. Leraren zijn ook mensen.
Als ze, zoals jij zegt, voor de ogen van de leerlingen in de bosjes duiken, vind ik dat te ver gaan, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat volwassen mensen zoiets doen.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r˛ is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.