Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2017, 00:24
Lisa.O
Lisa.O is offline
Hallo ik ben 17 jaar en ik ben sinds ongeveer twee maanden sexueel actief. Tot nu toe heb ik best vaak sex gehad ( met mijn vaste vriend) het gebeurd bijna altijd als hij bij me is dat is meestal 5 keer per week. Toch ben ik nog nooit klaar gekomen. Ik weet niet wat er mis met me is, sinds een paar dagen zit hij er echt mee dat ik niet klaarkom van hem hij denkt dat het aan hem ligt maar ik weet het niet. Misschien weet iemand waarom dit maar niet gebeurd

Alsvast bedankt XX
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 06:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat voor soort seks hebben jullie?

Voel je je wel opgewonden, verbonden en ontspannen?

Ligt de focus vooral op (opbouwen naar) penetratie of kijken jullie in 't moment wat fijn voelt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:11
Lisa.O
Lisa.O is offline
Ik voel me bijna altijd opgewonden, ik ben echt verliefd op hem als u dat bedoelt met verbonden.

In het begin nam hij zen tijd nu minder. Het is vingeren, soms beffen en dan penetreren.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat als jullie de focus nu eens verleggen. Richt je op samen genieten, i.p.v. penetreren. Kom je wel klaar als hij je vingert of beft? Kom je klaar als je jezelf vingert?

Het is niet zo heel gek dat jij van penetratie niet klaarkomt, dat geld voor meer vrouwen. Gelukkig is seks een stuk meer dan alleen een penis in een vagina steken

Verbondenheid zit niet alleen in de vraag of jij verliefd bent (dat hoeft eigenlijk niet eens), maar wel of je elkaar goed aanvoelt, kijkt naar de behoeftes van de ander.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:56
Lisa.O
Lisa.O is offline
ik ben nog nooit klaargekomen in het algemeen.

ik ben dus ook niet als hij me vingert.
ik vinger mezelf niet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 11:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik ben nog nooit klaargekomen in het algemeen.

ik ben dus ook niet als hij me vingert.
ik vinger mezelf niet.
Misschien is het toch niet zo'n gek idee om zelf eens op ontdekking uit te gaan, uit te vinden wat jij lekker vindt. Misschien samen met je vriend, als je dat fijner vindt, maar dan moet er geen druk achter staan. Je hoeft niet klaar te komen, er is geen tijdsdruk, maar het is wel fijn als je kunt gaan ontdekken wat jij lekker vindt en waar jij misschien van zou kunnen klaarkomen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 12:01
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Wat je kan proberen is je clitoris te stimuleren wanneer je opgewonden bent!
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 12:25
Skyle
Skyle is offline
Veel meisjes die niet klaarkomen stimuleren de g-spot. Zelf ken ik maar weinig vrouwen die daar zijn klaargekomen. Probeer je clitoris te stimuleren, dat gaat waarschijnlijk makkelijker
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 15:03
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ga je lichaam eerst eens ontdekken
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 02:47
Verstand
Verstand is offline
Tijd voor nemen en proberen. Communicatie! Als je er geen zak aan vindt tegen hem zeggen en vragen of ie wat anders probeert of hem ideeen geven voor wat ie kan proberen.

iemand laten klaarkomen is een kunst en niet so straight forward als het soms doet lijken.

drukpunten, snelheid, binnen of buitenkant, ontspannenheid en comfort, etc.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 07:42
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ik kom, als wij neuken, gewoonlik ook alleen maar klaar als daarbij gelijktijdig ook mijn clit gestimuleerd word.
Als ik er zelf bij kan doe ik het zelf, weet ik het beste wat ik voel, soms mijn maatje.
Samen echt lekker neuken is ook best wel iets wat je een beetje moet leren!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 12:30
Darrell
Darrell is offline
ja je zult er eerst achter moeten komen wat voor jou het lekkerst is!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik kom niet klaar
x-Meisjee
13 08-10-2010 20:20
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten [verhaaltje] Ach ja, waarom zou ze ook
barkrukkie
10 20-04-2005 08:53
Verhalen & Gedichten (Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.'
Rhinus
5 01-08-2002 11:43
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.