Oud 06-06-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik inmiddels ook wel 's.
dEUS, nog zoiets. Ik dacht dat dat een metalband was, en ging er niet naar luisteren omdat m'n vader het gaaf vond. Nu luister ik het wekelijks.
Haha, ja, door de hoofdletters dacht ik eerst ook dat het een metalband was Gelukkig ben ik het toch gaan luisteren
Advertentie
Oud 06-06-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Nog meer van die pretentieuze prut.
Oh, shut up.
Oud 06-06-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jij was ouder dan ik toen was, dus waarschijnlijk had je toen ook al een betere smaak.
Oh ja en HIM Wat een rotzooi is dat zeg. Die zanger

[afbeelding]
Vs.
Oud 06-06-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, door de hoofdletters dacht ik eerst ook dat het een metalband was Gelukkig ben ik het toch gaan luisteren
Ja, ik dacht het dus ook echt puur door de bandnaam, die is misleidend.
Het is toch echt wel héél andere muziek.
Oud 06-06-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, door de hoofdletters dacht ik eerst ook dat het een metalband was Gelukkig ben ik het toch gaan luisteren
Alsof de meeste metalbands hoofdletters hebben.
Oud 06-06-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht het dus ook echt puur door de bandnaam, die is misleidend.
Het is toch echt wel héél andere muziek.
En Tom Barman <33
Oud 06-06-2008, 17:17
Verwijderd
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Oud 06-06-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Alsof de meeste metalbands hoofdletters hebben.
Ik was 13 ofzo he
Oud 06-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Ik was denk ik net 14 toen ik hier voor het eerst kwam. Met een nick als Muizz ofzoiets, kan 't niet meer terugvinden.
Oud 06-06-2008, 17:18
Verwijderd
Nee, maar gewoon... het staat metal, ofzo.
Je verwacht er geen zwoele stem van een charmante Vlaming achter met fijne luistermuziek.

(over de naam dEUS, @KZ)
Oud 06-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
En Tom Barman <33
Uhuh!
Speelt ook een grote rol inderdaad
Oud 06-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
En Tom Barman <33
Ja, mijn vriendin zat ook al te soppen om hem. Dat zal de populariteit van dEUS wel verklaren. Gelukkig is iedereen ze over 10 jaar toch weer vergeten.
Oud 06-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Ik was 15 toen ik hier voor het eerst kwam.
Oud 06-06-2008, 17:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Ik sinds mijn 14e/15e
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-06-2008, 17:19
Verwijderd
Ik uhh, 18 geloof ik.
Oud 06-06-2008, 17:19
Verwijderd
Ik was 17.
Oud 06-06-2008, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Ik was 15 ofzo?
Oud 06-06-2008, 17:19
Verwijderd
Over muziek van vaders gesproken, de vader van een vriendinnetje van me toendertijd luisterde Alice Cooper en dat vonden wij toen ook helemaal geweldig. Naar aanleiding daarvan hebben we nog heel vaak rondgelopen met zwarte strepen door onze ogen. 't Was zelfs zo erg dat ik er in de tweede klas nog mee op de schoolfoto sta ook. Omg, what was I thinking.
Oud 06-06-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Over muziek van vaders gesproken, de vader van een vriendinnetje van me toendertijd luisterde Alice Cooper en dat vonden wij toen ook helemaal geweldig. Naar aanleiding daarvan hebben we nog heel vaak rondgelopen met zwarte strepen door onze ogen. 't Was zelfs zo erg dat ik er in de tweede klas nog mee op de schoolfoto sta ook. Omg, what was I thinking.
Oud 06-06-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn vriendin zat ook al te soppen om hem. Dat zal de populariteit van dEUS wel verklaren. Gelukkig is iedereen ze over 10 jaar toch weer vergeten.
Ik heb echt jaren alleen de muziek geluisterd, ik zag Tom Barman pas voor het eerst bij een concert
Oud 06-06-2008, 17:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Him, haha, ik kende wel mensen die daar idolaat van waren.

Ikzelf was vroeger wel van de Korn, toen ik veertien was. Ik voel mee met Jon Davis, man. Hij begréép me.

En ik keek altijd woensdagavond naar de Box, als ze rock (lees: numetal) hadden. Hoe heette dat ook alweer. Zo leerde ik toen bandjes kennen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-06-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik was 15 ofzo?
Geregistreerd: 29-01-2006
yup, 15!
Oud 06-06-2008, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Him, haha, ik kende wel mensen die daar idolaat van waren.

Ikzelf was vroeger wel van de Korn, toen ik veertien was. Ik voel mee met Jon Davis, man. Hij begréép me.

En ik keek altijd woensdagavond naar de Box, als ze rock (lees: numetal) hadden. Hoe heette dat ook alweer. Zo leerde ik toen bandjes kennen.
Ik was ook helemaal into KoRn, ja. En was dat programma niet op MTV?
Oud 06-06-2008, 17:21
Verwijderd
Ik zag Tom Barman voor het eerst bij Zomergasten, en toen begreep ik dat hij ook de film Any way the wind blows had gemaakt, die me al aangeraden was. Dus toen heb ik die gekocht en toen was ik dus eerst fan van hem als filmregisseur (of nee, ik was eerst fan van hem als geïnterviewde ) en daarna heb ik me maar eens aan de muziek gewaagd, en dat bleek echt heerlijke muziek te zijn.
Oud 06-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt jaren alleen de muziek geluisterd, ik zag Tom Barman pas voor het eerst bij een concert
Misschien, maar het zijn ook de sopperds die het verspreiden natuurlijk.
Oud 06-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik was ook helemaal into KoRn, ja. En was dat programma niet op MTV?
Die hadden laatst nog een nieuwe single
Oud 06-06-2008, 17:22
Verwijderd
Ik heb Linkin Park ook nog ooit goede muziek gevonden.
Oud 06-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Linkin Park ook nog ooit goede muziek gevonden.
Oud 06-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zag Tom Barman voor het eerst bij Zomergasten, en toen begreep ik dat hij ook de film Any way the wind blows had gemaakt, die me al aangeraden was. Dus toen heb ik die gekocht en toen was ik dus eerst fan van hem als filmregisseur (of nee, ik was eerst fan van hem als geïnterviewde ) en daarna heb ik me maar eens aan de muziek gewaagd, en dat bleek echt heerlijke muziek te zijn.
Oh ja, na Zomergasten vond ik hem echt erg leuk enzo Nog steeds, trouwens Als ik hem op tv zie dan roep ik allemaal rare dingen waar mijn echtgenoot (!) bij zit
Oud 06-06-2008, 17:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee, volgens mij was het The Box. Daar hoorde ik dan Lord of the Boards van Guano Apes, de shit vond ik dat. Terwijl mijn vader gewoon duizend platen van Deep Purple en Hendrix had liggen zocht ik mijn muziek daar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-06-2008, 17:23
Verwijderd
toen ik 13 was luisterde ik stevie ray vaughan en jimi hendrix. Zoveel verandering heb ik niet meegemaakt blijkbaar ik heb in mijn eerste schetsboek nog een lijstje staan met liedjes die ik toen helemaal geweldig vond, eens kijken of dat lijstje er nog in zit
Oud 06-06-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Misschien, maar het zijn ook de sopperds die het verspreiden natuurlijk.
Maar 't is ook gewoon een mooie, aantrekkelijke man
Oud 06-06-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Misschien, maar het zijn ook de sopperds die het verspreiden natuurlijk.
Z'n stem is wat mij betreft het méést charmante aan hem, dat hij er ook gewoon heel goed uit ziet, zal ik niet ontkennen. Maar het is vooral z'n stem.
Oud 06-06-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Die hadden laatst nog een nieuwe single
Dat soort tienerbands mogen eigenlijk niet langer dan 5 jaar bestaan.
Oud 06-06-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
toen ik 13 was luisterde ik stevie ray vaughan en jimi hendrix. Zoveel verandering heb ik niet meegemaakt blijkbaar
Oud 06-06-2008, 17:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hanneke heeft de afgelopen drie maanden misschien een keer iets ontopics gezegt, voor de rest heeft ze alleen maar ontopic geroepen, voor zover ze er was
Niet overdrijven, zo vaak roep ik nou ook niet 'ontopic'.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, volgens mij was het The Box. Daar hoorde ik dan Lord of the Boards van Guano Apes, de shit vond ik dat. Terwijl mijn vader gewoon duizend platen van Deep Purple en Hendrix had liggen zocht ik mijn muziek daar.
Lord of the Boards ja, dat was ook mijn favoriete nummer.
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Dat soort tienerbands mogen eigenlijk niet langer dan 5 jaar bestaan.
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Z'n stem is wat mij betreft het méést charmante aan hem, dat hij er ook gewoon heel goed uit ziet, zal ik niet ontkennen. Maar het is vooral z'n stem.
Voor mij ook wel, goede stem en dan blijkt er ineens een aantrekkelijke man achter te zitten
Oud 06-06-2008, 17:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Over muziek van vaders gesproken, de vader van een vriendinnetje van me toendertijd luisterde Alice Cooper en dat vonden wij toen ook helemaal geweldig. Naar aanleiding daarvan hebben we nog heel vaak rondgelopen met zwarte strepen door onze ogen. 't Was zelfs zo erg dat ik er in de tweede klas nog mee op de schoolfoto sta ook. Omg, what was I thinking.
Ik sta in de derde klas nog als regenboogalto op de foto.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, na Zomergasten vond ik hem echt erg leuk enzo Nog steeds, trouwens Als ik hem op tv zie dan roep ik allemaal rare dingen waar mijn echtgenoot (!) bij zit
Moet kunnen, toch?

Tom Barman schijnt trouwens half Antwerpen al geneukt te hebben, dus zo'n ideale man is het nu ook weer niet.
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Niet overdrijven, zo vaak roep ik nou ook niet 'ontopic'.
Nee omdat je er niet bent
Oud 06-06-2008, 17:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb Linkin Park ook nog ooit goede muziek gevonden.
Ik heb hun eerste album en hun remixalbum gekocht.

Maar die eerste heb ik weggegeven en het remixalbum ligt veilig in de La, naast Cradle of Filth en Marilyn Manson.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-06-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Moet kunnen, toch?

Tom Barman schijnt trouwens half Antwerpen al geneukt te hebben, dus zo'n ideale man is het nu ook weer niet.
Haha, het eerste wat ik dan denk is;'Pff, woonde ik maar in Antwerpen!'
Oud 06-06-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Lord of the Boards ja, dat was ook mijn favoriete nummer.
Ooooh ja, die vond ik ook gaaf!
En Open your eyes vond ik ook echt heel erg mooi.

Ik had ook twee Rockzone-cd's.
Oud 06-06-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hun eerste album en hun remixalbum gekocht.

Maar die eerste heb ik weggegeven en het remixalbum ligt veilig in de La, naast Cradle of Filth en Marilyn Manson.
Ik had het eerste album en dat heb ik volgens mij hier eens op Vraag & Aanbod verkocht, voor 7 euro.
Oud 06-06-2008, 17:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat mijn muzieksmaak toch nog iets is geworden heb ik te danken aan mijn broer, die me op mijn tiende aan de Zappa kreeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-06-2008, 17:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maar zijn er eigenlijk meer forumers die al sinds hun 13e hier rondhangen?
Ik was volgens mij nog net 13 toen ik mij aanmeldde (die dubbele d ziet er raar uit ), maar net 15 toen ik actief werd op DK
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-06-2008, 17:27
Verwijderd
Ik heb dat vooral te danken aan World of Warcraft, toen ik daarmee stopte wist ik niet meer wat ik moest doen met mijn vrije tijd en sindsdien luister ik 10 à 20 nieuwe artiesten per week.
Oud 06-06-2008, 17:27
Verwijderd
Oeh, ik weet nog dat ik op m'n 14de m'n eerste cd ging kopen
Soul Coughing, El Oso, ik voelde me echt volwassen toen
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine oh my saaience #237
Verwijderd
500 11-06-2008 22:04
De Kantine Wat saai zeg #236
Dark Phoenix
500 11-06-2008 00:10
De Kantine Saai #235 geeft modder
Verwijderd
500 10-06-2008 18:26
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.