Oud 09-07-2019, 14:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb laatst wat foto’s laten maken bij hele goede fotograaf. Die deed ook zakelijke portretfoto’s voor best redelijke prijs, best moeite waard om naar zoiets te kijken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 09-07-2019, 14:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hahahaha, in de trein op weg naar een afspraak over een freelance klus die ik heel graag wil gaan doen, krijg ik van drie kanten opdrachten aangebonden. Komt wel goed met mijn freelance bestaan.

En de afspraak voor de klus die ik heel graag wilde doen eindigde in "welkom bij het team", dus die heb ik ook ingekopt!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-07-2019, 14:42
Verwijderd
Goed zo Tigerly! Wel genoeg knaken vragen hè!
Oud 09-07-2019, 15:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Goed zo Tigerly! Wel genoeg knaken vragen hè!
Zeker! Ik ken m'n prijs!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-07-2019, 16:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En de afspraak voor de klus die ik heel graag wilde doen eindigde in "welkom bij het team", dus die heb ik ook ingekopt!
Ik had een tijd geleden een gesprek voor een hele leuke freelance klus. Tijdens het gesprek ook super enthousiast, de dame van het bedrijf zei gelijk "Ja, ik wil er niet nog weken over nadenken. Ik hou wel van duidelijkheid. Je bent aangenomen." en toen kreeg ik een paar dagen later alsnog een e-mail dat ze toch liever iemand met meer ervaring wilde
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-07-2019, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had een tijd geleden een gesprek voor een hele leuke freelance klus. Tijdens het gesprek ook super enthousiast, de dame van het bedrijf zei gelijk "Ja, ik wil er niet nog weken over nadenken. Ik hou wel van duidelijkheid. Je bent aangenomen." en toen kreeg ik een paar dagen later alsnog een e-mail dat ze toch liever iemand met meer ervaring wilde
Waarom weet jij altijd weer de aandacht op jou te betrekken. Ik zie dat best vaak in je posts.

Zeg gewoon iets van: Wat leuk! Gefeliciteerd!
Oud 09-07-2019, 18:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahahaha, in de trein op weg naar een afspraak over een freelance klus die ik heel graag wil gaan doen, krijg ik van drie kanten opdrachten aangebonden. Komt wel goed met mijn freelance bestaan.

En de afspraak voor de klus die ik heel graag wilde doen eindigde in "welkom bij het team", dus die heb ik ook ingekopt!
Goed bezig! echt super dat het al zo goed begint.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-07-2019, 21:29
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Goed weer, studenten op vakantie, eindelijk tijd om lekker te werken!
Oud 10-07-2019, 22:47
Verwijderd
hallo
Oud 10-07-2019, 23:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
hallo
hoi
Oud 11-07-2019, 17:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom weet jij altijd weer de aandacht op jou te betrekken. Ik zie dat best vaak in je posts.

Zeg gewoon iets van: Wat leuk! Gefeliciteerd!
Het deed me daar gewoon aan denken, dus dat wilde ik even delen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-07-2019, 20:45
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Einde schooljaar, de laatste loodjes, ik loop echt op mijn tandvlees. Nog 6 dagen... nog 6 dagen... nog 6 dagen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-07-2019, 11:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb geen zin meer in mijn huidige baan nu ik weet dat ik in september aan mijn nieuwe baan kan beginnen Dit worden twee lange maanden.
Oud 12-07-2019, 11:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Einde schooljaar, de laatste loodjes, ik loop echt op mijn tandvlees. Nog 6 dagen... nog 6 dagen... nog 6 dagen...
Sterkte!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2019, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen zin meer in mijn huidige baan nu ik weet dat ik in september aan mijn nieuwe baan kan beginnen Dit worden twee lange maanden.
Ik vond dat “altijd” juist heel bevrijdend, ging daardoor heel relaxed naar mijn werk
Oud 12-07-2019, 16:56
Verwijderd
Yeah, same.
Oud 12-07-2019, 16:56
Verwijderd
Alleen heb ik dat met "klussen" die op z'n eind lopen.
Oud 12-07-2019, 20:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik vond dat “altijd” juist heel bevrijdend, ging daardoor heel relaxed naar mijn werk
Ik heb ook helemaal geen stress, maar ik word niet meer uitgedaagd en daar word ik laks van Gelukkig heb ik nog wat vakantiedagen over, dus die ga ik vlak voordat mijn contract eindigt opnemen.
Oud 12-07-2019, 20:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag was een topdag alles lukte zoals ik wilde, kreeg aan 't einde van de dag een complimentje van de' snijder' en m'n baas en daarna een bescheiden vrijdagmiddag borreltje.

En nu teut op de bank een slechte film kijken terwijl ertur heeft gekookt ♡
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-07-2019, 23:00
Saiy
Saiy is offline
Ha lekker, goed bezig Mema
Oud 12-07-2019, 23:01
Saiy
Saiy is offline
En de 'snijder'
Oud 12-07-2019, 23:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik heb ook helemaal geen stress, maar ik word niet meer uitgedaagd en daar word ik laks van Gelukkig heb ik nog wat vakantiedagen over, dus die ga ik vlak voordat mijn contract eindigt opnemen.
Top, dan heb je daar een struikelpunt voor jezelf te pakken en kun je daar aan werken voor in je nieuwe functie. Heb je nog even wat te doen Ik denk oprecht dat je daar in de rest van je werkende leven wat aan kan hebben!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2019, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Vandaag was een topdag alles lukte zoals ik wilde, kreeg aan 't einde van de dag een complimentje van de' snijder' en m'n baas en daarna een bescheiden vrijdagmiddag borreltje.

En nu teut op de bank een slechte film kijken terwijl ertur heeft gekookt ♡
Goed zo!!
Oud 13-07-2019, 07:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
En de 'snijder'
Hehe vakjargon
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-07-2019, 13:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Top, dan heb je daar een struikelpunt voor jezelf te pakken en kun je daar aan werken voor in je nieuwe functie. Heb je nog even wat te doen Ik denk oprecht dat je daar in de rest van je werkende leven wat aan kan hebben!
Dat is het zeker, maar gelukkig is mijn nieuwe baan vrij afwisselend

Laatst gewijzigd op 14-07-2019 om 14:40.
Oud 14-07-2019, 13:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ah love it, krijg een mailtje van een leerling met de vraag wat we morgen na het opvoeren van de musical gaan doen en of ze haar eigen tekenspullen van thuis mee mag nemen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 14-07-2019, 17:19
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ah love it, krijg een mailtje van een leerling met de vraag wat we morgen na het opvoeren van de musical gaan doen en of ze haar eigen tekenspullen van thuis mee mag nemen
Leuk :-))
Oud 15-07-2019, 15:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gisteren sollicitatiegesprek gehad, ging wel goed naar mijn mening. Ergens deze week krijg ik een telefoontje of ik ben aangenomen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-07-2019, 17:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Gisteren sollicitatiegesprek gehad, ging wel goed naar mijn mening. Ergens deze week krijg ik een telefoontje of ik ben aangenomen
Wat voor werk?
Oud 15-07-2019, 20:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb nog maar 2 weekjes/4 diensten bij de bux. Het voelt raar, maar toen ik hoorde dat er nog 4 mensen opstappen en ik erachter kwam dat ik nu al zo hard rood sta dat ik niet eens een treinkaartje kan kopen heb ik besloten dat ze de tering kunnen krijgen.
Het is dat ik lieve mensen om me heen heb die me hebben geholpen, anders had ik legit m'n huur niet kunnen betalen. Wtf is dit? Neem vooral een 19-jarige met een shitty work-ethic aan als leidinggevende, dan gaat het vast helemaal goedkomen met je winkel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-07-2019, 20:17
Verwijderd
Morgen 5 overleggen, waarvan 1 buiten de deur (kwartiertje lopen, maar toch). Dat soort dagen zijn bij voorbaat al kansloos om nog iets gedaan te krijgen. En dan ga je vandaag maar tot 19.30 overwerken.. zucht.
Oud 16-07-2019, 15:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat voor werk?
de mac, om schoon te maken als vakantiebaantje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-07-2019, 15:32
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Welke MC? Kom ik deze zomer ff McFlurrie halen.
Oud 16-07-2019, 15:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Welke MC? Kom ik deze zomer ff McFlurrie halen.
macdonalds centrum van alphen ad rijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-07-2019, 15:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
is te ver.
Oud 16-07-2019, 15:34
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Tering ver
Oud 16-07-2019, 15:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
niet echt voor mij
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-07-2019, 15:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Mogen schapen met de trein?
Oud 16-07-2019, 15:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
zeker
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-07-2019, 09:54
Saiy
Saiy is offline
Vinden jullie het ook wel eens moeilijk om je werk uit te leggen aan mensen buiten je eigen (werk)bubbel?
Oud 17-07-2019, 10:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Nee. Maar ik heb dan ook werk wat iedereen kent en graag verhalen over hoort.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-07-2019, 10:16
Verwijderd
Nee, totaal niet. Ik verbaas me daar altijd over - een enkele vriend kan dat ook niet.

Ik heb niet de illusie dat mensen snappen wat ik nou daadwerkelijk op een dag allemaal uitvreet, maar als je niet in vijf tot tien woorden kunt uitleggen wat zo ongeveer je werk is, dan ligt dat aan jou. Je hebt geen ingewikkelde baan, de ander is niet dom, jij bent gewoon te beperkt in je communicatieve vaardigheden.
Oud 17-07-2019, 10:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend zegt altijd tegen anderen dat ik 'iets met bloed doe'.

In het kort kan ik wel uitleggen wat ik doe maar als mensen verder vragen wordt het al gauw een technisch verhaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2019, 10:43
Verwijderd
Nee. Dat mensen geen idee hebben van wat het precies inhoudt is een ander verhaal, maar verpleegkundige in de gehandicaptenzorg is niet heel moeilijk.
Oud 17-07-2019, 11:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Mijn vriend zegt altijd tegen anderen dat ik 'iets met bloed doe'.
Hoe vaak ben je al vampier verklaard?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-07-2019, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, totaal niet. Ik verbaas me daar altijd over - een enkele vriend kan dat ook niet.

Ik heb niet de illusie dat mensen snappen wat ik nou daadwerkelijk op een dag allemaal uitvreet, maar als je niet in vijf tot tien woorden kunt uitleggen wat zo ongeveer je werk is, dan ligt dat aan jou. Je hebt geen ingewikkelde baan, de ander is niet dom, jij bent gewoon te beperkt in je communicatieve vaardigheden.
Of je bent een geheime spion
Oud 17-07-2019, 14:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb er ook niet zo’n moeite mee om uit te leggen wat ik doe
Oud 17-07-2019, 14:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Jezelf niet verliezen in technische details en vakjargon en een beetje beknopt antwoorden moet toch gewoon kunnen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-07-2019, 14:21
Saiy
Saiy is offline
Hmm ja ik denk ook dat het meer aan mezelf ligt hoor. Maar mijn vakgebied is nogal onbekend voor velen. Dat maakt het ook niet makkelijker.
Oud 17-07-2019, 14:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Woohoo! Alle kinderen eruit gegooid vandaag! Nog 2 dagen zonder leerlingen, bijnaaaaa!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.