Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 19:23
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
WORDT HET SPUITEN OF SLIKKEN?


Vaak wordt er door presentatoren alleen gesproken over onderwerpen als seks en drugs, maar bij de nieuwe live talkshow Spuiten & Slikken ondervinden de reporters het ook aan den lijve. Vanaf 10 oktober brengt BNN van 23.00 tot 23.45 uur op Nederland 2 een nieuw programma waar seks en drugs stevig aan de tand worden gevoeld. Het programma wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand en reporters Filemon Wesselink en Ties van Westing doen verslag van hun seks- en drugsexperimenten.

In de studio ontvangt Sophie Hilbrand gasten die hun mening geven over alles wat met seks en drugs te maken heeft. Hiernaast doet Sophie er alles aan om de ins en outs van spuiten en slikken te weten te komen. Kijkers kunnen tijdens de live uitzending per mail of telefoon meepraten over bijvoorbeeld hun seksuele uitspattingen óf drugsgebruik.

Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending bespreekt hij een variant om deze vervolgens ook te gebruiken. Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug. Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Hier blijft het echter niet bij, ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt.

Oud Atletico Ananas- speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Ties is recensent en trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een speciaal privé vertrek. Hier staat het Gooise matras hem al op te wachten mét telkens een nieuw seksueel experiment. Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden én kijkt Ties of hij lenig genoeg is voor het acrobatisch neuken. Aan het einde van de show worden de deuren weer geopend en vertelt Ties over zijn nieuwste bevindingen.

Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio bij BNN.
_____________________

Vanavond begint deze nieuwe documantaire(?) waar al veel om te doen is geweest. Hele cameraploegen vanuit Amerika vliegen over (Metro blz. 16 + 17 naar nederland om verslag te doen.

Wat vind jij van deze - door de staat gesponsorde - serie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2005, 19:33
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Het lijkt me een beetje een vulgair programma of zo, ook omdat het over seks gaat, ik bedoel puur informatief lijkt het mij niet. Ik zou het ook niet echt een positief iets vinden als onbedoeld kinderen/jongeren een positief/verlekkerd beeld krijgen van bepaalde drugs. Maar aan de andere kant ga ik wel kijken, ik ben wel benieuwd. Misschien valt het ook wel mee en heeft het ook nog een bepaalde meerwaarde.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:52
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Eerst maar eens zien, maar het lijkt me op zich wel grappig. En kinderen liggen op dat tijdstip als het goed is al op bed. Ik vind die Filemon alleen een sukkel.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik hoorde het vandaag bij Stenders Vroeg Op, en ik ben toch interessant hoe ze het gaan doen.

Iig goed dat het op televisie komt en hopen dat taboes gebroken gaan worden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 21:27
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Eerst maar eens zien, maar het lijkt me op zich wel grappig.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 21:54
Verwijderd
Ik sta niet echt te jubelen, maar misschien eerst even kijken wat het is voor ik er iets over zeg...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:15
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Lijkt me leuk, kijk het nu dan ook.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:22
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Gatverdamme, ik ben al na één minuut afgehaakt. Ik ben echt ontdaan, het begint al met figuurtjes die gepijpt worden!! Ze hebben niet eens geprobeerd er een programma van niveau van te maken. Ieder z'n ding, maar het is mij iets te smakeloos.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 22:24
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hmm die Filemon staat al te kotsen op tv, dus dat is al behoorlijk lelijk. Maar die lui zich gedragen is ook omdat er een camera bij is, behoorlijk jammerlijk.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Akilina schreef op 10-10-2005 @ 23:22 :
Gatverdamme, ik ben al na één minuut afgehaakt. Ik ben echt ontdaan, het begint al met figuurtjes die gepijpt worden!! Ze hebben niet eens geprobeerd er een programma van niveau van te maken. Ieder z'n ding, maar het is mij iets te smakeloos.

Serieus?

Ik denk dat die poppetjes gewoon als grap waren bedoeld. Alhoewel sommige animaties smakeloos waren, kon ik er meestal wel om lachen.


Inhoudelijk was ik eigenlijk zeer tevreden met het programma. Ze lieten duidelijk met woord en daad de gevolgen van alcohol zien. Daarnaast noemden ze alcohol steeds een harddrugs, waardoor hopelijk de schijnheilige houding tegenover drank kan verdwijnen.

De scenes met daarin die kneus die een naar een vrijend stel mocht kijken vond ik een beetje overbodig. Gelukkig werd er ook weinig aandacht aan besteedt en werd het gebeuren niet verfilmd.

Laatst gewijzigd op 11-10-2005 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:08
Verwijderd
Ik heb er nog niets van gezien, maar het lijkt me grappig. Ik denk dat het ook zeker wel in een (kijkers)behoefte voorziet - zo ben ik best benieuwd wat iemand die hero of coke doet ervaart, dat wil ik best uit de eerste hand horen, maar ik ga natuurlijk niet om met losers die harddrugs doen, dus moet ik het van zo'n programma hebben
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:18
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Maar zou jij je als bijna afgestudeerde rechten student niet tegen de slechte invloeden van dit programma moeten verzetten!..

serieus, het zal toch een soort van reclame zijn voor de jeugd die drugs als cocaine en heroine voortaan normaal zullen vinden ?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Akilina schreef op 10-10-2005 @ 23:22 :
Gatverdamme, ik ben al na één minuut afgehaakt. Ik ben echt ontdaan, het begint al met figuurtjes die gepijpt worden!! Ze hebben niet eens geprobeerd er een programma van niveau van te maken. Ieder z'n ding, maar het is mij iets te smakeloos.
Djeez. Ga eens sex hebben.

ontopic:
Mwah, het was wel aardig. Ik moest vaak lachen, maar dat kwam vooral door mijn gezelschap. Ze moeten nog wel even oefenen dat is duidelijk. Volgende keer wil ik meer informatie horen over de drug in kwesitie, en niet de zogenaamde bn-ers aan het woord horen over hun hilarische avonturen met drank.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-10-2005 @ 01:18 :
Maar zou jij je als bijna afgestudeerde rechten student niet tegen de slechte invloeden van dit programma moeten verzetten!..

serieus, het zal toch een soort van reclame zijn voor de jeugd die drugs als cocaine en heroine voortaan normaal zullen vinden ?
Nou, ik weet niet of dit programma slechte invloeden heeft. Ik denk eigenlijk dat dat wel meevalt. Jongeren die van plan zijn drugs te gebruiken doen dat toch wel, of ze nu op televisie zien hoe het moet of niet. Sterker nog, ik denk de grootste groep jongeren die drugs gebruikt dat eenmalig of slechts een paar keer doet uit nieuwsgierigheid. Als ze op televisie zien dat je ook helemaal fout kunt gaan, laten ze het misschien. Zoals die Filemon zelf ook zei in een interview in Metro dat ik toevallig vanmiddag in de trein naar Leiden las: 'als ik fout ga, dan filmen we dat ook. Ik wil niet alleen de stoere verhalen filmen, ik wil de andere kant ook laten zien.'

Lijkt me dus niets mis met een beetje voorlichting.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 00:47
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
het had potentie, maar ik vond de eerste aflevering niet je-van-het
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 01:33
Verwijderd
mijn mama vond t interresant maar t alcoholgedeelte kon me niet boeien dus ben ik afgehaakt

ik weet ook wel wat er met mensen gebeurt als ze teveel zuipen, heb ik BNN niet voor nodig
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 02:47
Type
Avatar van Type
Type is offline
linkje naar topic vanuit een ander perspectief
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:37
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Wat een waardeloos programma.
Ik vond het totaal niet interesant of boeiend. Het leek mij meer een programma waarin mensen konden gniffelen om het woord "neuken" of stoer konden praten over hun "stoere" bed/drugs ervaringen

En die tussenanimaties

Nee, dit kijk ik nooit weer.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2005, 13:05
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Beetje chaotisch, maar verder prima.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:41
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond dat kotsen boven de WC niet erg plezierig om naar te kijken en het was ook een beetje laat om me hoofd er echt bij te hebben.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:43
Verwijderd
Ik vond het een beetje saai.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:20
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Niet gezien, maar ben toch benieuwd!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:35
j.casablancas
j.casablancas is offline
Deze scene was als enige de moeite waard:
http://rapidshare.de/files/6129782/K..._10-10-05_.avi
(eerst op free klikken, dan even een half minuutje wachten, vervolgens verschijnt de downloadlink)
__________________
Believe me Nathalie, Jenny was a friend of mine....
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 18:24
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Niet echt boeiend en rommelig. Feit dat ik die Ties en die Filemon zwaar irritant vond, hielp ook niet mee.
Misschien nog een keer kijken als het over iets interessanters dan alcohol gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 18:27
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
j.casablancas schreef op 11-10-2005 @ 16:35 :
Deze scene was als enige de moeite waard:
http://rapidshare.de/files/6129782/K..._10-10-05_.avi
(eerst op free klikken, dan even een half minuutje wachten, vervolgens verschijnt de downloadlink)
try before you die is toch een heel ander programma?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2005, 18:59
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
vond neuken doe je zo shockerender
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 19:41
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik vond de 'so called BNers' grappig, vooral de meneer van de Spades had er verstand van, denk ik dan. Ik vond de jongen met de sex-dingen een beetje zielig en de opmerking 'dus het is meer aai poesje aai poesje dan rotte kat' enorm grappig. Alleen, met cola spoelen en maar 1 keer in de 4 dagen sex?!
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 19:54
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
monolo schreef op 11-10-2005 @ 19:59 :
vond neuken doe je zo shockerender
idd
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 00:11
Verwijderd
Die gast die alles uitprobeert is de bom, zulke droge opmerkingen altijd.


Verder vond ik het een rommelig programma, de onderwerpen gingen een beetje van de hak op de tak. De helft boeide me ook niet, dat met dat stelletje bijv.

Ben wel benieuwd naar de volgende afleveringen though, als hij echt interessante dingen gaat uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:14
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
waarom staat het niet op www.uitzendinggemist.nl? Of ben ik gewoon te ongeduldig? heb het gemist nmlk maandag..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:35
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 12-10-2005 @ 11:14 :
waarom staat het niet op www.uitzendinggemist.nl? Of ben ik gewoon te ongeduldig? heb het gemist nmlk maandag..
Volgens mij kan je het op de bnn site terugvinden, ik zag op die omroep site dat het door mensen wel eens verkeerd opgevat zou kunnen worden,en dat je moest inloggen om het te zien. (maar waar?)

Vond het wel aardig, het viel wel wat tegen. Het uittesten van alle middelen lijkt me interessant, maar dat paaldanscursus gedoe hoeft allemaal niet.

Die Ties voegt met zijn 'experiment' al helemaal niks toe.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 15:29
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 12-10-2005 @ 11:14 :
waarom staat het niet op www.uitzendinggemist.nl? Of ben ik gewoon te ongeduldig? heb het gemist nmlk maandag..
alleen BNN leden kunnen het volgens mij via internet terugkijken
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 15:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lees voor de aardigheid het commentaar van Wim de Jong ('Snuif-es-in') op pagina 21 van de Volkskrant van vandaag eens.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 19:47
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-10-2005 @ 16:40 :
Lees voor de aardigheid het commentaar van Wim de Jong ('Snuif-es-in') op pagina 21 van de Volkskrant van vandaag eens.
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:11
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
ergens een linkje?
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:13
Verwijderd
Ik heb het gemist Wordt het nog herhaald of kan ik het ergens alsnog zien?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2005, 18:42
Dmnq
Dmnq is offline
volgende week is er een nieuwe aflevering.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 20:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lees voor de aardigheid eens de column van Luuk Koelman in de Metro van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2005 @ 21:18 :
Lees voor de aardigheid eens de column van Luuk Koelman in de Metro van vandaag.
Nou, vond ik ook niet alles.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 22:12
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 12-10-2005 @ 22:13 :
Ik heb het gemist Wordt het nog herhaald of kan ik het ergens alsnog zien?
als je lid bent van bnn:

http://www.bnn.nl/view/542/1022/7802454
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:22
Verwijderd
ik vond het overdone,je kon zien dat het overdreven was en de gasten hadden allemaal een demoraalisteveelalcoholisslechtvoorje-praatje

maar het gaat over sex en drugs,dus ik zal het vast nog weleens kijken
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 13-10-2005 @ 23:12 :
als je lid bent van bnn:

http://www.bnn.nl/view/542/1022/7802454
he, wat jammer.
hoe laat wordt het morgen uitgezonden?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 15:58
Heretics
Avatar van Heretics
Heretics is offline
Dat mijn belastinggeld daar aan verspild wordt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 13-10-2005 @ 23:12 :
als je lid bent van bnn:

http://www.bnn.nl/view/542/1022/7802454
Wat een ontzettende gieren bij BNN, sneu gewoon. "Vanwege de mogelijk schokkende inhoud".
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:08
Argai
Avatar van Argai
Argai is offline
Citaat:
Akilina schreef op 10-10-2005 @ 20:33 :
Het lijkt me een beetje een vulgair programma of zo, ook omdat het over seks gaat,
Ah, een preuts iemand in ons midden.

vul·gair (bn.)
1 ordinair, grof, plat

Ik heb tot nog toe niets 'vulgairs' gezien. Alleen maar zaken uit het dagelijks leven.
__________________
Keallepoat voor Sortjuh | ICD-9-CM 299.8 | ICD-9-CM 301.81
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:38
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
vond het al iets leuker (die rondleiding door de darkroom )

alleen ze moeten ophouden met die nep-telefoontjes en nep-emailtjes
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Argai schreef op 18-10-2005 @ 00:08 :
Ah, een preuts iemand in ons midden.

vul·gair (bn.)
1 ordinair, grof, plat

Ik heb tot nog toe niets 'vulgairs' gezien. Alleen maar zaken uit het dagelijks leven.
En zaken uit het dagelijkse leven zijn natuurlijk nooit vulgair en/of grof
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:48
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Argai schreef op 18-10-2005 @ 00:08 :
Ah, een preuts iemand in ons midden.

vul·gair (bn.)
1 ordinair, grof, plat

Ik heb tot nog toe niets 'vulgairs' gezien. Alleen maar zaken uit het dagelijks leven.
In het door jou gequote stukje werd er niet gezegd dat het programma vulgair is, maar dat dat wel de verwachting is.

En daarnaast verstaat eenieder wat anders onder vulgair. Wiens leven als een beest alleen maar achter zijn pik aanhollen inhoudt zal het idd wat minder snel vulgair vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 23:48
Verwijderd
Als ik dit zo lees is het anders een behoorlijk ranzig programma.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-10-2005 @ 21:18 :
Lees voor de aardigheid eens de column van Luuk Koelman in de Metro van vandaag.
Ja, om negen uur 's avonds de krant aanprijzen die alleen 's ochtends en 's middags in het OV te verkrijgen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Petitie tegen het tijdslot op Uitzending Gemist!
Rolfdalf
3 17-05-2012 22:39
De Kantine Pol Pot was niet saai, maar ik krijg nog wel geld van hem #1288
Verwijderd
500 23-01-2011 20:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Grote BNN Donor Show
kalinho
251 14-06-2007 14:42
Drugs & Alcohol BNN laat verslaggevers zelf 'spuiten & slikken'
Verwijderd
419 11-03-2006 12:10
Drugs & Alcohol Spuiten en Slikken, wat is de link van de laatste aflevering
Zeratul99
11 14-12-2005 10:07
Drugs & Alcohol Voorlichting over drugs
Wammus
29 26-10-2005 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.