Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2004, 09:19
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden!




De laatste tijd hebben we gemerkt dat er steeds meer oproepjes komen over dichtwedstrijden. Wij dachten: we maken een "vast" topic, waarbinnen je info over diverse dichtwedstrijden kan neerzetten en waarbinnen je ook over alles met betrekking tot een dichtwedstrijd kan bespreken(ook het vragen stellen naar anderen toe).

Alle info over dichtwedstrijden, zal ik na plaatsing door iemand in 1 reply stoppen, om het overzichtelijk te houden.

Verder kan je dus vragen stellen en dingen bespreken m.b.t een gedicht die je wilt gaan insturen voor een dichtwedstrijd, of omtrent het voordragen van een gedicht(tips) etc etc..
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 21:49.
Advertentie
Oud 26-01-2004, 09:22
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Gepost door Dreamerfly:

De welbekende wedstrijd:



Info te lezen op:
http://www.doemaardichtmaar.nl/dhome.htm


Gepost door Hajo:

er is een poeziewedstrijd van de literaire scheurkalender , het enige nadeel is dat je alleen mee mag doen als je het oficieële inschrijfpapier hebt (papier zat in de kalander) en je moet het voor 3 feb insturen. Voordeel is wel dat als je wint je waarschijnlijk toch bij een aantal honderd (of duizend) mensen op het toilet hangt.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...

Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 21:51.
Oud 26-01-2004, 21:51
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Goed, laat ik beginnen met een vraag aan jullie.

A.s. Donderdag, ga ik naar de gedichtendag(nationale) hier in Emmen. Ik heb vandaag een telefoontje gehad; dat ik bij de winnaars zit(ik weet nog niet of ik de 1e, 2e, of 3e prijs heb, doet er ook niet toe), maar nou zal ik daar mijn gedicht moeten voordragen. Ik ben hierin een enorme zenuwpees(ga ik snel praten etc). Hebben jullie tips, met betrekking tot het goed voordragen(en die zenuwen)?...Wat is allemaal belangrijk?.

Het gaat om het gedicht:

Vlieger

Vliegen als een vlieger,
met zo'n mooi versierde staart.
En stilaan wachten, zwijgendzien,
hoe zachtjes je de lucht in gaat.
Dan zweven langs het wolkenwit
en stukjes blauwe lucht
-vogels zwermen langs je heen-
En met een laatste zucht
-de wind die blaast-

Je val gebroken in het bloemengras.


...>de regels tussen "-", daar moet een bepaalde nadruk op komen in het spreken...lastig. Morgen sleep ik 2 vrienden naar m'n huis en dan ga ik voor hun oefenen met het voordragen, maar ik zal toch ook graag van jullie wat advies willen horen!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 26-01-2004, 21:59
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 26-01-2004 @ 22:51:
Goed, laat ik beginnen met een vraag aan jullie.

A.s. Donderdag, ga ik naar de gedichtendag(nationale) hier in Emmen. Ik heb vandaag een telefoontje gehad; dat ik bij de winnaars zit(ik weet nog niet of ik de 1e, 2e, of 3e prijs heb, doet er ook niet toe), maar nou zal ik daar mijn gedicht moeten voordragen. Ik ben hierin een enorme zenuwpees(ga ik snel praten etc). Hebben jullie tips, met betrekking tot het goed voordragen(en die zenuwen)?...Wat is allemaal belangrijk?.

Het gaat om het gedicht:

Vlieger

Vliegen als een vlieger,
met zo'n mooi versierde staart.
En stilaan wachten, zwijgendzien,
hoe zachtjes je de lucht in gaat.
Dan zweven langs het wolkenwit
en stukjes blauwe lucht
-vogels zwermen langs je heen-
En met een laatste zucht
-de wind die blaast-

Je val gebroken in het bloemengras.


...>de regels tussen "-", daar moet een bepaalde nadruk op komen in het spreken...lastig. Morgen sleep ik 2 vrienden naar m'n huis en dan ga ik voor hun oefenen met het voordragen, maar ik zal toch ook graag van jullie wat advies willen horen!

puur concentreren op het gedicht, want dat is een stukje van jou, ze zullen puur op het gedicht (willen) letten, dus moet je het niet verknallen.
goede ademhaling is belangrijke en de nadruk van jou beleving van het gedicht.
je moet het niet opleven, maar als het ware voortdragen, overbrengen aan de luisteraars.

succes
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 26-01-2004, 22:01
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
ratsja schreef op 26-01-2004 @ 22:59:
puur concentreren op het gedicht, want dat is een stukje van jou, ze zullen puur op het gedicht (willen) letten, dus moet je het niet verknallen.
goede ademhaling is belangrijke en de nadruk van jou beleving van het gedicht.
je moet het niet opleven, maar als het ware voortdragen, overbrengen aan de luisteraars.

succes
Dankje!, nuttig.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 29-01-2004, 15:50
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
Laat het leven
zijn, zoals het was
ik een kleuter
één meter tien
blauwe ogen en
blonde haren

toen simpel
nog simpel was
en jij, samen met mij
gierend,
springen in een plas
ondeugend zijn

en ‘s avonds tevree
voor de tv
Pino en Ieniemienie







tadaaa! mijn gedichtje voor doe maar dicht maar? wat vinden jullie?
Oud 30-01-2004, 08:05
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
hajo schreef op 29-01-2004 @ 21:51:
er is een poeziewedstrijd van de literaire scheurkalender , het enige nadeel is dat je alleen mee mag doen als je het oficieële inschrijfpapier hebt (papier zat in de kalander) en je moet het voor 3 feb insturen. Voordeel is wel dat als je wint je waarschijnlijk toch bij een aantal honderd (of duizend) mensen op het toilet hangt.


Die heb ik! , ik had alleen nog niet zo goed gezien, dat je met een (die) westrijd mee kan doen...leuk dat je dat even zegt!.

....

Gisteravond moeten voordragen met de gedichtenwedstrijd(1e geworden), poeh, viel mij wel tegen, ik zat zo vol spanning, 't ging niet echt vlekkeloos(had ook niet geoefend), aldoende leer je dan maar...(Driek van Wissen, dichter was er, kent iemand hem?; ik kende 'm niet , die kon leuk voordragen, leuke gedichten ook van hem)
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 30-01-2004, 14:48
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
flipvla schreef op 29-01-2004 @ 16:50:
Laat het leven
zijn, zoals het was
ik een kleuter
één meter tien
blauwe ogen en
blonde haren

toen simpel
nog simpel was
en jij, samen met mij
gierend,
springen in een plas
ondeugend zijn

en ‘s avonds tevree
voor de tv
Pino en Ieniemienie







tadaaa! mijn gedichtje voor doe maar dicht maar? wat vinden jullie?
zie reactie op het forum+ ik denk dat het een leuk gedicht is voor doe maar dicht maar, leuk speels en mooi duidelijk, spreekt aan.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 15-02-2004, 21:01
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
kom net terug van voorronde van kunstbende, ik deed mee in de categorie txt en heb gewonnen whoeiiiiii
op naar Hasselt! (kdeed mee met het gedicht 'Winter' btw)
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 17-02-2004, 12:27
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 15-02-2004 @ 22:01:
kom net terug van voorronde van kunstbende, ik deed mee in de categorie txt en heb gewonnen whoeiiiiii
op naar Hasselt! (kdeed mee met het gedicht 'Winter' btw)
Gefeliciteerd !! Wanneer is de volgende ronde?
__________________
eight days a week
Oud 17-02-2004, 15:53
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
xineof schreef op 17-02-2004 @ 13:27:
Gefeliciteerd !! Wanneer is de volgende ronde?
op 1 mei is de finale, dus das nog een tijdje
ondertussen mag ik wel in de eerste week van de paasvakantie gaan workshoppen, maar daar weet ik de details niet van (workshop over gedichten maken lijkt mij wel vrij raar weet iemand hoe het er aan toe gaat?)
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 19-02-2004, 08:45
mariamne
mariamne is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 17-02-2004 @ 16:53:
op 1 mei is de finale, dus das nog een tijdje
ondertussen mag ik wel in de eerste week van de paasvakantie gaan workshoppen, maar daar weet ik de details niet van (workshop over gedichten maken lijkt mij wel vrij raar weet iemand hoe het er aan toe gaat?)

Tof dat je de voorronde hebt gewonnen, gefeli! en alvast suc6 gewenst met de finale!


Workshop, ik verwacht dat er een aantal letterkundige en een drama(voordrager)-docent ofzoiets zal zijn. Dat je i.g. leert je gedicht goed te presenteren naar het publiek toe, waar moet je allemaal op letten bij het voordragen?. Denk ik.
__________________
mariamne=Dreamerfly=mariamne, tijdelijk onder andere nick, wegens problemen rond wachtwoord
Oud 22-02-2004, 15:20
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ok, de inschrijfdatum voor doemaardichtmaar is nu onderhand wel verlopen. Wie hebben er allemaal meegedaan, behalve flipvla dan ?
__________________
Dat heb je soms...
Oud 23-02-2004, 19:18
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ikke heb ook mee gedaan, met zowel kunstbende als doe maar dichtmaar....
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 25-02-2004, 11:43
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ikke kreeg vandaag brief van Kunstbende.... Volgende week zaterdag is t zover in Utrecht( 6 mrt )..... Mensen allemaal erg veel succes
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 25-02-2004, 17:32
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Oeh, welk gedicht heb je ingestuurd? Moet je het voordragen? Succes in ieder geval.
__________________
Dat heb je soms...
Oud 25-02-2004, 20:50
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Mijn gedicht heet: Ik ga voor alles: ( aan t thema: alles of niets, gehouden ) En daarbij gaat t over dat ik heel blij ben met het leven, maar dat er ook mensen zijn die er het liefst een eind van willen maken... En uiteindelijk wil ik ze redden.. Ja ik heb t n btje bagger uitgelegd, maareh na 6 maart plaats ik hem hiero wel ff
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 27-02-2004, 11:46
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 25-02-2004 @ 21:50:
Mijn gedicht heet: Ik ga voor alles: ( aan t thema: alles of niets, gehouden ) En daarbij gaat t over dat ik heel blij ben met het leven, maar dat er ook mensen zijn die er het liefst een eind van willen maken... En uiteindelijk wil ik ze redden.. Ja ik heb t n btje bagger uitgelegd, maareh na 6 maart plaats ik hem hiero wel ff
Doen!!.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Ads door Google
Oud 02-03-2004, 20:49
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Wanneer is de uitslag van DMDM trouwens? Of is die al geweest ? *mist nog weleens wat*
__________________
eight days a week
Oud 02-03-2004, 21:37
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
xineof schreef op 02-03-2004 @ 21:49:
Wanneer is de uitslag van DMDM trouwens? Of is die al geweest ? *mist nog weleens wat*
Dat antwoord kreeg k vandaag per mail( k had die vraag ook aan ze gesteld) Half maart is de uitslag!!!!!
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 02-03-2004, 21:46
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 02-03-2004 @ 22:37:
Dat antwoord kreeg k vandaag per mail( k had die vraag ook aan ze gesteld) Half maart is de uitslag!!!!!
*dankt u zeer !!*
__________________
eight days a week
Oud 02-03-2004, 22:18
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
ik citeer ff stukje uit hun mail :

" Over je vraag: je hebt niet verkeerd gekeken hoor op de site, het staat er gewoon niet op. Het is de bedoeling dat de tien winnaars van de poëziewedstrijd omstreeks half maart bekend zullen zijn. De honderd dichters die met hun gedicht een plaats in de gedichtenbundel hebben bemachtigd, krijgen ook rond die tijd een brief waarin dit wordt vermeld. Mocht je dus in spanning zitten of jij een van de winnaars bent, dan zul je nog even geduld moeten hebben..."

Dat zijn dus hun woorden
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 03-03-2004, 19:33
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Ik heb meegedaan aan de gedichtenwedstrijd 'Heldendicht'. Ik had het via internet gevonden en niet gekeken naar de provincie of zo. Was ook allang vergeten dat ik meegedaan had. Kreeg ik een paar weken terug een telefoontje: 'Gefeliciteerd je hebt de eerste prijs gewonnen.' Woow, was wel even leuk. Maar bleek dus in de Noordoostpolder te zijn. Das in Flevoland en ik woon in Utrecht. Kon dus niet naar de prijsuitreiking en heb de eer van het voorlezen dus ook gemist

Maar goed, ik heb wel in de krant gestaan
En het idee dat ze mijn gedicht goed genoeg vonden om te laten winnen was ook al super!!!

Nou, ehh... dat wilde ik even melden
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Oud 04-03-2004, 08:27
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
eeytje schreef op 03-03-2004 @ 20:33:
Ik heb meegedaan aan de gedichtenwedstrijd 'Heldendicht'. Ik had het via internet gevonden en niet gekeken naar de provincie of zo. Was ook allang vergeten dat ik meegedaan had. Kreeg ik een paar weken terug een telefoontje: 'Gefeliciteerd je hebt de eerste prijs gewonnen.' Woow, was wel even leuk. Maar bleek dus in de Noordoostpolder te zijn. Das in Flevoland en ik woon in Utrecht. Kon dus niet naar de prijsuitreiking en heb de eer van het voorlezen dus ook gemist

Maar goed, ik heb wel in de krant gestaan
En het idee dat ze mijn gedicht goed genoeg vonden om te laten winnen was ook al super!!!

Nou, ehh... dat wilde ik even melden
Leuk, gefeliciteerd . Met welk gedicht deed je mee?
__________________
eight days a week
Oud 04-03-2004, 21:08
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ik ben ook benieuwd naar je gedicht eigenlijk .
__________________
Dat heb je soms...
Advertentie
Oud 05-03-2004, 15:04
eeytje
Avatar van eeytje
eeytje is offline
Een kind met hoop

Zachtjes wiegend in de wind
Staat het daar, dat kleine kind
Moeder verloren, vader soldaat
Daar staat hij dan
Alleen in een straat

De liefde verdreven
uit zijn kleine hartje
niks meer om te geven
niks om voor te streven

Toch zie je de hoop
die opwelt in zijn ogen
Later is hij groot
En loopt gebogen
Onder de pijn die is geweest

Zijn moeder die er niet meer is
En ook vader verdween in duisternis
Hij alleen in die grote straat
weet dat het misschien ooit anders gaat

Een klein heldje in oorlogsgebied
Hij durft te leven, verder te gaan
Door te zetten met dit moeilijke bestaan
Een klein heldje, dat ik nooit zal vergeten
__________________
Fok man, die is entellegent! ♪
Oud 06-03-2004, 22:16
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 27-02-2004 @ 12:46:
Doen!!.
Zo dat was hem dan de Kunstbende van Utrecht, Ik heb niet gewonnen maar ik had dat eerlijk gezegd ook niet verwacht. K von t gewoon leuk om mee te doen, maar van de 7 die mee zouden doen ben ik iig geen 1e,2eof3e geworden,,, wat dan wel? Dat zou k ni weten, maar ik heb mee gedaan met dit gedicht: T presenteren ging n btje bagger, maar hier ken je hem nog ff fijn na lezen: ( o ja hij is speciaal voor het thema: alles of niets geschreven en ik dit is niet een van mn beste gedichten hoor)

Ik ga voor alles

Voor mij is het leven alles.
Elke dag is weer een mooi geschenk,
vol met prachtige gevoelens.
Althans, dat is hoe ik er over denk.

Andere mensen hebben angst,
Angst om gelukkig te leven.
Het enige wat zij willen
Is een strop om het allemaal op te geven.

En een vervroegde dood,
die op hen wacht.
Maar waarvan je
je op het laatste moment toch bedacht.

Nee, jouw leven was
zo erg nog niet.
Er was een lichtpuntje
Wat jij nu eindelijk in je leven toeliet.

Je begon de warmte
van liefde te voelen.
En begreep opeens
wat we met geluk bedoelen.

Zo gingen wij samen voor alles
En wanneer er iemand ging voor niets?
Dan waren wij onderweg voor hulp
En brachten hem dat ‘speciale iets’.
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 07-03-2004, 14:00
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
eeytje schreef op 05-03-2004 @ 16:04:
Een kind met hoop

Zachtjes wiegend in de wind
Staat het daar, dat kleine kind
Moeder verloren, vader soldaat
Daar staat hij dan
Alleen in een straat

De liefde verdreven
uit zijn kleine hartje
niks meer om te geven
niks om voor te streven

Toch zie je de hoop
die opwelt in zijn ogen
Later is hij groot
En loopt gebogen
Onder de pijn die is geweest

Zijn moeder die er niet meer is
En ook vader verdween in duisternis
Hij alleen in die grote straat
weet dat het misschien ooit anders gaat

Een klein heldje in oorlogsgebied
Hij durft te leven, verder te gaan
Door te zetten met dit moeilijke bestaan
Een klein heldje, dat ik nooit zal vergeten
Mooi .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 07-03-2004, 14:02
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 06-03-2004 @ 23:16:
Zo dat was hem dan de Kunstbende van Utrecht, Ik heb niet gewonnen maar ik had dat eerlijk gezegd ook niet verwacht. K von t gewoon leuk om mee te doen, maar van de 7 die mee zouden doen ben ik iig geen 1e,2eof3e geworden,,, wat dan wel? Dat zou k ni weten, maar ik heb mee gedaan met dit gedicht: T presenteren ging n btje bagger, maar hier ken je hem nog ff fijn na lezen: ( o ja hij is speciaal voor het thema: alles of niets geschreven en ik dit is niet een van mn beste gedichten hoor)
Jammer voor je, deed jij aan diezelfde wedstrijd mee als >?< ?
__________________
Dat heb je soms...
Oud 07-03-2004, 17:38
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
ja dezelfde ja
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 08-03-2004, 15:21
heldine
Avatar van heldine
heldine is offline
ja, ik deed aan dezelfde wedstrijd mee, en heb gewonnen
op naar de finale, in de Vredenburg in Utrecht


offtopic: ik plaats nu weer want ik zit bij een vriendin op de pc, maar thuis kan ik niet meer op scholieren.com , vandaar dat ik er zo weinig was. sorry :$
__________________
Ben ik weer.
Oud 08-03-2004, 17:00
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
>?< schreef op 08-03-2004 @ 16:21:
ja, ik deed aan dezelfde wedstrijd mee, en heb gewonnen
op naar de finale, in de Vredenburg in Utrecht


offtopic: ik plaats nu weer want ik zit bij een vriendin op de pc, maar thuis kan ik niet meer op scholieren.com , vandaar dat ik er zo weinig was. sorry :$
Gefeliciteerd nog.

En je hoeft geen excuses aan te bieden voor dat je niet op een forum waar je vrijwillig komt aanwezig bent geweest hoor .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 10-03-2004, 18:17
koud
Avatar van koud
koud is offline
oi

net als meer mensen hier heb ik meegedaan aan Doe Maar Dicht Maar.
Kreeg vandaag een envelop dat mijn gedicht in de bundel staat . Ga nu dus ook naar het festival in de oosterpoort. ZIjn er nog meer mensen hier die dat doen?
Oud 10-03-2004, 20:33
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Hoeveelste ben je dan geworden, of zat je ni bij een van de 3 beste, maar komt hij gewoon in de bundel? Ik dacht dat ze pas rond half maart er mee zouden komen. Maar ze zijn er nu dus kennelijk ook al uit.. Ik heb ook meegedaan, k ben benieuwd
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 11-03-2004, 10:16
Chandis
Chandis is offline
Ik heb ook meegedaan met doemaardichtmaar dit jaar. Vorig jaar ook en toen stond mijn gedicht er in.

Er staat nu nog geen lijstje met namen van mensen die in de bundel komen. Maar dat was vorig jaar ook zo, eerst envelop en daarna pas het lijstje op de website.

Iedereen die een envelopje heeft ontvangen gefeliciteerd!

Liefs Chandis
Oud 11-03-2004, 17:14
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
koud schreef op 10-03-2004 @ 19:17:
oi

net als meer mensen hier heb ik meegedaan aan Doe Maar Dicht Maar.
Kreeg vandaag een envelop dat mijn gedicht in de bundel staat . Ga nu dus ook naar het festival in de oosterpoort. ZIjn er nog meer mensen hier die dat doen?
Gefeliciteerd

Oh en als je naar het festival gaat, 1 tip: doe geen rapworkshop .
__________________
Dat heb je soms...
Ads door Google
Oud 11-03-2004, 17:14
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
koud schreef op 10-03-2004 @ 19:17:
oi

net als meer mensen hier heb ik meegedaan aan Doe Maar Dicht Maar.
Kreeg vandaag een envelop dat mijn gedicht in de bundel staat . Ga nu dus ook naar het festival in de oosterpoort. ZIjn er nog meer mensen hier die dat doen?
Gefeliciteerd ! Met welk gedicht deed je mee?
__________________
eight days a week
Oud 14-03-2004, 19:58
koud
Avatar van koud
koud is offline
tnx... Dat weet ik nog niet, ik had er twee ingestuurd en weet dus niet welke het geworden is.
En @ ikookvanjou, ik zit niet bij de beste tien hoor .
__________________
ijs

Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 20:02.
Oud 16-03-2004, 21:36
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Morgen wedstrijd binnen Windesheim-school, een mooie oefening voor/in het voordragen!. Spannie!.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 17-03-2004, 19:27
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 16-03-2004 @ 22:36:
Morgen wedstrijd binnen Windesheim-school, een mooie oefening voor/in het voordragen!. Spannie!.
En? Hoe was het ??
__________________
eight days a week
Oud 19-03-2004, 07:32
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
xineof schreef op 17-03-2004 @ 20:27:
En? Hoe was het ??

Ik vond het Leuk!(leuk alternatief tentje was het ook), al was ik op het moment van het voordragen, best wel even gespannen. Volgens vrienden, kwam het duidelijk over, niet te snel.(voor mijn gevoel ging het wel wat te snel)-->>bij spanning kan ik nog wel eens een ratel-kipje worden.

Ik weet nog niet wie er gewonnen heeft, ik moest de trein halen, ik ga vandaag eens informeren

Offtopic: 3 smilies, 3 smilies
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 22-03-2004, 19:02
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 19-03-2004 @ 08:32:
Ik vond het Leuk!(leuk alternatief tentje was het ook), al was ik op het moment van het voordragen, best wel even gespannen. Volgens vrienden, kwam het duidelijk over, niet te snel.(voor mijn gevoel ging het wel wat te snel)-->>bij spanning kan ik nog wel eens een ratel-kipje worden.

Ik weet nog niet wie er gewonnen heeft, ik moest de trein halen, ik ga vandaag eens informeren

Offtopic: 3 smilies, 3 smilies
Lijkt mij ook erg leuk, zo'n voordraging! Wie heeft er gewonnen? weet je het al ?

- telling: 1 smiley -

En tot slot: ik probeer je al heel de tijd te pm-en . Wil je je inbox even legen... ?

- telling: 3 smileys -

Conclusie: jaja, netjes hè!
__________________
eight days a week
Oud 25-04-2004, 14:52
bij
Avatar van bij
bij is offline
hoi mensen

Ik heb ook meegedaan met doemaardichtmaar en ksta in de bundel( voor de 2e x ) , vorig weekend was ik dus naar de oosterpoort geweest en het was weer leuk ..


KOud : weet je nu wel welk gedicht het van je was ? Vertel
__________________
z.o.z.
Oud 25-04-2004, 19:49
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Kitty schreef op 25-04-2004 @ 15:52 :
hoi mensen

Ik heb ook meegedaan met doemaardichtmaar en ksta in de bundel( voor de 2e x ) , vorig weekend was ik dus naar de oosterpoort geweest en het was weer leuk ..


KOud : weet je nu wel welk gedicht het van je was ? Vertel
Oeh, heb je ook nog een workshop gedaan? Ik stond er vorig jaar in, maar hoe ging het in oosterpoort, wat gebeurde daar allemaal?
__________________
Dat heb je soms...
Oud 25-04-2004, 20:14
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Ik ben vandaag naar de prijsuitreiking van de Louis Paul Boon-prijs, niets gewonnen jammer genoeg, maar volgende week is de grote kunstbende finale... spannend
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 26-04-2004, 10:57
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 25-04-2004 @ 21:14 :
Ik ben vandaag naar de prijsuitreiking van de Louis Paul Boon-prijs, niets gewonnen jammer genoeg, maar volgende week is de grote kunstbende finale... spannend
Huh kunstbende finale? Ik wil niet veel zeggen, maar de echte kunstbende finale was 10 april!!! En we zitten nu op 26 april. dat is dus nu al 16 dagen geleden....
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 26-04-2004, 19:54
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 26-04-2004 @ 11:57 :
Huh kunstbende finale? Ik wil niet veel zeggen, maar de echte kunstbende finale was 10 april!!! En we zitten nu op 26 april. dat is dus nu al 16 dagen geleden....

Ik ben Belg, en in Belgie is de finale op 1 mei, om misverstanden te vermijden.
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 27-04-2004, 09:15
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 26-04-2004 @ 20:54 :
Ik ben Belg, en in Belgie is de finale op 1 mei, om misverstanden te vermijden.
ohw ha zo, vandaar Ik dacht al..... Nee dan is goed
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 02-05-2004, 08:55
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Gisteren dus (zoals eerder gezegd) de finale van kunstbende in Belgie. Ik had er eigenlijk niet veel meer van verwacht toen ik alle andere teksten las, maar ik ben uiteindelijk tweede geworden!! (met het gedicht Winter)
__________________
...moet u maar bedenken dat Dwaasheid, die ook nog eens een vrouw is, aan het woord was. (EvR)
Oud 03-05-2004, 08:31
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Flower_4_u schreef op 02-05-2004 @ 09:55 :
Gisteren dus (zoals eerder gezegd) de finale van kunstbende in Belgie. Ik had er eigenlijk niet veel meer van verwacht toen ik alle andere teksten las, maar ik ben uiteindelijk tweede geworden!! (met het gedicht Winter)
Gefeliciteerd . Hoe was het, was je zenuwachtig? En zou je je gedicht hier willen posten?
__________________
Dat heb je soms...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.