Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2015, 13:27
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Hallo mensen,

Ik zit met een probleem waar ik het al over gehad heb met vrienden, maar toch nog niet uit ben en de tijd dringt. Ik vind sinds 3 maanden een meisje leuk die ik 1 x per week zie op werk.
Het begon met dat ik haar vroeg om wat te gaan drinken in de stad 3 maanden geleden. Ze vond dat een erg leuk idee, kwam spontaan over maar zei wel dat ze het zag als een vriendschappelijk iets. Toen heb ik het subtiel afgeblazen door te zeggen graag wat te gaan doen met een paar anderen. Daar was uiteindelijk niks van gekomen tot 4 weken terug.

Ik werd ineens toegevoegd aan een groepsapp met 4 andere collega's en we kwamen op een idee om wat te gaan drinken bij iemand thuis. Omdat ik met de auto moest komen zou ik daar blijven slapen. aan het eind van de avond belandde we samen in bed ( daar heeft zij voor gezorgd, ik zou eigenlijk op de bank slapen) We hebben toen die avond gezoend en de hele nacht elkaar gestreeld en lief gedaan.. maar geen sex gehad. er lag nog iemand op de kamer namelijk.

Alleen nu 3 keer samen werken en 1x bij mij thuis gezeten later, is er niks meer gebeurd. Ze flirt nog steeds erg veel maar het lijkt alsof ze niet met zn 2e wilt afspreken. Ik heb haar gevraagd of ze na werk een milkshake wilde drinken, wat ze afwees door te zeggen dat ze op haar lijn moest letten. en ik heb in de groepsapp gevraagd wanneer we gaan zwemmen ( haar idee van een 2 weken terug) zij kwam met een datum, alleen wij 2en konden en dat ging dus niet meer door. De reden dat de tijd dringt is dat ik over 1,5 week naar Amerika ga voor 3 maanden. Zondag zie ik haar voor het laatst op werk en heb dan nog een week in nederland.

Wat is jullie mening? Hoe kan ik zondag het beste aanpakken? Ik heb het idee dat ik het kan verpesten door te vragen om wat te gaan doen met z'n 2en..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2015, 15:16
escadameisje 17
escadameisje 17 is offline
Aaaah zo lief dat je zo gek op der bent ik denk dat je gewoon moet vragen van hoe het nu tussen jullie zit en dat je graag verder wilt maar ik ben bang dat ze je als vriend wil houden en niet meer of ze is basng om de stappen te zetten
X
Met citaat reageren
Oud 29-05-2015, 20:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Weet zij dat je naar Amerika gaat? Ik kan me best voorstellen dat ze niet zoveel behoefte heeft om closer met je te worden als ze je vervolgens een hele tijd niet gaat zien (en geen garanties op wat daarna gebeurt). Hoe denk je daar zelf over, zou dat het voor jou ook niet zwaarder maken om weg te gaan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2015, 12:14
Heer Wil
Heer Wil is offline
Die reis naar Amerika zou best wel eens de reden kunnen zijn om niet met jou alleen te willen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Verhalen & Gedichten Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag
IlbertRood
0 04-11-2005 16:01
Algemene schoolzaken Product op de markt brengen
x_Pearl_x
9 04-11-2003 07:27
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Afscheid van twiety
pimrulezzz
1 18-10-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.