Oud 30-08-2016, 17:39
JamesR10
JamesR10 is offline
Heey!

Ik heb sinds mei een meisje leren kennen en sindsdien appen we eigenlijk iedere dag en spreken we ook vaak af. Hebben ook al vaak gezoend samen en ook meerdere keren seks gehad samen en we vinden elkaar leuk hebben we uitgesproken alleen vanwege haar verleden met ex vriendjes wil ze nu (nog) niets.

Van 11 tot 20 augustus ging ze op vakantie en daarna zou ze een paar dagen thuis zijn om daarna weer met haar school weg te gaan op introductiekamp. Dus vroeg ik in die week van 11 augustus of ze nog zin had om iets leuks te doen samen voordat ze op vakantie zou gaan. Dit kwam helaas niet uit qua tijd voor haar. 10 augustus was ik jarig en toen kwam ze wel nog even langs gezellig. Nou zij terug van vakantie, paar dagen thuis, vroeg ik haar of ze zin had op af te spreken. Hierop kreeg ik terug dat ze geen zin had om af te spreken, ook jammer maar helaas.
Appen komt altijd wel van beide kanten, al neem ik de laatste tijd vaker initiatief dan haar. Qua afspreken ben ik degene van ons die eigenlijk altijd het initiatief neemt met de directe vraag of we samen wat zullen afspreken. Zij is meer degene van: ik kijk op de dag zelf of ik zin en tijd heb om wat af te spreken, zo ja, dan is het leuk om af te spreken. Ook zij neemt hierin wel eens initiatief maar ook hier geldt, ik meer.

Gisteren appte ik haar en vroeg ik of ze binnenkort zin had om weer iets leuks te doen samen, waarop zei antwoordde dat dat ligt aan het moment zelf en dus zei ze 'we zien wel ff'. Nou ben ik altijd iemand die het liefst dit soort dingen van tevoren plant, maar goed zo is zij dus niet.

Nou aangezien ik in de week voorafgaand aan haar vakantie als vroeg of ze zin had om samen wat te doen (toen kon ze niet) en daarna na haar vakantie vroeg (geen zin) en nu maandag vroeg (we zien wel ff), denk ik van laat haar maar eens het initiatief nemen om te vragen "he zullen we wat afspreken".
Is dat nou zo raar dat ik dat denk? Ik bedoel ik heb nu de laatste 3 keer gevraagd en steeds kon of wilde ze niet en de laatste keer was het van "we zien wel ff". En als ik het dan weer ga vragen dan komt het zo pusherig over denk ik dan weer.

Dus nu denk ik; ik geef ik als het ware het initiatief uit handen, niet echt mijn ding, en wacht ik totdat zij mij appt (laatste tijd begon ik dus vaker) en wacht ik tot zij terug komt op "we zien wel ff" en dat zij weer eens initiatief neemt voor afspreken. Maar aan de andere kant als ik niet app of vraag wanneer we weer gaan afspreken dan kan ik misschien nog wel lang wachten en denkt zij misschien dat ik niet meer geinteresseerd ben of iets dergelijks. Ik weet niet echt wat ik nu moet doen. Als ik haar wel weer als eerste app en vraag voor afspreken dan is dat zo pusherig en als ik wacht kan ik misschien nog wel lang wachten.

Heeft iemand ervaring of tips voor mij?

James
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2016, 19:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind het niet zo raar dat je nu afwacht. Je hebt een hoop moeite in haar gestoken en je krijgt eigenlijk maar lauwe reacties. Misschien ben je zo actief dat zij ook helemaal de kans niet krijgt om je te missen en om jou te vragen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 20:02
JamesR10
JamesR10 is offline
Dat is het ook wel een beetje denk ik. Ik ben juist heel erg ondernemend en ben graag samen met haar, maar zij is meer van: we hebben nog niets, dus hebben we tijd om elkaar te zien dan is dat leuk en fijn maar zo niet ook prima.

Natuurlijk is zij nu ook druk met school die voor haar alweer is begonnen, maar je hebt heus ook nog wel tijd naast school. Nu twijfel ik ook weer om haar toch te appen om een ijsje te halen samen, maar dan zit ik met twee gedachtes: ik kan het vragen, maar dan is het weer te pusherig misschien, of ik wacht tot zij initiatief neemt. Haar die tijd geven om mij te missen en mij te vragen. Echter misschien kan ik dan straks nog wel lang wachten juist omdat zij het inmiddels gewend is dat ik initiatief neem, en dat ze straks denkt dat ik niet meer geïnteresseerd ben.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 23:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou haar even wat ruimte geven om jou te gaan missen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 11:18
JamesR10
JamesR10 is offline
Misschien wel het beste ja en gewoon wachten...al is dat eigenlijk dus niet echt mijn ding haha. Dat afwachten en er geen controle op hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 18:48
xpicture
xpicture is offline
Dit had ik ook man, als je gewoon even niet appt komt zij opeens met hey wat ben je stil de laatste dagen, speel een beetje hart to get. Savonds zeg je ik ga ff douchen laat haar oké zeggen, reageer ff uurtje of 2 niet kijken of ze gaat zeggen heey waar blijf jij nou. Maak dan grapje met ik wachte jou ofzo, dan zal ze ook niet meer door vragen met wat je echt aan t doen was. Probeer dit. Succes.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 20:19
JamesR10
JamesR10 is offline
Kon het toch niet laten eind van de middag vandaag om haar te appen...vroeg of ze zin had om een ijsje te halen maar ze was nog op de weg terug van school met het ov, moest nog avondeten daarna thuis en daarnaast had ze een beetje een rot dag. Dus het ging 'm niet worden zei ze. Hierop gezegd dat ik dat snap en gezegd dat ik het hele weekend vrij ben (me werkdag verviel) en dat het misschien dan wat misschien watbeter uit kwam om eventueel af te spreken als ze zin heeft. Nu maar weer wachten denk ik tot zij wat zegt om af te spreken óf vrijdag, zaterdag of zondag wéér zelf initiatief nemen...ik kan het maar moeilijk laten om te wachten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 20:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
zij is meer van: we hebben nog niets, dus hebben we tijd om elkaar te zien dan is dat leuk en fijn maar zo niet ook prima.
Je geeft hier zelf natuurlijk al min of meer de verklaring
Ik vraag me dan echt sterk af of het werkt/gaat werken dat je je zo opdringt nu...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 21:26
JamesR10
JamesR10 is offline
Ja, we hebben nog niks, want op dit moment wilt ze dat relatie gedoe allemaal (nog) niet. Ze voelt zich rot de laatste tijd en heeft ruimte nodig zei ze. Daarom wil ze wel blijven afspreken, maar minder dan hiervoor. Hiervoor was het 3 tot 5 keer per week, en nu zal dat even wat minder zijn zei ze.
Nou, dat snap ik en ik geef haar die ruimte ook echt wel die ze nodig heeft maar is het dan echt zo raar dat ik graag weer eens met haar zou willen afspreken? De laatste keer dat ik haar heb gezien was op mijn verjaardag en voor haar vakantie (10 augustus). Sindsdien alleen maar geappt.

Maar jullie advies is dus echt om het gewoon te laten nu, niet te appen en geen initiatief meer nemen? En dan hopen dat zij begint

Laatst gewijzigd op 31-08-2016 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 21:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik heb even geteld en je hebt haar nu zie ik in 11 dagen tijd 4x gevraagd iets te gaan doen en 4x was het antwoord negatief en vaag.
(Willen) afspreken moet van twee kanten komen. Misschien hoop je wel op te veel / heeft zij er gewoon echt geen zin (meer) in. Misschien is ze je gevraag ook wel even zat en snijd je jezelf op deze manier alleen maar in de vingers.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 21:54
JamesR10
JamesR10 is offline
Oke, dan laat ik het nu lekker en als ze iets wilt afspreken of iets dergelijks dan hoor ik het wel van haar.

Thanks Axel en iedereen trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Persoonlijke problemen binnen relatie(s)
Trance Maniak
36 20-05-2009 09:00
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 21:11
Vrije tijd Oprichter Jan Raas weg bij Rabobankploeg
Boogie
22 17-12-2003 14:59
Liefde & Relatie zoenen verplicht?
Tha White Eagle
55 04-11-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.